Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    IJs: we zijn niet meer naar de bios geweest, we lagen om 22.00 uur al te slapen op de bank :).
    Ik zat ook al te kijken naar jouw uitgerekende datum, want volgens je banner ben je 1 dag verder, maar ook 1 dag later uitgerekend dan ik. Ik ben op 11-12-12 uitgerekend.

Caro: mooie foto's, leuk om een gezicht te zien. En je bent mooi zwanger, stevige buik. Heb het idee dat mijn buik meer 'hangt'.
    Zou er niet vanuit gaan dat je vliezen alleen maar thuis kunnen breken ;), maar zou er ook niet voor thuis gaan zitten. En maar 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen.

@ Mf: fijn dat je vandaag controle hebt.
    Ik heb altijd elke maand migraine, daar heb ik speciale medicijnen voor, maar die mag ik nu niet nemen. Gek word ik dan van de pijn!

M'n moeder heeft een wikkeldeken gemaakt, zal een foto in mijn album zetten. Deze is wat dunner en voor binnen. Na de bevalling wil ze er nog een maken, maar dan voor buiten en in de kleur van het geslacht (jullie begrijpen me wel ;)), maar dat mag ze nu nog niet weten.

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Nien, klopt, ik moet eigenlijk m'n banner ietsje aanpassen, maar vergeet het steeds en geen zin in :) 't gekke is dat ik wel volgens mijn laatste menstruatiedag de banner heb berekend, echter 't ziekenhuis kwam dus met 12/12/'12. En dat vind ik prima want is wel hele leuke datum :)

Leuk he moeders aan het naaien, ik ben er zelf ook blij mee, want tis leuke voorpret en o zo speciaal. Bij ons weten onze ouders en broers wel wat 't wordt, maar niet de naam, geboortekaartje en zo. We vinden het ook wel leuk zo, want kunnen we toch over kleur en geslacht praten, en voor de rest blijft 't 'n verrassing.

Balen van je migraine, tis echt doorbijten. Bij mij wordt eten steeds meer een probleem, want m'n maag staat echt continu open naar m'n slokdarm, zo voelt het. De hele dag alsof m'n eten heel hoog in m'n keel zit, en wordt er nu ook 's nachts van wakker, bleh!

Vannacht heel slecht geslapen , ukkie was erg bezig en deze keer voelde ik 'm ook heel erg laag, bijna bij m'n vagina en blaas zeg maar. Heb 't idee dat 't met indalen te maken zal hebben. Echt super gevoelig en soms bijna pijnlijk.

Vannochtend hebben we trouwens een gips afdruk van m'n buik, borsten + handen gemaakt, zo grappig om te doen! We hadden zo'n pakket gehad van m'n broer en z'n vriendin. We kunnen 'm beschilderen of met mozaiek versieren..ik had het zelf niet gekocht, maar tis wel grappig om te doen hahaha...wat 'n leuke kliederboel, vooral ijsman vond het helemaal leuk om te doen :D

3. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hoi!

MF; hoe was je controle vandaag?

Caro; mooie foto's zeg! Geniet je lekker van je verlof of ben je het al zat aan het worden? Nog maar heel even! Ik heb trouwens in mijn omgeving nog nooit gehoord dat ergens 'spontaan' de vliezen braken. Bij vriendinnen gebeurde dit tijdens de bevalling (gedaan door de vlos of gyn), en een enkele keer 's nachts spontaan.. En als het wel gebeurt is het ook niet erg toch? Heb je er weer een mooi verhaal bij :) Wel balen van die ischias. Heb je er veel pijn van?
    nientjje; wat is de lamp mooi geworden zeg! leuke kleur ook! Balen dat je nog steeds zo'n last hebt van die migraine. Hopelijk wordt het na de bevalling weer minder!

Ijs; Mooie buikfoto's zeg! balen dat je last hebt van brandend maagzuur. Je mag gewoon Rennies nemen, misschien helpt dat? Als je kindje is ingedaald zou het wel weer minder moeten worden omdat je maag dan weer meer ruimte krijgt. Maar als je hem al heel laag voelt zal hij wel aan het indalen zijn :) Leuk inderdaad, zo'n gipsafdruk. Zal je later verbaasd zijn dat je buik echt zo groot was!

