En dan is het sinterklaasdag...Tash voor jou toch eerder uitgekomen, das fijn hè? Hier redelijke nacht gehad, wel zeker 4x eruit maar wat minder last van m'n eten. En ik weet ook wel waarom, omdat ik gewoon na het avondeten helemaal niks meer gegeten of gesnoept hebt, en alleen maar water gedronken...saai, maar ja, het helpt wel iets. Niet veel hoor, nog steeds wel last maar tenminste iets minder extreem... Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is! Het is wel spannend aan het worden zeg!
Wat lekker dat je minder last hebt gehad van maagzuur, wel balen dat je 's avonds bijna niks meer kan eten/drinken. Bij mij ligt het er ook erg aan wat ik als avondeten eet (niet te vet, niet te pittig) en niet teveel eten. Mukje: dat is inderdaad wel een groot verschil, goed dat je het in de gaten houdt. Is het gelukt op je werk om het te regelen? Mf: hoe is het met jou? Is je misselijkheid nu echt helemaal weg? Als dat zo is, moet dat toch wel een heel fijn gevoel zijn! Ik denk dat Caro al bevallen is, het is zo stil. Ben benieuwd. Wij zijn net bij de vk geweest en alles is weer goed gekeurd. Het is duidelijk een lang kindje. Ben zo nieuwsgierig!
He nien, lang kleintje dus, die van ons is wat aan de grote kant volgens de gemiddelde groeicurve, zit boven het gemiddelde maar niet boven de hoogste lijn, dus gelukkig niet extreem Ben vandaag echt enorm moe zeg..eigenlijk meer dan normaal. Kan me ook slecht concentreren en heb echt bar weinig uitgevoerd vandaag..voel me eigenlijk wel beetje lamlendig Ben zo benieuwd naar hoe het met Tash en haar meisje is, en Caro natuurlijk. Hopelijk krijgen we gauw een seintje van haar!
Ja Caro!! Ben ook reuzebenieuwd... Hoop de je je kleintje inmiddels in je armen hebt liggen!!! Hier gaat het steeds beter! Evi d'r suiker lijkt eindelijk onder controle en ik ben ook weer aardig op de been. Borstvoeding komt ook op gang en daar smult ze van!! En nog maar even een foto van ons...
Lieve allemaal! Sorry dat het de laatste dagen stil is geweest rond mij. We hebben heel erg afgezien hier in het ziekenhuis de afgelopen dagen, maar dat zal ik later vertellen. Vanmorgen om 11.04 is onze zoon Rafael geboren d.m.v. een keizersnede! Hij is helemaal gezond en weegt 3570 gram. We zijn zo blij met hem en opgelucht dat het uiteindelijk allemaal is goed gekomen. Het waren echt slopende dagen voor ons, maar dat vertel ik later nog. Tash, gefeliciteerd met je dochter! Ook niet van een leien dakje gegaan, maar ze is er gelukkig! Geniet heerlijk. Knuffels voor iedereen. Ik reageer later weer uitgebreid hoor.
Tjee Caro, wat ben ik blij met jou berichtje, maakte me toch wel beetje ongerust. En een jongen! Leuke naam rafael! Fijn dat het goed is gekomen ondanks keizersnee, en eerst aan jezelf denken hoor en natuurlijk aan jullie kleintje en caroman!! De rest komt wel wanneer je eraan toe bent. Tash, wat 'n super lieve foto zeg!! Die duim, echt om verliefd op te worden Nou...dan is het nu verder afwachten voor nien en ik
Gefeliciteerd caro!!! Een zoon! Wat heerlijk om hem na al die spanning eindelijk in jullie armen te kunnen sluiten! Lekker genieten hoor! Neem de tijd om tot rust te komen en je mooie mannetje te leren kennen. Hoera! Wow tash, wat een superlieve foto...smelt... Nien en ijs, nu jullie! Hier is bloeddruk iets gezakt maar nog wel hoog. Kan ook nog door griep van vorige week komen. Moet deze week rust houden en volgende week weer controle. Vrijdag hebben we een pretecho! Heb heel veel zin om eens op een leuke manier naar mijn mannetjes te kunnen kijken in plaats van om de week weer al die medische metingen! Lfs!
Tash, super gefeliciteerd met je mooie meisje! Echt een schattige foto met dat duimpje Fijn dat alles inmiddels ook onder controle lijkt. En laat haar maar lekker smullen van de borstvoeding Doe rustig aan, want een keizersnede is niet niks en geniet ervan!! Caro, klinkt als een heftige paar dagen die je hebt gehad maar gelukkig ben je beloond met een mooie, gezonde zoon!! Ontzettend gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen van alle hectiek. MF: hoe is het met jou en thyrza? Kom je een beetje tot rust thuis? En heb je vanaf vandaag nog hulp van vrienden? De kraamhulp was er tot gister toch? Ijs: 12-12 komt steeds dichter bij......spannend! Nien: voor jou ook!! Ben benieuwd wie als eerste hier het blijde nieuws komt vertellen hoor Muk: geniet van de oretecho morgen! Even gewoon lekker genieten van je mannetjes zonder alle medische toestanden aan je hoofd. Hier komen zo de glaszetters voor dubbel glas op de kinderkamer. Morgen komt de schilder. Moet vanmiddag de kleuren doorgeven, maar we zijn er nog niet helemaal uit.....hihi. Nou ja, zal wel goedkomen! Liefs
Ooo wat een schattige foto, Tash! Lig je nog in het ziekenhuis? Caro: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed gaat! Maar wat naar dat je afgezien hebt. Had verwacht dat je dinsdag al bevallen was, heeft nog lang geduurd. Rust goed uit he meis! Mukje: Hopelijk helpt het weekje rust. Veel plezier bij de pretecho! Nessie: wat lekker dat ze komen schilderen, hoef je dat niet zelf te doen. Hier gebeurt er niet zoveel, heb wel regelmatig een harde buik, maar dat zegt ook niet zoveel. Wachten, wachten... En voel jij al iets bijzonders IJs?
