Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nog even een fotootje van mijn moppie. Hij heeft de slaapstrepen nog op zijn wangetje staan.

DSCF5503.jpg

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hehe, wat een schatje! En wat ligt dat heerlijk hè? Ik kan echt uuuuuren zo op de bank liggen/hangen...!! En nu mag het nog... ;)

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb even meegegluurd... ;)
    Wat hebben jullie prachtige kindertjes! Geniet lekker van elkaar!!!

Muk en Nessie, over een poosje kom ik ook gluren bij de foto's van jullie kleintjes hoor!

Liefs!

4. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wat 'n leuke en relaxte foto caro! Fijn dat het beter lijkt te gaan met raf!

Ik begin het idee te krijgen dat de medicatie bij lars ook begint te werken. Nu al de hele middag en avond een heerlijk rustig en tevreden mannetje...oh...als dat maar mag blijven duren, hoop het.

Overigens liggen we met z'n 3en de hele avond al uitgeteld op de bank en box. Ben ff wakker om te kolven maar lars en ijsman alletwee helemaal om dromenland...hahaha wat 'n zaterdagavond :D

Morgenmiddag naar de verjaardag van m'n oma, kan de rest vd familie lars gelijk zien. Ben benieuwd hoe dat gaat, hopelijk net als vandaag.

Wij doen net als jullie ook alleen smiddags visite en liefst savond ook niet, omdat lars zo vaak savonds druk was. Maar wellicht is dat nu met de medicatie minder..

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Tash, ja heerlijk genieten zo!!

Chicky, dank je!

Was het leuk bij je oma IJs? Heeft Lars zich een beetje gedragen?;)

Hier was het vannacht weer hommeles... Hij is vanaf 22.30 uur tot 2.30 uur wakker geweest... huilen, onrustig... Zo vermoeiend. Na de fles van 22.00 uur behoorlijk last van de verborgen reflux, dus daar begon het mee. Vanavond geef ik de medicatie vroeger om dat hopelijk te voorkomen. Zo probeer je steeds van alles.;)

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hopelijk werkt dat dan beter Caro! Ik had vannacht ook een heel verdrietig meisje in bed bij me liggen. Weer krampjes... Maar gelukkig later weer goed geslapen. Vandaag hebben we lekker 'fotoshoot' gedaan! Ontzettend leuk en ze vond't allemaal prima! Zitten echt prachtige foto's tussen!! En maar 1 klein ongelukje, hihi... Ach, daar hebben we een wasmachine voor!

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wat een herkenbare dingen zeg. Over de boodschappen, snel douchen en zo af en toe laat pas aankleden en douchen. haha, geweldig.

@ijs, over die boodschappen heb ik nauwelijks een tip. Ik had Thyrza vorige keer in de winkelwagen gezet in de maxi cosi en daarnaast mijn boodschappen, maar had natuurlijk teveel. Dus met wagen en al naar de auto. Daar alles ingeladen, en thyrza mee teruggenomen om winkelwagen terug te zetten. Ik doe ook vaak boodschappen zonder haar. Dan breng ik haar even bij mijn ouders, maar dan moet ik toch daarna thuis alles meeslepen incl thyrza. Het is niet altijd even makkelijk.

Wat fijn ijs, dat het wat beter lijkt te gaan met Lars. Hopelijk blijft dat zo. En hoe was het familiebezoek?

@caro, het blijft met ups en downs zo te lezen. Vervelend hoor voor de kleine schat. Wat een heerlijk manneke is het toch. Hopelijk helpt het als je eerst de medicijnen geeft.

@tash, wat een mooi meisje. Heerlijk idd genieten zoals caro met Rafael lag. Dat doe ik ook vaak. En jij dus ook. Evi dus ook wat onrustig vanwege de krampjes. Die rotdarmpjes ook! En wat gaaf een fotoshoot. Ben benieuwd of je er eentje wilt uploaden. Is idd wel beetje raar dat vorige week de uitgerekende datum was. De gyn zei bij controle dan zou ze dus nu 41 weken zijn. Ze zou gewoon nog een week in mijn buik hebben kunnen zitten als ik overtijd ging. Bizar! Maar wel al heerlijk genieten van haar. Toch heb ik af en toe wel moeite met dat ik haar 2,5 week zo weinig heb kunnen zien en knuffelen e.d. En al die injecties, slangetjes e.d. Dat doet me nog steeds heel veel. Heb ook steeds deja vu's over hoe de bevalling verliep.

@chickie, dank je wel.

@nessie, mooie gave muurschildering meis! voel je je een beetje oke. Gaat nu opschieten zeg.

