Wat jammer Caro! Had voor jou gehoopt dat er eindelijk vooruitgang in zat.. Vlos komt zo, dan hopelijk al wat ontsluiting. Beeb heb ik de laatste dagen gevoeld, maar wel veel minder dan eerder. Is al een paar dagen energie aan het sparen voor vandaag/morgen. Weeen nog steeds rond de 5 min gemiddeld. Al een hele tijd! Geen idee of dat nu al iets vaker had moeten zijn...
Leuk dat je ons op de hoogte houdt tash. Dus straks komt de vk! Ben benieuwd. Balen caro! Hoop dat het niet lang duurt voordat het echt op gang komt.
Helaas.... Nog geen ontsluiting.. Is nog voorwerk. Dit kan nog een tijd duren en zelfs weer helemaal afzwakken tot niks. Dus kan vandaag opeens nog heeeel hard gaan en het kan bij wijze van ook nog dagen (of een week?) duren.
Kan, maar de kans dat dat vandaag wordt is niet heel groot denk ik.. Jammer, want wilde graag een paar dagen voor of na de sint. Kan nu ook best dag na dag worden of zelfs de dag zelf! Ach ja, niets over te zeggen. Ik ga nu maar even proberen te slapen, erg moe van de korte en rare nacht.
Oh, das jammer zeg, dus nu weer verder afwachten...Raar he? Dat het zo onzeker verloopt, je weet gewoon niet waar je aan toe bent.. Kan me helemaal voorstellen betreft welke dag/datum 't wordt, ik hoop heel erg dat ukkie blijft zitten tot het weekend na sinterklaas en dan mag ie van mij direct komen hahaha, en dan ook weer niet later dan ca. de 18e...en eigenlijk het liefst op 12/12...pfff...wat een wensen/eisen Hou je taai Tash, en idd ff proberen te rusten
Ja! Die datum blijft speciaal hè? Denk niet dat ik het kan rekken tot die tijd, haha! Heb net een uurtje geslapen, tussendoor beetje wakker van de 'weeen'. Bah, had me er toch op ingesteld dat we vandaag ons kleintje zouden leren kennen.. Merk dat ik, hoewel ik liever ver na de sint wilde bevallen, teleurgesteld ben dat het nu niet door zet.
Meiden, zit hier helemaal mee te leven met jullie. Jullie maken het superspannend. @tash, wat rot zeg dat je nog geen ontsluiting hebt. Zeker omdat je om de 5 min weeen hebt. Kan me voorstellen dat je baalt als ze dan zeggen dat het voorwerk is. Kijk naar mij, kan ook ineens heel snel gaan als je vliezen eenmaal breken. Pff..hoop wel dat het allemaal een beetje uit te houden is qua evt pijn e.d. Ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen vannacht, of dat het doorzet en jullie alsnog snel pappa en mamma worden. @caro, jeetje meis, jouw zit het ook niet mee. Ik hoop dat die veters wel snel iets gaan doen. Je bent er gewoon klaar voor en zit er echt op te wachten. Maar kennelijk vind jouw ukkie het nog wel lekker warm zo in je buik. Meis, hou je haaks, praat van je af, dat is alleen maar goed en wel fijn dat je wat aanspraak hebt daar in het ziekenhuis. Ik hoop dat het snel vordert bij je. Ik hou het topic zodra ik kan in de gaten.
@nientje, hopelijk gaat het wat beter met je rug. Wel leuk pakjesavond, maar idd einde zwschap is zwaar. Wel fijn dat je nog goed hebt geslapen. Hopelijk blijft dat nog even zo, maar zal vast ook wel wisselend bij je zijn. Is het bij jou ook al aan het rommelen? sorry als ik daaroverheen heb gelezen. @ijs, jeetje meis, dat maagzuur is zo ellendig. En idd bij mij allemaal meteen over na de bevalling, dus dat hoop ik ook voor je. Voor jou ook nog even volhouden (is wel makkelijk gezegd natuurlijk nu van mijn kant, want ik was pas 33 wk maar wat vond ik mijn zwangerschap ondanks genietmomenten erg zwaar). Maar straks is je zoontje het allemaal dubbel en dwars waard geweest. Dat garandeer ik je. @mukje, jeetje, wat een gedoe allemaal. Gelukkig weet je hoe ze de ene keer zo reageert en de andere keer weer anders. Maar leuk zijn dat soort dingen niet. En ook al is ze ervan overtuigd dat het meiden zijn, ze zal ook vast heel blij zijn met twee knappe kereltjes. Hopelijk blijft de groei van je mannetjes wel goed gaan, ondanks dat de ene kleiner is. Als ze maar blijven groeien. Maar het is ook geen zorgeloze zwangerschap denk ik zo. Wat leuk de opmerking van je dochtertje wbt sint. Dat is echt een geweldige leeftijd om sint te vieren. Ik doe er dit jaar niets mee. Ben gewoon lekker thuis deze week. Wil alleen maar goed wennen eerst samen aan elkaar. En ze is nu toch superklein. @nessie, hoe gaat het met jou?
O ja, @ijs, 12-12-12 is leuk. Ik was ervan overtuigd dat mijn meiske op 10-11-12 zou komen, maar het werd 4 dagen later. Had ook gehoopt op 12-12-12, maar die kans is natuurlijk klein. Tja, we hebben het niet voor het zeggen allemaal. Ze komen wanneer ze willen.