Tash en Nessie hoe is het met jullie?

Wikkeldeken: voor mijn dochter had mijn moeder ook een wikkeldeken gemaakt. Eentje die ook in de maxicosi kan. (er heeft een keer een patroon in de Knippie gestaan) Ik ga haar vragen of ze dat nu ook weer wil doen. Met zo'n wafelstofje klinkt wel heel leuk!

Hier gaat het goed. We hebben een heerlijke vakantie gehad en vooral weinig gedaan. Vrijdag hebben we ook weer een controle echo gehad en het geslacht was duidelijk zichtbaar; we krijgen twee jongetjes! Ik zal zo even een fotootje in mijn album zetten. De mannetjes liggen met hun hoofdjes bij elkaar en ze waren met hun handjes tegen elkaar aan het slaan. Ze deden nu al high five! Echt superschattig om te zien!

Er is nog steeds een groeiverschil en daarom krijg ik nu ook om de week een groeiecho. Ze zijn bang dat de placenta niet eerlijk verdeeld is. Maar de kleinste ligt nog op schema en de grootste zelfs iets voor dus we hoeven ons hierover geen zorgen te maken. Ik heb wel al vrij vaak harde buiken, vooral in de ochtend en als ik fiets/actief ben, dus vanaf 20 weken gaan ze ook steeds mijn baarmoedermond opmeten. Het is wel allemaal heel erg veel medisch gedoe, maar toch fijn dat ze alles goed in de gaten houden.

Nu we het geslacht weten gaan we ook meer aan de slag met het kamertje. We zijn het bijna eens met de aannemer over de offerte en dan komt begin januari de dakkapel en dakramen op zolder. Die moet dan dus helemaal leeg zijn en dat is nog een hele klus. Zodra dat klaar is kunnen we de werkkamer naar zolder verplaatsen en het kamertje gaan behangen en inrichten. Nu dus een leuk behangetje uitzoeken! nu we het geslacht weten wordt het allemaal steeds echter en ga ik ook meer naar duo-wagens en andere tweelingdingen kijken. Is wel heel grappig, want toen we een kinderwagen gingen uitzoeken voor mijn dochter, letten we op zaken als hoogte, wel of geen luchtbanden, rijcomfort etc. Criteria is nu: past ie door de poortjes van de supermarkt en is ie via marktplaats te krijgen... ;)
    Wel jammer dat we maar weinig van mijn dochter kunnen hergebruiken, maar nieuw aanschaffen is ook leuk!
    Wij willen trouwens weer een triptrap aanschaffen (2 stuks) omdat we daar nu heel veel plezier van hebben. ze verkopen nu ook speciale baby-seats zodat je kindje vanaf dag 1 aan tafel kan zitten. en die zitjes kun je ook weer los als wipper gebruiken. Hebben jullie die? ik ben wel heel benieuwd of het handig is. Want ze zijn wel 130 euro p.stuk. Mijn dochter legden we in de box als we gingen eten. Maar dan ging ze vaak huilen omdat ze erbij wilde zijn. Het lijkt mij dus wel ideaal..

Nou meiden, voor de meesten van jullie nog maar een paar daagjes werken! Lekker alles overdragen en opruimen en dan heb je alweer bijna je kindje in je armen!

liefs,
    Muk

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Ijs: maar jij was eerder zwanger dan ik, dat weet ik zeker. Ben je misschien wat teruggezet? Hoor je wel vaker. 12-12-12 is zeker mooi, als ik het zelf uitreken kom ik ook op 12-12, maar de vk dus op 11-12 en in Gent op 10-12 haha. We zullen wel zien.
    Vervelend dat je zo'n last hebt met eten. Dat wordt wel minder als de baby ingedaald is. Heb je last van zuur? Rennie helpt dan goed. Wanneer ga je weer naar de vk? Dan zal ze wel voelen of hij ingedaald is.

@ Mukje: wauw 2 jongetje, wat leuk! Inderdaad wel jammer dat je weinig kan gebruiken, maar aan de andere kant kan je wel lekker gaan shoppen. Bij babydump krijg je tweelingkorting, misschien wel interessant.