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier zijn de krampjes heel erg en Thyrza huilt de laatste dagen best veel. De ene nacht slaapt ze door, de andere nacht niet. Vannacht was ze heel erg huilerig en ben lang met haar bezig geweest. Verder genieten van mijn prachtmeisje. Vond het alleen lastig vandaag dat ze om 14 had gegeten en toen pas om 19.00. Ik had haar om 17.00 aangeboden (ze drinkt om de 3 uur) maar ze wilde echt niet. Liet zelfs de borst los, nadat ik haar daar met moeite aan kreeg, dat doet ze nooit. En nu hoop ik dat ze tot 22.30/23.00 gaat redden, maar dat denk ik wel. Heeft ze dus toch een hele voeding overgeslagen. Maar zal vast geen enorme ramp zijn. En weten jullie of ze met 8 weken al ingeeent worden. Ik las het ergens, maar ook pas met 3 maanden? Ik moet woensdag naar cb, ben benieuwd.

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    #1209 Tash, 6 jan 2013
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
    Pfff, die stomme krampjes ook! Wij gebruiken infacol en dat werkt wel, maar soms evengoed nog zere buik.. Het hoort erbij hè! Maar leuk is het absoluut niet! Zeker niet voor de kleintjes... En Mf, dat je nog steeds zo meteen bevalling etc en het verwerken daarvan bezig bent vind ik absoluut niet vreemd! Heb je het ook voor jezelf op papier gezet? Ik ben er aan begonnen en merk dat dat echt heel fijn is. Vooral als het allemaal opeens heel snel gaat of niet hoe je het verwacht had. Dat heeft echt wel heel wat tijd nodig om tot je door te dringen ook dan... Over de prikjes, wij moeten idd met 2mnd heen. Woe controleafspraak en 6 feb de inentingen dacht ik. Ik zal morgen wel even een serie in mijn fotoalbum plaatsen. Anders komen er hier wel heel veel, haha! Hier vast een foto! Liefs en ik hoop echt dat we morgen allemaal kunnen melden dat we een goede nacht hebben gehad met de ukkies!

Bijgevoegde bestanden:

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meiden heb n hoop gemist. Gefeliciteerd met jullie kanjers... dikke knuff

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hier ook zeker ups en downs. Gister naar m'n oma ging goed en was erg leuk, maar ervoor en de hele avond weer bezig geweest. Gisteravond kwam de voeding er voor het eerst ook in een flinke golfbeweging uit. Ik zat helemaal onder :$

Ik heb niet echt het idee dat de medicatie helpt :( we kijken het nog een even aan maar anders ga ik een afspraak maken met de kinderarts. Zoals ie het gisteravond uitgilde is echt niet normaal en zo zielig :(

Vannacht wel weer rustig geweest maar dat is ook niet gek, mannetje is gewoon helemaal op na zo'n dag..

Tash lieve foto zeg!
    Mf, thyrza ook nog last af en toe..zo blijven we allemaal aanmodderen he..in de hoop dat het gauw weer over gaat..

Queen, hoe is het met jou? Hoe is het met de endo nu?

Xxx

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mooie foto's weer!

Leuk zo'n fotoshoot, Tash! Ik wil dat ook steeds doen, maar het lijkt er maar niet van te komen.

Heeft het eerder geven van de medicatie geholpen, Caro? Jij moet toch ook wel erg moe zijn? Ik ben al erg moe en ik slaap best goed.

Mf: rot he die krampjes. Het ergste is toch rond 6 weken en dan neemt het weer af? WIj hebben een brief gekregen over de inentingen, maar heb het nog niet helemaal gelezen.

IJs: Zo zielig en dat de medicatie dan niet aanslaat is helemaal rot. Hopelijk is er iets anders.

Lisa heeft ook huiluurtjes, vooral 's avonds. Ze spuugt best veel, zal straks het CB eens bellen voor advies. Ze blijft op 90 cc zitten, als we verhogen spuugt ze veel. Maar ze heeft wel sneller honger, meestal na 2,5 uur.
    Zaterdag zijn we naar babydump geweest, dat was zo'n 45 min. rijden, dat vindt ze heerlijk! Gisteren een stuk gewandeld, ook dan valt ze lekker in slaap. Hoop dat het wat droger weer wordt, kan ik wat vaker naar buiten. Merk trouwens dat het mij ook goed heeft gedaan om weg te gaan, voel me een stuk beter.

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    MF, wat sneu dat Thyrza zoveel last van krampjes heeft. Het is ook niet niks allemaal wat babietjes moeten doorstaan. Heb daar nooit zo bij stil gestaan, totdat je het bij je eigen kindje meemaakt. Geen idee wanneer ze ingeent worden. Heb er wel informatie over gekregen al. Moet volgende week naar het CB, maar dan is R. nog maar 6 weken, dus lijkt me niet dat hij dan al zijn prikjes krijgt.

