Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Caro, ik heb wel in andere topics gelezen dat het wellicht niet gelijk helpt zo'n ballon of hormoonveter, maar dat het wel wat later dan ineens op gang komt..maar ja, tis echt afwachten he? Vind het heel spannend voor je hoor, hoop echt dat het toch snel gaat en niet te langdurig.

Nou we denken aan je hoor!! Liefs!!

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wij zijn net thuis van uit eten. Was heerlijk maar merkte ook dat ik ineens er genoeg van had en naar huis wilde, moe en zo. Dan merk je toch dat het allemaal zwaarder en anders is dan normaal...en ukkie zat natuurlijk weer continu te bewegen tijdens het eten...ook niet zo handig :p

Ijsman is ook helemaal moe, nu eindelijk 1 dag vrij morgen, normaal maandag ook, maar wederom extra werken en dan 's middags weer controle. Dus beetje drukke weken voor hem, en ook voor ons samen, zo zien we elkaar niet veel, maar ja..we maken er maar een feestje als hij wel thuis is, lekkere dingen in huis en zo. En ik zet steeds onverwachts onze schoenen voor sinterklaas met grappigheidjes erin hihi :)

Nu dus lekker allebei voeten omhoog, krantje en zo :)

3. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro, heftig dagje gehad dus! Ik duim voor 2 cm ontsluiting voor je morgenvroeg!!!!

Hoop dat je wat slaapt vannacht,

X

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Caro, hoop dat je al lekker op schiet! Wat is zo'n hormoonveter eigenlijk? Nooit van gehoord.. Muk, wat fijn dat het goed was allemaal! Maar wat een vreemde reactie van je schoonmoeder!! Heeft ze nog gebeld oid? Mag toch hopen dat ze beseft dat deze reactie niet echt normaal is! IJs, heerlijk sushi! Dat mis ik wel hoor.. Ga nu express niet heen, want vind juist die die we niet mogen zo heerlijk.... En uk die lekker druk is, haha! Dan ben je het ook wel eerder zat! Waren jullie met vrienden of lekker saampies? (Sorry dat alles weer achter elkaar geplakt zit meiden..) Hier overdag weer rustig, vanaaf weer harde buiken. Niet zo erg al andere keren dus ga er van uit dat ik ook wel goed slaap. Dat hoop ik althans! Vandaag lekker rustig aan en uitgeslapen samen. Wie weet laatste keertje voorlopig!

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Pffff....nou dat was absoluut de laatste keer uit eten, tis nu 3 uur 's nachts en rennie na rennie, zit nu van ellende maar beneden want wil ijsman echt z'n nachtrust gunnen

Bah, m'n eten komt nu echt letterlijk omhoog terwijl ik probeer te slapen...bleh!! Bah bah..:x:x:x

Sorry voor m'n ego berichtje, maar ik tis echt zo hopeloos als eten zo'n probleem aan het worden is :(

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Bah IJs! Wat een domper! Helpen de Rennies een beetje of doen helemaal niets? Echt jammer dat het dan weer zo moet.. Eten wordt idd een probleem zo. Misschien toch maar vlos vragen naar een ander middel? Wie weet dat dat beter werkt? Of heb je ook al andere enge geprobeerd? Hoop dat je evengoed nog wat kan slapen zo..

7. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey tash, jij dus ook wakker ;)

Niks helpt, heb echt al van alles geprobeerd en weet dat bij gekruid eten en veel saus dat het erge is...maar ja...we wilden toch graag nog een keer uit eten...zucht...zit nu maar beetje tv te kijken op ipad, uitzending gemist en zo..

Hopelijk lukt het om zo nog ff wat te slapen..

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hoop dat je inmiddels slaapt IJs... Hier al weer ff 'wakker'. Nu elke 6 minuten echt zere 'harde buik'..... Lig te twijfelen of ik zal proberen te slapen (val tussendoor beetje in slaap) of zal gaan douchen om te kijken of't begonnen is of weer eens oefenen

9. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Nou meiden,
    Lekkere nacht hebben jullie gehad!
    Tash, het klinkt eerlijk gezegd wel of het bij jou aan het beginnen is..! Spannend zeg!

Caro, heb je ook een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis? Toch allemaal weer andere geluiden etc.

Ijs, is je eten al een beetje gezakt? Had je wel nog een leuke avond?

Hier is gisteren 'Sinterklaas' langs geweest. Echt heel leuk met een peuter! De bel ging, er werd geklopt en ineens lagen er allemaal pakjes in de gang. Nadat we de pakjes in de kamer hadden gebracht was de reactie van dochter: mama, waarom hebben we de deur niet open gedaan voor Sinterklaas? Hij belde toch aan? Nu staat hij buiten in de regen te wachten.... Eeh tsja... Hihi

S-moeder had trouwens dezelfde avond nog gebeld. Om te zeggen dat ze blij is dat de echo goed is. Niets over haar hysterische reactie. Ze reageert wel vaker zo, ik ben het inmiddels gewend en laat het langs me heen gaan, maar m'n man is echt nog kwaad. Wel sneu voor hem.
    Sm is overigens overtuigd dat het meisjes zijn. Ze heeft al roze slofjes en lila truitjes gebreid. Dus dat zal ook wel een flinke domper voor haar worden als we het gaan vertellen.

Spannende dag vandaag voor jullie weer!
    Ik denk aan jullie!

Mf, alles goed met thyrza? Ben je nu lekker samen thuis?

