Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Sohee, ben even een paar dagen niet hier geweest en er is een hoop gekletst en geshopt zeg!

Lenali, gefeliciteerd!! En welkom hier!

Alle anderen; heel leuk om te lezen hoe jullie allemaal lekker aan het nestelen zijn!

Hier even een kort bericht; druk weekend gehad omdat mijn dochter jarig was. En nu lig ik dus even uitgeput in bed, oud te verzamelen om de koffers in te pakken want komende week op vakantie! Even een weekje Turkse zon. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook heel spannend want het is wel erg ver van het ziekenhuis en ik zit nu in het tweede trimester waar volgens de gyn de kans op het tweelingsyndroom het grootst is. Maar ik ga mij proberen toch even te ontspannen. Want moet mijn zwangerschap niet door angst laten overheersen.

Wel superleuk is dat ik de kindjes sinds een paar dagen voel!
    Ik vind het erg vroeg, maar schijnt normaal te zijn bij tweelingen. Heel leuk dus! Gisteren was het rechterkindje zo druk dat zelfs mijn man het al gevoeld heeft!

Hebben jullie trouwens ook zo veel last van bloedneuzen? Heb ze de laatste dagen steeds vaker. Kan er bij horen, maar het is wel lastig als je iedere ochtend weer rode vlekken op je kussen hebt. Mijn man vind het heel grappig, indianen strepen op mijn wang ;)

Ik ben er dus even een weekje niet, heel veel sjopplezier dames!!

Liefs, muk

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Mukje, een hele fijne vakantie toegewenst! Lekker even relaxen en genieten in de zon, heerlijk!. Leuk dat je de kindjes al voelt zeg en dat zelfs je man het al gevoeld heeft. Nee, je moet de angst niet proberen te laten overheersen, maar ik kan het me wel voorstellen hoor. Een zinnetje van Loesje die ik nog wel eens gebruik als ik weer eens aan het piekeren ben, is: "je zorgen maken is de verkeerde kant op fantaseren". Zo gauw ik me ervan bewust ben dat ik me zorgen maak om iets waar ik op dat moment toch niets aan kan veranderen, probeer ik m'n gedachtes om te zetten naar positieve gedachtes. Bij mij helpt het wel.

IJs, wat fijn dat jullie kindje ook al de goede kant op ligt. Leuk dat je moeder zo genoten heeft van de echo.
    V.w.b. de Lodger Wrapper: bij de Prenatal was de Lodger Wrapper Denim in de aanbieding voor 59 euro. Het lijkt me ideaal voor in de kinderwagen. Het is anders zo'n gedoe met lakentjes en dekentjes en warme kleertjes aan doen. Vooral als ze nog zo klein zijn. Van een vriendin kan ik een voetenzak voor in de Maxi Cosi lenen, maar volgens mij kun je de Lodger Wrapper daar ook prima voor gebruiken.

Vandaag worden de bedklossen bezorgd. 12 stuks maar liefst. Ik denk dat we ze er pas onder gaan zetten na de bevalling. Kraamzorg heeft aangegeven dat dit geen probleem is. Ik ga toch in het ziekenhuis bevallen. We hebben al een vrij hoog bed namelijk en met die klossen eronder, kom ik er bijna niet meer op volgens mij!:)

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Sorry MF, lees dit stukje nu pas. Hoe gaat het nu? Heb je al gebeld met het ziekenhuis? Knuf!

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Goed nieuws Lenali!

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ijs, wat fijn dat alles goed was op de echo. En dat je moeder er ook zo van genoten heeft. Heel fijn dat ze er bij kon zijn. Het is ook allemaal heel bijzonder,toch?
    En nu dus lekker nadenken over luxeproblemen, wrapper,babyfoon. straks idd maar lekker shoppen meis!

@mukje, fijne vakantie meis! Geniet ervan. Enne, kan me je zorgen wel voorstellen. Maar probeer hoe moeilijk ook dat los te laten hoor! Wel heel bijzonder dat je beebjes nu al voelt en ook je mannetje. Weet je dochter eigenlijk al dat ze grote zus wordt of vertellen jullie haar dat later? En hoe was haar feestje verder? En op de creche? Je had een prachtige taart gemaakt en leuke cakejes.