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nien, mooi, heel mooi het wikkeldekentje. Vind het zo knap als mensen dat zelf kunnen maken. Wat naar dat je elke maand migraine hebt. Ik wist wel dat je nu die medicijnen niet mag gebruiken omdat dit sterk spul is. Oh meis, nog eventjes en dan hoop ik dat je sowieso minder vaak migraine zal hebben, maar kun je iig medicijnen gebruiken.

@ijs, wat gaaf een gipsenafdruk. Wat rot dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk is dat vannacht beter. Gebruik je wel iets voor het maagzuur? Ik gebruik rennies, maar helpt soms maar even. Ik heb evt omeprazol in huis, maar wil dat liever niet gebruiken, maar misschien voor de nacht toch wel handig. 12-12-12 is echt een superdatum. Stiekem hoop ik dat mijn kleintje dan wordt geboren.

@mukje, meis wat fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie. En wat leuk 2 boys. Mooie foto van de echo. Zo lief. Wat fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Het is wel medisch maar beter zo dan dat ze je aan je lot overlaten.
    Nu lekker shoppen en bezig idd met voorbereiding voor kamertje. Je moet dus nog een hoop doen. Maar straks met een dakkapel heb je wel lekker meer ruimte. Ik ken de babý-seats niet. Denk dat ik de wipstoel tzt gewoon bij me neer op tafel zet ofzo.
    Ik vond tijdens mijn werk destijds een tweelingwagen waarbij ze achter elkaar zitten het handigste. Zeker in winkels. Naast elkaar is leuker, maar is vaak te breed en onpraktisch in winkels. Maar dat is mijn ervaring.

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier vandaag controle gehad. Ik heb een fikse schimmelinfectie dus krijg zo'n 3daagse kuur. Ik heb ook heel veel last van vochtverlies down under (sorry beetje genant), maar de gyn kon nu niet met zekerheid zeggen dat het geen vruchtwater is wat ik verlies. Het is mogelijk dat er een klein scheurtje zit in het vlies zei hij. Bij meer verlies meteen terugkomen voor nieuwe check. Nu leek ze wel genoeg vruchtwater te hebben. Volgende week een groeiecho.

Tash en nessie, hoe gaat het met jullie meiden. Hopelijk is alles goed.

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    O ja en mijn kleintje ligt nog steeds in stuit. Over 4 weken gaan we verder kijken. Hoop zo dat ze gaat draaien uit zichzelf. Ze is nu al lekker eigenwijs. Ligt al vanaf week 16 hetzelfde.Maar het kan nog, dus daar hoop ik op.

8. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hoi!

Mf: ik had ook een schimmelinfectie, en kreeg daar ook medicatie tegen. Maar mijn gyn zei wel dat die als bijwerking hebben dat het milieu in je vagina dan verandert, waardoor bacteriën meer kans hebben en die wil je daar natuurlijk helemaal niet hebben. Ze adviseerde mij om daarom extra vitamine c tabletjes te slikken, gewoon goedkope van kruidvat oid. Hierdoor wordt het milieu zuurder en hebben bacteriën minder kans. Teveel aan vit c plas je gewoon uit en daardoor ook minder kans op blaasontsteking. Ik slik dus die vit c en mijn afscheiding is eindelijk weer een beetje normaal.

Tweelingkorting heb ik idd meer gelezen. Dit geldt helaas alleen voor grotere aanschaffen. Dus als je twee maxicosi's, twee ledikantjes etc koopt. En tsja, we hebben er al een dus we hoeven er maar 1 aan te schaffen. We gaan wel twee wiegjes kopen, dus dan kunnen we wel van die korting gebruik maken.
    Voor kleertjes geldt de korting helaas niet...

Fijne avond allemaal!
    X muk

9. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Gaaf Muk, om je echo te zien, zo lief om 2 baby's zo naast elkaar te zien. En 2 jongens, gefeliciteerd! wat vind je dochter ervan, of weet ze het nog niet? Tja, veel controles dus, maar ja tis voor een goed doel. Wel fijn dat de groei tot nu toe van beide nog niet achter ligt!