Jaja meiden.. Wie zal de volgende zijn?? Spannend he als het zo naar het einde loopt.. Iedereen ff een dikke knuffel!!! Ben erg moe dus hou't kort... Sorry..
Hier niks geen krampje of zo, zal nog wel even duren denk ik. Wel nog steeds zo enorm moe, dus ik hou 't ook ff kort..
Lieve lieve Caro, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een wonder is het toch he. Eindelijk is hij er dan en kun je gaan genieten. Maar wat onwijs rot dat het niet goed is verlopen allemaal. Heftig hoor. En ook een keizersnede, tash ook al en ik dus ook. Ben benieuwd hoe het bij de andere meiden zal gaan. Meis, geniet van je zoontje. Wij denken aan je. Knuffies @tash, oh wat een mooierd is jullie Evi toch. Lekker genieten hoor, maar ook goed aan je herstel denken. Te snel op de been zijn en dingen doen is echt not done. Dat zie/merk ik nu, maar ik had weinig keus. Dikke knuf voor jou en de kleine meid. @nientje, misselijkheid was meteen verdwenen (nog 1x gespuugd na ks). En ik eet alles weer. Heb ook geen maagzuur meer, dus ijs, er is nog hoop! Nog eventjes meis. Ben zo benieuwd wie er eerder zal bevallen, jij of ijs. Of misschien allebei op dezelfde dag. Spannend. Suc6 nog even meis. @ijs, vervelend dat het maagzuur zo blijft. Kleine beetjes eten dan maar en veel rennies nemen. Helaas helpen die maar eventjes. En geef lekker toe aan die moeheid. Neem je rust waar kan.Denk goed aan jezelf. Dikke knuf @nessie, is het gelukt met de glaszetters? En leuk zeg verf uit zoeken (als je uiteindelijk uit de kleur bent gekomen).Ben heel benieuwd welke kleur jullie voor zijn gegaan. En wel fijn dat het ook wordt gedaan. Hier idd gisteren laatste dag kraamzorg. Vandaag nog wel visite gehad en iemand van het consultatiebureau. Dus nog niet echt echt alleen. Maar wij saampjes komen er wel. Ik geniet echt van mijn meisje.Moet wel echt meer mijn rust nemen, maar op de een of andere manier lukt dat niet zo. En als ik dan eindelijk lig op bed, dan kan ik de slaap moeilijk vatten en dat terwijl ik enorm moe ben. Maar goed, ik ga proberen komende dagen wat bij te slapen als Thyrza op bed ligt. @mukje, veel plezier met de pretecho.
@caro, leuke naam trouwens, dat had ik nog niet gezegd. Ik ben ondertussen ook erg nieuwsgierig naar de andere namen die gaan komen.
Wow mf, jou meisje is straks alweer bijna een maand oud! Ongelooflijk he? En kan me voorstellen dat 't wel druk is voor, maar zoals je zelf zegt, jullie komen er wel, dat geloof ik zeker. En idd 3x keizersnede's tot nu toe, ik hoop op puur natuur, maar vind eigenlijk alles best zolang ukkie er straks maar is. Ik merk dat onze omgeving het ook spannend vind, de ene na de andere berichtjes..vind het niet erg, blijf ik ook beetje bezig Een oud buurmeisje van mij is vandaag bevallen...op haar eigen verjaardag en haar man is zaterdag jarig, en dan ook nog sinterklaas in dezelfde week, das ook wel wat he. Caro, hoop dat je 'n beetje bij komt en kan genieten van jullie mannetje! Ben wel benieuwd naar je verhaal, 't duurde wel lang he bij jullie.. Muk, geniet van de pretecho morgen! Wij vonden 't erg bijzonder om mee te maken. Nessie, nog gelukt met de kleuren? Ik heb vandaag weer 'n iets beter dagje gehad, vanochtend nog erg moe, maar vanmiddag weer iets meer mens..ook ukkie flink actief vandaag, was gister 'n stuk rustiger.
Tash en Caro: GEFELICITEERD! Heerlijk dat jullie nu jullie kleintjes bij je hebben. Ijs en Nientje: aftellen! Hou vol en nog even en dan genieten jullie ook van jullie kleine wondertjes. Hier: 12 weken alweer, gisteren weer echo gehad en alles is goed. Lijkt er alleen op dat ik endopijn heb, mogelijk door het opschuiven van de darmen, dus dat valt wel even tegen. Maar hopelijk duurt dat niet te lang. Zijn er anderen die hier ervaring mee hadden?