Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Muk even gauw: ja naar de infoavond geweest, vond het toen wel nuttig, alles komt aan bod, is in soort bioscoopzaaltje. Wel lange zit, dus even afwegen. Geen rondleiding of zo, is echt zitten en luisteren. Ik vond met name info over pijnstilling soorten wel goed om te horen.

Weet niet of het verder voor jou nog nuttig is, aangezien je al een bevalling hebt meegemaakt en de basis wel weet lijkt me..

Xxx

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nessie, hoe gaat het inmiddels? Lig/lag je trouwens in het UMCG? Vast op L3... heb daar toen ook gelegen.

Tash, weer een beetje bijgeslapen? Heb je Evi al ingebakerd? Rafael vond de Puckababy maar niks, heb hem nu in een slaapzakje met mouwen en daar slaapt hij lekkerder in.

IJs, leuk dat je even op je werk bent geweest. Hoe gaat het nu met Lars? Wat fijn dat hij 's nachts wel goed slaapt trouwens... kunnen jullie ook wat bijtanken.

Muk, heerlijk zo'n weekendje samen weg. Hoop dat jullie genoten hebben.

Het was leuk gisteren! Rafael is een paar uurtjes bij opa en oma geweest en dat ging hartstikke goed! Wij hebben lekker gegeten en bijgekletst, maar moet zeggen dat ik blij was dat we hem weer op konden halen. Miste hem echt!:) Verder gaat het hier goed. Heb de voeding wat opgehoogd, hij krijgt nu 150/5 en dat 6x per dag. Hij is ook al 5 kilo! Nu hij wat meer voeding krijgt, slaapt hij ook veel beter. Morgen naar het consultatiebureau, volgens mij krijgt hij dan ook twee inentingen.

Groetjes!:)

3. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Kan me helemaal voorstellen caro, en zeker alleen maar over rafael gepraat ;)

Gister was erg leuk op de opening, zoveel gekletst en kwam niet eens aan toe om alles goed te bekijken, continu door collega's en klanten omringt en gekletst. Papa met lars in de drager want hij was wakker. Helaas wel ervoor en erna flink gebruld, dus hij was aardig moe gisteravond. Nacht weer flink geslapen van ca. 23:30 tm 4:30 en daarna op en neer en weer in slaap vanaf 8:30 tm 11 uur in ons bed en op z'n zij. Heb 'm lekker laten liggen met de babyfoon camera erop.

Ik ga 'm niet meer wakker maken voor voeding, wacht af tot ie wakker is. Hij krijgt toch genoeg binnen en groeit goed, dus moet kunnen. Is steeds erg overstuur als ik 'm wakker maak, dus daarom stop ik met stipt om de 3 uur..

Het blijft verder beetje aanmodderen, ene dag gaat beter dan de andere dag. Al krijgen we wel steeds meer door wat wel of niet helpt..ik schrijf verder alles op en ga dat dinsdag overleggen met de arts.

Al met al ben ik wel blij dat ie tenminste snachts goed slaapt en tussen de brulmomenten ook rustige momenten heeft, dat stelt me wel gerust..en zo hou ik het ook vol. Zou niet weten hoe ik het vol zou houden als ie dag en nacht door zo gaan..

Nog fijne zondag allemaal!

4. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro, ik lag inderdaad op L3 in UMCG. Inmiddels gelukkig weer thuis, maar heb nog wel veel erg veel pijn in mijn onderbuik en rug. Er is geen enkele houding die niet pijnlijk is :( Ik vermoed dat het bandenpijn en/of bekkenpijn is, want het was niets ernstigs. En ik ben de laatste weken ook erg aangekomen in gewicht..Hopelijk wordt het de komende dagen wat beter. Manlief zit nu een paar dagen in de nachtdienst dus ik heb nu familie en vrienden ingeschakeld die om de beurt blijven slapen...hihi. Dit geeft me toch wat een veiliger gevoel voor het geval ik 's nachts wel een heftige bloeding krijg.
    Jij dus lekker een avondje weg geweest met manlief. Ik kan me wel voorstellen dat aan het eind van de avond je snel terug wilde naar je kleine man :). Oh ja, vraagje: ik zag op 1 van jouw foto's geloof ik een mooi wit met grijze stippen dekentje. Mag ik vragen of dat een wikkeldeken of een badcape is? Ik heb laatst (na jullie positieve verhalen) de Lodger wrapper gekocht maar lijkt me wat dik voor binnen en het is mss wel fijn om de kleine in een dekentje oid te wikkelen tijdens voeden. Sorry hoor, ben mijn to-do lijstje wat aan het bijwerken :D