@caro, wat fijn dat alles al binnen is. Spannend hoor, nog even en je bent mamma. Vind je dat ook bijna ongeloofwaardig? Soms moet ik mezelf echt knijpen dat het echt zo is, alhoewel na de afgelopen dagen hoefde ik niet te knijpen. Had enorm veel pijn.
    Kon wel huilen. Ook vannacht. Heb echt op het punt gestaan te bellen, maar uiteindelijk niet gedaan. Nu gaat het wel, maar wat was ik bang zeg gisteren en vannacht. En dan mis je toch wel dat er iemand bij je is op zo'n moment. En je wilt ook niet zomaar iemand wakker bellen. Maar goed, ik doe het heel rustig aan.

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    #726 Nientjje, 24 okt 2012
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
    IJs: Handig om een lijstje te maken, zeker als het je man ook nog motiveert om vanalles te doen (al staat dat dweilen er vast niet op) ;). Is de kamer nu helemaal naar jullie zin?

Caro: onwerkelijk he dat je over een paar weken een kindje hebt. Maar eerst die bevalling nog....pfff

Lenali: goed nieuws! Wat fijn zeg!

Mukje: fijne vakantie!

Mf: jeetje wat naar dat je zo'n pijn hebt. Hoe gaat het nu?

Ik heb ook naar de Lodger staan kijken, maar leek me zo dik. Mijn moeder gaat een wikkeldeken maken voor binnen (lijkt me fijn bij nachtvoeding enzo). Ik vind Koeka heel mooi, maar die hebben geen wikkeldeken. We hebben het boxkleed wel.

Ik zet een foto van de lamp in mijn album, maar niet hier het geslacht verklappen he ;).

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    MF, hoe gaat het nu? Hopelijk is het nu rustig... Wat een stress ook, bah.

Nientje, heb je even een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben heel benieuwd naar je lamp (ahum ;)).

Hier vandaag weer een zeer productief dagje gehad. Heel wat babywasjes gedraaid en de inloopkast opgeruimd. Dat laatste wilde ik al een hele tijd doen, maar kwam er steeds niet aan toe. Geeft me wel rust nu ik toe kan geven aan mijn nesteldrang en het huis stukje bij beetje opgeruimd en netjes wordt. Merk wel dat het wat zwaarder wordt allemaal. Een paar keer de trap op en neer en ik ben al buiten adem. Voel dan ook echt m'n buik. Beepje was ook weer lekker aanwezig vandaag. M'n buik golfde regelmatig heen en weer. Zwangerschapsverlof bevalt me prima!!:)

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Mf, hoop echt dat je je wat beter voelt, vind het zo sneu voor je, want gun je echt wat rust en plezier!!

Mukje, wat bijzonder om 2 kleintjes te voelen en al zo snel. Een hele fijne vakantie gewenst, hopelijk kun je alle zorgen van afgelopen weken beetje naast je neerleggen.

Nien, wat een mooie lamp! Leuk dat je dat zelf gemaakt hebt zeg!
    Mijn moeder heeft van hetzelfde wafelstofje + fleece als koeka een dekentje gemaakt, als het goed is, is ie bijna klaar, ben zo benieuwd! Stoffen hebben we samen gekocht op een stoffenmarkt net na de zomer.

Caro, ik twijfel nog betreft de lodger wrapper. De motion versie kun je ook in de maxi cosi gebruiken, en dat vind ik wel een pre. De "gewone" wrapper niet als ik het goed begrijp, want dan kun je de gordel niet boven de deken vast zetten. Ik ga wel voor de fleece variant vanwege de winter. Maar wil 'm dus eerst ff in het echt zien. Alvast bedankt voor de tip, want ik had nog niet van de lodger wrapper gehoord, totdat jij het noemde :)

O ja, wij hoeven geen klossen volgens de kraamzorg. Omdat we in ziekenhuis bevallen en een zware boxspring bed hebben, hoeft het niet. Ik zou niet weten hoe we die klossen onder ons bed moeten krijgen :p

Pfff, hier drukke week op het werk ivm evenement a.s. Zondag, maar heb geregeld dat ik niet hoef over te werken en nu om en om een dag werk en een dag thuis ben t/m zondag. Zo kan ik steeds een dag rustig uitrusten en weer 'n dagje werken.

