Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat mooi IJs!! Prachtig! Het wordt steeds meer werkelijkheid zo. Straks jullie zoontje in het wiegje! Kun je je toch bijna niet voorstellen.

Tash, geslaagd bij de bouwmarkt? Hier is het deels gelukt hoor met het verven van de trap. Helaas was de verf op toen ik nog twee treden moest. Later weer verder.

Vanavond naar een voorlichting geweest over de bevalling en een rondleiding door de verloskamers. We zijn net drie kwartier terug. Ik ben kapot! Hele dag ook gewerkt, uurtje thuis geweest en toen meteen door naar het ziekenhuis. De voorlichting was een tegenvaller helaas, veel te langdradig. Wel jammer. De rondleiding stelde niet veel voor en daar had ik me juist veel van voorgesteld. Nou ja, het is niet anders.

Nu nog even proberen te ontspannen en dan straks naar bed... om 7 uur gaat de wekker alweer! Zo blij dat ik straks met verlof ben.:)

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mooi Ijs! Wat lief om dat bedje te zien staan, kan je je toch nog niet voorstellen dat er straks een kindje in ligt :).

@ Tash: Nog gelukt met behangen en schilderen?
    De lamp zit nog steeds in mijn hoofd, verder ben ik nog niet gekomen ;).

@ Caro: Goed om een boek te lezen over de bevalling. Ik ben me sinds dit weekend gaan verdiepen in bevallen, was nodig :). Vorige week hebben wij een rondleiding gehad, ik vond het interessant. Jammer dat het bij jullie tegenviel.

@ Hier: gisteren zijn de meubeltjes gebracht, de kinderwagen, de box en de maxicosi. Ben wel een beetje geschrokken dat de commode zo groot is, het kamertje is nl. niet zo groot. De kast moet er nog in, want de deur kon niet naar boven (handig!). Komen ze over 2 weken pas in elkaar zetten. Had me er zo op verheugd om alles in de kast te hangen en de kamer af te maken.

Gaan jullie trouwens thuis of in het ziekenhuis bevallen? Ik wil graag thuis bevallen. Hebben jullie een idee of het echt klopt dat je na ivf vaak eerder bevalt? En met endometriose ook?

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ijs, wat schattig kamertje!!! Zonde van de kast, maar wel mazzel dat het op een plek zit waar je het niet ziet.. Heb je een mooi verhaal voor als beeb ouder is, hehe!

Leuk hoor dat iedereen er zo mee bezig is! En foto's kijken.. We zitten ook dicht bij elkaar, dus zijn ook vaak met dezelfde dingen bezig..

En Nien, bij jullie dus ook alles gebracht! Leuk leuk!! Wel jammer dat het nog twee weken duurt voor het in elkaar gezet wordt.. Als het er is, wil je het ook voor elkaar maken hè?! En de lamp hou ik nog tegoed! :D

Caro, heb je het boek al binnen? Wil wel graag weten of het wat is. Ik doe ook geen cursus/zwgym en wil misschien ook nog wel even wat lezen.
    Wat betreft de plek van de bevalling: Ik wil ook het liefste thuis. En in principe gaan we daar ook voor. De gyn heeft me alleen wel gewaarschuwd dat het nog wel eens behoorlijk pijnlijk kan worden ivm de verklevingen. ("Ik heb jou van binnen gezien, dus denk er nog maar eens serieus over na of je niet in het ziekenhuis wilt bevallen..") Maar heb voor mijn gevoel genoeg ziekenhuis van binnen gezien de laatste jaren. En nu dus met de vlos afgesproken dat we thuis beginnen en als het niet gaat ivm met de pijn oid we alsnog naar het zh gaan.
    De vlos zei trouwens tegen ons dat de rondleiding/voorlichting niet nodig is om heen te gaan. Volgens haar is het een lange avond en als je daar gaat bevallen, ben je toch niet met je kamer bezig, maar met jezelf. Dus wij gaan niet heen... Wel jammer als je er iets van verwacht en het valt zo tegen...

Mis MF wel hier! Hoe gaat het met je meis? Ik hoop dat jij en je meisje in orde zijn!