Ijs, leuk dat je hebt kunnen genieten van de opening! Jij ook fijne zondag verder :)

Lfs

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Nessie: lekker dat je weer thuis bent! Wel naar dat je zo'n pijn hebt zeg, doe maar rustig aan!
    Ik heb zelf 3 wat dunnere wikkeldekens en gebruik ze dagelijks. We gebruiken het 's nachts tijdens de fles, maar ook overdag als ze lekker op schoot ligt te slapen. Waren trouwens helemaal geen dure, van Kruidvat, Wibra en een zelfgemaakte. Is de Lodger niet meer voor de wandelwagen?

Caro: Kan me zo goed voorstellen dat je het heerlijk vond om hem weer op te halen na jullie avondje weg. Maar wel genoten dus met z'n tweetjes!

IJs: Leuk dat je even op je werk bent geweest.
    Heb pas een vraag hier bij de voedingsdeskundige gesteld over wakker maken voor voeding en zij antwoorde dat dat niet moet als ze maar genoeg binnen krijgt.

Tash: hoe gaat het nu met Evi? Nog niet eerder gehoord over babyacne, is dat iets wat ze krijgt door jouw hormonen tijdens de zwangerschap?

Mukje: hihi een 4e, nee kan me voorstellen dat je daar nu even niet mee bezig bent. Maar wie weet!
    Mooi dat je een goed gesprek hebt gehad en je nu beter weet waar je aan toe bent. Leuk weekend gehad?

Mf: hoe is het met jou? Is de menstruatiepijn over?

Vanochtend hebben we ook een fotoshoot gedaan, ze vond het wel leuk geloof ik.
    Ze heeft nog veel last van krampjes, Infacol gekocht, lijkt wel iets te helpen. Zo zielig he.
    We hebben dit weekend veel bezoek gehad, belde mijn schoonouders net om zichzelf uit te nodigen voor vanavond (zijn gisteren ook al geweest). Had natuurlijk gewoon moeten zeggen dat het niet kon, maar was zo verbaasd. Maar ik ga lekker in m'n pyjama op de bank liggen met m'n meisje, lijkt me wel duidelijk he haha.

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Vannacht ontzettend goed geslapen! Evi ingebakerd en is alleen voor de voedingen wakker geworden om h5 en h10! Laatste voeding was om h1... Echt heerlijk! En ook heel fijn dat ze tussendoor niet steeds even wakker is geworden. Nu nog hopen dat ze snel even poept, dat is al een week geleden dus zal misschien ook wel dwars zitten. Vanmiddag ook ingebakerd in de box gelegd omdat ze weer te moe werd en zichzelf wakker hield. Toen moesten we haar wakker maken voor de voeding! Dus hpop dat dit lekker zodoor gaat! IJs, fijn dat Lars het op je werk wel zo goed gedaan heeft! Jammer van daarvoor en daarna, kost wel weer een hoop energie van het mannetje! Caro, wel heerlijk uit eten geweest dus! Lekker carpaccio en biefstuk gegeten? Hihi.. En logisch dat je hem mistte toch? Denk dat we dat allemaal gaan voelen de eerste keren! Nessie, weer lekker thui dus! Wel een geruststellend idee dat er iemand bij je blijft 's nachts! Echt totaal geen onbezorgde zwangerschap zo hè? Mf, hoe is het met jullie? Heb je nog bloedingen? En weet je al hoe je het verder aan moet pakken wat betreft de endo? Nien, Lisa dus ook steeds meer last van kramp? Wij gebruiken infacol. Dat zou je ook nog kunnen proberen... Ik g mijn meisje even troosten of eten geven. Even kijken wat de reden van het huilen is.. ;) Liefs

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Zo meiden, weer een hoop geschreven zie ik.