Jeetje, jullie schrijven allemaal zoveel, dat het haast niet bij te houden is,haha! Mijn meiske is gisteren thuisgekomen. Mijn hormonen waren gisteren behoorlijk van slag (en nog steeds zo af en toe) zo gek. Gisteren reed er bijna een auto tegen ons aan, en ik was zo boos en moest er gewoon van huilen. Het idee dat die sukkel zo de deur van mijn meiske was ingereden. En daarna was ik veilig binnen thuis en mijn ouders waren er, en ik was zo onrustig en ging weer. Ik zei tegen mijn moeder, wat is er nu toch aan de hand. Ik moet toch de meest blije persoon van de wereld zijn (en dat ben ik ook), maar goed zal vast wat ontlading geweest zijn. Ik heb nu tm woensdag ook in de ochtenden kraamzorg. Gisteren dan tot 17.00. En daarna waren we echt samen. Thyrza sliep toen van 1700-20.00 en kreeg toen weer voeding. De nacht was erg onrustig vooral bij mij. Thyrza maakte nogal wat geluidjes (ze slaapt bij mij op de kamer) en tja, ik hoorde alles, is natuurlijk allemaal nieuw. Maar ging verder goed. Vanmiddag hebben we ook samen geslapen(zij wel in eigen bedje). Toen was ik zelf ook een stuk meer ontspannen. Dus vannacht zal ook goed gaan. Daar heb ik wel vertrouwen in. Ik geniet enorm van mijn meiske. Zal zo nog wel even een foto spammen, maar haal hem wel deze week ook weer weg. Dikke knuffels voor jullie allen meiden, van ons. Ik hou jullie in de gaten, maar kan niet beloven dat ik meteen reageer. Ik denk aan jullie. Liefs
Thyrza in eigen bedje. Zo bijzonder, altijd gehoopt dat die wens uit zou komen en nu ligt mijn moppie daarin. tweede foto is van vandaag!
Mf, Wat heerlijk dat jullie lekker samen thuis zijn!!! En wat een superschattige foto's! Vooral die waar ze in haar wiegje ligt, dan ben je toch meteen helemaal verliefd?! Tash, balen dat de ontsluiting nog niet doorzet. Maar wie weet gaat het ineens allemaal snel. Hopelijk kun je nog wat slapen. Ik heb trouwens op je buik gestemd! Hopen dat je wint! Caro, ben je dd dag een beetje doorgekomen? Kan mij herinneren dat ik die ctg's in get. Begin wel leuk vond, maar op een gegeven moment werd ik er gek van. Weet je van gekkigheid ook niet meer hoe je moet liggen. Hopelijk duurt het allemaalniet te lang meer en kunnen ze gauw je vliezen breken! Goede avond/ nacht met hopelijk meer rust voor iedereen! Liefs, Muk
@mf: eindelijk is ze dan thuis. Wat een schatje zeg! En je zou echt niet zeggen dat ze te vroeg geboren is! Geniet er maar van meis, je hebt het zo verdiend!! @alle dames die 'op springen staan': veel sterkte met de laatste loodjes en met bevallen!
Oh MF, wat 'n heerlijke foto's, tis toch 'n wondertje he! Enne... helemaal logisch dat je huilbuien hebt en emotionele momenten, vind je 't gek met zo'n wondertje hihi! 'T schijnt er allemaal bij te horen, hormoon gedoe. Heel veel liefs voor jou! Hier hopelijk 'n wat normalere nacht dan afgelopen nacht.. Tash en Caro, blijft spannend voor jullie, toi toi toi!!
Mf, wat een droppie zeg!! Heerlijk! En dat emo zijn kan bijna niet anders.. Je hebt ee hoop meegemaakt de laatste tijd! Dikke knuff voor jou en je prachtige meid
MF, wat heerlijk dat Thyrza thuis is. Een prachtig babietje is ze. Geniet ervan en laat je kraamtranen maar lekker de vrije loop. Hier was het gisteravond ook huilen... Ik ken mezelf zo helemaal niet! Caroman ging naar huis gisteravond en ik voelde me zo rot! Ik lig hier nu ook alleen op een kamer en dan is het wel erg stil. Je ligt hier maar te wachten en te wachten en er gebeurt gewoon helemaal niks. Met een datum ben ik al helemaal niet meer bezig. Ik wil gewoon dat het komt!! Er kwam nog een verpleegster langs gisteravond... een soort van hoofdzuster. Ze vroeg hoe ik me voelde en begon wat door te vragen... Nou ja, toen brak ik natuurlijk, pfffffff... ken mezelf echt zo niet. Uiteindelijk werd ik wel weer rustig en heb voor de nacht een inslaappil gekregen. Dat was erg fijn en heb 4 uur achter elkaar door kunnen slapen. Vanmorgen weer inwendig onderzoek gehad en ze kon nu ruim met 1 vinger de bmm in. Nog geen 2 cm. ontsluiting, maar de opening is dus wel iets groter geworden. Heb voor de 3e keer een hormoonveter gekregen. Vanmiddag wordt een plan van aanpak besproken voor als morgenvroeg blijkt dat er nog geen 2 cm. is. Wordt vervolgd! Caroman komt zo weer langs gelukkig en dan moeten we er maar weer het beste van maken vandaag... Voel me wel een stuk uitgeruster en ietsjes opgewekter dan gisteren gelukkig. Iedereen veel sterkte en succes!