Hmmm, tja, dan blijft er weinig te proberen over denk ik. Dan zit er niks anders op dan overdag (sochtend of savonds) wat bij te slapen. Dat doe ik ook af en toe als ik snachts te weinig slaap heb gehad. Maar wellicht heeft iemands anders nog een tip of het CB? Ik heb vanavond lekker weer 's in bad gezeten, lekker ontspannen na paar dagen met een drukke Lars. Ben een leuk boek aan het lezen:"daphne deckers, over zwanger zijn en moeder worden". Ze schrijft echt zo grappig en komisch, erg herkenbaar. Morgen komt de AH weer boodschappen afleveren, ben ik mee begonnen afgelopen maand. Ga nu 1x per maand de zware boodschappen laten thuis bezorgen. Dat scheelt echt een boel en is me de bezorgkosten zeker wel waard. Nu hoef ik alleen maar verse boodschappen en wisselende boodschapjes te halen. En dat gaat prima met de kinderwagen. Oja, heb ook een handige boodschappenhaak gekocht voor aan de kinderwagen, echt handig. Zo blijven we lekker bezig met nieuwe manieren te verzinnen, handige en nuttige dingen aan te schaffen en de nieuwe "leefstijl" ons eigen te maken hahaha...en bovenal dankbaar dat we dit mogen meemaken en ontdekken!
Hoeveel uur slaap jij 's nachts dan IJs? Vannacht gaat Caroman weer de nacht doen... Ik ga zo naar de logeerkamer. Was vanmorgen gewoon helemaal geradbraakt, kon wel huilen van vermoeidheid! Heb vandaag nog gebeld met het CB. Zij adviseerden om eens even niets te doen 's nachts en kijken wat er dan gebeurt. Wellicht slaapt hij gewoon weer verder en is het puur gewenning dat hij wakker wordt. Vannacht nog maar even een flesje geven en dan de komende nachten er maar even tegenaan en het toch uitproberen. Hij krijgt overdag meer dan genoeg voeding binnen, dus verhongeren zal hij sowieso niet. Haha, ja idd... echt een nieuwe leefstijl! Handig trouwens om de boodschappen te laten bezorgen. En ondanks het slaaptekort is het heerlijk genieten hè. Die heerlijke lachjes vooral, geweldig!!!!
Even klagen hoor... vannacht weer maar 2 a 3 uurtjes geslapen! Ik hoorde R. om 1.45 uur... ondanks dat ik oordopjes in had en hij dus een kamer verder ligt. Ik meteen weer klaar wakker en kon dus ook weer niet in slaap komen. Om 3.00 uur hoorde ik R. wakker worden (stipt vier uur na de laatste voeding). Caroman heeft hem een flesje gegeven, waarvan R. ongeveer 100 cc. had opgedronken. Vervolgens om 5.00 uur werd R. huilend wakker. Konden hem moeilijk rustig krijgen, dus toch nog maar weer wat melk gemaakt want misschien was het toch honger. Uiteindelijk heeft R. na wat gedronken te hebben, nog even bij mij in bed geslapen. Conclusie: we gaan gewoon door met de nachtvoeding en dan volledig! Als R. in slaap valt tijdens het drinken, gewoon maar een beetje wakker maken zodat hij toch genoeg binnen krijgt en niet anderhalf uur later alweer wakker wordt. Hij zal het vast nog nodig hebben en dan zit hij maar wat over de max van wat hij mag krijgen... Ik zou niet weten hoe ik dit moet trekken als ik weer aan het werk ben over twee weken. De gedachte alleen al bezorgt me een heel zenuwachtig gevoel! Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar het breekt me wel op die nachten.
Jeetje das balen zeg, kan me heel goed voorstellen dat je super moe bent en geratbraakt! Dat ben ik al af en toe, en wij slapen toch meestal wel van 0:00 t/m 5:00 uur, en daarna nog een uur van 6-7, en vaak 'savonds op de bank ook alvast een uurtje. Ik zou 'm idd wel de fles laten opdrinken en wakker proberen te houden tijdens fles, door z'n voetjes te wrijven/kietelen en aaien op z'n wang (zuig reflex), maar wellicht doen jullie dit al.. Kan me zo voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt ivm met je werk, ik zou willen dat ik de gouden tip voor je had..!! Heel veel knuffels!! Over werk gesproken, ik ga straks met Lars even buurten bij m'n collega's en laatste ontwikkelingen aanhoren. Ook m'n laptop even laten bijwerken en zo (weer nieuwe netwerk instellingen en zo)..en denk dat ik komende weken voorzichtig af en toe wat werk ga oppakken, gewoon om weer wat feeling te krijgen, vooral de leuke makkelijke klusjes natuurlijk waar geen deadline aan vast zit
Dank je IJs! Nog een vraagje, als Lars wakker wordt in de Pacco, begint hij dan soms ook hevig te trappelen en boos te worden? Dat had Rafael vannacht dus en wel vaker als hij wakker is in de Pacco.
