Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    En mooie echofoto's MF!!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve mukje, die onzekerheid die je hebt of alles goed zal zijn, die is heel herkenbaar. Ik had ook veel steekjes en bruinverlies e.d. en was ook bang voor bbz. Dat was gelukkig niet zo.
    adisson biemer is b12 tekort toch? Gebruik jij ook injecties? Ik wel iig.

Kans op een geoznd kindje bij mij is iig wel groot. Voor nu dus proberen me niet druk te maken. Gewoon genieten van beebje in buik.
    Thanks voor complimenten taart. Vulling is deze keer makkelijk. Botercreme met roze kleurstof. Taartje was snel gebeurd op zich, maar dat marsepeingebeuren duurde iets langer dan ik had gehoopt. En ik merk nu wel dat ik me behoorlijk bagger voel. Gisteren veels te veel inspanning gehad, maar wel een leuke dag.

Kan me je twijfels wel voorstellen vwb de verbouwing. Misschien idd nu maar aanpakken. En beebje zal vast wel goed zitten. Ik herken dat wel jezelf helemaal gek maken. Zeker met het geweldige www. Dan lees je behoorlijk wat verhalen. Als je het echt niet vertrouwt misschien kun je dan via je huisarts een eerdere echo krijgen? Al was het maar voor jouw eigen geruststelling. Ik blijf hard voor je duimen dat het goed zit, maar eigenlijk ga ik daar gewoon vanuit. Knuffies

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @caro, thanks meis! O ja, voor wbt de bloedingen. Placenta ligt hoog achter de baarmoeder dus daar kan het niet vandaan zijn gekomen. Vrijdag krijg ik uitslag van kweekjes en bloed, maar ik verwacht er niet echt iets van. Denk dat het gewoon puur pech was ofzo. Idd wordt het allemaal iets meer werkelijkheid. Ik vroeg me af, als je placenta achter baarmoeder ligt, zou je het kindje dan eerder of juist later voelen. Ik voel denk ik steeds wel iets, maar nog niet overduidelijk?

Wel fijn dat jullie verbouwing grotendeels achter de rug is. Maar pff..straks ook nog de trap. Hopelijk kunnen ze zoiets redelijk snel plaatsen. Hoe voel jij je verder?

4. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ha MF,

ja, biermer is idd b12 opnamestoornis. Heb jij dat ook? Ik krijg maandelijks injecties. Eerst 6 wekelijks, maar sinds ivf maandelijks. Wat een rotprikken zijn dat he? echt, die hele ivf is er niets bij! volgens internist had de biermer niets met de endo te maken, Maar ze zijn (waarschijnlijk) toch allebei immuungerelateerd. Ik voel mij sinds ik die injecties krijg trouwens stukken beter! Na de bevalling van mijn dochter bleek dat mijn b12 ontzettend laag was en de homocysteine dus veel te hoog. Dat heeft waarschijnlijk (achteraf kunnen ze natuurlijk niets bewijzen) ervoor gezorgd dat ik het Hellp syndroom ontwikkelde.
    Daarom krijg ik nu ook vaker een injectie, zodat het tijdens zwangerschap in ieder geval hoog genoeg is. Teveel plas je toch weer uit. Hoe vaak krijg jij die prikken? Laat je het wel controleren?
    Niet om je zorgen te maken natuurlijk, als je al spuit krijg je vast al een overmaat, maar ik weet dus helaas uit ervaring dat het tijdens zwangerschap erg belangrijk is!

verbouwing: ach ja, het geeft wel weer afleiding ;)

Zo Caro, zo te horen is je huis compleet veranderd! Ben je wel al een beetje aan de babykamer toe gekomen?

Nien; fijne vakantie! Normandie is leuk!

liefs,
    Muk

5. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan: gefeliciteerd, een MEISJE!!!!!!!!!! Wat super! En van een gender taart had ik nog nooit gehoord, leuk om te weten hihi. Kan me best voorstellen dat je je nog wat zorgen maakt om het feit dat de kans op een afwijking iets groter is, maar heb vertrouwen hoor!!!

Muk: spannend allemaal hè! Het wachten is zo slopend, inderdaad een stuk pittiger nog dan de wachtweken. Gelukkig mag je over 2 weekjes al! Hoe voel je je verder?? Ook nog geen banner aangemaakt zie ik :D

Nien, veel plezier in Normandië!!

