Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe: gefeliciteerd, wat een schatje!! Hopelijk knapt ze snel op.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nijntje: lief dat je er naar vraagt. De chirurg (waren verwezen door kinderarts) heeft er afgelopen donderdag nog even naar gekeken. Er zit een korstje op en hij verwacht dat het dit keer wel genezen zal zijn als het korstje er af valt. We moeten dagelijks verbinden met gaas en verband. Mocht er nou nog steeds een gapend gat zijn als dit korstje er af valt dan moeten we terug komen.

M.b.t. Slapen: ik klop het af, maar ze slaapt 's nachts i.d.d wel. Maar goed 10 uur per etmaal is erg weinig voor deze leeftijd. En ze bleek maandag in 11 dagen maar 150 gram aangekomen, dus dat houd echt niet over...

3. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @ mamadeluxe, proficiat met de geboorte van je dochtertje. Ze ziet er schattig uit! Hopelijk mag je dochtertje snel naar huis!
    En gefeliciteerd met je verloving!

@ zonnetje, veel sterkte meid!

@ nijntje, je bent er dus helemaal klaar voor, heerlijk! Ik ga van't weekend mijn koffertje maken. Moet nog een paar kleertjes wassen en de envloppes schrijven maar het ziet er naar uit dan meneer nog even in mijn buik blijft zitten maar je weet maar nooit hè

@ Y30, lastig dat je dochtertje zo slecht slaapt. Hoeveel moeten ze bijkomen?

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    150 gram per week is gemiddeld. Dus dan is 150 in 11 dagen krapjes.

5. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Y30, hebben ze gezegd dat dat veel te weinig is? Indien het geval, wat kun je er aan doen?

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mamadeluxe, wat een mooie meid! En wat een leuke vent heb jij, dat moment heeft hij goed uitgezocht :). Gefelicteerd hoor.
    Een maagsonde, klinkt wel heftig of valt het mee? Ik hoop dat ze snel mee mag naar huis.

Y30 wat een drukte, en dan zo intensief met je meisje bezig zijn om haar in slaap te krijgen... :( je zal wel bekaf zijn. Is er niet iemand van wie je even een doek kunt lenen? Dat uitzoeken kost ook weer tijd en zo.. Vervelend hoor. Wanneer moet je weer naar de arts of consultatiebureau?
    Gefeliciteerd alvast met je zoontje.

Nijn nou heel herkenbaar hoor, ik was ook niet helemaal klaar op het laatst en idd soms ook niet vooruit te branden. Ach het belangrijkste is dat er luiers in huis zijn, kleertjes en een bedje ;). En een hoop liefde natuurlijk maar dat zit vast wel goed.:)
    Vervelend dat je ook duizelig bent. Komt dat nog steeds door die lage bloeddruk of laag ijzer? (Één vd twee was het geloof ik toch?)

Will, oh dat is wel snel! Ik hoor het idd wel vaker maar niet zó snel al. Was wel fijn geweest als het nog even uitbleef he.

Ik ben al anderhalf uur op, ben maar even naar de woonkamer gegaan want K maakt zoveel herrie en ik gun ml ook zijn rust. Die moet ten slotte weer werken. K heeft krampjes, zo zielig om te zien soms. En kreunen dat hij doet! Echt keihard! Ik probeer zijn buikje een beetje te masseren en hem te laten boeren en zo. Hij wil het liefst vast gehouden, wel intensief dus. Soms lukt het me wel om he, slapend even in zijn wiegje of op voedingskussen te leggen.
    Hij moet nog even 250 g aankomen, dan kan hij ook in de draagdoek.
    Gelukkig gaat dat aankomen bij hem wel snel, je ziet al echt dat ie ronder is en niet meer zo'n scharminkeltje :p.
    Ik wil graag een cursus babymassage gaan doen, dat leek me altijd al zo leuk. Iemand dat gedaan?

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik heb dat gedaan! Moest er meteen aan denken bij je verhaal. Was heel fijn tegen krampjes.

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh super. Ik ga meteen kijken of er iets is in de buurt.:)

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ze vonden het wat weinig maar niet zorgbarend. Over anderhalve week 1e vaccinaties, dan ook weer gewogen. Kijken hoe het dan is.

