Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM85

MM85 Lid

8 jun 2015
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Daisy: mijn duimen draaien overuren. Veel succes morgen!

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dankje!
    Ik ga nu maar een proeftaart bakken ter afleiding (mits ik niet over mn nek ga ervan hihi). Wil de verjaardagstaart van mijn dochter zelf gaan maken, maar eerst maar weer eens oefenen.

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Daisy: ik ga ook voor je duimen!

Bij mij begint de misselijkheid af te nemen. Dat maakt me uiteraard weer een beetje onzeker, maar ik besef me ook dat het normaal is voor deze termijn.

@Eef: had ik jou eigenlijk al gefeliciteerd met de goede echo? Bij deze dus nog, als ik dat vergeten was :D

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Eef, beetje late reactie, maar ik heb geen ijzertekort. Dit is toevallig pas nog getest toen ik toch ivm rhesus bloed moest laten afnemen :)
    Wat super dat jouw echo er goed uit zag! Klinkt ook als een hele fijne gyn.
    Wil je het geslacht ook weten eigenlijk? Of weet je dat al?

Madelein, wat spannend om de datum te weten!! Hopelijk gaat de tijd snel!

Daisy, heel veel succes morgen, ik duim voor een hele mooie echo!!

Y30, heb ff in je fotoboek gespiekt, maar zag nog geen foto van je dochtertje. Hopelijk ga je die nog plaatsen :D ;)

Minty, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord met de angelsound. Zo fijn om even bevestiging te krijgen!

Conejita, wat een opluchting zeg dat de groei helemaal goed is! Wat een stress voor niets dus, echt niet leuk. Wordt je nou deze of volgende week wel ingeleid of hou je dat nog ff geheim?

Beetje late reacties, maar heb het druk gehad. In het weekend had ik van alles getypt maar toen ging de stekker uit m'n laptop (accu is kapot) en was ik alles kwijt :(
    Heb onwijze opruim en poetsdrang, dus in het weekend weer een hoop opgeruimd en uitgezocht in huis.
    Vandaag de uitslag gekregen van de punctie en die was gelukkig goed!! Het is weer hetzelfde als de vorige keer (fibro adenoom), maar cellen waren nu goed. Hopelijk blijft het rustig en gaat het niet groeien, dan laat ik het zitten. Mijn man wil wel dat ik het na de zwangerschap/borstvoeding weg laat halen, aangezien het de vorige keer ook zo is gaan groeien. Ik zie het wel ;)

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Zit trouwens te kijken voor een vakantie, de baby is dan 6 maanden oud. Met de auto lijkt mij het makkelijkst met een baby, hoeveel uur zouden jullie max. rijden?

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wij zijn toen onze dochter 7 maanden oud was naar Frankrijk geweest wat op 10 uur rijden afstand was ;) Met stoppen erbij ruim 12 uur gedaan, maar ons meisje was wel makkelijk in de auto en mijn nicht was ook mee die haar een beetje kon entertainen op de achterbank haha.

Fijn trouwens dat de uitslag van de punctie goed was zeg!!! :)

@hier: ik kruip er lekker vroeg in, des te sneller is het morgen. Morgenochtend eerst dochterlief voor de 2e keer naar de basisschool brengen voor een wenochtendje en dan mooi in de tussentijd de echo.
    Had me net trouwens een mega bloedneus! :p Ohja, das waar....ik ben zwanger (heb dat bij de eerste 3 zwangerschappen ook gehad).

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    In de auto lijkt mij een drama met een baby. Maar ik had er eentje die een hekel had aan autorijden. Ik pak lekker het vliegtuig :)

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Conejita, wat zwaar meid. Gelukkig ligt je kindje gewoon perfect op schema, maar jammr dat je eerst wel weer door zo'n stress moment moest gaan. Gewoon kritisch blijven en op je gevoel af blijven gaan !
    Overigens, mijn man voelt wel hetzelfde als ik. Maar ik geloof dat ook hij het nu wel een beetje los begint te laten....

Minty, dank je ;) Maar ik weet dat je meeleeft hoor. Ik heb echt het idee dat we in hetzelfde schuitje zitten. Net zoveel miskramen en net zo weinig oorzaken gevonden. En bovendien bijna net zo ver ;)
    Goed dat de misselijk af neemt!! Bij mij blijft het wel een beetje hangen. Eet de hele dag door om dat nare gevoel een beetje weg te houden. Echt misselijk kan ik het niet noemen, maar vol me zeker niet tip top :(

Nijntje, ik had ook al even gespiekt bij Y30 voor een fotootje...haha...
    Super fijn dat het goede cellen waren. Daarom kwam ik eigenlijk hier kijken. Ik zou nu ook niet aan m'n lijf laten prutsen. Maar om er inderdaad te lang mee rond te blijven lopen...dat zou ik ook niet doen. Hoe dan ook, nu kun je het even opzij zetten en je concentreren op het zwanger zijn...en het poetsen.

En ja...ik weet wat het is....het is een meisje!! Ik had altijd zo in gedachten nog een jongetje te krijgen...een broertje voor mijn zoon. Dat leek me gewoon geweldig. Maar toen de eerste gyn zei dat ze dacht dat het een jongetje was, was ik toch een beetje geschrokken van de gedachte dan ook nooit meer een meisje te krijgen (ik hou er hierna mee op...). Dus nu deze gyn heeft gezworen een meisje te zien, ben ik super blij!! Was ik natuurlijk toch wel geweest...gezondheid voor alles....maar ik vind het toch wel heel leuk :)

Autorijden...ik weet het niet meer zo eigenlijk. Die van ons sliep in het begin heel veel in de auto, maar met 6 maanden misschien al niet meer. En vanaf toen was het niet handig en deden we overal 2x zo lang over. 1 uur rijden.. 1 uur stoppen....Ik zou niet veel verder dan 5-6 uur gaan denk ik.

