ego postje Het gaat eigenlijk niet zo goed met me de kleine houdt me dag en nacht wakker dus slapen zit er niet in. 1 à 2 uur uur max. Zijn bewegingen doen ook verschrikkelijk veel pijn. Ik heb continu harde buiken en ben weer gehospitaliseerd na 1 dag thuis te zijn. Nu moet ik blijven tot week 34. Als ik me beter voel kom ik hier terug! Ik ben gewoon op! Conejita, veel succes vandaag!
Conejita, hopelijk gaat alles goed! Moet de hele dag al aan je denken! Eef, auww, misschien even naar de fysio als het door je bekken komt? Zo'n kussen ziet er ook wel fijn uit, ik zit thuis nog steeds op een aambei kussen ivm pijnlijk stuitje haha. Mamadeluxe, wat fijn dat de gyn je met 37 al wil gaan helpen. Hoop dat het lukt en je dan snel van die verschrikkelijke jeuk van bent. Will, vervelend dat je moet kolven, kost dubbel zoveel tijd. Hoe gaat het verder? Alles goed met je zoontje en al een beetje gewend? Zonnetje, hier al vanaf de dag na de IUI niets meer gedaan... Nooit meer gedurfd en heb er ook geen behoefte aan Annaenmarie, wat naar zeg dat je je zo voelt. Sterkte! Vond bij de h&m in de sale 2 voedingsbh's voor 10 euro, dus heb er wat dingetjes besteld. Het zijn niet de mooiste, maar wel lekker goedkoop en als BV goed gaat, koop ik wel een mooiere.
Sterkte! Lijkt me heel erg zwaar! Hopelijk vliegt de tijd voorbij maar ben bang van niet. Straks wel een mooie beloning!
Lieve dames. Ik hoor hier een beetje. Ik ben opnieuw zwanger na een eerdere miskraam en wilde even advies of opbeurende woorden van jullie. Ik ben blij! Ik wil de verloskundige bellen voor een afspraak maar bij de zwangerschap van de miskraam leefde ik erg naar elke afspraak toe in de hoop dat de volgende afspraak wel actie zou laten zien. Vanaf de eerste echo was het fouteboel. Het liefst wil ik een echo zsm om een kindje te zien, maar dan wel echt iets zien en niet straks een lege vruchtzak en daar weer onzeker over te worden. Andere kant wil ik heel graag nog wachten met bellen zodat ik als de afspraak staat geen minimaal 2/3 weken moet wachten. Hoe is jullie ervaring hadden jullie sneller een echo, bond he dit juist fijn of juist niet. Ik zit een beetje in tweestrijd met mezelf. Knuffs voor jullie!
Hoi ills, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Na twee miskramen en een doodgeboren kindje besloot ik geen vroege echo meer te willen. Tenminste...niet met 6 weken al (had ik die 3 zwangerschappen wel gehad en de eerste 2 waren gewoon goed met 6 weken, maar de laatste niet). Dus ben nu met 7 weken gegaan. Dan was er iig iets te zien (als het goed is) en hoort het hartje ook al te kloppen (zelfs als je een paar dagen minder ver blijkt dan gedacht) maar was het niet weeeeeekenlang wachten. Ik moest nu 3 weken wachten en vond dat nét te doen. Ik heb de gyn trouwens meteen gebeld bij mn positieve test.
Wat een verdrietig verleden, knuffels daar voor! Ja precies, ik ben idd bang dat er te weinig te zien is. 7 weken is misschien een mooi compromis! Dank je wel voor je reactie en veel mooie momenten gewenst deze zwangerschap met als eindresultaat een mooi gezond kindje!
Ja klopt er gaat echt veel tijd inzitten.. Maarja ook hier geldt weer, alles voor het goede doel! Verder gaat het best goed. Helaas zitten we wel met hardnekkige spruw, nu aan de 2e kuur bezig. Hopelijk snel verbetering nu! Maar tis wel genieten hoor ook al gaat alles niet vanzelf
Hihi kwam idd ook spieken of er al nieuws was.. Hier lijken wat kwaaltjes te beginnen. Af en toe misselijk, wat licht in m'n hoofd en wat meer plassen. Kan de link met een zwangerschap nog niet leggen of wil m nog niet leggen en ben mezelf aan t beschermen.. Vanmorgen bericht uit Gent gehad dat ze tot nu toe geen bijzonderheden in de bloeduitslagen gevonden hebben en toch echt denken dat de oorzaak t septum was. Geeft toch weer ietsje hoop @ ills ik kies deze zw bewust niet voor een vroege echo. Wil de zekerheid hebben dat er iets te zien moet zijn. Dus nu met 7 weken de eerste echo.