Hier: Gister wéér naar een auto gekeken (moeten een nieuwe.. :(), dus pas 's avonds naar de bouwmarkt op de terugweg en te laat thuis om nog iets te doen. Nu werken, dus morgen weer verder! Wel een gedoe hoor! Maak me al druk om alles wat nog geregeld moet worden en dat kamertje dat af moet etc, komt die stomme auto er ook nog eens bij!! We treffen het niet.. Zaterdag een mooie (en betaalbare!) auto gezien, daarna ter vergelijking verderop nog gekeken naar zo'n zelfde, maar die was niet zo knap als de eerste. Dus belden we vanuit de auto dat we die eerste wel wilden kopen, is ie nét verkocht!!!! :( Gister 1,5u gereden en de auto was prachtig! Allebei helemaal verliefd.. Tot we merkten dat er een schokje in zat.. Vader en vriend gebeld, weer terug met onze opgedane kennis (ahum ;)) om mee te onderhandelen. Meneer de verkoper snapte niet precies wat we bedoelde dus zouden we samen een stukje rijden zodat we het uit konden leggen... Dat was drie meter, toen kreeg de auto een motorstoring en deed ie niets meer!!!! Whaaa!!! Dus nu staat ie in de garage en wachten wij op een telefoontje over wat het is/was en wat er aan gedaan is. Ik ben nog steeds verkocht, vriendjelief is erg sceptisch. En terecht... Ik wil zo graag dingen afronden zodat ik er niet meer over na hoef te denken...

4. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    ZO, hehe, eindelijk weer een berichtje van mij.

MF, hoe gaat het met je? Ik maak mij een beetje zorgen om je hoor! Ik duim dat alles goed met jou en je meisje gaat!

Caro: Who!! je bent er al bijna!!! nog lekker genieten van de laatste dingetjes, kleertjes wassen etc. spannend zeg! Ben heel benieuwd!

Tash; Leuk behang! Ik ben ook nog naar zo iets opzoek. Maar weet nog niet goed welke kleur. wat een gedoe met die auto's zeg! Je wil het gewoon allemaal geregeld hebben voor dat je bevallen bent, kan ik mij heel goed voorstellen.
    Wij hebben met mijn eerste zwangerschap een berlingo gekocht. Een oerdegelijke maar niet zo heel mooie auto aldus mijn man. Hij moest er even aan wennen, maar inmiddels wil hij niet meer anders en raadt hij hem iedereen aan. Hij heeft veel nuttige ruimte, zuinig en de wandelwagen past er makkelijk in. Ook heel handig als je een weekje weg gaat, want je staat versteld van wat je allemaal meesleept met een kindje erbij (kinderwagen, driewieler, campingbed, kinderstoel, luiers, speelgoed, eten etc...)

IJs: mooi kamertje zeg! en superleuk dat hemeltje boven de wieg! Kun je het ophangsysteem daarvoor ergens kopen, of hebben jullie dat ook zelf gemaakt?

Nien; wat balen dat de meubeltjes nog niet helemaal klaar zijn en dat je nu moet wachten. Maar goed, nu heb je wel tijd voor je lamp!

Nessie: ook al lekker aan het genieten lees ik! En Noppies is inderdaad leuk. Ik zit heel erg met het puntje 'winterjas'. Best dure aanschaf voor maar een paar maanden gebruik. Van mijn dochter heb ik alleen maar zomerjurkjes...

bevallen/endo/verklevingen; Ik heb nog nooit eerder gehoord dat je eerder zou bevallen door endo. Ik ben bij mijn dochter ingeleid met 39 weken, dus dat telt niet, maar er was nog in de verste verte geen signaal dat er op natuurlijke wijze iets ging gebeuren. Ik was tijdens die zwangerschap ook heel bang hoe mijn verklevingen zouden reageren op de groei van mijn buik. Ik had er in het begin wel last van maar daarna niet meer. Volgens de arts kwam dat omdat tijdens zwangerschap alles verweekt. De verklevingen die 'in de weg zitten' worden langzaam opgerekt. Na de bevalling zou je er dus minder last van moeten hebben. Bij mij was dit heel duidelijk het geval.

