Nien en Ijs, wat spannend!!! Ben benieuwd hoe jullie er voor staan nu... En hopelijk zet de ontsluiting bij allebei ook een beetje door. Het lijkt wel een beetje een trend te zijn bij ons endo-meisjes dat die ontsluiting problemen geeft... Jullie mogen het tegendeel wel gaan bewijzen hoor!! Hoop echt dat het goed doorzet nu! Muk, jij weer in een nieuwe ontzettend spannende fase terecht gekomen dus. Beebjes zo lang mogelijk binnen houden... Bah, wel heel erg spannend allemaal hoor! Kunnen ze er eigenlijk nog iets aan doen? Of rust houden oid?? Hoop dat het nog heel lang duurt voor ze komen en je mannetjes nog even flink kunnen groeien! Wij moesten vandaag met de kleine meid naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. En toen kwam die domme mama er vlak bij het ziekenhuis achter dat we een week te vroeg waren. Grr... Lekker dan!! Heb het blijkbaar verkeerd begrepen. Dus volgende week weer helemaal die kant op. Caro, goed dat je het op gaat schrijven! Wij gaan dat ook nog doen ja. Ten eerste om het allemaal te verwerken, maar ook om later terug te lezen hoe het precies gegaan is... Goeie tip van jou ook Muk om de gaten in te laten vullen door gyn/vlos! Ik ga nu eindelijk maar eens op zoek naar een nieuwe banner, hihi!!
Ijs, je geduld wordt dus nog even op de proef gesteld! Hopelijk zorgt de ballon voor het gewenste effect, en heb je morgen je manneke in je armen. Maar kan me voorstellen dat je de positieve verwachtingen van de arts even wat sceptisch bekijkt Nien, wow bij jou lijkt het nu dus ook op gang te komen. Benieuwd of je vanavond al wat meer ontsluiting hebt! Spannend... Muk: wat klote van de zwangerschapsvergiftiging! Dus nu veel rust en niet meer werken...Moet je ook vaker op controle komen? En krijg je medicijnen? Of is het komende weken even afwachten hoe het gaat lopen? Sterkte meis, en laat het allemaal maar even bezinken. Knuffel voor jou! Tash, Caro en MF: benieuwd hoe het nu bij jullie gaat? Al helemaal gewend aan de moederrol ? @hier: de schilder is woensdag geweest om boven te verven. Voor de kinderkamer hebben we 2 muren een beetje grijs/bruinige kleur gegeven, al lijkt die wat licht te zijn opgedroogd. Vriendlief vind het dus een beetje saai... Ik vind het zelf persoonlijk wel oké, want houdt wel van lichte kamers. Volgende week komen de meubels, dus dan kunnen we ook beter kijken hoe het dan allemaal staat. En kan vl aan de gang met de muursticker van Jip en Janneke Morgen gaan we samen even een nachtje weg, dichtbij huis (en ziekenhuis) ) Lfs
@ijs en nien; hopelijk hebben jullie beiden vandaag of morgen beebje in jullie armen. Suc6 meiden. @mukje, oh jee, wat een zorg moet dat je geven zeg. Je boys moeten toch liefst nog minimaal tot 30 weken blijven zitten hoor! Bij dat termijn kreeg ikzelf pas echt rust. 24 weken wil je vast niet aan denken. lieverd, echt je rust nemen hoor,dit is zo belangrijk.hoe moeilijk ook met al zo'n schattig meiske in huis. Hopelijk heb je wel wat hulp/opvang ook voor haar. Wel fijn dat beebjes goed groeien. Dikke knuf en hou je haaks meis @nessie,ben benieuwd naar je kamertje straks. Geniet van je nachtje weg morgen. @tash; mooie banner. Lekker aan het genieten van je meisje? Enne wbt die ontsluiting dat was niet bij mij van toepassing. Ik ging van 1 naar 10 in een uur. oei, dat is balen dat je voor niets reed. zwangerschapsdementie,haha!