Ik kwam ook kijken of er al Spaans baby nieuws is. Hoop dat ze gewoon heel druk is met de kleine. Zou niet fijn zijn als ze nu nog aan het bevallen is.
Ik moet helaas weer terug naar het VUMC voor een GUO 2 ivm het hoofd wat echt nog steeds te groot is en boven de p97,7 zit. De arts zei me dat hij niets afwijkends kan zien maar dat ze me toch doorsturen voor de zekerheid. Hopelijk kan ik morgen al terecht maar ik moet afwachten, word erover gebeld. Ik zit nu eerlijk gezegd behoorlijk in de stress over of er iets mis kan zijn.
In het ziekenhuis en de eerste kraamdagen kun je nog wel zonder, heb je toch voornamelijk je pyjama aan Is wel fijn om er alvast 1 te hebben voor na de eerste dagen. Zit rek genoeg in die dingen, gewoon je huidige maat kopen.
Hele zwangerschap niet. Beetje sneu voor manlief maar gelukkig zijn er meerdere manieren om het gezellig te maken
@nuage: wat een stress weer. Ik hoop dat je snel terecht kunt en er goed nieuws zal zijn. @Annaenmarie en daisy: sterkte meiden! De laatste loodjes wegen zo wel heel erg zwaar. @bv: houd moed! Bij mijn zoontje was het door buffelen met bij voeden met een spuitje en kolven, live voeden etc. Was alleen maar bezig met voeden, en pas met 5 weken had ik de strijd grotendeels gewonnen. Dit keer ging het eigenlijk meteen goed. Hier: gister de eerste hele dag alleen met beide kids. De kleine meid heeft gespookt van 7.30 tot 13 uur, dus steeds naar boven om te troosten of haar op te halen om nog maar eens te voeden. Mijn zoontje was gelukkig heel lief maar rond 12 uur was hij het gehuil wel zat. Zo schattig als zo'n klein mannetje zich er dan mee gaat bemoeien. 'Ze heeft nu wel genoeg gehad hoor mama" terwijl ze nog volop aan het drinken was Vond het wel wat sneu voor hem, hij moest zich wel erg alleen redden, waar ik me weer schuldig over voelde dus als ze 10 min stil was, zat ik voor te lezen of te puzzelen. Het is zo geweldig het gezin compleet, maar moet nog steeds wennen aan mijn rol als moeder van 2. Ik wil ook weer veel van mezelf, ze is er immers pas 2,5 week.
Goed nieuws zonnetje! Ills, ik zou ook niet eerder dan 7 weken willen tenzij veel pijn of bloed (want dan zou ik bang zijn voor bbz) Annaenmarie, ik hoop dat je daar wat meer tot rust komt! Y30, tuurlijk is het niet alleen makkelijk. Het is voor iedereen even wennen. Nuage, wat een stress weer. Maar bij mij was het ook uit voorzorg. Als hij zo niks ziet zou ik toch maar proberen er vertrouwen in te hebben. Mijn zoontje is een lange dunne peuter maar had al vanaf het begin een groot hoofd. Net onder het bovenste lijntje. Dat heeft hij nu nog steeds! Maar zijn vader, ook een dunne, heeft ook een groot hoofd ondanks zijn magere wangen. Misschien jullie kindje dus ook "gewoon" een groot hoofd! Helaas moet het er wel uit, dat vond ik tegenvallen! Als ik dan die babypop bij de verloskundige zag, dan besefte ik dat het hoofd van m'n zoontje veel groter was. Heb er wel 2 maanden incontinentie aan overgehouden... Haha
Ik kan pas 2 feb terecht helaas. Ook ivm met mijn vakantie. Maar ze zeiden we maken ons niet echt druk want anders had u wel eerder moeten komen. Dus ik ga maar proberen me niet al te druk te maken.
@Nuage: ik zou hun advies maar volgen, maar begrijp dat dat moelijk is. Met ons verleden schiet he gewoon bij ieder detail dat misschien niet zou kunnen kloppen al in de stress. @Annaenmarie: sterkte!! Zo zijn die laatste weken wel erg zwaar. @Sex: hier ook weinig activiteit tussen de lakens. Ik help man af en toe wel een handje en we knuffelen ook, maar de eerste drie maanden durfde ik het gewoon niet (ook uit angst voor bloed) en nu heb ik nog steeds weinig zin. Ik ben ook vaak moe in de avond waardoor ik al eerder in bed lig.
Ik ben toch zo benieuwd hoe het met Conejita is. Hoop zo dat alles goed is. Dat ze nu met een wolk van een baby in haar armen ligt.