Klopt, blijf het ook zo bijzonder vinden dat we zo dicht op elkaar zitten, en heerlijk om met jullie te kunnen delen!! Hou je taai MF! Foto's staan nu in m'n album, ook van dekentje
Mooie foto's zijn het geworden IJs! En een prachtig dekentje gemaakt door je moeder. MF, hoop dat je vannacht een goede nacht gehad hebt. Hier vannacht slecht en kort geslapen... Waren rond half twaalf terug van de verjaardag. Nog even t.v. gekeken en om half een naar bed... om twee uur sliep ik nog niet! En later in de nacht nog een keer eruit voor een w.c.-bezoekje... Nou ja, vandaag maar een beetje rustig aan doen dan. Dat is dan weer het fijne van verlof!
Thanks, en ook ik heb heel slecht geslapen afgelopen nacht....begon door een keiharde onweersklap, zonder enige aankondiging, leek wel een explosie heel vlak bij...we waren gelijk klaarwakker en ukkie zal 'm ook zeker wel gehoord/gevoeld hebben...daarna elk uur de wekker gezien en maar blijven woelen, en paar keer eruit naar de wc... Pfff en dan weer drukke dag werken... Volgende week woensdag eindelijk gepland om met m'n collega's te gaan zitten wie wat over moet nemen en zo, en dan donderdag laatse dag. Kortdag, maar ik had niet anders verwacht. 'T belangrijkste is verdelen wie wat over neemt en wel of niet beslissingen mag nemen, of waar onze baas beslissing in moet nemen... Deze week eerst nog ff wat inkoop deadlines afmaken voor volgend jaar, dat vind ik nu 't belangrijkste, want dat geeft me al heel wat rust als dat af is, en dan kan ik ook in maart weer met gerust hart starten..
Hoe gaat het met iedereen? Vandaag weer voor controle geweest. Kindje ligt nu helemaal ingedaald! Bloeddruk was weer prima. En inderdaad zwangerschapsischias, maar daar is niet zoveel aan te doen op het moment. Na de bevalling moet het weer verdwenen zijn. Wel belangrijk om in beweging te blijven, dus ik fiets elke dag een halfuur op de hometrainer. Deed ik altijd al regelmatig, maar ga het nu proberen weer dagelijks te doen. Verder gaf ze aan dat ik gewoon lekker moet gaan broeden, want daar is zwangerschapsverlof voor bedoeld!
Wow caro, gaat echt opschieten voor jou zeg! Hier erg moe na 3 dagen werken en natuurlijk afgelopen weekend gewerkt. Ook erg dubbel gevoel nu ik ga aftellen, en dat terwijl er allerlei enorm spannende nieuwe ontwikkelingen zijn betreft m'n werk. Zo dubbel, want vind m'n werk heerlijk, maar ook zo'n zin om te stoppen...gelukkig kan ik thuis via de laptop en whatsapp betrokken blijven, zeker betreft de nieuwe ontwikkelingen, zodat ik wel m'n advies kan geven en zo..maar m'n vaste en standaard taken met name voor klanten zal ik echt stoppen
Ja, echt wel!! Vind het zo irritant dat ik niet weet wanneer het gaat beginnen. Ik ga er maar vanuit dat ik overtijd ga lopen, dan valt het altijd mee. Ben ook nog helemaal niet zat van het zwanger zijn, dat scheelt! Jij nog een paar dagen werken en dan heerlijk verlof!
Ja ik merk dat ik ook steeds meer ga bedenken dat het gewoon helemaal onduidelijk is en blijft wanneer het gaat beginnen..al hoop ik wel dat het niet later wordt dan de uitgerekende datum, maar ook niet eerder...precies tussen sinterklaas en kerst is prima, en de 12e zou natuurlijk sowieso een hele leuke dag zijn...12/12/12 Wat is jou uitgerekende datum eigenlijk?
Vrijdag 23 november is mijn uitgerekende datum. Het is dus ook nog mogelijk dat ons kindje op 5 december geboren wordt! 12/12/12 is inderdaad een hele mooie datum!