Ja, ik gebruik al sinds begin zwangerschap rennie's en antagel, maar lijkt nu steeds minder te helpen. Andere medicatie ook geprobeerd, maar dat hielp nog veel minder. A.s. Maandag hebben we weer controle en dan wordt ook de groei weer gemeten. Vorige keer lag ukkie met z'n hoofd naar beneden, t.o.v. de keer ervoor. Ik hoop natuurlijk dat ie niet meer gedraaid is. Denk 't niet want bewegingen zijn al weken aan dezelfde kant, dus echt een voorkeurshouding. Lastig wel dat ie continu beweegt aan m'n geopereerde kant van m'n nier vorig jaar, dus lekker gevoelig ;)

Ik heb nog niet echt nagedacht over stoeltjes e.d. We hebben wel ern 2e hands wipstoeltje, maar weet nog niet of we die ook gaan gebruiken. Triptrap is wel handig denk ik, wist ook niet dat er baby stoeltjes en zo voor waren, zag het net op de website, wel handig..

Betreft kinderwagen, ik denk ook dat stoeltjes achter elkaar praktischer is dan naast elkaar, maar laat je gewoon goed adviseren in de winkels, die moten toch ook wel argumenten en verschillen kunnen noemen..

En inderdaad lekker shoppen, je hebt 'n goed excuus :)

10. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    @nien, ik denk dat wij erg dicht op elkaar zitten, maar elke vk of ziekenhuis er weer een eigen berekening op na houd. Wij hebben wel vrij vroeg getest, 10 dagen na de TP, misschien dat dat het verschil is en ik het eerder heb gemeld? Verder is het afwachten, ben heel benieuwd hoe het straks uit pakt voor ons allebei!

@MF, ik heb ook schimmelinfectie gehad zo'n 3 maanden geleden en heb toen zalf gebruikt, was er sceptisch over, maar tis wel over gegaan.

Ik heb vooral 's ochtends wat meer afscheiding, de rest vd dag ook wel iets meer dan normaal, maar wel minder dan 's ochtends.

Nou, op naar de laatste 3 dagen werken morgen t/m donderdag!

11. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden!!
    Sorry dat ik hier zo lang niets van me heb laten horen! Ik heb wel een beetje meegelezen, maar geen puf en tijd om knap te reageren... De tijd hijgt in mijn nek en er is nog zoveel te doen!
    Ik was continu gefocust op de grote dingen, maar nu die klaar zijn besef hoeveel kleine dingen er nog gedaan moeten worden.
    Ik weet nu ook niet waar ik beginnen moet om iedereen even apart iets te zeggen, dus hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik vanaf nu weer meer reageer? Dikke knuff voor iedereen hoor!! En leuk om allemaal foto's te zien van baby's, buiken en kamers!! Ik zal binnenkort ook mijn aandeel hier neerzetten.. Eerst nog even keihard doorgaan zodat ik rust in mijn lijf en hoofd heb omdat de boel klaarstaat voor baby. Ben zo bang dat het te vroeg komt en we helemaal nog niet klaar zijn....

Liefs

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @tash, rustig aan meis! Let goed op jezelf. En we weten dat je ons niet vergeet. Ik herken dat wel van dat en dat en dat moet nog gebeuren. Komt allemaal vast goed meis. Dikke knuf voor jou

@ijs, suc6 met je laatste daagjes werken. En dan lekker genieten van je verlof. Ik krijg trouwens zo'n kuur van 3 dagen inbrengen van eitjes ofzo? (moet vandaag het kuurtje ophalen). Zalfje had ik zelf al gebruikt maar hielp niet.

@mukje, thanks voor de tip van de extra vit C.

13. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb, maar heb net als Tash wel meegelezen hoor :D

Caro: wat gaat het nu snel bij jou zeg! Mooi foto's trouwens; toch grappig dat je een bepaald beeld bij iemand maakt en dat dan heel anders blijkt te zijn haha. Oh ja, nog een leuke anekdote over vliezen breken... Een kennis van ons was met haar man in de Mediamarkt om een waterkoker uit te zoeken, toen haar vliezen daar braken.. Gelukkig had haar man wel al een zeiltje in de auto hihi..

Muk: wat leuk 2 jongens!! En wat een schattige echofoto :) Ik kan me voorstellen dat je de zwangerschap nu heel anders en minder onbevangen beleeft door de vele controlebezoeken. Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden, en dat je twee kereltjes het zo goed doen.