Daisy....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes voor morgen meid. Het klinkt zo super goed, maar ik kan me voorstellen dat de stress er zeker niet minder om is.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Eef, wat leuk een meisje!!! Van beide geslachten 1, echt leuk!

Nuage, haha ik ben zelf een drama in het vliegtuig, wil die angsten niet overbrengen op baby. Zeg elk jaar in het vliegtuig dat het de laatste keer is dat ik erin zit. Dus hopelijk is autorijden geen drama. Wil ook niet te ver gaan de eerste keer.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind het zelf ook eng, maar afgelopen jaar met m'n dochter moest ik mezelf wel groot houden. Blijkbaar werkt niks zo goed tegen angst dan een kind wat je niet bang wilt maken :)

Naar Euro Disney 6 uur lang vond ik een drama. Maar het ligt volgens mij heel erg aan je kind. Let wek op dat ze niet te lang in een maxi cosi mogen.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ff een ego berichtje (krijg hopelijk nog kans om vandaag bij te lezen hier): vandaag eerste dag zonder kraamhulp:$ heel stom want ik doe het niet voor het eerst maar ben toch behoorlijk gespannen.

12. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Y30! Heel herkenbaar.. Bij mij was het wel de eerste natuurlijk maar ik kreeg er zelfs nog 2 halve dagen bij omdat k zo onzeker was.. Dus ik ben ook niet echt een held. ;)

13. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: wat leuk, een meisje!!

@Daisy: duim duim duim.

Bij is ons de autovakantie met een baby ook goed bevallen. Wij zijn ook naar Frankrijk gereden, maar het hangt inderdaad erg van je kind af. De een wordt juist lekker rustig in de auto, de ander zet het op een brullen.

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nijntje: wat een opluchting zeg!

Wij willen het geslacht waarschijnlijk niet weten. We wisten het bij onze dochter ook niet en dat was toch wel erg leuk.

15. MM85

MM85 Lid

8 jun 2015
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw Eefje een dochter! Brok in mijn keel toen ik het las.. het is echt echt.. (klinkt stom, maar hopelijk snap je wat ik bedoel). Ben zo ontzettend blij steeds bij iedere mijlpaal voor jullie :):) Succes vandaag Y30.

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijntje wij met baby van 12 wkn naar engeland (ivm familie bezoek anders echt niet gedaan) ging wel elke keer 3 uur rijden dan stoppen maar baby vond auto rijden niet echt leuk... Nu met 8 mnd straks eind feb voor het eerst vliegtuig weekend london ben benieuwd! Ah zit net te denken 9 mnd is ze dan al 😉

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dais hoe is het???

Nijn wat fijn, goede cellen. Opluchting!

Een meisje wat leuk Eef.
    Minty geheim houden ook erg leuk alleen zou ik dat niet kunnen ;)

Spannend eerste dagje zonder kraamzorgY30Succes
    Hier heb je dat niet.
    Gelukkig komt mijn moeder helpen (tot zolang nodig).

Nuage ja ze willen niet inleiden omdat daar ook.risico's aan vast zitten. Dan zou ie prematuur zijn. 37 vind ik nu ok maar liefst geen dag langer.
    Of opname of monitor er tussen plannen.

Gyn gister doppler gedaan en gaf 3d echo. Ze praatte veel (uitleg en info) maar écht vragen hoe het écht met me gaat ho maar.
    Ik ga ook niet meer strijden.
    Zolang Kaleb ok is en ik krijg wat ik wil is het gewoon mijn tijd uitzitten.
    Ze maakte nog een slechte grap toen ik vroeg of zij bij de bevalling zou zijn. (Nee dus)
    Dat ze het slechtste team zou oproepen voor mijn bevalling. :(
    Pfffff zo'n slechte grap. Ze voelt echt totáál niet.aan dat de band echt niet goed genoeg is om.zo'n grap te maken.
    Nou eigenlijk is zo'n grap nooit grappig.
    Zó raar.
    Misschien is ze wel supernerveus of zo...

Anyway echt uitzitten dus.

Mm85 Sorry had je nog geen welkom geheten: hoi en welkom. Hoe ver ben je?

18. MM85

MM85 Lid

8 jun 2015
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas nog niet opnieuw zwanger Conejita, heb een tijdje terug mijn verhaal gepost hier en op het herhaalde miskraam forum. Na 5 miskramen (7, 5, 4.5 ,9 en 4.5 weken) lees ik mee op het herhaalde miskraam forum. Heb nog niet zoveel gezegd, maar zag jullie (bijna) allemaal verhuizen naar dit forum. Omdat dat zoveel rust geeft te lezen dat jullie zwanger zijn en blijven ben ik hier ook af en toe te vinden.

Hopelijk kan ik mij komend jaar ook hier melden :) Succes met de laatste loodjes!

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@conejita: bah, wat een domme opmerking. Nooit grappig en al helemaal niet in jouw situatie.

@eef: wat leuk een meisje!!!

@hier: vanochtend de echo gehad en tot nu alles goed gelukkig! Mooi klompje cellen met hartslag. En precies even ver als ik dacht nav de eisprong (7w1d vandaag...op 1 meting kwam die zelfs uit op 7w2d :p ). So far so good....hopelijk over twee weken weer een goede echo :)

20. MM85

MM85 Lid

8 jun 2015
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Daisy!!

Deel Deze Pagina