Hier: Ik was de afgelopen twee weken behoorlijk van slag door het bericht dat we een eeneiige tweeling zouden krijgen. Niet zozeer omdat het een tweeling is, dat is voor ons een positieve verrassing. Maar vooral door alle mogelijke complicaties die kunnen ontstaan. Het lijkt of het in het ziekenhuis alleen nog maar daarom gaat. Extreme vroeggeboortes, aangeboren afwijkingen, het twin-transfusie syndroom... Allemaal dingen waar ik helemaal niet over na wil denken maar waar we wel steeds in het ziekenhuis mee geconfronteerd worden. Volgens de gyn gaat het in 20% van de eeneiige tweelingzwangerschappen mis. In 80 % gaat het dus goed! Maar tegelijkertijd is de kans dat je een tweeling krijgt bij terugplaatsing van een enkel embryo maar 0,3 %...
    Dus tsja, percentages zeggen ons niet zoveel meer.
    Gisteren moesten we weer naar het ziekenhuis komen om over de risico's te praten. We hebben besloten dat we geen extra onderzoeken hiernaar laten doen (vruchtwaterpunctie/vlokkentest) omdat die ook weer risico's met zich mee brengen en als het mis gaat kunnen we er toch niets aan doen. Wel gaan we een extra uitgebreide 20 weken echo doen zodat ze als er problemen te zien zijn, ze hier na de geboorte meteen iets mee kunnen doen. En ik krijg sowieso om de week een groei-echo.
    Die beslissing geeft veel rust. We hoeven er nu voorlopig even niet meer aan te denken.
    Gisteravond zijn we dus maar begonnen met het leeghalen van de beoogde babykamer. Wat een rotzooi hebben we toch in de drie jaar dat we hier nu wonen verzameld. Er staan zelfs nog onuitgepakte dozen..
    Ook zijn er vorige week aannemers langs geweest voor een dakkapel. We wachten nu nog even op de offertes en dan gaan we er snel mee aan de slag want we hebben echt ruimte nodig!
    We weten nog niet precies hoe we het gaan doen met twee kleine babietjes erbij. Voorlopig laten we ze samen op 1 kamertje, want ik wil wel op dezelfde verdieping slapen. Maar in dat kamertje passen net twee ledikantjes en een kledingkast dus het is wel een tijdelijke oplossing.
    Verder ben ik nog steeds heel misselijk en moemoemoe. Na een dag werken ben ik echt niets meer waard. Ik heb trouwens de laatste weken ook weer heel veel 'endo-pijn', vooral bij ontlasting. Hadden jullie dat ook? Pfff, hoop dat het snel minder wordt, want ik wil zoveel dingen doen maar ik kom niet verder dan de bank. Daarom ben ik ook niet zo veel meer achter de computer. Maar nu heb ik ff een goede bui, dus meteen maar even de dingen doen die echt moeten, zoals hier reageren!

Wel heel leuk om jullie kamertjes hier te zien, is goede inspiratie! Ik kijk er ook echt al uit om weer te gaan inrichten. Babykamers ruiken ook altijd zo lekker!

tot snel,
    liefs Muk

5. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Oja, ook nog even een buikfoto van mij, met 12 weken...
    Mijn buik neemt een enorme groeispurt, vanaf 7 weken draag ik al positie kleding..

buik 12weken.jpg

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He mukje, mooie buik al hoor, en vooral blijven denken aan 2 hele lieve wondertjes die daarin groeien en jou buikje hebben uitgekozen om te delen tot zelfs 2 wondertjes ipv 1! Lastige keuze en al moeilijke gesprekken, logisch dat het je aangrijpt. Fijn dat jullie samen een keuze hebben gemaakt waar je je 'n beetje in kan berusten!

Ik ben wel aan het wachten op 'n winterjas, heb er al 2 besteld via internet, maar steeds te groot of te klein. Als het goed is komt deze week een jas van h&m, kost 49,95, dat vind ik nog te doen voor 2,5 maand, ik wil ook geen kou lijden.

Nien en caro, kan zeker nog niet voorstellen dat ukkie in m'n buik straks echt in dat wiegje ligt!

