Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ijs gefeliciteerd!!!! En wat een mooie naam! Die hadden wij voor als onze dochter een zoontje zou zijn...!

Wat spannend zal de komende tijd zijn met je zoontje op de ic! Hopelijk slaat de antibiotica heel snel aan! Ik duim voor jullie dat jullie snel van elkaar kunnen gaan genieten. En dat de pijn snel minder wordt.
    Sterkte!

X muk

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    lieve ijs, eindelijk is jullie mannetje er. Maar wat een zorg meteen. Meis, ik hoop dat het snel beter mag gaan met jullie beiden, zodat jullie lekker kunnen gaan genieten. Van harte gefeliciteerd meis!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Gefeliciteetd IJs met jullie mannetje.
    Hoop dat het heel snel beter gaat met jullie!!

4. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ijs, gefeliciteerd!!!! Leuke naam (stond ook op ons lijstje ;)
    Maar wel enorm schrikken dat je manneke nu op de IC ligt. Hoop dat hij snel opknapt en jullie over een paar dagen lekker samen naar huis mogen! Jij ook sterkte met het herstel, klinkt heftig...

X

5. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sprits, hoe is het met jou? Zijn de bloedingen gestopt en heb je alweer een echo gehad?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    IJs, eindelijk! Van harte gefeliciteerd. Mooie naam inderdaad: kort maar krachtig. En ook sterkte in deze spannende situatie.
    Nessie, ben jij nu de volgende??

7. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Stier, ja ik geloof dat ik nu de volgende ben! Maar was van plan om het toch nog minimaal 10 weekjes vol te houden hoor :D Met hopelijk zo min mogelijk bezoekjes aan het ziekenhuis :)

Hoop dat jij de zwangeren hier snel komt vergezellen! Eind januari is een mooie tijd voor een roze test vind ik ;)

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat zou leuk zijn Nessie! Nu de eerste geboortegolf is geweest, wordt het tijd voor weer een roze tsunami! :D

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve ijs! Daar is je mannetje dan! En wat een gave naam!! Wel een vreselijk zware bevalling dus! Pff... Gaat allemaal niet vanzelf hier hè?! Erin en eruit is een hele toer. En dan ligt ie ook nog op de ic... Hoop dat hij daar snel vanaf mag en jullie lekker kunnen gaan genieten! Dikke knuff

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad stiertje, laat maar komen die roze/blauwe geboortegolf!!! :D

Ik schrijf sinds kort mee op het endoforum en lees nu voor het eerst hier de berichtjes. Meiden die bevallen zijn GEFELICITEERD!!!! Geniet van jullie kleintje!

@ ijsvogel, hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine ventje! Het begin had je je vast anders voorgesteld!

En Nientje en ijsvogel, zo leuk jullie namen! Precies de namen die bij ons heel hoog op het lijstje staan!

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ijs: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Stoere naam! Maar wat een bevalling meis, dat is zwaar geweest. Hopelijk gaat het snel beter met Lars!

Wat hebben wij sterke stoere kindjes hè, ze hebben erg hun best gedaan!

Mukje: dat is ook weer heftig zeg. Ik lag naast een vrouw met tweeling , moest nog aan je denken. Zij had ook geen makkelijke zwangerschap gehad.

Stiertje: ik reageer even hier hoor. Toch een cyste, maar wel een heel kleintje. Fijn dat dat het niet tegenhoudt hè, geeft je goede moed!

We zijn sinds gisterenavond thuis, zit nu 'stiekem' op de iPad, want moet eigenlijk rusten, maar ben veel te hyper haha. Maar houd het nog even kort.

12. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Nien, zit je stiekem met de IPad onder het dekbed te typen :D
    Nog wel geslapen daarna?

Chickie: leuk dat je hier ook komt buurten. Sterkte met het wachten op de (kijk)operatie in februari! Hopelijk daarna volle vaart vooruit naar een mooie positieve test!

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankje Nessie, lief van je!
    Hoe verloopt jouw zwangerschap?

14. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie: op zich voel ik me vrij goed gelukkig! Laatste weken is mijn buik redelijk gegroeid dus dat merk ik wel aan wat meer rugpijn en sneller moe ;)

Helaas ligt mijn placenta niet goed (helemaal onderin, over de baarmoedermond heen), dus heb inmiddels een aantal bloedingen gehad als gevolg hiervan. Als de placenta niet omhoog trekt, zal het iig een keizersnede worden en moet ik erop rekenen dat tot die tijd ik nog vaker in het zkh zal worden opgenomen ivm (heftig) bloedverlies. Met name naarmate mijn buik groeit, zal dit het geval zijn. Dus ik leef nu erg naar de 30 weken toe, en dan zien we wel weer verder... :)

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Lieve IJs, gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat je niet zoveel pijn meer hebt vandaag en dat het met Lars inmiddels ook goed gaat. Sterkte meis.

