Ja is hetzelfde hier, als ik erover vertel voel ik niet meer de pijn en het verdriet van toendertijd, maar eigenlijk vooral de opluchting dat die periode voorbij is en het nu beter gaat. Ze horen bij mij en er is daarom ook geen schaamte of zo. Alleen de eerste maanden na de operaties wennen natuurlijk. Ben inderdaad ook erg benieuwd hoe de littekens zich gaan houden komende tijd, ook ik heb bio oil
Pfff...alweer een uur wakker op de zondagmorgen en dat na een drukke dag werken gister...hoort er ook bij denk ik..
Ben het even vergeten... wie hebben er morgen een echo? Volgens mij Musicalfan en Tash. Heel veel plezier meiden! Hoop dat alles goed is, maar daar gaan we vanuit. Wij gaan morgenavond voor het eerst het hartje luisteren. Ben wel weer even toe aan een bevestiging. Sinds vrijdag gestopt met de IVF-medicatie (Progynova en Utrogestan), m'n lichaam moet het nu zelf doen. Hoe gaat het verder met iedereen?
Thnx Caro! En veel plezier morgen! Het is echt magisch om de hartslag te horen!! Musicalfan, meis ik ga zo hard aan je denken! Hoe laat mag je? Heel veel succes en met een hele mooie echo naar huis jij! Voel je je nog steeds zo beroerd? En ga je dat wel opnoemen dan morgen? Je moet niet uitdrogen hoor! Dikke knuff voor iedereen
He caro, das waar, jij hebt zolang medicatie gehad, ik niet. Kan me voorstellen dat het even raar is om geen medicatie meer te gebruiken maar met 12 weken en na goede echo's mag je toch echt wel verwachten dat je kleintje goed en veilig vast zit. Geniet er lekker van!! Tash/MF, voor beide hoop ik op goed nieuws en een mooie echo. Heb zelf een redelijk weekend achter de rug, wel steeds erg vroeg wakker en vroeg naar bed. Misselijkheid is nu meer met vlagen en nie de hele dag meer continu, de rest is hetzelfde. Wel sinds vanochtend na ontlasting flinke zeurpijn in m'n onderbuik, dus ben ineens weer ff erg onzeker...bah. Hopelijk trekt het snel weg. Straks acupunctuur, wellicht helpt dat beetje met ontspannen. Liefs
Ik probeer mezelf daar ook van te overtuigen, maar die onzekerheid blijft toch regelmatig de kop op steken ik sta soms ook op met zo'n gevoel van "is er eigenlijk wel wat aan de hand, ben ik wel zwanger en zo.." Zal erg blij zijn als het morgen is..ben zo benieuwd of het nog goed zit en zo..
Oh, maar IJs, dat heb ik ook nog hoor. Denk ook regelmatig: zit er eigenlijk nog wel wat? Dat had ik ook voor de echo van 10,3 weken. Ik voelde helemaal niks en toch zwemt er een klein mensje in je buik. Zo apart en zo bijzonder!! Het zit er wel, maar je merkt er niets van!
@tash, meis, jeetje heftig wat jij hebt meegemaakt zeg. Ben blij dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. Jammer van die littekens, maar die horen nu wel bij je. Helaas heb ik door een ongeluk een arm vol littekens. Dat blijf ik moeilijk vinden. Ín de winter zie je er niets van en zomers is het er ineens. Maar goed, leer steeds beter dat het bij me hoort. Hoe was je echo vandaag meis? @nientje: Hoe gaat het met jou? Ik heb ook volgende echo pas met 11 weken. Dus je bent niet de enige. Ik blijf wel nu nog in het ziekenhuis. @caro, heerlijk dat je die 12 weken voorbij bent. Maar snap dat onzekerheid soms wat blijft. Spannend vanavond. Ik zal aan je denken. O ja, even een vraagje, ben je in een keer gestopt met de utrogestan? Jij gebruikte toch ook 3x200? Ik ben nu voorzichtig zelf naar 2x 200 gegaan, soms neem ik er nog 5 per dag. Had er vandaag met de gyn (niet mijn eigen) over, maar zij dacht dat ik wel kon stoppen. Maar dat doe ik niet. Ik legde haar uit dat mijn eigen gyn had gezegd dat ik er voorlopig mee door moet gaan totdat placenta het overneemt. Dat begreep ze wel. Maar dacht, vraag het liever aan een ervaringsdeskundige. @queen, lekker aan het genieten van je mooie zoon! Hoop dat de pijn een beetje draaglijk is meis! Vind het zo rot voor je. @ijs: Hoe is het met jou, en de misselijkheid e.d.