Xx muk

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Muk, wat leuk van de sint! Maar je dochter heeft wel gelijk.... Je laat sinterklaas toch niet in de regen staan als hij aanbelt?! ;) Ik denk ook dat je gelijk krijgt. Heb net maar een tijdje onder een lekker warme douche gestaan. Het besef dat het miss begonnen is zorgt ervoor dat ik toch niet meer slaap. Het is er onder de douche niet minder op geworden. Nu elke 5 minuten.... Mannetje slaapt nog lekker, laat ik zo lang mogelijk liggen. Ik ondertussen de weekendwas opvouwen en wat gegeten. En nu afwachten hoe het verder gaat! :D

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mukje: Fijn zeg dat de echo helemaal goed was, geeft toch weer wat extra geruststelling.
    Wat een vreemde reactie van je schoonmoeder, jullie moeten toch zelf weten of jullie het geslacht vertellen.

MF: hoe is het? Is Thirza thuis?

IJs: Getsie jij hebt een rot nacht gehad. Vond het al knap dat je nog uit eten kon, ik heb 's avonds altijd last van mijn eten. Vandaag dan nog maar proberen te slapen, want je moet wel uitrusten he.

Caro: ik ben benieuwd hoe het vanmorgen was! Hoop dat je je kleintje vandaag in je armen hebt. Vervelend met de ballon, hopelijk helpt de veter (weet ook niet wat het precies is) wel!

Tash: jij dus ook al een halve nacht wakker, jeetje. Hoe is het nu? Komt het op gang omdat je elke 6 min. een harde buik hebt? Spannend!!!!!!!!

Gisterenavond pakjesavond gehad met mijn fam. Voelde me niet super, maar wilde toch graag even gaan, want zie ze niet zo vaak, omdat ze niet om de hoek wonen. Was gezellig, maar toch wel zwaar, zit niet meer zo lekker en was erg druk. Heb geslapen als een roos, gelukkig maar. Alleen rugpijn nu.

12. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Muk, grappig van je sm, want mijn sm kwam al voor de 20e week met een geborduurd schilderijtje in een echt blauwe lijst. Terwijl het toen dus nog helemaal niet bekend was voor niemand...vond ik ook wel erg eigenewijs, zo van, dat doe je toch niet als je het nog niet weet...maar ja, ze heeft wel gelijk gekregen in ons geval dan ;)

Zit nu nog in pyama, ben om iets over 5 weer terug gegaan naar bed en toch nog paar uurtjes geslapen. Gelukkig had ijsman helemaal niet gemerkt dat ik 2 uur uit bed ben geweest, dus die was weer uitgeslapen en fris vanochtend.

Tash, spannend zeg, ben benieuwd, ook naar Caro hoe het met haar is nu..

Nien, hier hetzelfde, de deur uitgaan is gewoon veel zwaarder, en ik houd alles veel minder lang vol. Uit eten was lekker en gezellig, maar ik was blij dat we op mijn teken ook weer naar huis konden gaan. Als je met anderen bent, doe je dat toch minder snel en blijf je voor de gezelligheid toch nog ff zitten zeg maar..

MF, hoe is het met jou, is Thyrza al thuis? Hoop het zo voor je!

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Caro, hoe gaat het? Hoopte inmiddels ook op een update van jou.. Ben zo benieuwd! Mf, heb je je meissie al lekker thuis bij je? En hoe gaat't met jou?? Nog veel last van de wond? Hier nu om de 5 min weeen,dus lijkt door te zetten...

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Whaah Tash wat spannend! Hoe voelt het nou eigenlijk? En is de pijn te doen?

Lekker dat je nog geslapen hebt, IJs!

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Pijn nog prima te doen. Wel alvast de vlos gebeld, die komt rond h2. Net lekker gedoucht, haren gewassen etc.. Ben benieuwd of ik al ontsluiting heb! Tjoh.. Ziet er naar uit dat we papa en mama worden vandaag..

16. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Wow tash! Dan wordt je vandaag of morgen moeder!!!!
    Heb je al met de vlk gebeld? En wilde je eigenlijk thuis of in ziekenhuis bevallen?
    Spannend zeg! Nog even..!
    Duimduim!

X muk

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Tash, wat spannend!! Heel veel succes!

Hier nog niks hoor... Er is vanmorgen weer een nieuwe hormoonveter ingebracht. Morgenvroeg gaan ze opnieuw kijken of er wat meer ontsluiting is, tenzij het vandaag op gang lijkt te komen. Maar nog geen enkel krampje... Alweer drie keer aan de CTG gelegen vandaag. En vannacht amper een oog dicht gedaan. Ik baal behoorlijk, maar goed... maken er maar het beste van.

18. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ahhhh, spannend Tash!!!! Misschien nog wel eerder dan Caro. Ben zo benieuwd naar jullie allebei!!

Hier ff lekker in bad gezeten, vandaag maar 's rustig aan doen :)
    Vanavond eten bij m'n ouders, gezellig met m'n broer en z'n vriendin, gewoon hollandse pot, dus dat moet redelijk te doen zijn :D

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hmm das minder Caro, ben benieuwd hoe dan het plan van aanpak dan wordt. Lijkt me dat ze dan toch 'n keer wat anders zullen proberen? Zeker als je niks lijkt te voelen en zo. Kan me voorstellen dat het flink balen is, want dan lig je maar te wachten en wachten...nou je mag het hier spuien hoor :p ik duim flink voor jou hoor! Xxx

20. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Tash, nog ff een vraagje, voel jij je kleintje gewoon nog bewegen ook tijdens afgelopen nacht en tijdens de weeen? Weet eigenlijk helemaal niet hoe dat gaat ;)

Deel Deze Pagina