Caro, kan je beetje opbouwen met werk of begin je gelijk weer volledige aantal uren? Misschien ook even overleggen of je qua werkdagen of uren nog wat kan aanpassen? Ze snappen heus wel dat het schipperen is lijkt me. Gaat Raf ook naar een creche, of naar opa en oma? Weet even niet meer te herinneren Ik ga binnenkort maar 's de creche bellen hoe het allemaal in z'n werk gaat en wanneer we 't beste kunnen starten met "wen" dagen en zo..Officeel start de creche vanaf 19 maart, maar ik ben dan zelf nog vrij en daarna halve werkweek, dus moet maar 's afstemmen hoe en wat.. @nien en de rest, hoe gaan jullie het doen met werk?
Ik heb gister weer een paar uurtjes gewerkt. Is vrijwillig hoor, ondersteun mijn ouders waar nodig. Dus Evi was mee. Eerst naar de tandarts en haar alvast weggebracht en daarna een paar uurtjes gebleven. Maar hoe ik het moet gaan doen als ik weer echt vaste dagen en uren heen ga weet ik nog niet. De fles is nog steeds drama en haar meenemen ging wel voor even, maar niet ideaal voor de komende tijd natuurlijk. Of ik zal al tussendoor wegmoeten/(schoon)ouders laten komen met haar. Of ze snapt dan dat uit een fles drinken ook prima gaat! We gaan vrijdag of zaterdag (eindelijk) uit eten en dan gaan mijn schoonouders het proberen. Vind het voor ons ook belangrijk om er even samen uit te gaan.... Wie van jullie geeft nog bv (MF weet ik, maar verder ben ik het kwijt). Evi heeft vannacht weer 5u en 4u geslapen achter elkaar, maar 'normaal' gesproken komt ze nog elke 3u. Overdag/'s avonds zelfs soms om de 2/2,5u... We moesten vanuit het cb de 3u ertussen aanhouden. Niet meer, niet minder. Maar ik ga haar echt geen uur laten huilen. En ik laat al een week de zuivel staan, let zelfs op de melkpoeder, maar er zit nog steeds iets dwars. De kramp lijkt wel minder (niet meer zoveel huilen 's avonds en begin van de nacht), maar wel veel mondjes terug/slikken en daarvan wakker schrikken en soms zomaar weer spugen. Vandaag twee keer vanuit het niks. Ik weet niet wat het is hoor. Ben blij als ze normaal en genoeg slaapt. Nu is ze soms na een uurtje weer wakker door iets en kan dan niet meer in slaap komen. Ook als ze bij één van ons ligt, schrikt ze af en toe wakker en begint ze in één keer heel hard te huilen. Gelukkig laat ze zich meestal wel goed troosten, maar ik vind het zo rot dat ze ergens last van heeft en wij er de vinger niet op kunnen leggen... En nu slaapt ze eindelijk heerlijk en zou ik haar weer wakker moeten maken voor de voeding. Voelt heel krom. Morgen naar het cb om de laatste week door te spreken. Zo, sorry hoor. Moest het even kwijt. Ik lees mee, maar reageer niet genoeg. Denk wel aan jullie!!!!!