Hier vanmorgen voor het eerst even weg geweest. Op kraamvisite bij vriendin die afgelopen maandag bevallen is. Was zo gaaf onze kindjes naast elkaar te zien. Maar ook gek, want haar beeb is groter als Thyrza, en dat terwijl Thyrza alweer 4,5 week op deze aardbol is Was een gek gezicht. scheelde ruim 1 kilo ook. Gaat verder heel goed hier. Druk en soms erg vermoeiend (slapeloze nachten), maar we doen het saampjes best heel goed, al zeg ik het zelf. Merk alleen dat ik veel last heb van mijn buik Doe denk ik iets te veel (al die tijd al gedaan en ik probeer mijn rust wel te pakken) maar je wilt ook niet steeds mensen dingen vragen. En enorme menstruatiekrampen steeds, bah!(lees weeen, want zo voelt het echt voor mij elke maand, dat kan ik nu zeggen. Ben benieuwd hoe jullie dat nu hebben ervaren?). Maar nu niet ongi ofzo. Verder genieten, genieten en nog eens genieten. Zo trots op mijn meiske.
Foto geboortecd sticker staat tijdelijk in album en ook plaatje van de envelop. Daarop stond als tekst: De mooiste muzieknoten klinken in mijn oren, ik wil iedereen vol trots laten horen, dat mijn dochtertje is geboren. Aan de achterkant van het envelopje stonden de cd nummers, adresgegevens e.d.
Even ego:ik ben gisterenavond om 20.08 bevallen van een meisje, ze heet Lisa. De bevalling is snel gegaan. Ze weegt 4100 gram, dat is teveel, dus mochten we een nachtje in het ziekenhuis blijven om de glucosewaarde in de gaten te houden. Dat is nu goed, als dat zo blijft mogen we rond 20.00 uur naar huis. En ze is lief, leuk en schattig! Echt genieten Ijs hoe is het met jou?
Nien, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Hopelijk mogen jullie vanavond samen naar huis. Geniet ervan en doe rustig aan! Lfs
Nien, gefeliciteerd met je dochter! Lekker genieten nu! En wat fijn dat de bevalling snel is gegaan. Hopelijk vanavond lekker naar huis.
Hier weer een slapeloze nacht gehad. Ons mannetje wil 's nachts niet slapen en als hij slaapt dan is hij na een half uur al weer wakker. Begint dan te maaien met zijn armpjes en huilen, bijna hysterisch wordt hij dan! Uiteindelijk hebben we hem om 4.30 uur maar bij ons in bed genomen (in m'n armen) en toen sliep hij zo vier uur achter elkaar als een roosje. Verder is het een dot van een kereltje en overdag slaapt hij ook heerlijk. De kraamverzorgster zei ook al dat het een jongetje is die heel erg van geborgenheid houdt, zo relaxed is hij als hij in je armen ligt. De eerste 5 nachten was er trouwens niets aan de hand en sliep hij goed. Hoe slapen jullie kindjes, Tash en MF?
He nien, wat een leuk bericht!!!! En wat een leuke naam! Wat heerlijk dat het allemaal zo snel is gegaan! Super zeg! Lekker genieten samen! Hoe voel je je? Caro, klinkt idd als een kindje dat de geborgenheid nog nodig heeft. Misschien helpt inbakeren? Mijn dochter had dat ook heel erg. Je hebt van die speciale doeken ervoor, maar ik gebruikte gewoon een hydrofiel. Werkte super! Vraag even aan je kraamhulp of ze het voordoet. (Of YouTube) Mijn dochter had er ook veel last van in de box. Die is nog zo groot voor zo'n kleintje.. Ik legde haar toen in een nestje van het voedingskussen. Werd ze ook rustig van! Hopelijk helpt het en kom je zelf ook een beetje aan je rust! Liefs!