Er valt niet zo veel aan te doen ze heeft darmkramp en spuugt veel, ze krijgt al van alles hiervoor plus behandelingen bij de osteopaat. Van hem moeten we nu ff afwachten...ben ik niet zo goed in als het mijn kids betreft;)

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ben trouwens vandaag precies 5 jaar actief op het forum, vond ik wel een mooi moment om te stoppen op het andere topic ( meerdere miskramen ) daar altijd blijven schrijven ook toen ik na mijn zoontje zelf een tijd niet met kinderwens bezig was, maar merk dat ik het nu goed vind. Ik heb mijn ervaringen met dr.p daar al zo vaak gedeeld en doordat nuage alle info heeft voor de toekomstige patiëntenvereniging is het voor iedereen altijd nog terug te vinden.

Dus ga daar zo even gedag zeggen, gek idee.
    Blijf hier nog wel even, wil natuurlijk nog wel van iedereen die nu al zo'n eind zwanger is, de goede afloop meemaken:)

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Y30, fijn dat de chirurg verwacht dat het nu zal genezen.
    Groot gelijk om na die jaren gedag te zeggen in het andere topic. Aan de ene kant wil je graag andere mensen helpen, maar aan de andere kant wil je ook die nare tijd afsluiten en idd alle info is nu verzameld.
    Kom sowieso steeds minder in dat topic, doet me niet altijd goed om alle verhalen daar te lezen.

Conejita, duizeligheid komt door m'n lage bloeddruk. Maar liever te laag dan te hoog natuurlijk :)
    Wat zielig die krampjes van K, toevallig las ik net in een boekje dat het meestal met 4 maanden beter gaat. Hopelijk kan hij snel in de draagdoek, welk merk heb jij?

Wat een mijlpaal weer vandaag voor mij, 37 weken! Nu mag ik officieel bevallen! Heb altijd in mijn hoofd gehad dat het wel eens eerder kon gebeuren, omdat voor mijn gevoel miskramen en vroeggeboorten vaak genoeg samen gaan.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bij mij niet hoor Nijn :D

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voelt inderdaad als nare tijd afsluiten. Ik heb daar zo lang lief en leed gedeeld dat het ook wel vreemd voelt, maar eens moet het ook stoppen. De dames van wie ik destijds adviezen kreeg schrijven er al heel lang niet meer.
    Ik heb mijn over gebleven testjes en meds aangeboden als afscheidscadeautje;):D

M.b.t. Vroeg bevallen, zou fijn zijn voor je! Ik dacht zelf ook dat ik vroeg zou zijn, maar liep uiteindelijk zelfs iets over tijd:)

14. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wassen jullie nieuwe knuffeltjes voor de baby?

15. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @nijntje, proficiat met je mijlpaal! Ik heb ook altijd gedacht dat ik vroeger ging bevallen door mijn 2 vroeggeboortes maar blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit! Ik hoop echt niet over tijd te gaan want ik ben het wachten nu al beu.

Dat moet ik nog aanschaffen een knuffeltje. Helemaal niet aan gedacht! Ik zou die niet wassen maar uiteindelijk was je kleertjes ook hè

16. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Y30, welke vaccinatie gaat ze krijgen? Is dat altijd zo jong dat ze dat krijgen?

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Nijn ik heb de Babylonia Tricotslen. en eentje van Sevenslings.
    Maar ik las op la leche legue dat het beter is als je de baby rechtop draagt dus dan valt de Sevenslings weer af (jammer want die is makkelijk om te doen)

joepie 37 weken! nog maar heel even..
    oja die lage bloeddruk had/ heb ik ook ja. maar was niet meer duizelig op het laatst.

knuffeltjes en zo was ik ook idd

Y30 wel bijzonder die mijlpaal en wat mooi om het nu zo af te sluiten! jullie hebben echt veel meiden gehlopen denk ik.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, want over een paar maanden gaat alles in de mond

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, dat geloof ik wel, voelt i.d.d als erg vroeg, maar heb er nog naar gevraagd en was gebruikelijk tussen 6 en 8 weken. Ze is dan 7 weken dus zal wel.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Met 2 maanden is normaal ja. Ik doe het niet ik start pas met 3 maanden.

En ik was nieuwe knuffels ook niet hihi

Deel Deze Pagina