Tash, goed dat je het toch gaat proberen een avondje eruit. En hopelijk niet teveel drama met de fles. Welke fles gebruik je? De flessen van Difrax worden van alle kanten aangeraden, omdat de spenen het meeste op de natuurlijk situatie lijkt. Maar wellicht heb je die al? Een uur laten huilen zou ik ook niet doen, maar is ze niet te troosten met een speen? Beetje tijd rekken zeg maar. En tja, volg ook je eigen gevoel hoor, stipt om de 3 uur hoeft helemaal niet beter te zijn, de ene keer na 2 uur en de andere keer na 4 uur moet ook kunnen. Wel is het zo dat om de 3 uur wordt aangeraden bij problemen, zo is het bij ons ook gegaan. Omdat er bij ons zoveel problemen waren en totaal niet meer duidelijk was wat precies, was het wel een houvast voor ons. Zo wisten we tenminste dat L genoeg binnen kreeg, niet teveel en niet te weinig, en genoeg tijd ertussen om te kunnen verwerken. Ik ben trouwens inmiddels overgegaan van 7 voedingen naar 6, dus overdag om de 4 uur, en ging zonder problemen. Gaat ook weer beter met Lars. Wat een medicijn al niet kan doen zeg...pfff... Caro, nog over de pacco doek, L houd z'n beentje echt zo goed als bijna nooit stil Super beweeglijk. Maar als ik erover nadenk, ligt ie meestal redelijk stil als hij wakker aan het worden is. Maar bij krampjes oh oh oh...dan gaan die beentjes tekeer zeg...en dus verder als ie wakker is bewegen z'n beentjes en voetjes (en leuke teentjes hahaha) ook.. MF, oh zo zielig he dat huilen, hopelijk is het al wat minder...heb je een idee waarom ze zo huilt? Knuf voor jou!! Morgen speciale dag voor ons, 10 jaar getrouwd en 15 jaar samen! ijsman is vrij morgen dus lekker een dagje samen genieten, zin in
Tash, fijn dat Evi in ieder geval al 5 uur achterelkaar doorgeslapen heeft. Dan lijkt het erop dat het de goede kant op gaat. Wel vreemd die huilmomenten en je weet niet wat er is. Goed dat jullie samen even lekker uiteten gaan. Geniet er lekker van, want tijd voor jezelf is ook heel erg belangrijk! IJs, was het leuk op je werk? Fijn dat de medicatie goed werkt! Een heel ander mannetje nu zeker? Lekker van genieten. En nog goede nachten gehad? Gefeliciteerd met jullie tien jarig huwelijk! Wij zijn dit jaar 12 jaar getrouwd! Om op je vraag terug te komen: Rafael gaat 1 dag naar mijn ouders, 1 dag naar mijn schoonouders en een halve dag naar de gastouder. Werken zal meteen weer volledig zijn... Zoals ik me nu voel, kan ik echt niet werken! Vannacht hooguit drie uurtjes geslapen. Eigenlijk een beetje weer mijn eigen schuld, want had bedacht dat hij bij mij in bed ging slapen, zodat ik misschien dan ook wat rustiger zou slapen en niet zou gaan liggen op elke kik of huil. Caroman lag op de logeerkamer, want hij had vandaag een belangrijke dag op het werk. Nou, heb weer bijna geen oog dicht gedaan dus. Hij kreunde enorm, ongeveer een anderhalf uur na de voedingen. En onrustig met z'n beentjes... Nu denk ik dat het weleens darmkrampjes kunnen zijn. Hij slaapt ook gewoon door, maar heel onrustig dus. Als ik hem dan op m'n buik legde was het gekreun over en sliep hij weer rustig. Al met al een onrustig nachtje voor moeder en zoon. Vannacht dus maar weer gewoon op zijn eigen kamertje en vanaf nu ook niet meer bij mij in bed, want straks gaat hij daar aan wennen en ik doe dan dus geen oog dicht. Het is wat! We gaan maar gewoon rustig door. Rafael is verder een tevreden mannetje en daar doen we het voor. En wat kan hij mooi lachen, nu ook met geluid erbij! Geweldig om te zien en dat maakt je hele dag dan weer goed, hoe moe ik ook ben.
Oh caro, dan is 12,5 jaar ook snel en eerste echt mijlpaal he, want 10 jaar is eigenlijk niet zo bijzonder als 12,5 maar wij vonden het zeker erg speciaal zo met Lars erbij Balen zeg van de nacht, blijft tobben zo, bah! En ja, ook hier erg veel last van darmkrampjes, vandaag ook weer. Hij gilt het echt uit op het moment dat hij poept. Ook als hij slaapt hoor je 'm dan ineens zo'n huiltje doen, zo zielig klinkt dat, gelukkig valt ie wel zelf weer in slaap. Maar verder bovenal door de nexium weer een veel rustiger mannetje gelukkig! Tis jammer dat de ranitidine niet werkt, maar ben al blij dat de nexium tenminste wel werkt. En zo lief he die brabbel geluidjes!! Kan ik wel uren naar luisteren...gister in z'n slaap ook een echte schaterlach met geluid dus, zo leuk!! Tash, hoe is het nu? Laten jullie evi nog niet in haar eigen wieg of bedje slapen? Betreft cb en advies, volg ook je eigen gevoel hoor. Te lang laten huilen is ook niet goed. Lukt troosten niet voor even om tijd te rekken? Lars kan ook best onrustig zijn en nog niet toe zijn aan de volgende voeding, maar met speen troosten en beetje afwisselen door met hem te wiegen, lopen, wipstoel lukt het meestal wel om tijd te rekken. 'S nachts gelukkig geen probleem, en slaapt hij (met een enkele uitzondering) vrij gauw weer in. Morgen voor het eerst naar het cb en gelijk eerste prikjes, ben benieuwd. Vorige afspraak is vervallen omdat we zoveel in ziekenhuis kwamen. @stier, ook hier trouwens nog super gefeliciteerd! Eerste echo achter de rug, op naar de volgende, maar deze neemt niemand meer van jullie af, zo bijzonder he!