Hier nog steeds heel erg beroerd. Spuug veel en hou weinig binnen. Drinken is heel erg lastig. Zit nog niet op een roze wolk, maar ga ervan uit dat dit nog wel gaat komen. Heb medicijnen maar die helpen niet heel erg, en meer mag ik niet gebruiken van de gynaecoloog. Overigens ook iets homeopatisch erbij, maar wil liefst zo min mogelijk gebruiken. Vanmorgen echo gehad en die was super!! Beebje, met sterk kloppend hartje. Tranen van blijdschap stroomden over mijn wangen. Eindelijk na 2 mk een goede echo. Nu maar hopen dat het goed blijft groeien. Het geeft wel heel wat rust. En als ik nu spuug, dan weet ik zeker waar ik het voor doe. Die onzekerheid of het wel goed zit en of er een hartje is, die is nu weg. Mijn vader heeft er ook nog een klein filmpje van gemaakt. Zo bijzonder. Meiden, doordat ik me zo beroerd voel zit ik weinig achter de compie. Maar ik vergeet jullie niet. Hoop dat ik me snel beter voel zodat ik hier straks weer wat vaker te vinden ben. 4 juni krijg ik een nieuwe echo. Dus duurt nog even. Ik denk aan jullie. Knuf voor allemaal
Wat fijn mf!! Wat een opluchting ook.. En dat je zo'n hartje ziet.. Iets mooiers bestaat bijna niet hè?! Ondanks dat je zo beroerd bent, hoop ik dat je straks iets meer kan genieten... Ik ga over een half uurtje rijden! 3u hebben we de echo! Liefs
MF: gefeliciteerd met je mooie echo! Ik ben zo blij voor je!!!! Er valt dan toch wel wat spanning weg he... Sterkte met het beroerde gevoel, je krijgt het wel voor de kiezen zeg. Ik nam idd 6 (3x2) Utrogestan per dag. Afgelopen week (maandag) mocht ik afbouwen naar 2 x 2 per dag ('s morgens en 's avonds) en donderdag heb ik de laatste 2 x 2 genomen. Ik zou ze als ik jou was gewoon tot de 12e week nemen. Het kan verder geen kwaad. Tash, ik zit steeds te kijken of er al nieuws van jou is.
MF, hebben ze nog wat gezegd over het vele spugen? Krijg je er iets voor? Is toch geen doen zo eigenlijk.
@ MF: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Maar naar dat je zo ziek bent zeg. Heb je die zetpillen tegen misselijkheid? Een vriendin van me had die en dat hielp wel wat (zij moest ook constant spugen, de hele dag door). @ Tash: hoe was het bij jou? @ hier: ik voelde me 's avonds zo ziek, maar ik heb wat tips van de verloskundige gehad en nu gaat het wat beter.
Nientje, wil je die tips delen?? Hier ook 's avonds en 's nachts veel last! Echo was prachtig!! Hartje klopt nog steeds goed, hij is 4cm en heeft al gezwaaid... Hebben dat gelukkig op het filmpje staan!! Zal wek even foto van de echo erop zetten! Liefs
Wat een mooi schattig plurkie!! En wat leuk dat jullie een filmpje mochten maken. Was bij ons absoluut niet mogelijk.