Tash: Haha, ja die behoefte om de namen te delen zou ik ook erg hebben. Maar ja, uiteindelijk moeten jullie het mooi vinden natuurlijk :) maar als je een testpersoon nodig hebt, PB maar hihi.

Caro en Ijs: knuffel

@hier: we heb gisteren een vroege echo gehad, want na een paar bloedingen was ik op van de zenuwen en wilde niet meer tot de 8 week wachten. We hebben een kloppend hartje gezien!!!! Vond het heel apart om te zien, zo'n knipperend lichtje op zo'n echoscherm. De hartactie was nog wel wat onregelmatig. Eerst wat langzaam en later vrij snel (zoals het zou moeten zijn). Met het opmeten heeft de gyn me op 6w en 3d gezet (op basis van de punctiedatum was ik 6w6d), dus ik moet volgende week weer komen om te zien of alles zich goed ontwikkelt. Doordat het hartje deze week waarschijnlijk is gaan kloppen moet het schijnbaar allemaal wat op gang komen, net een dieseltje... Ik merk dat ik daardoor toch niet geheel opgelucht ben, terwijl manlief juist heel positief is. Pfff...maar weer een slopend weekje wachten en daarna hopelijk genieten van een lekkere vakantie. Oh ja, ik blijf trouwens de gehele zwangerschap onder controle bij de gyn. Op zich wel een geruststellende gedachte..

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mukje, ik heb geen addison biemer. Mijn anti stoffen waren geloof ik wel oke. Wel heb ik een b12 tekort. Ik injecteer mezelf zo'n 2 keer per week. Helaas voel ik me niet enorm veel beter sinds ik de injecties krijg. Ik merk wel ietsje verschil maar niet noemenswaardig helaas.

@nessie, oh meis, wat fijn een kloppend hartje. Ik snap je onzekerheid nog hoor! Maar gewoon van het positieve uitgaan. Het komt vast goed. Wanneer volgende week krijg je de echo? Het is zo spannend allemaal. En dat je iets bent teruggezet dat geeft niets. Dat zie je vaak. Ik duim dat je volgende week weer een mooie echo mag hebben.

7. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He allemaal,

Ben weer terug, gisteravond laat thuisgekomen na 13,5 uur in de auto...nu met benen omhoog en bakkie koffie, want heb volop dikke opgezwollen voeten en tenen. Verder heerlijk gehad, met meerdere vrienden afgesproken in bretagne op dezelfde camping, dus erg gezellig en toch iedereen ook gewoon eigen dingen doen, dagje weg enzo. We hadden een stacaravan, normaal kamperen we altijd met tent, dus was wel luxe al hebben we onwijs last gehad van muggen, dus elke nacht gebroken nacht :x

Ik heb al jullie berichten wel gevolgd via m'n iphone:

@muk, heel herkenbaar het googlen, maar probeer het niet teveel te doen, tis echt afwachten en de tijd proberen door te komen van echo tot echo..

@nessie, fijn al een vroege echo, en al snel weer de volgende, dan weet je tenminste hoe en wat, vond ik zelf ook fijn, een week is te overzien, meerdere weken ertussen vond ik echt zo moeilijk

@mf, dat je nu weet dat er wellicht een groei achtstand kan optreden, is wellicht alleen maar beter, dan achteraf pas te horen. Daarbij weet niemand van ons of de baby's 100% gezond zal zijn. Dat blijft toch afwachten. Dat werd ons ook gezegd na de 20 weken echo, dat voornamelijk grote afwijkingen gezien kunnen worden, maar dat er verder niks uit te sluiten valt. Bij mij zit de placenta aannm'n rugkant en de baby dus aan de voorkant en daarom zou ik de baby al vroeg kunnen voelen, wat ook echt zo was. Voelde al vrij snel bewegingen. Gave taart zeg!!

@tash, super lieve foto's zeg, ben een echte dieren liefhebber, dus dat soort foto's zijn altijd welkom! Wij hebben een zwarte labrador van 6,5 jr. Een echt kroeldoos, en hyper actief zoals zijn baas (mijn man dus) gelukkig niet zo dik als vele labradors.