Ik ga trouwens in het ziekenhuis bevallen, dat wilde ik altijd al en nu helemaal na 4 jaar ellende en 2 operaties, ik wil alles om me heen wat maar mogelijk is voor mocht het nodig zijn. Als alles goed gaat gaan we daarna aansluitend 2 dagen naar het kraamhotel (zit 1 verdieping hoger), lijkt ons helemaal top om rustig samen aan de baby te wennen en ook nog s'nachts hulp in te kunnen roepen.

Tash, wat 'n gedoe met de auto, maar tis toch wel fijn om er 1 uit te zoeken nu, want tis toch wel erg praktisch. Wij hebben een fiat doblo, lekker ruim, o.a. voor onze hond en sportuitrusting, en natuurlijk straks voor ukkie :)

Hier gelukkig helemaal geen last vd endo, en dat terwijl ik me nu veel minder aan het endo dieet houd (eet weer meer tarwe producten, snoep, koek en ook gewone kaas ipv geitekaas etc), hopelijk blijft het zo, al ben ik huiverig voor na de bevalling. Zal dan echt weer op moeten letten, om ervoor te zorgen dat alles zo rustig mogelijk blijft..

Mf, hele dikke knuffel voor jou als je meeleest!!

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Tash: balen dat die auto net weg was. Dat hebben wij ook eens gehad, binnen een paar uur verkocht.
    Zou toch ook niet meer zo weg zijn van de auto met motorstoring, zou het maar zien als een waarschuwing ;).

Maar jij wil dus ook thuis bevallen. Ik heb ook aangegeven dat ik tot op het laatste moment wil kunnen zeggen dat ik naar het ziekenhuis wil en dat is geen probleem. Wist niet dat de bevalling extra pijnlijk kan zijn door verklevingen :(.

@ Mukje: fijn dat jullie een beslissing genomen hebben over de onderzoeken, hopelijk nu wat rust in jullie hoofd. Lijkt me ook wel lastig om opeens plaats te moeten maken voor 2 kindjes, zeker omdat jullie al een kind hebben. Maar zo te lezen komt dat goed!
    Mooi buikje! Bij een tweeling gaat het sneller en in het begin spelen je darmen vaak op.

@ IJs: Ik ga het proberen te doen zonder winterjas, maar heb het nu al koud ;).

@ Mf: als het kan, laat je even iets van je horen?

Gisteren hebben we de deur van de kast naar boven gekregen (via het dakterras). Gelukkig maar, anders hadden we een andere kast moeten kiezen. Nu wachten op een telefoontje van Babydump dat ze het in elkaar komen zetten.

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Muk, heeeel mooi buikje! Ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van mij toen. Had erg opgeblazen darmen... En wat een achtbaan zitten jullie in! Het is voor iedereen altijd al lang wachten tot de volgende echo, maar jullie zullen helemaal wel vol spanning zijn tot de 20weken echo.. Houden ze de twins tussendoor ook nog extra in de gaten? En jullie moeten dus 'eventjes' de ruimte opnieuw gaan verdelen, hihi! Ergens prachtig natuurlijk, maar misschien ook wel weer een stressdingetje waar je nu nietop zit te wachten..

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Nien, fijn dat de deur boven is! Dat zou toch wat zijn zeg!! Over de winterjas: Ik ga geen nieuwe jas kopen.. Als ik het in mijn gewone jas te koud krijg (die kan dus niet dicht onder), dan kan ik mijn snowboardjas nog aan. Denk ik.. Hoop ik.. Die ligt nog op zolder, nog niet gepast. Dus dat zal het wel worden als ik op de fiets of lopend weg ga..

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry dat ik in 3en reageer.. Anders werd't zo onoverzichtelijk ben ik bang.. Kan met mijn telefoon geen enter tussen de regels doen om het duidelijk te houden. Hier baby alweeeer de hik! Minstens 1x per dag, haha! Gulzige beeb.. En gister nog even snel een fototje gemaakt voor in het 9 maanden dagboek! Dikke knuff

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wat 'n leuke foto Tash! Hier een dagje thuis aan het werk, heerlijk rustig :D Fijn Nien, dat de kast boven is!!

En...hier is m'n jas net geleverd en past!! Tja, ik paste echt helemaal niks meer van m'n eigen jassen en winddichte vesten, en ben echt een koukleum dus toch maar besloten 1tje te kopen. Zeker omdat deze niet zo duur is (t.o.v. merkjassen zoals esprit en zo) vond ik 49,95 nog te doen.