Merk ook zeker dat die buik m'n energie opeist, en in de weg zit met alles wat ik doe...maar vind het ook nog steeds zo leuk en bijzonder. Vooral iedereen die er naar vraagt elke dag. Voelt allemaal zo bijzonder elke dag, dat ik nu al weet dat ik dat straks echt ga missen, net als dat fijne gevoel van je baby in je buik en die bewegingen steeds...wil dat nu echt nog niet missen, dus hoop echt dat ukkie niet besluit vroeger te komen;)

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nientje, wat mooi is je lamp geworden zeg! Echt super! En ook leuk dat je moeder dan een wikkeldeken gaat maken.

@caro, doe je wel alles een beetje in gradaties. Rustig aan hoor! Maar wel fijn zo'n opgeruimd huis straks. Dat heen en weer golven van de buik, dat heb ik allemaal niet. Mijn kleintje is daar veels te rustig voor. Oh meis, nog maar eventjes voor jou. Zo spannend!

@ijs, lief wat je schrijft,ondanks alles probeer ik echt te genieten. Wat fijn dat je het zo op je werk hebt kunnen regelen qua om de dag. Werk je door tot 34 of 36 weken? Oeps, ben het even kwijt.En ook fijn dat de klossen niet onder je bed hoeven.

@tash, hoe gaat het met jou meis?

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier de laatste dagen dus veel pijn en harde buiken en de misselijkheid is ook erg aanwezig. Gelukkig niet spugen nu.
    Dinsdagochtend ging het weer iets beter, maar de kleine voelde ik vanaf zondagnacht minder. Ze is sowieso een rustig beebje, maar het werd me iets te rustig. Vandaag weer veel harde pijnlijke buiken en een check up gehad in ziekenhuis. Ze waren erg lief. Ik voelde me zo bezwaard om te komen, maar ze zeiden liever 10 x teveel dan 1x te weinig. En dat het goed was dat ik had gebeld en dat ze daar voor zijn. Maar toch! Op de echo was ze ook wel heel rustig maar ze bewoog wel. En de ctg liet wel een goede hartslag zien. Dat stelde me wel gerust maar ik had vandaag wel dat de emoties er toch even uit moesten. De moeizame maar oh zo dankbare zwangerschap en spanning werd me toch even teveel. Ik ben nu gelukkig de 30 weken voorbij, dat geeft mezelf wel wat rust. Nog even doorbikkelen en dan genieten van de kleine meid. Ik kan haast niet wachten.

Over die bedklossen. Moet ik dat ook nu al aan gaan vragen (reserveren) of pas over een paar weken?En wanneer kwam bij jullie de kraamzorg langs? Daar heb ik nog niets verder van gehoord?

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    mukje schreef:
    Hebben jullie trouwens ook zo veel last van bloedneuzen? Heb ze de laatste dagen steeds vaker. Kan er bij horen.
    Mukje die heb ik ook, maar gelukkig niet zo erg als jij het beschrijft.

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt voor de complimentjes. Had zelf niet verwacht dat ik de stof zo strak er omheen zou krijgen, maar is toch gelukt.

Caro, weeral 36 weken. Lekker dat je af en toe wat op kan ruimen. Wel rustig aan hoor, daar is verlof ook voor he ;).

Ijs, ik zag pas ook zo'n wafelstofje liggen, het was iets fijner dan Koeka, maar wel mooi. Heb meteen aan mijn moeder gevraagd of ze daar een dekentje van wil maken, toevallig.