@nessie, meis, jeetje dat was schrikken zeg. Doe rustig aan hoor en laat je maar lekker verzorgen. Wel fijn dat er steeds iemand bij je kan zijn. Kan me voorstellen dat dit wat rust geeft. Krijg je nu extra controles? Ik vind het nogal wat, wat je meemaakt. Je beeb moet zeker nog wel een paar weekjes blijven zitten hoor! Hou je haaks meis! Knuf

@mukje, zo heel plan dus alweer doorgesproken met de endo-arts. wel fijn hoor, dat je al een beetje weet hoe en wat voor straks. Eerst maar even de zwschap verder uitdragen. Wat goed dat de boys het zo goed doen. Ben zo benieuwd naar je ukkies. Jullie waren toch bezig met opruimen voor kamertje? Lukt dat allemaal een beetje. Sorry ben het een beetje vergeten.

@ijs, ik laat ook meestal slapen. Zo sneu als je ze wakker moet maken (s nachts dan). Het blijft dus tobben. soms is het gewoon even moeilijk. Dus ook logisch dat alles eruit kwam. Is alleen maar goed. wel fijn dat je zo genoten hebt van het weekend.

@nientje, leuk, ook een fotoshoot.Tja, en wbt visite, soms moet je gewoon aangeven, nu even niet. Maar snap dat dit bij ouders en schoonouders soms best moeilijk is, alhoewel, juist zij dit als geen ander zouden moeten kunnen begrijpen. Hopelijk blijven ze niet te lang. Hoop dat de infacol gaat helpen (hier niet echt heb ik het idee).

@caro, wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Snap heel goed dat je snel weer terug wilde naar Rafael. Maar wel fijn dat hij het zo goed heeft gedaan. Suc6 morgen bij cb. Maarre, prikjes?? Die krijgen ze toch pas bij 2 maanden. Thyrza heeft ze niet gehad vorige week. Die moet over 2 weken en dan is ze al 10 weken. Ze vonden haar net te klein en zulke dunne beentjes (alsof die over 2 weken ineens vol met spekkies zitten,haha)
    Maar 5 weken lijkt me toch wel erg vroeg. Je ziet het morgen wel.

@tash, naar hoor die krampjes. En dat je zelf even niet kan slapen. Hoop dat vannacht beter is gegaan. Rustig aan meis! knuf

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier menstruatie wel over. Maar heeft veel pijn gedaan. En dan moet je nu wel door met de kleine. Ik ga morgen de pil vragen en dan wacht ik even af. Omdat jullie schreven dat iemand maar 1x ongi had en daarna niet. Dus dat hoop ik dan maar.

Thyrza nog steeds veel krampjes en huilen. Maar gisteren was wel echt heel erg. Het was zo zielig. Ze had echt dikke tranen. Zelf had ik knallende hoofdpijn dus leuk was anders. Ben uren in de weer geweest en zat tot overmaat van ramp zelf mee te huilen op een gegeven moment. ik herpakte me wel snel, maar het is gewoon zo sneu als je je moppie zo'n pijn ziet hebben. Niets was goed.Uiteindelijk was ze rond 01.00 zo moe dat ze toch sliep. Tot 5 uur sliepen we door en toen was ze steeds even aan het huilen en sliepen we met onderbrekingen tot 7.45. Tot nu toe lijkt het vandaag iets beter gelukkig.

Soms vraag ik me ook af of ze reflux heeft. Geen idee wat het precies inhoud, maar ze spuugt enorm veel en moet vaak huilen nadat ze spuugt. Ook verslikt ze zich enorm veel. Maar ja, we tobben gewoon lekker door. Ik geniet ook enorm veel,hopelijk nemen de krampjes snel af.