Dit is 'm alleen jammer dat de beige kleur al uitverkocht is in medium, dus heb de zwarte:

Product Detail | H&M NL

Zijn jullie trouwens al aan 't kijken naar dingen zoals babyfoon en zo? Ben beetje aan het kijken en vergelijken op internet, en wil denk ik toch zo één met camera. zag dat de phillips slecht bereik hebben, en kom nu uit op de alecto dvm70...maar weet 't nog niet hoor..

12. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ha Ijs, mooie jas! denk dat ik hem ook maar ga bestellen. Is ie wel lekker warm? op het plaatje lijkt hij vrij dun...

Je loopt nu toch in het Maasstad? of hebben ze bij het emc ook een kraamhotel? Een kennis van mij ligt nu in het maasstad-kraamhotel (is gisteren bevallen) en ze klinkt er erg positief over. Lijkt mij inderdaad ook erg fijn. Vooral omdat je dan ook even tijd hebt om samen te zijn. Thuis loopt het toch sneller storm met familie die vinden dat ze iedere dag wel even kunnen komen kijken. Toen ik de dag na mijn bevalling thuis kwam had mijn (schoon)familie bedacht dat het leuk zou zijn als ze ons als verrassing op zouden wachten. Meteen mijn huis vol dus, terwijl ik eigenlijk gewoon even alleen wilde zijn, zonder continue artsen/ verpleegkundigen om mij heen. En toen woonden we nog in Amsterdam, voor de familie wat verder weg, dus ze gingen ook niet na een half uurtje weg ofzo...

Wij hebben wel een babyfoon van philips, maar zonder camera. Ik was een beetje bang dat ik daarmee niet meer rustig beneden kon zitten omdat ik dan de hele tijd naar het schermpje zou zitten te kijken. Over het bereik zijn wij heel tevreden. We hebben het getest en kunnen tot bij 3 buren verder in de kamer zitten met goed bereik (in een betonnen nieuwbouwwijk).

Nien, fijn dat de deur toch boven is. Zou me wat zijn als dat niet zou lukken zeg! Nu kun je dus wel lekker snel aan de slag.

Sohee tash, da's al een flinke buik! Heb je er al veel last van of valt het mee?

Nessie, hoe gaat het met jou?

Wie van jullie had musicalfan ook al weer op facebook? Is daar iets op te lezen? Ik maak mij toch een beetje zorgen om haar... Laten we hopen dat ze gewoon lastminute van een vakantie aan het genieten is en dat alles goed gaat met haar en haar meisje!

We krijgen nu inderdaad om de week een echo om te kijken hoe het met de kleintjes gaat. Laatste echo was heel leuk, toen lagen ze superschattig met hun hoofdjes bij elkaar <3 <3

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Die twee liggen vast al wat te bekokstoven Muk, hihi! Schattig hoor.. En ja, buik groeit lekker door, gewicht nog steeds niet veel vind ik. Nu 5,5 kilo erbij.. Over mf, ik heb haar vandaag gemaild. Ik maak me ook zorgen. Hopelijk is het allemaal goed met die twee en is het de vermoeidheid oid waardoor ze even geen zin heeft om te reageren..

14. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He Muk, ja hoor lekker warm, is gewatteerd. Okay, tis niet de allerdikste of te vergelijken met flinke donsjassen, maar genoeg voor mij. Ik draag in de winter toch ook veel laagjes kleding eronder, zodat ik goed kan afwisselen en aanpassen, en ook niet weer veel te warm kleed. Ben nogal temperatuur kritisch zoals mijn man en ik het noemen hahaha :p

Ik zit nog steeds in het emc, en zal in het sophia (naast emc) bevallen, en kraamhotel zit weer op 4e etage van het sophia, dus superhandig alles bij elkaar. Heb er een fijn gevoel bij dat alles zo bij elkaar zit en alles goed uitgewisseld kan worden indien nodig.