Mf, Wij hebben dinsdag bezoek gehad van de kraamzorg. Heb je je aangemeld? Vanaf week 37 adviseerde ze klossen. Bij ons passen de klossen niet, dus moeten we kleine kratjes vragen bij de supermarkt. Klossen kan je lenen bij de thuiszorg.

Ben vandaag lekker vrij. Ondanks het weekje vrij vorige week, ben ik het werken echt beu. Nog 3 weken :(. Heb voor mijn verlof een paar dagen vrij gevraagd, maar kreeg een mail dat ze nog niet zeker weten of dat kan i.v.m. vervanging. Vind ik best lullig eigenlijk, want ben moe en weet niet of ik het volhoud.

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ik ga met 4,5 week met verlof, heb dus ook wat extra dagen opgenomen. 8 november is m'n laatste dag dus nog 1,5 week. Wel nog erg druk want allerlei nieuwe ontwikkelingen en evenement morgen en zo, dus wordt nog race tegen de klok om alles ook nog redelijk af te krijgen en over te dragen...maar ja, nog steeds wel zin om te werken, en tegelijk zin in verlof, dus so far so good.. Wel gek om deze week om de dag te werken en vrij te zijn, want normaal werk ik de hele week over vlak voor een evenement...maar wel blij dat ik het zo geregeld heb, want was gister helemaal gesloopt! Vandaag dus vrij en morgen "knallen", en zorgen dat ik zoveel mogelijk blijf zitten ipv heen en weer ga lopen en zo...

Grappig, ik werd gister gebeld door iemand van m'n werk of ik nog een zwangerschaps verklaring kon geven...onze baas heeft meerdere bedrijven en het meeste regelen we zelf per bedrijf, maar blijkbaar moest mijn verlof nog geregeld worden qua uitkering en zo...:p ik had zelf al 2x gevraagd aan m'n baas of ie echt geen verklaring nodig had...;)
    Verbaasde me dus niet gister.

Nien, als het echt niet gaat heb je het recht om eerder te stoppen hoor, zeker als je de 6 weken voorafgaand uitgerekende datum gepasseerd bent. Je mag dat zelf bepalen, want jou werkgever kan niet voelen hoe jij je voelt. Desnoods meld je je ziek, ook dat is allemaal wettelijk geregeld. Maar ja, ik snap ook dat je de boel niet wil forceren. Maar toch, als het niet gaat, gaat het niet.

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nien: goed aan jezelf denken meis! Wat niet gaat, dat gaat niet. Jij bent nu samen met beebje het allerbelangrijkste. Vind het raar dat ze zeggen dat ze het niet zeker weten of dat lukt. Als je je ziek zou melden zijn ze minder blij.
    Ik heb me wel aangemeld bij kraamzorg. Ik bel ze anders wel als ik komende week nog niets gehoord heb.

@ijs,nog eventjes dus meis! Maar idd veel zitten en goed op jezelf letten hoor! wel laat dat ze die dan nu pas vragen, ondanks dat je het zelf al had aangegeven. Maar goed, dan weet je zeker dat het straks goed geregeld is.

Ik ben zo blij, mijn vader heeft geboortekaartje af. (zelf getekend). Ik ben er superblij mee.
    Ik heb inmiddels ook een lodger wrapper motion besteld. Dat is jullie schuld,haha! Ging er naar kijken door jullie.
    Verder hier heel rustig aan! Fijn weekend allemaal meiden!

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    MF, gelukkig waren de echo en de CTG goed. Ik heb ook weleens een tijdlang dat ik de baby niet voel. Vooral 's nachts en s' ochtends. Dan word ik 's nachts wakker, omdat ik naar de w.c. moet en dan is het zoooooo stil in m'n buik. Vaak kan ik dan pas weer slapen als ik even weer wat gevoeld heb. Ik blijf dus ook bezorgd, maar dat is ook heel normaal denk ik. Leuk dat je geboortekaartje klaar is! En ook de Lodger Wrapper gekocht!:D

IJs, nog even en je hebt ook lekker verlof. Heerlijk!! Succes nog even met de laatste loodjes. Je hebt gelijk als je de Lodger Wrapper Motion dan neemt, omdat je die ook in de Maxi Cosi kunt gebruiken. De Lodger Wrapper die wij hebben gekocht was toevallig in de aanbieding en omdat ik al een voetenzak voor in de Maxi Cosi heb, toch voor deze LW gekozen.