@nien, balen vd migraine, kan me echt voorstellen dat het waardeloos is omdat je geen medicijnen kan nemen, waarvan je weet dat je erdoor beter zou voelen, maar tis doorbijten..leuke babykamer trouwens! Wij gaan vanaf nu ook vol gas aan de slag met de babykamer, dus dat wordt klussen en zo (babykamer bestellen, behangen, nieuwe vloerbedekking etc.) komende weken..heel veel zin in!

@caro, jij alweer 26 weken, wow! En helemaal leuk dat je leuke opmerkingen krijgt!! Lekker showen met je buikje!

@allen; mijn buik lijkt een groeispurt door te maken sinds afgelopen 2 weken, de gesprekken gaan hier alleen nog maar over mijn buik :p
    En, gisteravond ging ukkie echt flink tekeer, zo flink dat m'n buik gewoon op en neer ging. Mijn man was helemaal door het dolle, want deze keer voelde en zag hij het zo overduidelijk :) verder ook bij mij meerdere keren per dag bewegingen, soms zelfs zo flink dat ik ervan opschrik hahaha, omdat het ook gevoelig is soms.

Ook qua gewicht zag ik gisteren na thuiskomst dat ik weer ben aangekomen. Zit nu op 73,2 kg en normaal weeg ik zo'n 67 kg, dus al zo'n 5 kg aangekomen. Gezien de groei van m'n buik, kan het ook niet anders :p

Tijdens vakantie ook een super leuk zwemsetje gekocht, allerkleinste maat lycra shirt met lange mouwen (tegen de zon), zo lief!

Qua namen weten we nu bijna zeker welke het wordt: de naam die ik al een tijd in m'n hoofd had, mijn man lijkt er nu ook achter te staan, maar helemaal zeker is het niet...dat geeft niet, we vertrouwen erop dat we in de komende maanden er wel zeker van zullen worden.

En na wat twijfel, vind ik het toch erg leuk om hier wel ons geheimpje te verklappen, niemand kent ons en zal het door vertellen dus....hier komt ie:

IT's a BOY!!!

Liefs!!

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve ijs, wat gaaf een zoontje! Van harte meis! Ik had zelf ook een leuke jongensnaam in mijn hoofd (al zeg ik het zelf;)), zag ik mezelf al helemaal zeggen e.d.
    Bij een meisje twijfel ik nog een beetje tussen 2 namen.(zat mijn beebje al aan te spreken met een naam, dacht ik later, straks wordt het toch de andere naam, dus misschien maar niet doen?)
    Best lastig. Mijn ouders hebben wel een voorkeur van die twee, maar tis mijn kindje. mm.... nog een paar maandjes de tijd gelukkig.
    Wat fijn dat je genoten hebt van de vakantie, afgezien van de stomme muggen:(
    Nu maar even rustig aan en zeker met dit weertje.

5 kilo aangekomen is toch best netjes voor die tijd. Ik ben ook aardig aangekomen (ondanks dat ik nog niet veel eet). Buikje groeit goed). Maar zit nog onder mijn oude gewicht.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier vanmorgen trouwens duidelijk voor het eerst een schopje gevoeld. Of eigenlijk 2 schopjes, precies vandaag op 21 weken vanaf de buitenkant. Ik kreeg een smile van oor tot oor. Zo bijzonder. Het wordt steeds echter allemaal.

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nessie, wat fijn, een kloppend hartje al! Natuurlijk, het blijft spannend. Als de volgende echo goed is, kun je denk ik opgeluchter adem halen. Kan me voorstellen dat je nog een slag om de arm houdt, maar dit heeft jullie wondertje in ieder geval al bereikt! Ik duim voor jullie!!!

IJs, welcome back. En een jongetje!!! LEUK!! Leuk ook dat je het met ons deelt... Ik durf het hier niet te vermelden omdat ik bang ben voor meelezers. Daarnaast zou mijn man het ook niet leuk vinden als ik het aan jullie zou vertellen denk ik. Gevoelsmatig iets... dat zijn ouders het dan nog niet weten en 'anderen' wel.