Dikke knuf voor jullie allemaal!

Het is jammer dat we niet allemaal bij elkaar in de buurt wonen, anders was het misschien leuk geweest om te meeten.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @tash, Wat fijn dat je vannacht beter hebt kunnen slapen. Dat scheelt vaak een hoop. Hopelijk gaat Evi snel ontlasting krijgen. Infacol helpt bij Evi dus wel? Bij Thyrza niet zo. Misschien heeft het even tijd nodig. Ik gebruik het nu 3 dagen.

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Mf, het heeft idd even tijd nodig. Duurde hier ook een aantal dagen,maar we merkten dat toen het ergste er wel af was. Nu 's avonds en begin vn de nacht (hoofdzakelijk) nog/weer wel... Het bij ons in bed slapen geeft wel heel veel rust voor iedereen! Gelukkig is bij jou de menstruatie voorbij en blijft het nu ook weg zolang je bv geeft. En de pil is miss wel een goede ondersteuning? Wij gaa morgen naar de endogyn om het eea door te spreken. Wil iig een (mini)pil voor de anticonceptie. En Thyrza mocht dus nog geen prikjes omdat ze niet veel vetjes heeft? Zal idd in twee weken niet opeens van die dikke beentjes hebben, haha! Nog even ego voor ik ga slapen: morgen toch ook maar even ee afspraak bij de huisarts. De puistjes (als dat het is) worden steeds erger. Zit nu op'r hele koppie en ook op d'r borst. En niet een paar... In een paar dagen tijd is het van enkele naar honderden naar duizenden gegaan. :( En ze heeft nog steeds niet gepoept... D'r buikje staat helemaal bol! Ik weet dat het een week mag duren, maar misschien hebben ze wel tips. Het spugen lijkt weer over. Nou denken we dat dat miss een virusje geweest is. Ik ben dagen niet lekker geweest, last van maag en darmen. Dacht dat het vermoeidheud was. Tot mannetje zei dat ie al twee dagen aan de diarree was! Mijn schoonmoeder belde gister af omdat ze ziek was, alles kwam er uit, en toen viel bij ons het kwartje eindelijk! Hehe... Dus, zullen drukke dagen zijn de komende week! Hebben we het wel weer gehad! Liefs

11. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Zijn jullie ook wel eens verbaasd? Dat je je kindje ziet en opeens echt beseft: Ik heb een kindje... !! Het is echt van ons en mag blijven! Wij mogen er voor zorgen. Zo overweldigend is het gevoel dat me soms overvalt. Dat je zoveel liefde kan voelen, zoveel van iemand kan houden... :)

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Gisterenmiddag nog. Ze lag te slapen, we stonden naar haar te kijken en hadden het erover hoe bijzonder en mooi het toch is dat je zo onvoorwaardelijk van je kindje houdt en het lijkt of het nooit anders is geweest. Wat een geluksgevoel.

Tash: Vraag me steeds af of jij nou nog zo laat op bent of de tijd gewoon niet klopt? :)

Mf: Helpt het misschien om haar tussendoor even te laten stoppen en rechtop te houden? En er na ook wat langer rechtop te houden? Dat advies kreeg ik van het cb en het lijkt of ze minder spuugt. Maar helpt misschien alleen bij flesvoeding hoor.

Gisterenavond had ze weer zo'n kramp, zo zielig. Mijn man heeft toen even met haar in bad gezeten en daarna was ze een stuk rustiger. Ze houdt sowieso erg van badderen, jullie kindjes ook?

Wat is het vandaag koud he!

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Haha Nien! De tijden kloppen... Helaas! Vaak kijk ik na de voeding nog even of er nieuwe berichtjes zijn als Evi in slaap valt en ik afwacht of ze genoeg gehad heeft. Als ik niet te moe ben.. Kijk bijna altijd via telefoon.. En ja, koud!! Vimd het heerlijk, maar moet zo naar Amsterdam en hoop dat het me allemaal meevalt op de weg. In de auto is het straks wel lekker warm. Wordt de eerste keer dat ik weer ga/mag autorijden en dan meteen maar zo'n eind... Stiekem best wel spannend en hoop dat Evi lekker slaapt!

14. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He nien, badderen heeft bij Lars juist averechts effect helaas, gisteravond in bad geweest en vervolgens tot in de nacht weer onrustig, en dat is nu elke keer na bad. We doen 'm nu niet meer om de dag maar om de 2 dagen in bad ook vanwege z'n droge huid en rode billetjes afgelopen weken.

En Tash, ik kijk ook juist 's nachts tijdens voeden of wachten tot ie in slaap valt, via ipad...moet toch wat he :)

Gisteren hele goede dag gehad, mijn man en ik waren de hele dag er zo verbaasd over hoe stil en rustig hij was...lijkt wel of het om de dag wisselt, ene dag onrustig en brulpartijen, en de andere dag rustig..

Wij zijn trouwens ook weer begonnen met infacol, lijkt wel iets te helpen..

Nessie, fijn dat je weer thuis bent!!
    Mf, ook beetje aan het zoeken wat wel of niet helpt lees ik, hou je taai

Ennu geluksmomentjes gelukkig ook bij ons tussendoor, vooral op de goede dagen zeg maar :)

Gisteravond was trouwens sophia ziekenhuis op sbs6. Wist ik al, want toen wij in ziekenhuis lagen zei verpleging dat camaraploegen op de gang liepen, die volgden een aantal vrouwen. Vond het erg confronterend om te zien, vooral de neonatologie afdeling waar Lars ook heeft gelegen, al die bekende geluidjes van de monitoren en zo, ik brak gelijk weer in tranen...maar ja, ook wel goed, moet er toch uit en hoe eerder hoe beter..

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb dat programma vorige week gezien, heeft Lars op die afdeling gelegen? Heftig zeg. Was ook in tranen bij het programma, waarschijnlijk omdat ik zelf net bevallen ben en dan dat kindje en die moeder zo kwetsbaar zie.

Stelletje nachtbrakers! haha. Lisa slaapt 's nachts (nog) door.

Stom misschien, maar wordt Lars misschien rustig van stofzuigen? Hoor je ook wel eens.

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    (Heel verhaal getypt, verkeerd knopje, alles weg... Grrr...)

Hihi, mooi midden in de nacht stofzuigen! Dan zal het wel ontzetten knappies zijn in huis, hehe! Ach, we proberen alles hè?
    Ik heb het gemist op tv!! Wilde het ook zien, maar vergeet wel meer geloof ik... Komt wekelijks toch? :D Zat bij de voorstukjes al bijna te huilen.

Vandaag bij endoarts recept meegekregen voor de bv-pil. Deze pil adviseren ze als enige icm bv. Als ik toch wat ga vloeien moet ik weer contact opnemen.
    En woensdag ga ik met Evi naar de ha. We weten inmiddels bijna zeker dat de pukkeltjes babyacne is, maar wil het zeker weten. Ze heeft trouwens ook nog steeds niet gepoept!! Nu al ruim een week geleden...

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @tash, nachtbraker,haha! Ach, arme Evi, hopelijk komt de ontlasting snel zeker gezien de krampjes. thyrza heeft ook pukkeltjes, maar niet zoveel als dat jij omschrijft.
    Suc6 van de week bij de huisarts.O ja, dan hoop ik dat infacol gaat werken, want ik vind het zo sneu. Gisterenavond was het weer ellende, en net ook de hele tijd. Pff...wordt er zelf ook zo moe van. Gelukkig dat ze vanaf 00.00 wel slaapt.
    Heb jij cerazette voorgeschreven gekregen?
    En hoe is vandaag gegaan met rijden. En dan ook nog die sneeuw?

@ijs, wat fijn dat gisteren rustige dag was. Hopelijk volgen er snel meer. Hoe was vandaag?