Nou de prikjes zitten erin hoor, ging prima. Hij sliep veel, lachte als hij wakker was en eventjes heel zielig huilen bij de prikjes. Maar dus prima bezoekje aan CB vanmiddag. L is nu 5600 gram. Nien, hoe ging het met Lisa? O ja meiden, ijsman heeft gister nog ern flinke stunt uitgehaald voor ons 10 jarig huwelijk, ons huis stond helemaal vol met 100 rode rozen en 1 witte!! Ik ben er nog steeds onderste boven van! Het zijn ook echte hele mooie van een rozen kwekerij. We hadden allebei ook een lieve brief voor elkaar geschreven, tis zo bijzonder om dit met elkaar te mogen vieren met Lars erbij!
Ok, toch even tijd omdat de kleine nu ligt te slapen. Thanks lieve ijs. En nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk. Wat lief van je mannetje zeg van de rozen. en vind het zo mooi om te horen dat jullie een lieve brief voor elkaar hebben geschreven. Kan me voorstellen dat het extra bijzonder is omdat Lars er nu bij is. Hoe gaat het nu met jullie? En heeft hij verder nog last gehad van de prikjes? Ik hoop van niet. Het is echt een mooi mannetje. Kan me voorstellen dat je supertrots bent op ju kanjer. @caro, lieverd, ik hoop zo dat je een beetje hebt geslapen afgelopen nachten. Wat een spookkie is Rafael toch! Ik deed qua voeding steeds minder ' s nachts en moest haar toen uit en hele diepe slaap halen. En op een gegeven moment liet ik haar komen wanneer ze dat aangaf. Maar ja, sommige kinderen hebben het nu eenmaal meer nodig dan anderen. Hopelijk kun je overdag een beetje bijtanken. Oh ja en hier ook zo'n onrustige beweeglijke tante. Moet haar echt inbakeren (pacco wil ze absoluut niet en lukt me door haar onrust op de een of andere manier ook niet goed). dus gewoon inbakeren met hydrofieldoek en dan de swaddle me eroverheen. Dat werkt prima. Dikke knuf voor jou meis! @nientje, hoe gaat het nu met Lisa en de krampjes? en met jouzelf? @tash, jeetje dat is ook wat. Mag ik vragen (misschien heb ik het gemist) waarom ze per se om de 3 uur moet drinken? (in dat geval doe ik het namelijk wellicht helemaal fout). Als Thyrza slaapt laat ik haar max een uur langer doorslapen en maak haar dan alsnog wakker voor de voeding. Hopelijk kun jij ook een beetje slapen. @nessie, hoop dat alles steeds een beetje beter gaat. Denk veel aan jullie. knuffies @mukje, meis hoe is het met jou? Hou je haaks hoor! en let goed op jezelf. Vind het sowieso een beetje weird dat ze je met beginnende helpp-syndroom naar huis sturen. Want volgens mij kan dit ineens drastisch omslaan. Hopelijk zitten de boys nog in je buik. Dikke knuf meis @stiertje, hoe voel je je inmiddels? Beetje opgeknapt? Zo fijn van de goede echo. Op naar de volgende!
