Hier ook heel benieuwd. Moet wel zeggen bij mij duurde het ook 36 uur nadat ze het inleiden gestart hadden - het kwam pas na 24 uur op gang dus zou goed kunnen dat het pas vannacht geboren is en ze nu aan het bijkomen is maar zou ook zo graag een update krijgen
Oh ja het kan ook lang duren natuurlijk Bij mij ging het inleiden zo snel; 's avonds 1 tabletje geslikt en de volgende ochtend om 6 uur flinke weeen. En eind van de ochtend geboren. En mn oudste kwam ook binnen 4 uurtjes. Kan me ook voorstellen dat ze niet continu op haar telefoon zit nu. Zolang alles maar goed gaat
Het kan inderdaad lang duren voordat het op gang komt, dus wie weet is hij pas net geboren. Wat ik had: op de dag van de geboorte van mijn dochter ging mijn telefoon kapot. Hij deed helemaal niets meer. Ik kreeg twee dagen later wel een vervangende telefoon, maar dat was een ander merk waar mijn adressenboek niet op stond. Het was een chaos
Misschien moeten we vanaf 7 maanden onze mannen gaan trainen voor dit forum zodat zij voor ons de update kunnen posten
Ik denk ook dat ze gewoon heel druk is met kraamvrouw drukte. Appen en berichtjes posten moeten dan zo'n beetje ingepland worden
Bij Vienna had ik gewoon een laptop mee in het zkh Want ik wilde persé zelf het geboortekaartje online aanpassen en bestellen haha. Dus op het moment dat zij sliep plaatste ik een berichtje op fb om te pronken. Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat je nu - na eerder verlies - zo ontzettend emotioneel bent, zo gelukkig, zo moe, zo alles....dat je geen tijd hebt voor fb, fora, enz. Zolang ze maar een positief berichtje komt plaatsen zodra ze weer online is hihi
Nuage, moest net aan je denken. M'n zoontje is thuisgekomen van school met de boodschap dat de juf had gezegd dat hij een groot hoofd heeft. Ze hadden met alle kindjes dezelfde kroon gemaakt maar die van m'n zoontje moest aangepast worden met een verlengstuk.... Haha!!
We hebben zondag een verjaardag van nichtje en daar komen ook gezinsleden van een ander kindje die waterpokken heeft. Lees op site van RIVM dat gezinsleden van de patiënt ook een risico zijn. Mijn ouders weten niet of ik het heb gehad, dus het is denk veiliger als ik niet ga. Maar zou mijn man mij kunnen besmetten daarna? Hij heeft wel waterpokken gehad vroeger...
Ben je er niet op geprikt door je vk Nijn? Vraag dat even na, meestal testen ze dat in week 12 dacht ik bij het standaard bloedonderzoek maar misschien ben ik in de war met rubella... Volgens mij kan je man je niet besmetten als hij het al heeft gehad. Als jij het trouwens echt nooit hebt gehad dan kun je je borst nat maken straks als je kind het krijgt! Want dat is geen pretje als volwassene geloof ik.
Vanmorgen weer ff paniek. Gevoelige borsten weg.. Wel misselijk gelukkig maar ook dat zakte weg.. Voelde een plop en dacht als ik nu maar t toilet ga zie ik blied. Helemaal overtuigd dat t over was. Geen bloed en gelukkig eind vd middag symptomen terug. Het verschil tussen rommelende darmen en rommelende baarmoeder is niet altijd uit elkaar te houden... Vorige zwangerschappen begonnen de echte klachten pas na 6 weken wanneer t vruchtje van mij begint te leven ipv van t dooierzakje. Ben me nu zo aan t vastpinnen hierop.. Kennen jullie het gevoel of dat een giga huilbui zit maar dat ie er niet uitkomt? Loop echt op eieren.. Wil gewoon heel hard huilen maar kan t niet
Dat is een heeeeeel bekend gevoel helaas. Dat is echt omdat je de zorg van de wereld met je meezeult nu. Ieder moment voorbereid op "de klap". Maar je houdt jezelf groot, je hebt immers nog hoop en geheel terecht want alles gaat goed, maar je durft ook niet teveel eraan toe te geven want dan komt het harder aan als het wel weer mis is.... Het is gewoon een rotperiode, hels vond ik het dat eerste trimester. Helaas weet ik er ook geen oplossing voor. Dikke knuffel!
Nuage, nee niet op geprikt want zei dat ik het al gehad had. Dacht ik dus ook echt, maar wel raar dat mn ouders het niet zeker weten. Van mn zusje weten ze wel dat ze het gehad heeft. De vk kan ik niet bellen, alleen spoed nr als je gaat bevallen. Zonnetje, heel herkenbaar. Zo'n rot periode dat eerste trimester.
Hallo allemaal Even de verwachte ego post van mij: Kaleb is donderdagochtend geboren om 5.50 en hij is helemaal fantastisch! Hij woog 2770 g en was 47 cm. Opwekken vd weeën duurde heel lang, het zette niet door. Tot s morgens iets voor vijf en en om 5.50 was ie geboren! Mega snel en echt heel erg veel pijn gehad want het ging te snel om nog ruggenprik toe te passen. Pffff. Anyway hij is er en we genieten enorm. Wel kapot nog hoor. Vandaag mogen we naar huis wrsch. Later foto! Liefs!