@nien, dank je voor je tip, maar ook dat doe ik al. Stoppen tijdens voeden, dan rechtop en ook na het voeden. Je probeert zoveel. Nou ja, het is niet anders.

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nessie, wat fijn dat je weer thuis bent en wat grappig toch dat we op dezelfde afdeling hebben gelegen. Hoe gaat het nu met de pijn? Klinkt erg pijnlijk!:( Ik heb geen dekentje met stipjes trouwens... Die lekkere omslagdoeken zijn wel ideaal trouwens. Heb er ook een paar van de Kruidvat en Prenatal heeft ook lekkere doeken. Vaak na een voeding leg ik hem met doek en al in zijn bedje (slaapjes overdag). Dan blijft hij lekker warm en wordt hij niet zo snel wakker.

Nien, wat leuk een fotoshoot! V.w.b. de krampjes... wat hier heeft geholpen is het flesje roeren met een vorkje en niet schudden. Dat scheelt enorm veel lucht. Maar misschien doe je dat ook al wel.

Tash, wat super dat Evi zo goed geslapen heeft ingebakerd! Heerlijk hoor!! Vervelend van de acne zeg... suc6 bij de ha. Hoop dat ze snel weer kan poepen!

MF, wat vervelend van de krampjes van Thyrza! Dat gaat je dan door merg en been he. En je wordt er ook heel erg moe van... Schijnt dat als ze 3 maand zijn, ze hier ook vanaf zijn.
    V.w.b. het spugen. Je zou een papje van Nutriton (Johannesbroodpitmeel) kunnen proberen en voor de borstvoeding een theelepeltje geven. Deze tip kreeg ik.

IJs, heerlijk dat Lars zo rustig was gisteren. Hier ook ene dag rustig, andere dag onrustig. Apart hè! En goed dat je je emoties eruit gooit hoor. Het is ook niet niks allemaal. Had er ook last van hoor. Er veel over gepraat!

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wij zijn dus vandaag naar het CB geweest. R. is helemaal goedgekeurd! Verder geen opmerkingen gehad. We zijn goed bezig gaf de arts aan. De tip was nog wel om hem in te bakeren, omdat hij erg beweeglijk is (bij het CB op de onderzoekstafel was hij ook steeds met zijn beentjes aan het trappelen). Hebben uitleg gekregen hoe het zou kunnen met een flanellen doek. Thuis gekomen heb ik toch de Puckababy er weer bij gepakt en vanmiddag aan gedaan. Meneertje heeft maar liefst drie uur achterelkaar doorgeslapen!! Moest hem voor het eerst wakker maken voor de voeding! Had de PB ook gebruikt in de weken dat hij zo'n last had van de verborgen reflux, maar toen werd hij alleen maar nog onrustiger erin. Achteraf gezien logisch natuurlijk... hij voelde zich niet goed! Nou, hoop dat het vannacht ook gaat werken, want hij is toch best wel onrustig 's nachts, veel bewegen met zijn armpjes ondanks de winterslaapzak die hij aanheeft.

Prikjes hoefden vandaag niet. Er waren wel een paar baby's die ingeent werden. Ontroostbaar waren ze, zo zielig om te zien! Kreeg nog de tip van iemand om een doekje met azijn mee te nemen en die op de prikplek te doen. Ook de tip om Paracetomol-zetpillen te halen. Over drie weken weer naar het CB en dan voor de prikjes!

20. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nog een vraag: waar slapen jullie kindjes overdag? Rafael sliep altijd beneden in de kinderwagenbak. Die stond in de box. Vanmiddag heeft hij boven op zijn kamertje geslapen ('s nachts slaapt hij trouwens nog in de wieg naast ons bed). Zo kan hij ook wat wennen aan zijn kamertje en dan hoop ik dat we hem over een paar weken 's nachts daar kunnen laten slapen. Dan slaap ik hopelijk ook wat beter, want word bij ieder geluidje wakker... Ivm de verborgen reflux heb ik hem toch liever 's nachts dicht bij me... voor als hij zich verslikt in zijn spuug o.i.d..

Deel Deze Pagina