Ja dat is zeker mogelijk, maar hoop 't niet voor je Hier lekker bijkom dagje thuis. Al ben ik nu al helemaal uitgeteld van de boodschappen doen ... Vanavond naar de nieuwe bond film, zin in! Hopelijk vind ukkie het ook leuk en niet te harde geluiden
Hehe 3 daagse migraine ellende ook weer achter de rug . Nog bij de vk geweest en babytje ligt al helemaal ingedaald. Fijn idee, scheelt misschien een wee haha. Bij jou dus ook Caro, dat is fijn! Houd je inderdaad maar een beetje rustig, want anders krijg je miss meer last. @ IJs: hoe ging het tijdens de film? Wij hadden het er over om er vanavond naartoe te gaan, maar denk dat het nogal hard zal zijn. Lees nu jouw berichtje, dus ben benieuwd. Oja en het is gelukt om vervanging te vinden voor die 2 dagen die ik vrij wilde!! Ben heel blij! Nog een weekje werken, zal wel druk zijn, want overdragen en loslaten is niet mijn ding .
Heel herkenbaar Nien, merk dat ik er enorm meer bezig ben nu de laatste werkdagen in zicht komen... Bioscoop ging prima hoor, wel erg lange zit 2,5 uur! Maar valt reuze mee qua geluid. Natuurlijk wel aardig wat actie scenes maar ook veel rustige "praat" momenten.
Balen steeds van die migraine Nientje! Je zult wel blij zijn als je straks je medicatie weer kunt gebruiken. Fijn dat je de twee dagen verlof kunt krijgen. Laatste loodjes v.w.b. werken voor jullie Nien en IJs! Ik heb er al drie weken verlof op zitten. Het vliegt gewoon voorbij en heb me nog geen seconde verveeld. Vandaag lekker op pad geweest samen. Er was een leuke kunstbeurs hier in de buurt. Bedacht me wel steeds, straks breken m'n vliezen hier midden op de beurs! Maar volgens mij gebeurt dat alleen maar in films... Wel vanavond veel last van die beknelde zenuw gehad, dus morgen maar even weer een dagje rustig aan doen.
Kan me voorstellen caro, staat alles al klaar, koffertje voor ziekenhuis en zo? Nien, wat is jou uitgerekend datum eigenlijk want wij liggen wel heel dicht bij elkaar Hoe is het met de andere meiden, muk hoe is het met jou?
Vanmiddag een paar foto's gemaakt, zie mijn fotoalbum, inclusief mijn hoofd deze keer. Het album is toch alleen toegankelijk voor mijn contacten. Nu nog op de foto met Caroman.......
@caro, mooie foto's meis! Echt heel mooi en idd je straalt helemaal. Tja, vliezen die breken als je ergens bent zal vast niet alleen in films gebeuren, maar idd je hoopt dat het je niet overkomt. Wel een beetje pas op de plaats maken hoor. Rustig aan, want die pijn is ook niet niks. Wel fijn dat je beeb al helemaal is ingedaald. Ik heb wel koffertje al klaarstaan. Of nou ja, spullen zitten erin, koffer staat open in de kast. Maar ik heb gevoel dat mijn beebje zich eerder gaat aandienen. Zal je zien dat ik tot 42 wk doorloop. Nou ja, we zullen zien. @nientje, jeetje wat naar zeg weer die migraine. Pff, het put je toch behoorlijk uit. Had je voor je zwschap ook veel migraine of niet? Wel fijn dat je die 2 daagjes vrij toch hebt kunnen krijgen. En nog maar eventjes werken en dan lekker genieten van je verlof. Jouw kindje dus ook al ingedaald. @ijs, nog een weekje werken en dan lekker je verlof. Let je wel een beetje op jezelf. Neem echt straks ook wel je rust hoor! Dat is echt heel belangrijk. @alle andere meiden, hoe is het met jullie?
Hier morgen controle en ik ben daar superblij mee. Mijn beeb is me vaak net iets te rustig. Voel haar echt weinig. Kunnen ze me morgen weer geruststellen. Hoop stiekem wel dat rustig in de buik ook rustig uit de buik betekent,haha! We zullen zien.