Tja babyfoon met of zonder camera, weet 't nog niet. Lichte voorkeur voor met camera. Heb zoiets van, ik ga dit maar 1x meemaken zeer waarschijnlijk dus wil ook geen spijt krijgen, ik doe liever van alles "wel" dan niet, vooral om het maar mee te maken...is natuurlijk ook gevolg van jarenlange teleurstellingen en de operaties en zo...beetje compenseren zeg maar..

Tash, bij mij is het gewicht ook niet zo spectaculair, schommelt nu rond 7 kg boven m'n normale gewicht, en stijgt ook niet heel rechtlijnig. Soms een week niks erbij of zelfs iets eraf, en dan weer ineens wel wat toename..

Ik hoop ook dat MF een seintje geeft, ze is wel eens eerder een tijdje afwezig geweest, maar nu duurt 't wel langer...maar hopelijk is het de vermoeidheid en misselijkheid en is geen nieuws goed nieuws.

Hier weer drukke werkweek gehad maar nu voeten omhoog, en morgen...jarig! lekker dagje samen vrij, en dan maandag en dinsdag hotel + dagje sauna en zo, zoveel zin in! Uiteraart geen hete sauna's voor mij, maar wel lekker badderen, relaxen, lekker eten en zittende rugmassage geboekt.. ff de drukte van afgelopen weken van ons af laten glijden..

15. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He caro, is vandaag je laatste werkdag geweest? Weet ff niet goed te herinneren, maar dacht donderdag deze week...

16. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ha ijs, da's dan vreemd van het emc..
    Ik kreeg een hele stapel info mee, waaronder over het kraamhotel bij het maasstad en eentje ergens bij zestienhoven. Maar niks over het Sophia! Wel heel goed om te weten want het worden bij mij waarschijnlijk sowieso couveuse kindjes die dan toch in sophia liggen..
    Goed om te weten dat daar dus ook een kraamhotel is!

Kan mij voorstellen dat een babyfoon met camera ook wel heel erg leuk is. Ook wel handig om te kijken of je kindje nog lekker ligt te slapen zonder dat ie wakker wordt doordat die ene vloerplank een beetje kraakt... ;)

Ik had mf idd ook al een pb gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
    Misschien doet haar internet het gewoon niet en heeft ze geen puf meer om dat nu te laten repareren. Ik bedenk ook maar wat... Hopen dat alles goed gaat!

Van het weekend ga ik ook maar even op zoek naar een nieuwe jas, grote kans dat we dezelfde hebben ijs!

Lfs, muk

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ijs, wat een heerlijk vooruitzicht!! Je lekker laten verwennen.. En voor alsik het morgen alweer vergeten ben: GEFELICITEERD!!! Ben namelijk nogal vergeetachtig.. Dat kraamhotel boven de verloskamers klinkt ook heerlijk zeg! En dan heb je idd ook meer tijd met z'n drieen en het wennen. Plus de extra hulp natuurlijk!

18. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Thanks Tash!

En muk, veel jassen en sowieso positiekleding zijn tegenwoordig alleen nog online te krijgen, bij de esprit in vlaardingen is helemaal niks verkrijgbaar en bij h&m bijna geen jassen dus heb 'm online besteld...en wacht niet te lang hoor, want het is al gauw uitverkocht, zeker gangbare maten als m en l.

Das inderdaad heel raar, ik kreeg echt gelijk info over sophia geboortehotel met daarbij een kaartje over info data. Ik dacht bij ongeveer 10 weken of zo. Echt vaag??

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Jaaaaa, vandaag was m'n laatste werkdag. Zo raar!

Zijn net terug van een verjaardag en ben weer eens kapot, zo moe. Beetje overprikkeld deze week merk ik, zit niet echt goed in m'n vel. Slecht geslapen ook de hele week. Komt wel weer goed!:)

Wilde toch even wat laten horen. Reageer later weer uitgebreid.

Knuffel voor iedereen.

20. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ijs, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Lekker een paar dagen relaxen, heerlijk zeg!

Caro, jij nu alweer met verlof!! Nog maar een paar weekjes en dan ben je echt mama!!! Lekker rustig aan de laatste dingetjes regelen, genieten! Tip: ga ook nog even naar een goed restaurant / iets leuks doen met z'n tweetjes. Want over een paar weken ben je met z'n drietjes!

X muk

Deel Deze Pagina