Mf; wat leuk zeg zo'n cd-tje! Hartstikke persoonlijk! En ook lekker even eruit met je meisje. Genieten! Hier moeten we het allemaal nog even laten bezinken. Man is nu druk aan het klussen om de zolder leeg te krijgen (muurtje slopen) Helaas kregen we ook nog bericht dat de dakkapel vertraging op loopt door de feestdagen (zou eind van het jaar of begin januari komen). Het wordt nu pas februari. Grote kans dus dat we het babykamertje lang niet op tijd afhebben. Gisteren wel twee wiegjes besteld. We gaan gewoon een leuk hoekje in onze slaapkamer maken. Wel balen, want ik had zo veel zin om aan de babykamer te beginnen! Maar ja, is niet anders. Morgen gaan we lijsten maken met wat er allemaal nog moet gebeuren/ aangeschaft. Zodat als ik in het ziekenhuis beland, mijn man ook weet wat hij moet regelen Liefs!!
Bedankt voor de tip Mukje. Ik heb net een Puckababy besteld via Internet, maar ga ook jouw tip uitproberen vanavond. Kraamzorg heb ik niet meer, maar ze heeft me wel uitgelegd hoe ik hem 'inbaker' in een omslagdoek. Ga vanmiddag nog even een paar uurtjes proberen te slapen.
Balen Mukje dat de babykamer misschien niet op tijd af komt. Ja, een hele onzekerheid voor jullie nu. Rustig aan...
lieve nientje, van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Mooie naam ook. Doe rustig aan meis en geniet. Ijs, hopelijk jij ook snel goed nieuws. caro, puckababy geweldig ding. Ik heb er van de week een tweede op laten halen,. Thyrza is erg met haar armpjes aan het maaien, en dat ding is echt een uitkomst. Slaapt ze heerlijk in. ze krijgt om 23.15 laatste voeding, dan rond .3.30 en dan rond 8.00. Ze doet het de laatste dagen meestal zo, maar soms heeft ze ook nachten waar ze steeds wakker is om de 2 uur, maar afkloppen het zijn er weinig.
Nien, gefeliciteerd met je meissie! En wat een prachtige naam!! Veel geluk hoor! Hopelijk snel naar huis en dan volop genieten van jullie gezinnetje! Caro, dacht idd ook aan inbakeren toen ik je verhaal las.. Hoop dat dat werkt, want slapeloze nachten breken snel op. Evi is overdag lekker wakker en laat er 's nachts 2x 4 uur tussen zo'n beetje. Dus kom zelf goed aan slapen toe! Muk, slim van die lijstjes! Mocht het idd zo zijn dat je opgenomen wordt of dat ze veel te vroeg komen, kan je man en anderen de lijst 'gewoon' afwerken. Maar hoop dat jullie nog ruim de tijd hebben om het af te maken! Ik ga weer even voeden!
Vanochtend om 9:50 is ons lieve mannetje Lars geboren, na 3 lange dagen en nog zwaardere nacht met trage ontsluiting en sterrekijker. Wel toch natuurlijk bevalling, en met knip. Ook ruggeprik ivm al 3 dagen weeen pijn. Alles leek prima na bevalling tot Lars vanmiddag ineens helemaal blauw werd, zuurstof gebrek. Ligt nu op ic met extra zuurstof en antibiotica. Onderzoeken afwachten, kan vruchtwater in longen zijn, eventueel infectie. Afwachten. Gelukkig is ie nu lekker rustig en wordt ie goed in de gaten gehouden. Maar zowel Lars als ik blijven daarom nog komende dagen in ziekenhuis. Ik zelf heb erg veel pijn, vooral bij stuitje, ik vermoed vd endopijn. Ze hebben vannacht nog harde ontlasting weg geduwd inwendig, denk dat dat de boel beetje gekneusd heeft. Nien, jij gefeliciteerd met je meisje! Ik reageer later verder, wanneer ik minder pijn heb..