Nien, jij komt lekker fit over. Hoe gaat het met Lisa?

Ik heb nu een slapende Raf in mijn draagzak liggen. Vannacht heeft hij goed geslapen, heerlijk zeg. Voel me ook een stuk beter nu, minder vermoeid.

Later meer.

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi allemaal, allereerst dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik hou het even kort want moet echt rusten eigenlijk (ook op ipad :p):

Gaat op zich goed met lars, hij blijft mooi stabiel, is sinds gisteren van zuurstof af en doet het helemaal goed. We hebben 'm ook veel vast mogen houden, voeden en zo, dat is heel fijn. Zolang Lars op de ic ligt, blijf ik tot donderdag in het emc, tenzij de uitslagen van lars goed zijn en we naar huis mogen. Duimen dus..

Ik helaas nog erg veel pijn, heb zo hard geperst dat van onderen een flink slagveld is, vooral rond ontlasting uitgang. Lars was 4 kg en hoofdje kwam steeds net niet erdoor tijdens persen. veel aambeien en zo. Kan niet zitten, liggen zonder pijn en lopen/staan is natuurlijk ook super vermoeiend en pijn. Ben dus blij dat ik ook nog in emc ben.

Ik lees wel mee, en zal reageren zodra weer fut.
    Heel veel liefs voor jullie allemaal!
    Xxx

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Fijn van je te lezen IJs. Gelukkig blijft Lars mooi stabiel. Sterkte voor jou, wat een pijn moet je hebben. Denk aan jullie hoor en hoop dat jullie snel samen naar huis mogen, want daar is het toch het allerfijnste. Liefs Caro

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ ijsvogel, Jeetje wat zal jij je af en toe rot voelen! Brr pijnlijk! Dan lig je in het EMC inderdaad op je plek!
    En wat heerlijk dat het met Lars de goede kant ik gaat, dat is toch het allerbelangrijkste!

@ Nessie, best spannend allemaal dus! Niet echt een onbezorgde zwangerschap! Ik ga duimen dat het zo goed mogelijk verloopt voor je!

Meiden, ik blijf jullie volgen hoor!
    Heel veel liefs!

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Even een berichtje na kolven 's nachts: hectische dagen en nog steeds in ziekenhuis, lars mocht na 2,5 dag vd ic af, en heeft een avond + nacht bij me op de kamer doorgebracht. Hele nacht onrustig, gele huid, voeding opgeven ed. Dat was gisternacht, daarna onderzocht door kinderarts en opnieuw opgenomen op ic. Onder speciale lamp om de gele kleur te minderen, weer antibiotica.

Ook zijn we gistermiddag overgeplaats naar het vlietland in schiedam, omdat lars minder ugent is voor 't emc en daar plaats nodig is. Ik heb geregeld dat ik mee kon en heb een eigen kamer op dezelfde afdeling vd de ic en kan daar 7 dagen blijven. Das fijn want in emc mocht ik 6 dagen blijven en bij overplaatsing geldt dat niet standaard voor andere ziekenhuizen.

Heb zelf nog steeds veel pijn, maar met continu paracetamol en poeder voor zachtere ontlastig gaat het ietsje beter.

Naast de problemen van lars, gaat het wel goed met hem, we hebben vertrouwen dat het wel goed komt en dat ie helaas opstart problemen heeft waar hij en wij doorheen moeten. Tis nu afwachten wat onderzoek uitwijst en hij moet sowieso de antibiotica kuur afmaken.

Boestvoeding lukt nog niet omdat lars zo ziekjes en onrustig is, kolven wel gelijk gestart en nu met dag 4/5 echt enorme pijnlijke stuwing. Echt ongelooflijk hoe groot m'n boobies zijn.

Het is verder een achtbaan qua emoties en spanning verwerken, maar ijsman en ik blijven ook wel nuchter, proberen ook te genieten van diverse nieuwe momentjes en ook af en toe wat humor. Maar tis en blijft wel heftig allemaal..

Liefs!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Pff IJs, het zit Lars nog niet mee joh.. Wel fijn om te lezen dat jullie ook wel genietmomenten hebben! Maar hoop vooral dat jullie binnenkort naar huis mogen hoor.. Heeft het kolven wat geholpen wat betreft de stuwing? En krijgt Lars dat via een sonde of een flesje/cupfeeding? Dikke knuff!

Deel Deze Pagina