Thanx meiden! Inmiddels heb ik sinds gistermiddag alleen nog bruinverlies gehad, en dat wordt ook steeds minder. Caro, ik ben gister maar gestopt met de Lutinus want het was bij het inbrengen erg pijnlijk. Ik ging al op eigen initiatief door met de Lutinus want volgens het zkh was het niet nodig (lees: zinloos). Al heb ik nu wel de neiging om weer te beginnen... Poe, die twijfel ook altijd.
Nessie, niet stoppen met de Lutinus hoor!!! Lijkt me echt beter als je hiermee doorgaat. Stel dat je zelf minder Progesteron aanmaakt, dan kan het daardoor alsnog fout gaan en met de Lutinus houd je het Progesteron-gehalte mooi hoog. Zou er echt meteen weer mee beginnen hoor. Je hoeft geen miskraam te hebben. Toen ik een miskraam had, brak het meteen los en stopte het niet tussendoor en ging het ook niet over in bruin. Dus ik heb nog goede hoop voor je.
Caro, ik ben meteen maar weer begonnen!! Het begon bij mezelf ook al wat te knagen of het wel verstandig was, zeker gezien het feit dat het nu oud bloed is en vrij weinig.. Gelukkig was het deze keer niet pijnlijk. Heb nog het meeste last van mijn rug momenteel. Sorry meiden dat ik jullie topic vervuil met dit gepieker... *breekt weer uit*
Blij dat je weer begonnen bent. Zoals ik al zei had ik ook heel erg last van m'n onderrug vanaf een week of 6. Ik was er bijna van overtuigd dat het niet goed zat en was dan ook heel verbaasd dat we een kloppend hartje zagen bij de eerste echo. Maar wat een stress heb ik er van gehad. Echt zo'n ongigevoel. Je vervuilt ons topic uiteraard niet hoor. Deze is juist opgestart doordat we allemaal onzeker waren toen we net zwanger waren, dus gooi het er maar uit!
@nessie, gewoon in blijven breken hoor meis! En idd niet stoppen. Bij mij zeiden ze ook dat het niet nodig was geweest deze keer, maar ik ben ervan overtuigd dat de (utrogestan) er mede voor heeft gezorgd dat het nu wel is blijven zitten. Zekerheid heb ik niet, maar de 2 keer dat het mis ging had ik geen utrogestan en mijn prog waardes waren altijd heel slecht. Lieverd, ik blijf enorm voor je duimen. En gewoon blijven komen hoor met je vragen. Liefs
Hoi meiden, Vanmorgen heb ik getest en hij was positief!!!! Ik had al eerder deze week positief getest maar de testjes leken lichter te worden. Maar vanmorgen dus weer een heel duidelijke knaller!! Het is zo onwerkelijk! Ik ben eigenlijk ook nog helemaal niet blij. Na ruim anderhalf jaar mmm ineens een positieve test... Voel allerlei krampjes en ben iedere keer als ik naar het toilet moet weer nerveus. Ik hoop maar dat we heel gauw een echo krijgen want nu wil ik wel bevestiging dat het ok is. Ik ben wel al een paar dagen gestopt met de utro (protocol emc) en voel mij eerlijk gezegd een stuk beter... Meiden, ik kom hier af en toe ook mee kletsen alhoewel ik het nog heeeel spannend vind allemaal. Blijf dus ook nog even in het endotopic hangen. X
Jeej, lieve Muk!!! Gefeliciteerd hoor!! En mooi om te zien dat het nu een echte knaller was! Wanneer heb je bloedtest en uitslag?? Dikke knuff
Dank je tash! Bloedtesten doen ze niet aan in emc. Je moet gewoon zelf thuis testen. Ik heb net gebeld en heb de 31e een echo. Nog 3 weekjes wachten dus! Wat is dit spannend allemaal zeg! Met jullie gaat het goed hè! Lekker babyshoppen! Ik kijk er ook al weer naar uit maar voorlopig doe ik het nog niet. Ben trouwens hartstikke misselijk dus ook niet veel zin om de stad in te gaan. Laat mij nog maar even lekker op een stoel in de tuin zitten. Musical, jij hebt woensdag de 20 weken echo toch? Is het bloeden nu een beetje gestopt? Liefs!
Nogmaals gefeliciteerd Mukje, helemaal super!!!!! Logisch dat je nog geen gat in de lucht springt, dat had ik in het begin ook niet en ik denk niemand hier. Het is toch heel anders... zwanger worden na een behandeling of 'gewoon' spontaan. Maar toch wel alvast een beetje genieten natuurlijk.
Duurde lang voor ik op de roze wolk zat! Tot de eerste echo zo zenuwachtig... Dat zal iedereen hier wel gehad hebben idd..