Nientje, wat leuk die lamp!! Echt knap gedaan zeg. Heb je nog wat gehoord van je verlofaanvraag?

Over mezelf: ik vrees dat ik zwangerschaps-ischias heb. Sinds donderdag kreeg ik steeds meer last met lopen, gisteren was het zelfs zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Pijn in m'n rechterbil/rug/been. Alsof er een zenuw in de knel zit, zo'n zeurderige pijn bij elke stap die ik zet. Ik kan m'n been amper omhoog krijgen, want dat doet hartstikke zeer! Van de bank af komen is een crime en trap lopen ook. Ik baal er echt vreselijk van, want kan nu dus ook niet meer even de stad in of zo. En wandelen vind ik ook altijd heerlijk om te doen en dat wilde ik eigenlijk elke dag even doen tijdens m'n verlof. Fietsen lukt gelukkig wel zonder problemen. Moet woensdag weer voor controle en dan zal ik vragen wat ik er aan kan doen. Denk dat ik het maar gewoon uit moet zitten, want het schijnt na de bevalling meteen verdwenen te zijn, omdat de druk op de zenuw dan weg is. Merk wel dat als ik een tijd lang gerust heb, de pijn met lopen al veel minder is. Nou ja, er zijn ergere dingen, moet het maar even accepteren dat het zo is. Verder is de zwangerschap op rolletjes verlopen, dus ja...

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Leuk mf, dat het kaartje af is, en extra leuk dat je vader het heeft gemaakt, is toch extra bijzonder! Wij hebben ook al 'n offerte lopen, en zijn nu bezig met de tekst te verzinnen.

Hmmm caro dat klinkt niet best, en vooral jammer dat je daardoor minder vaak ff eruit kan en zo. Volgens mij heeft 'n vriendin van mij 't ook gehad, zenuw klem hoor ik in ieder geval vaker, en is weinig aan te doen lijkt me, want ukkie blijft natuurlijk door groeien...en das maar goed ook :) hou je taai!

Gisteren drukke dag gehad op m'n werk, maar ging goed. Het werkte precies goed om om de dag te werken en een dag thuis te zijn, anders had ik het echt niet volgehouden...maar wel erg moe en harde buik aan het einde vd dag. Gelukkig hielp iedereen me goed en kon ik zoveel mogelijk zitten. En natuurlijk veel gekletst met bekende relaties en klanten over m'n buik en zo, dus voor mij was het eigenlijk minder werken en vooral iedereen bijkletsen over wanneert ik met verlof ga en zo :p

Zaterdag hebben ijsman en ik nog foto's gemaakt van mijn buik en ijsman achter mij met z'n handen op mijn buik. Gewoon zelf gedaan met onze reflexcamera,statief en een zwart laken opgehangen in de woonkamer. We twijfelden om een foto reportage te laten doen, maar vonden het uiteindelijk toch 't leukst om het zelf te proberen. Nu dus de foto's nog bekijken, te bewerken en oa omzetten in zwart-wit. Wellicht dat we straks met ukkie wel een fotoreportage gaan doen...we zien wel..

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    IJs, leuk hè, al die belangstelling. Vind het ook altijd leuk als mensen belangstelling hebben. Het is ook een leuk onderwerp om over te praten. Heel wat anders dan toen we in de medische molen zaten. Toen ontliep ik nog wel eens vage bekenden in de winkel of zo.:)

Je hebt me op een idee gebracht trouwens. Ik wil ook nog samen met Caroman op de foto. Hebben ook een spiegelreflex en statief, dus dat moet wel lukken. Nu nog even plannen wanneer we dat gaan doen. Heb hem er al op voorbereid... hij houdt er niet zo van, want heeft er geen geduld voor en ik vind het niet snel goed hahaha.