Ijs: sterkte met de laatste loodjes op het werk!!! En zo'n gipsafdruk lijkt mij ook erg leuk, vooral in mozaïek. Al ben ik niet zo van het knutselen dus de mozaïek mag manlief dan doen haha..

MF: vervelend zo'n schimmelinfectie.. Hoop dat de kuur snel aanslaat..

Nien & Tash: zijn jullie inmiddels al met verlof?

14. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles eigenlijk vrij goed. Ik begin al langzamerhand een buikje te krijgen, dus het begint steeds al wat werkelijker te worden. Ik heb de kleine helaas nog niet gevoeld, maar het schijnt dat mijn placenta voor ligt dus dat ik 'm dan sowieso wat later zal gaan voelen. Wel heb ik laatst een angelsound gekocht dus we hebben nu twee keer samen op de bank naar het hartje geluisterd, erg bijzonder!

Volgende week vrijdag heb ik de 20 weken echo, en vind het ontzettend spannend. Hopelijk is alles goed met de kleine, en krijgen we ook te horen wat het wordt :)

Oh ja, ik heb me ook opgegeven voor zwangerschapsyoga! Ik hoop dat ik daar een beetje van kan ontspannen en dat het niet te zweverig wordt haha.

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ MF: Wat wil je doen als ze in stuit blijft liggen? Een stuitbevalling of een keizersnee? Hebben ze het er nog niet over gehad om haar te helpen draaien?

@ Ijs: dan zal dat het zijn. Ik heb op dag 13 getest. 24 maart had ik de tp.
    Ik heb ook steeds meer afscheiding, maar las dat dat normaal is aan het eind van de zwangerschap (gek idee dat we al aan het eind zitten).

@ Tash: rustig aan. Heb je al verlof? Hier moet er ook nog wel wat gebeuren, maar ik doe het rustig aan, want mijn lichaam geeft aan dat het niet meer zo snel kan.

@ Nessie: fijn dat het goed gaat. Ik voelde de baby rond 21 weken en mijn placenta ligt er niet voor. Dus heel normaal dat je nog niet zoveel voelt.

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nessie, wat fijn dat alles goed gaat meis! Ben benieuwd naar je buikje (foto??). Spannend hoor volgende week de 20 wk echo.
    Ik voelde mijn beeb echt goed voor het eerst precies bij 20 wk. Mijn placenta ligt achter de baarmoeder.

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Was wel vaag. Mijn moeder ging mijn medicijn ophalen voor de schimmel, zeiden ze bij de apotheek dat het een ander medicijn geworden was van 1 dag. Ze hadden de gynaecoloog opgebeld omdat het andere medicijn wat hij had voorgeschreven niet gebruikt mocht worden bij zw schap. Nou lekker is dat! Daar moet je dan op vertrouwen. Gelukkig maar dat de apotheek het zo goed heeft gecheckt.

@nientje, Ze hebben het wel gehad over draaipoging bij 35 weken. Ik hoop enorm dat ze nog vanuit zichzelf draait. Want het schijnt niet erg fijn te zijn, ook niet voor beebje. En mijn buik is al zo extreem gevoelig en pijnlijk.
    Mocht het niet lukken of draait ze weer terug in stuit, zou ik kiezen voor een ks. Ik wil heel graag normaal bevallen, maar het risico dat er iets mis gaat bij een stuitbevalling voor het kind vind ik te groot. Ze hebben me al wel verteld dat mocht je kiezen voor een stuitbevalling alles soepel en snel moet verlopen, want anders wordt het alsnog een keizersnede.
    En ik wil die onrust niet dan. De hele zw schap verloopt al niet geweldig, en dan wil ik er op het laatst niet zo'n stress bij hebben.
    Reden voor mij om uiteindelijk dan toch voor een keizersnede te kiezen,is om zo min mogelijk risico's voor de baby te hebben. Ben veels te bang dat beentjes er dan makkelijk uit zouden komen en schouders en hoofdje bijv blijven steken met alle gevolgen van dien. Bovendien ligt ze nu in een dwarse stuit en zou stuitbevallen nu sowieso niet kunnen.
    Maar ik zie een ks ook niet zitten, maar dat terzijde. Vind het ook een lastig dilemma. Hopelijk draait ze gewoon nog en blijft ze niet zo eigenwijs,haha!