Oja, dit poepie houden we... Lekker ding! Vriendjelief noemt haar Buttons, maar ik twijfel nog.. Dus als er nog meer ideetjes zijn.. Mf had er laatst ook al een paar en 1 daarvan is in gebruik, de andere kwamen niet door de strenge vriendjescommissie heen, haha! Maar dat komt ws een beetje omdat hij vastzit in zijn Button ideetje!
Hey lieve muk, nogmaals van harte meis! Ik zit nog steeds niet op een roze wolk, dus ik snap dat je nog geen gat in de lucht springt. Als je straks een goede eerste echo hebt kun je het w.s pas echt geloven. Spannend hoor. Zit je eerst in de ww en nu moet je weer 3 weken wachten voor je een echo hebt. Maar het is je zo gegund. Bloeden is wel gestopt. Bruinverlies blijft zo af en toe. Ik blijf het allemaal spannend vinden. Idd, woe de 20 wk echo.
@tash, oh ik ben verliefd. Verliefd op het witte middelste katje met dat zwarte vlekje op zijn koppie. Het is dat ik geen kat meer wil (heb er al 2) maar anders... was ik hem meteen komen halen. Tis zo supercute!! Enne, welke naam heb je dan in gebruik. Ik ben zeer nieuwsgierig. xxx
Het rode katertje hebben we Binck genoemd. En ik vond (vind) Puck héél leuk, maar onze oudste kat heet Punk, dus dat vinden we toch een beetje verwarrend, haha! Mormel en Loedertje vind ik ook erg leuk, maar kreeg een tegen bij het stemmen.. Dus.. Iemand nog een leuke naam??
Dat zijn zeker schatjes tash! Ik ben totaal geen poezenmens, heb een hekel aan die pislucht in de tuin, maar die kleintjes zijn wel supercute! Onze konijnen heten Meet & Greet (Hollands uitgesproken) maar dat is vooral leuk omdat ze een setje zijn. De buurpoezen heten Coco en Chanel, vind ik ook erg leuk. En verderop heet de poes Eudipoes, naar de filosoof. Die naam is ook erg grappig! Maarreh, dit gaat over poezennamen. Hoe zit het met de babynamen, zijn jullie daar al over uit? Bij mijn vorige zwangerschap waren we heel blij dat het een meisje was, jongen kwamen we echt niet uit. Ik wel, maar mijn namen kwamen ook niet door de 'vriendcommissie' X muk
Mf, wat fijn dat het bloeden is gestopt. Misschien heb je wel gewoon gevoelige adertjes in je bmm. Belangrijkste is toch dat je ukje het goed doet. Spannend hoor, die 20 weken! Ik heb echt veel bewondering voor je hoor! Liefs, muk
@ Mukje: Gefeliciteerd! Had ik al in het andere topic gedaan, maar nogmaals.... Het genieten moet langzaam groeien, komt over een tijdje wel. @ Tash: wat een schatjes! @ Nessie: hoe is het met jou? @ Caro: jij had het toch pas over een matras van Leen Bakker die erg goed moest zijn? Welke is dat? @ hier: Inmiddels al sinds zondag zware hoofdpijn en de laatste paar dagen migraine. Nu gaat het even wat beter, maar voel dat het nog niet weg is. Kan er niet meer zo goed tegen, doet zo'n pijn. Maar de medicatie mag echt niet. Gelukkig nu vakantie. Maandag gaan we spulletjes bestellen, heb er zin in!
Tash, wat een schatjes!!! Ik zou ze allemaal willen houden haha. Namen ben ik niet goed in... ben al blij dat we een naam voor ons kind hebben gevonden. Wat vind je van Missy of Molly? (zo heten de katten van onze buren. Of Lucky (kat van m'n ouders). Onze katten heten Romy en Shiva. Buttons is wel grappig trouwens. Suc6 met het vinden van een naam. Nientje, wat balen weer van je hoofdpijn! Sterkte ermee. Matrasje ga ik zo even voor je op zoeken, ben de naam alweer kwijt. MF, gelukkig is het bloeden gestopt. Wat een stress voor jou steeds. Hoop zo voor je dat je na de 20 weken echo ook op die roze wolk mag kruipen. IJsvogeltje is lekker aan het genieten op vakantie zag ik op Facebook! Nessie, hoe gaat het nu? Vandaag lekker wat kleertjes geshopt! Heel veel rompertjes en sokjes en nog een paar mooie kledingsetjes in de uitverkoop... oh wat vind ik dat leuk zeg, al die mooie lieve babykleertjes, kan daar echt van genieten (niet van mezelf gedacht). Merk nu al dat ik meer voor de baby koop, dan voor mezelf. En m'n buik maakt een groeispurt, eindelijk!