MF, wat gaaf dat je schopjes hebt gevoeld. Ja, dan wordt het steeds echter hè! Vind dit ook de leukste periode tot nu toe. Succes met het zoeken naar de naam voor je meisje. Je hebt idd nog even. Je mag me altijd PB-en hoor... mocht je de mening van een buitenstaander willen weten.;)

Ik ga mijn bedje maar eens op zoeken. Liefs!

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He Caro, dat kan ik me voorstellen, maar bij ons weten onze ouders en broers het wel, dus dat scheelt, en verder geloof ik niet dat er bekenden van ons dit topic zullen volgen, dus dat kleine risico vind ik niet zo erg :)

Poe, wat 'n hitte he dit weekend pfff....

Morgenmiddag de 24 weken controle alweer, gaat echt hard!

12. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hoi!

Ijs, wat leuk, een jongen! Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat en dat je je nu met buik helemaal zwanger voelt. Eindelijk ben jij nu degene!

Nes, wat fijn die goede echo! Het blijft natuurlijk spannend, maar er is een kloppend hartje, vertrouw daar op! Heb je nog steeds bloedingen? Een vriendin van mij is net vorige week bevallen van haar eerste ivf kindje (ook endo). Zij had twee weken na de punctie een behoorlijke bloeding gehad en dacht dus dat de poging mislukt was. Maar toch bleek ze zwanger. Het komt echt wel vaker voor dus maak je niet te veel zorgen!

Musical; wat leuk dat je je kindje nu echt voelt. Nu kun je echt een beetje contact gaan maken. Maar poeh hee, 2x per week die b12 injectie is wel veel zeg. Spuit je dan ook 2 ml? En doe je dat al lang? Ik vind het echt pijnlijke rotprikken, dat spul brandt als de ziekte. Krijg er ook altijd een heel stijf been van, spuit dus ook altijd voor ik ga slapen. Heb jij daar geen last van?

Namen: laat maar horen hoor! ik ben best bereid om mijn mening te geven, maar vooral ook om wat inspiratie op te doen! Want wij zijn er nog lang niet uit, zeker voor een jongen niet ;)

hier:
    Ik voel me nu wel al wat beter dan vorige week. Ik heb nu alweer 8 positieve testen liggen en begin het nu een klein beetje te geloven. Toch moet ik eerst een goede echo zien om een beethe blij te kunnen zijn. Want ik wordt wel een beetje zenuwachtig door die bolle buik.
    Want mijn buik is nog steeds opgezet door die stimulatie. En ook nog steeds 3 kilo zwaarder dan voor de stimulatie. Na de punctie had ik mijn buurmeisje weggestuurd omdat ik buikpijn had (ze speelt heel vaak in mijn tuin en met de konijnen) Gisteren vroeg ze ineens of ik nog steeds buikpijn had. Omdat mijn buik zo bol was....
    Het kan toch niet nu al door de zwangerschap komen? Wil het toch nog even geheim houden voor de buurt. Die jurk doe ik in ieder geval voorlopig niet meer aan, want inderdaad, ik lijk er wel zwanger in ;)

liefs voor allemaal!

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hihi muk, tja das lastig als je door je opgezette buik al opmerkingen krijgt :p

Maar ik zou me niet teveel zorgen maken, zeker met zoveel positieve testen :) ik deed juist geen extra testen, omdat ik wist dat ik er alleen maar paranoia van zou worden. Ik heb 2 testen gedaan en toen gestopt. Verder natuurlijk helemaal begrijpelijk, ik was echt zo gebrand op die eerste echo, maar daarna bleef dat toch hetzelfde, dan wil je de volgende echo weer gehad hebben etc.etc. Maar we duimen met z'n allen hoor!!

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ijs, hoe ging je controle vandaag?

@mukje, haha, nu al opmerkingen. Wel vervelend dat je nog steeds 3 kilo zwaarder bent dan voor de stimulatie. Echt raar. Straks hopelijk een prachtige echo. Daar ga ik vanuit.
    Niet meer testen hoor, je maakt jezelf alleen maar gek anders.

Wbt b12. Dat gebruik ik nu 4 jaar ofzo. soms prik ik ook 1 keer per week, maar dan merk ik toch wel wat verschil. En met de zw schap wil ik niet zoveel afwijken. Tja, het zijn niet de fijnste prikken, maar ben het ondertussen wel gewend.

15. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He meiden,

Hierbij ff nieuwe buikfoto:

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/29755-albums9557-picture63762.jpg

Controle ging weer prima vandaag. Verloskundige heeft de voetmaat opgemeten van onze ukkie: 4,3 cm!! Hahaha, groot hè? Maar ze zei erbij dat voeten al snel groot groeien en op een gegeven moment stil blijven qua groei, vandaar al zo groot (tenminste vinden wij dan :p)

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Mooi buikje ijs! Bescheiden nog best. Ik vind de mijne echt enorm,haha!
    En ik ben toch 3 weken korter zwanger.

Fijn dat alles goed was met de kleine. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang de beeb is en de maten van buikje/voetjes e.d. Heeft ze niet verteld bij de echo.
    4,3 cm is idd al best groot. Kan de kleine je in ieder geval goed schoppen, haha!

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh, lieverds! Even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!
    Ik lees meestal wel mee, maar ben zo moe de laatste tijd... Geen puf om te reageren. Sorry!!

@Nien: Hoe gaat het met de migraine?? Nog extra last gehad door de warmte? En ben je al in behandeling bij de natuurarts??

@Ijs: Een jongen!!! En ga je ook echt een jongenskamer en -spullen kopen? Hoop dat je inmiddels geen last meer hebt van vocht vasthouden?? Daar heb ik gelukkig geen last van.. Fijn dat de controle goed was! Enne... Wat een grote voeten heeft de kleine man!!!! Whahahaaa!! Oja, mooie buikfoto! Doen jullie dat ook regelmatig zodat je het verloop een beetje kan zien?

@Nessie en Muk: Wat een vreselijk spannende tijd hè meiden?! Pff... Wij weten het allemaal nog goed. En bij jullie blijft het ook goed gaan hoor!! En laat jezelf niet gek maken met dingen op i-net.. :D

@Mf: Wat een fijn gevoel hè die schopjes?! Dat geeft zo veel meer vertrouwen. Ben je er al uit met welke naam het wordt of moeten wij onze ongezouten mening nog even geven? Hihi! En ben je weer een beetje bijgekomen van die drukke dag?? Hopelijk minder beroerd nu... En hoe waren de bloeduitslagen van vrijdag?? Geen rare dingen hoop ik?

@Caro: Leuk dat 'anderen' het nu ook gaan zien en vragen of je zwanger bent!! Wat voel je je speciaal dan hè?! Ik had in begin stiekem wat moeite met mijn snel groeiende buik, maar loop er nu ook trots mee te pronken!! Raar idee soms dat we al weer ruim over de helft zijn!

Vergeet ik nu nog iemand??? Sorry dan!! Schreeuw maar, dan zie ik je weer! Dikke knuffel voor iedereen!

Oja, de namenkwestie: Zal ik het gewoon maar opschrijven hier? Ik hoop toch echt dat áls er meelezers zijn zonder dat ik het weet ze het fatsoen hebben om hun mond te houden! Toch eventuele lieve meelezers??
    Komt ie:

Meisje: Evi
    Jongen: Matz (Zaten te twijfelen of we Mats of Matz zouden doen, maar blijven denk ik wel hier bij....)

Hoor uiteraard graag wat jullie er van vinden!

Verder hier dus moe, moe, moe!!! Morgen naar de vlos, zal het even aankaarten. Maar doe misschien stiekem ook te veel. Ach ja, komt wel goed. Beeb heeft er in ieder geval géén last van! Die gaat me toch tekeer daarbinnen!! Laatst ben ik een avond lang keihard in mijn maag en rib getrapt... Dat voel ik nu nog! Boevenkind!! :D

Liefs

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    IJs, wat een prachtige buik, heel mooi!! Die van mij is toch echt veel kleiner en ook niet zo mooi rond.

Tash, sterkte met de moeheid. Misschien is je HB te laag? Ik vind Evi en Matz hele mooie namen. Goede keuze en ook mijn smaak. Evi is een lieve naam, maar ook pittig en Matz een stoere en ook pittige naam. Het zal vast een Matz zijn gezien het harde getrap in jouw buik.;)

Muk, je bolle buik kan ook komen omdat je darmen uitzetten. Of misschien houd je veel vocht vast? Wanneer heb je de echo eigenlijk?