Hier nog steeds heel veel huilen. wat caro schreef klopt. Thyrza slaapt nauwelijks overdag. In de ochtend wel, maar als ze 2 x per dag 20 min in haar bed slaapt is het al heel wat. Soms buidelen we dan samen verder op de bank waardoor ze soms dan nog wel een uur langer slaapt. Ben al meerdere keren extra gaan wandelen in de hoop dat ze dan in slaap zou vallen, want dat was voorheen zo. Nou dat is dus ook van de baan. Ze wil gewoon alles zien. Soms slaapt ze totaal alsnog 2,5 uur op een dag, omdat ze dan bij mij ligt. En als ze dan eindelijk na heel lang vechten, overstrekken en overstuur zijn opgeeft en lekker slaapt is het bijna voedingstijd. (dan laat ik haar dus slapen en gaat ze soms een uur over haar voedingstijd heen en zit er dan 5 uur tussen de voeding). Daardoor heeft ze ook 2x gehad dat ze maar 4 voedingen op had, maar dat is toch wel te weinig. Ze had toen ook naar mijn idee te weinig goede natte luiers. Gelukkig komt het niet heel veel voor, want soms geef ik bewust iets eerder als ze zo van de kaart is. Daarentegen slaapt ze 's nachts super. Gisteren zo weinig geslapen en zo compleet overstuur dat ik besloot haar om 20.00 de fles te geven. ze heeft geslapen tot 6.00! Dus dat is top! Ik vroeg me heel erg af of ze misschien te weinig voeding kreeg. Ik probeer om de 4 uur los te laten, eerder/later op verzoek en geef haar soms tussendoor nog beetje uit de fles, maar ze geeft zelf aan dat ze daar niet altijd zin in heeft, dus echt honger zal het niet zijn. Gisteren spuugde ze weer hele golven uit. Haar ontlastingpatroon is gewoon om de 5 a 6 dagen. Ook daar heb ik nu de rust in, want daar maakte ik me ook zorgen om vanwege de krampen. Ik geef haar ook zelden lactulose meer, krijgt ze wellicht alleen maar meer krampen van. Dus ja, af en toe weet ik het gewoon niet meer.Gisteren heb ik haar de hele dag flessen gegeven omdat ik dus dacht dat ze te weinig voeding binnen zou krijgen. Ze heeft 4 x 120 gekregen, 1 xtussendoor nog 50 en in de avondfles 150. Maar daar liet ze 30 van staan. Als ik haar meer dan 120 geef dan laat ze altijd staan. Maar ik kolfde van de week een keertje maar 20cc uit een van mijn borsten en daar schrok ik van. Dacht echt dat ze daarom zoveel huilde dat ik echt te weinig zou hebben, maar gisteren kolfde ik wel steeds 100cc. En na het voeden is ze ook altijd wel even tevreden. Tja, het is zoeken en moeilijk zo af en toe. Gelukkig lacht ze ook veel tussendoor, gaat ze steeds meer brabbelen en de eerste schaterlach is er ook geweest.(gisteren pas) zo bijzonder. Ik word zelf enorm moe van het gehuil overdag, maar ze wil gewoon echt niet slapen. Tja, wat doe je eraan. Nu ook. ze huilt en ligt er net pas 10 min in, terwijl ze in eerste instantie meteen sliep. Ik laat haar wel huilen, maar vind het soms behoorlijk moeilijk. Half maart moet ik naar de kinderarts en dan zal ik dit allemaal wel aankaarten als het nog zo is. We gaan gewoon verder. Bovenal blijf ik zo dankbaar en trots op mijn meisje en weet ik dat het allemaal wel goed zal komen. Knuffies voor ieder van jullie!
Oh lieve nessie, wat een kleintje is jullie zoontje zeg! Maar wat een prachtig kindje.Geniet van jullie mooie wonder!