Tash, wat een mooie foto! Heeft je vriendin weer een fotoshoot gedaan? Is je vriend alweer thuis?

IJs, volg je gevoel. Er zou nu toch wel enige verbetering te zien moeten zijn bij Lars.

Nien, misschien moet je eens Nutriton gaan mengen door de voeding. Dat is johannesbroodpitmeel en dat verdikt de melk waardoor het er niet zo snel meer uitkomt.. Gebruik ik hier ook tegen de verborgen reflux.

Hier een goede nacht gehad gelukkig. Gisteravond heb ik zelf nog van 20.00 uur tot 0.00 uur geslapen, dus dat was even heerlijk. Vannacht heeft R. gelukkig weinig gehuild. Ik lig nu nog lekker in bed en Raf ligt naast mij in zijn wiegje. Genieten zo!

14. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Voeding blijft bij ons ook wel eens schommelen. Meestal rond de 110 ml, maar als ie druk is geweest soms maar halve voeding of een heel enkele keer een voeding over geslagen omdat ie dan net eindelijk sliep en z'n slaap ook nodig heeft.

Heb ziekenarts gebeld, wil sowieso contact om advies, neem het zekere voor onzekere. Ik word terug gebeld..afwachten..

Ondertussen worden we wel steeds beter in het troosten en alles aanvoelen, zo kunnen we de huilbuien ook iets meer beperken waar mogelijk.

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ben benieuwd wat de ka zegt. Rafael heeft Rantidine trouwens. Is een drankje met fruitsmaak en speciaal voor kinderen (zelfde werking als Zantac, maar dan zonder alcohol).

Heb m'n banner maar eens aangepast. De tekst Wens, wonder, werkelijkheid, hadden wij ook op het geboortekaartje staan. Jij ook volgens mij MF?

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Staat goed die nieuwe banner Caro!! En mooie tekst! Ik heb deze foto's zelf gemaakt. Mijn zusje heeft geholpen, dus was een meidenmiddag, haha! Vriend komt rond een uur of 2 vanmiddag thuis! Kan Evi d'r lach laten zien... :D

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier dacht ik vandaag ook een lach te zien!
    Heb Rafael nu heerlijk in de draagzak... Het toetje na de fles!:)

18. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Morgen 11 uur kinderarts. Zijn nu al de hele dag mey 'm bezig, is echt niet houdbaar zo :( enige wanneer hij stil is, is tijdns fles en in maxi cosi wandelen (niet stil staan..)

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw, gave foto tash! Mooi gedaan. Ik heb exact verslag van zhuis overgeschreven en mijn eigen verhaal. Maar kennelijk spookt het dus toch nog door mijn hoofd.Komt wel goed op den duur.

Zo blijven we allemaal beetje aanmodderen zie ik. Wel fijn (niet voor de kleintjes) maar dat we wel allemaal beetje tegen dezelfde dingen aanlopen. Zag overigens in boekje cb dat de eerste prikjes met 2 mnd zijn. Dus woensdag moet ze waarschijnlijk. Sneu, maar ja, is niet anders.

Ijs, suc6 morgen. wel fijn dat je zo snel terecht kan. Ik zal aan je denken

@caro, wat fijn dat je even hebt kunnen slapen. Ik had idd ook wens wonder werkelijkheid en ook in banner zoals je ziet.

@nien, wat heerlijk dat je even hebt gewandeld. Genieten is dat he.

Hier Thyrza vandaag tot nu toe om de 4 uur gedronken. Hopelijk gaat dat ritme doorzetten. Zou ik wel fijn vinden, maar ze spuugt wel enorm veel en dan ook nog die rotkrampen. Zal het daar ook nog even bij cb over hebben.

Zelf verschrikkelijk menstruatiepijn. Ben hevig ongi (dacht dat je dat met bv niet zou worden, maar ja, bij mij gaat nooit iets zoals het hoort). Denk dat ik toch binnenkort de prikpil ga halen, want dit is echt niets. Zelf veel pijn en dan ook Thyrza die veel huilt vanwege krampjes en aandacht wil. pfff...vind het nog bijna erger dan de weeen. Maar goed, op de bank, kruik erbij en thyrza ook op mijn buik. Dan komen we de dag wel door.

Knuffels voor iedereen!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry, even snel want mijn schattekind heeft honger.. Ik heb de foto's van de fotoshoot van Evi in mijn fotoalbum gezet.
    Liefs

Deel Deze Pagina