Ik ben ook vreselijk moe vandaag. Zit bijna te slapen achter mijn bureau... Heb het dan ook heel erg rustig op het werk... niet leuk meer eigenlijk. Nou ja, nog zeven weken en dan lekker verlof! Ik vind het zo verschrikkelijk snel gaan allemaal! Heb trouwens ook last van hele dikke enkels, heel lelijk!!! Ben wel blij dat het straks weer wat koeler wordt. Verder gaat alles goed. Voel de baby heerlijk bewegen steeds.

Liefs voor allemaal!

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Mf: wat leuk, een meisje!
    Ik voelde ook rond 21 weken voor het eerst een duidelijk schopje, is bijzonder he :). Daarna gaat het heel snel en voel je steeds meer.

@ Mukje: 8 testen is heel wat haha. Maar als ze allemaal zo mooi positief blijven zou ik het maar gaan geloven hoor ;). Al komt dat meestal pas als je het op de echo gezien hebt.
    Mijn buik was ook mega opgezet, maar dat was ook van mijn darmen.

@ Nessie: wat fijn dat je eerder een echo kon krijgen en een kloppend hartje gezien! Wanneer krijg je weer een echo?

@ Ijs: lange autorit zeg, ik was het gisteren na 6,5 uur al heeeeel beu ;). Mooi dat je een goede vakantie hebt gehad.
    En jullie krijgen een zoontje! Leuk leuk! Grappig die voetmaat, klinkt idd groot.
    Mooie buikfoto weer.

@ Caro: als je het niet wil delen is dat toch prima. Ik deel het ook niet openbaar. En ik denk nog steeds dat je een meisje krijgt ;).
    En rustig aan hoor.

@ Tash: jij ook zo moe, ik ook. Zou het liefst een hele dag niks doen, maar doe automatisch toch weer veel te veel.
    Leuke namen, lekker kort. Ik zou zelf Mats met een s schrijven. Dat hij/zij al zo hard schopt zeg, misschien ook grote voeten hihi.

@ Hier: de migraine is nu weer over. Het is echt 1 week per maand en verder valt het mee met de hoofdpijn. Heb inmiddelds druppels en een tabletje van de natuurarts, dus wie weet helpt het wel.
    Gisteren terug gekomen uit Normandie. Leuk gehad en gelukkig niet zo warm als hier. Merkte wel dat ik niet meer zoveel moet lopen, ben snel moe en last van mijn buik. Als ik geen spijkerbroek aan heb mis ik goede ondersteuning als ik veel doe, hebben jullie dat ook?
    En de baby gaat hier ook flink te keer. Vannacht werd ik er een paar keer wakker van.  

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nientje, ik vind een week per maand veel hoor, dat je er zo'n last van hebt. Wel fijn dat het nu weer over is. En dat jullie het naar je zin hebben gehad in Normandie. Maandagavond was heel bijzonder idd met de schopjes. Ik voel haar nu wel dagelijks even. En dan eigenlijk vooral 's avonds. Niet heel lang maar gewoon dat ze laat weten dat ze er is. Elke keer word ik er zo blij van.
    Ik moet er niet aan denken een spijkerbroek te dragen. Voor mij lang leven de leggings en tuniekjes of rokjes. Ik heb wel een zw schaps spijkerbroek die wel lekker zit (tijdens het passen) maar die trek ik straks met minder weer pas aan.
    Ik merk wel dat als ik iets teveel loop of doe ik heel snel harde buiken heb.

@tash, rustig aan meis! uitslagen waren goed. Ze hebben geen idee waar de bloedingen vandaan kwamen. Gelukkig is dat nu over, maar van de week had ik zo;n buikpijn en dan ben ik zo bang om naar de wc te gaan. Maar goed, ik ga van het positieve uit. Ik vind Evi heel gaaf. Die had ik ook ergens op mijn lijstje. Matz vind ik op deze manier het leukste geschreven. Sorry ik deel de naam niet. Ben er ondertussen wel uit.

@caro, wat fijn dat je beebje zo goed voelt. Jij hebt dus echt een bescheiden buikje dan! Nou ja, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af toch?

Deel Deze Pagina