Mf, dat ze nou toch nog steeds zo aan het huilen is... Voor haar heel vervelend, maar voor jou ontzettend vermoeiend natuurlijk. Je komt totaal niet meer aan jezelf toe zo! Ik vroeg me stiekem af of ze evengoed wel genoeg binnen krijgt. Maar als ze niet meer opdrinkt moet dat wel natuurlijk. Kan je die afspraak niet vervroegen? Wie weet komt er een advies of iets anders waardoor het beter gaat. Jammer dat ze ook niet meer slaapt als ze bij je ligt. Dan kom je nog iets meer aan je rust toe dan als ze huilt natuurlijk. Wel heel fijn dat ze 's nachts wel zo goed slaapt!! En een schaterlach! Iets mooiers bestaat bijna niet volgens mij!! IJs, gefeliciteerd met jullie jubileum!! En wat gaaf, al die rozen en dan één witte!!! Hoe is het nu met Lars? Hopelijk geen last meer van de prikjes gehad verder? En kijk op van zijn gewicht! Hoe lang is hij nu? Evi woog afgelopen donderdag 5045. Moeten jullie trouwens nog voor onderzoeken oid naar het ziekenhuis of is dat voorlopig klaar? Geen bloed meer in zijn ontlasting gevonden? Stier, ik denk dat ik het nieuws over de echo gemist heb, sorry. Maar zo te lezen is het goed?! Wat fijn!!!!!! Begin je het al te geloven?? En heb je al last van die heerlijke kwaaltjes waar je zo lang op gewacht hebt? Nessie, ik denk regelmatig aan jullie en aan Tijs! Ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Dikke knuff Caro, heb je inmiddels een betere nacht gehad? Wat balen dat dat gewoon niet wil! Ik heb ook vaak (gehad) dat ik niet meer kon slapen 's nachts, zo frustrerend! En zou het voor Raf misschien schelen als hij bvb op zijn zij ligt. Of opgekrult met een handoek onder zijn hoofd en benen (alsof hij in een hangmat ligt). Dan schijnen ze wel minder last te hebben van krampjes. Gelukkig is hij wel ook een heel tevreden mannetje! Dan weet je waar je het voor doet allemaal... Muk, hoe is het met jou /jullie?? Al even niets meer gelezen, maar het is ook wel spannend en wat chaotisch misschien op het moment. Ik hoop dat je nog thuis bent en ze je nog niet hebben opgenomen! Dat HELLP syndroom gaat toch niet meer weg of wel? Hoop echt dat het goed gaat!!! Over beweegelijke baby's: Evi is ook ontzettend druk/beweegelijk. Daarom ben ik zo blij met de inbakerdoek. Zonder die doek is ze met een klein uurtje weer wakker, met doek slaapt ze overdag zo een paar uur achter elkaar. Nou krijgt ze al een redelijk ritme te pakken. Overdag komt ze nu zelf zo'n beetje om de 3u en 's nachts slaapt ze de afgelopen nachten minimaal 5u achter elkaar. (1x 8u!!!) Ik moest die 3u vanuit het cb aanhouden om erachter te komen waar ze nou last van had. Ik wil ze niet afvallen, maar als ik mijn eigen ding doe komen we veel verder. Ze komt als ze honger heeft en ga het niet rekken of haar wakker maken. Dat werkt voor ons het beste! Flesje gaat nog steeds heel moeilijk, speentje pikt ze ook niet. Dus dat is nog wel een puntje waar ik mee zit. Aan de andere kant doet ze het enorm goed! Ze is ontzettend vrolijk en babbelt de oren van mijn kop!!! Ik moest de zuivel een tijdje laten staan ivm verdenking van kma, maar nu ik wel weer neem zien we (nog steeds) geen verschil. Dus waren de krampjes 's avonds en 's nachts waarschijnlijk de 'gewone' krampjes die alle baby's hebben. Alleen wel de volle tijd die er voor staat. Ze heeft nu veel minder last dan twee weken geleden en slaapt dus ook veel beter de laatste tijd! Door de toegenomen rust ben ik ziek geworden. Daar had ik blijkbaar eindelijk tijd voor ofzo, haha! Ach ja, hoop alleen dat ik Evi niet aangestoken heb! Dikke knuff voor iedereen!!!!
@tash, ik dacht eerst ook erover de zh afspraak te vervroegen, maar denk dat ik er weinig mee opschiet. Vorige keer was het ook nou hier receptje lactulose, darmpkrampen horen er nou eenmaal bij (net als cb zei). Ik volg liever eigen gevoel. Heb haar vandaag ook 2x extra voeding gegeven, maar drinkt ze en niet helemaal op en spuugt een heel deel weer uit. Dat niet slapen is denk ik de hoofdoorzaak van huilen op dit moment. Ze vecht, vecht en nog eens vecht. En ik kan het niet afdwingen. Overigens lijken hier de darmpkrampjes wel wat af te nemen gelukkig. wat fijn dat dit bij jou ook zo lijkt en dat ze zo goed slaapt. Beterschap voor jou. Hopelijk knap je snel op en steek je de kleine meid niet aan. Hier ook belabberd voelen. Ik wat koortsig en Thyrza ook snotverkouden. Nou ja, tis niet anders. Komende dagen rustig aan.
@tash: ja, de echo was goed. We hebben een mooi knipperlichtje gezien. Het lijkt 1 kindje te zijn, maar het was wel echt een heel vroege echo, dus de volgende keer (woensdag 27 feb) weten we dat met meer zekerheid. Qua kwaaltjes valt het nog te doen: beetje misselijk, beetje moe. Als het zo blijft, teken ik ervoor!