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey allemaal! Allereerst bedankt voor de reacties op de foto's! Mijn buik groeit nu met de dag zo ongeveer. Precies wat jij zegt Nientje, een stevige buik is het geworden. Merk daardoor ook dat het wat zwaarder wordt allemaal... Omdraaien in bed, van de bank afkomen... komt natuurlijk ook door de ischias. Voelde me gisteren een beetje ongelukkig toen ik in m'n eentje boodschappen aan het doen was (in een plaats hier 15 km. vandaan; mijn schoonzusje woont daar en zij heeft mijn haar geknipt... vandaar!). En denk dat ik het ook niet meer alleen ga doen vanaf nu (en al helemaal niet na jouw verhaal Nessie haha). Ik had behoorlijk wat pijn bij elke stap die ik zette, maar toch stug doorgaan natuurlijk (wat moet je anders)... Ik was goed moe toen ik thuis kwam en een behoorlijke strakke harde buik later. Ik ben gewoon hoogzwanger! Besef dat nog niet altijd zo haha. Stom hè...:)

Nientje, wat een mooie wikkeldeken heeft je moeder gemaakt.

IJs, wat een leuk idee om zo'n gipsbuik te maken. En nu straks nog creatief bewerken met mozaïek? Sterkte met je maagzuur trouwens. Vervelend!

Mukje, fijn dat het goed gaat en dat jullie lekker genoten hebben in Turkije. En wat een leuk nieuws... twee jongetjes!! Ik zal de echofoto zo nog even bekijken. Fijn dat de baby's zo goed in de gaten gehouden worden in ieder geval. Succes met de verbouwing! En ik ben nog niet zat van m'n verlof hoor. Kom nu pas een beetje tot rust nu alles klaar is, dus daar geniet ik nog lekker van.

MF, sterkte met de infectie. Slordig dat de gyn een verkeerde kuur had voorgeschreven. Hopelijk draait je meisje uit zichzelf nog. Kan me helemaal voorstellen dat je gaat voor een KS als ze in stuit blijft liggen. Ik zou het risico ook niet durven nemen.

Tash, rustig aan meis. Het komt vast allemaal op tijd af, maar ik kan me je onrust wel voorstellen. Heb het ook even gehad, kon de rust toen ook niet vinden.

Nessie, fijn dat alles goed gaat! Leuk dat je al een buikje begint te krijgen, dan wordt het toch echter. Straks als je de baby gaat voelen wordt het pas echt leuk, althans, dat vond ik. Succes met de 20 weken echo.

Fijne dag iedereen!

Liefs Caro

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Mf, ik ken die 1-dag medicatie, zo'n eitje wat je moet inbrengen. Als zalf en zo niet werkt, wordt dat meestal voorgeschreven. Ik heb jaren geleden een periode gehad met elke paar maanden wel een schimmelinfectie. Ik at toen echt extreem veel suiker producten, en weet inmiddels dat suiker je zuur niveau flink beinvloed. Wel vaag dat je gyn niet de juiste heeft voorgeschreven. Het eerste wat ik ook doe bij apotheek is altijd navragen, gelukkig zijn ze daar goed alert op, en bij jou dus ook

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Precies hoe ik er over denk, MF. Ik vind een stuitbevalling veel te risicovol en het lijkt me ook nog eens tig keer zo pijnlijk. Begrijp daarom ook niet dat ze dat ooit doen. Ik roep al vanaf het begin dat ik absoluut geen stuitbevalling wil, gelukkig is dat ook niet nodig, maar zag het dan weeral helemaal voor me...;)
    Hopelijk draait je meisje nog! Is de schimmelinfectie weg?

Caro: gewoon lekker samen om boodschappen gaan en laat iedereen maar naar jou toekomen hoor ;).

Gisteren de laatste werkdag gehad, had verwacht dat ik helemaal happy zou zijn, maar zat een beetje beduusd in de auto haha. Nu gaat er nog vanalles door me heen (heb ik alles goed afgerond?), maar dat is morgen vast wel al minder. Heb de hele week last van harde buiken, dus het is tijd om te stoppen.

Voelen jullie ook steeds een voetje in je zij duwen? Heerlijk vind ik dat en probeer het dan te pakken, maar dan is hij snel weg! :)

Deel Deze Pagina