Vanmiddag is mijn moeder geweest. Zij heeft de bovenverdieping schoongemaakt en ik heb wat kasten opgeruimd. Heerlijk zeg, dat ook weer klaar! Heb nu zo ongeveer alles in huis wel gedaan wat ik wilde doen in m'n verlof, dus dat geeft me dan weer een rustig gevoel. Morgenvroeg koffievisite van een vriendin en donderdag ook twee koffievisites, gezellig! Dan heb ik zo ongeveer ook iedereen op bezoek gehad, die wilde komen. Het wordt straks nog wat op het einde... iedereen langs geweest, het huis spik en span... en dan maar wachten tot de bevalling zich aankondigt...;)

De pijnklachten in been en rug zijn er nog steeds helaas, maar zo in huis met kleine stukjes lopen is het goed te doen. Het wordt in ieder geval niet erger. Vanavond nog naar een verjaardag... gelukkig hier in de buurt, dus dat scheelt.;)

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik blijf het bijzonder vinden dat we allemaal zo achter elkaar zwanger zijn geworden en straks allemaal een kindje in onze armen hebben. Hoop dat er snel weer meiden vanuit het endometriose-topic bij mogen komen.:)

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Nou ja IJs, dat hebben wij zaterdag ook gedaan! :D Met de spiegelreflex foto's gemaakt van mijn man en mij. Wij zijn geen types voor een fotoshoot, dus dan maar zo.

Caro: wat naar dat je zo'n pijn hebt. Gelukkig gaat het wel weg na de bevalling.
    Fijn zeg dat je moeder komt helpen. Mijn fam. woont niet om de hoek, dat mis ik wel hoor. Aan schoonmoeder vraag ik toch minder snel iets.

Keek net Editie NL en ging over een vrouw met endo die kinderloos is gebleven (geen vruchtbaarheidsbeh. gedaan). Dan prijs ik mezelf weer zo gelukkig met dit wonder in mijn buik.

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Nien, ik heb 't ook gezien op editie.nl, zelfs ijsman zette 'm gelijk harder om alles te kunnen horen..en inderdaad zelfde gedachte hier, onwijs dankbaar!

En das echt toevallig vd foto's!! Ijsman en geduld is ook geen goede combi, dus niet veel foto's maar toch wel aantal leuk gelukt. Zal er straks 1 in m'n album zetten.

En vanmiddag geshopt: lodger motion kleur azur, en luvion grand elite, ben er helemaal blij mee. En ik heb de zelfgemaakte wafeltjes/fleecedeken opgehaald bij m'n moeder, die is echt zo super geworden, helemaal verliefd :D M'n moeder heeft mog wafelstof over, en daar gaat ze nog een badcape van maken.

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nientje en ijs, wat leuk zeg die foto's. En caro ook straks! Ja op die manier is het ook veel ontspannender denk ik.

@ijs, Wat goed dat het werken gisteren is goedgegaan. En idd, heerlijk die belangstelling. Nog eventjes meis! Fijn dat je zo lekker hebt geshopt. En ben ook benieuwd naar de foto en evt ook een foto van het dekentje.

@caro, jeetje meis, wat naar zeg. Doe rustig aan hoor. Goed aan jezelf denken hoor! Wel fijn dat je moeder is komen helpen. Gezellig dat er vriendinnetjes langskomen. Bij mij wil ook iedereen afspreken, maar dat ga ik echt niet redden vrees ik. Heb is idd bijzonder dat we allemaal zo kort achter elkaar zwanger zijn geworden. Hopelijk volgen er veel meer meiden. Dat gun ik iedereen zo. Suc6 binnenkort met de foto's maken.

@andere meiden, hoe is het met jullie?

Hier vannacht weer flink lopen spugen. Baal er echt van. Voelde me vandaag ook behoorlijk jakkie. Maar ja, nog eventjes en hopelijk is het na de bevalling over.

Deel Deze Pagina