Ja logisch Maar als dit goed voelt, maar je dit zeker doen. En idd, gelukkig heb je dagelijks ctg. Zodra er maar weer even een dip is, weten ze het meteen en kunnen ze evt gelijk ingrijpen. Laat bubbie deze week maar goed verder afbakken
Nuage, jeetje meid dat moet schrikken ziin geweest. Wel goed dat je dagelijks een ctg krijgt. Je gaat me echt nog inhalen hè want nu komt het echt dichtbij voor jou.
Conejita, je mag hier altijd over je mannetje komen praten. Iedereen antwoord hier op wat hij wilt. Ooit krijgen we allemaal een kindje in ons handen!
WoW Nuage......het is bijna zo ver !! Nog even doorbijten en dan kan de pret beginnen Daisy! Tuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde En er zijn nog meer zwangeren hier, maar wij zijn een stuk minder ver hè. Minty, geniet van je vakantie! Ik zou ook graag even willen voor het straks allemaal niet meer zo makkelijk gaat maar de verbouwing van ons huis begint over 2 weken en dan zitten we vervolgens weken in de troep. Dat is al niks voor mij, maar helemaal niet nu ik zwanger ben! Raak er een beetje van in paniek af en toe. Hier 'kleine' kwaaltjes: het zuur, verstopping, bloedende aambeien, beginnende striemen, jeuk op de rug, erg opgezwollen schaamstreek en van tijd tot tijd pijn aan het schaambot. Lijkt veel allemaal, maar niks onoverkomelijks dus! Y30, fijn dat je meisje nu wat aankomt!
Eigenlijk best jammer...haha...nu geniet ik er echt wel van. Dat het overgeven voorbij is staat daar niet los van. Uiteindelijk is het ook nog niet zo lang geleden dat ik me hier durfde te melden met 14 weken. Lijkt veel langer, maar dat is maar 10 weekjes terug! Haha.... En zijn jullie er al helemaal uit voor de naam?
Daar is ie weer, 38 weken. Lijkt toch wel het standaard advies. Maar spannend nu kun je echt aftellen.
Ow wat ontzettend spannend Nuage en Annemarie. Jullie zijn er beide bijna.. Heerlijk wanneer jullie je kindje vast kunnen houden... Succes met de laatste loodjes!
Ben behoorlijk misselijk, maar hoef tot nu toe niet te spugen.. mag dus eigenlijk niet klagen. Durf nog niet echt vooruit te kijken. Komende vrijdag weer een echo, maar probeer het echt dag voor dag te doen. Als ik de dag weer door ben gekomen is het er weer één extra. Probeer er ergens ook vanuit te gaan dat het niet goed is, uit een soort van zelfbescherming. Alhoewel we nog nooit eerder een goede echo hadden gehad en afgelopen vrijdag wel. Dus probeer wel hoop te hebben, maar er niet vanuit te gaan. Echt zo fijn te lezen dat jij er nu echt van kunt genieten. Je bent echt al zo ver. Geeft de rest van ons weer hoop..
aaaah...ik ben jaloers! Wij weten het echt nog niet. Toen we een zoontje kregen, leek een meisjesnaam zoveel makkelijker, maar dat valt nu opeens vies tegen..haha. Ben benieuwd naar jullie naam. Nog even een paar daagjes geduld ! En ja...genieten. Tijdens m'n lunchpauze ga ik eens kijken of ik niet alvast een knuffeltje kan vinden. Uiteindelijk, ook in het ergste geval hebben we die nodig. Dus ga ik me dat plezier nu niet ontnemen! Maar die van mijn zoon vind ik nog steeds geweldig. Gaat niet makkelijk worden weer zo'n leuke te vinden. MM85, de echo van de miskraam in april 2015 was niet goed dan, ondanks het kloppende hartje? Was het vruchtje toen niet groot genoeg misschien? In ieder geval ziet het er nu goed uit! Probeer je daar aan vast te houden, hoe moeilijk (onmogelijk) ook. Ik vond het zo mogelijk nog zwaarder dan de miskramen. En dan die misselijkheid erbij. Maar....als het voor het goede doel is, doen we het graag he ! En vanaf een week of 11 kan je een doppler gebruiken voor de geruststelling. Al weet ik niet of dat voor iedereen vanaf dat stadium kan. Hangt misschien ook af van je lichaamsomvang ? Er wordt in ieder geval voor je geduimd !
Wat ontzettend lief Eef! De echo in april vorig jaar was inderdaad direct al niet goed: vruchtje was veel te klein en het hartje klopte te langzaam. Moest toen na een week terug komen met de verwachting dat het dan gestopt was met leven. Dat was toen inderdaad zo. Dus deze echo was voor ons de allereerste keer dat alles goed was tijdens een echo. Was heel gek, ik bleef maar vragen of er echt geen 'maar' was. Fijn dat je steeds wat meer kunt genieten! Het is je zo gegund. Wanneer ik de afgelopen maanden jouw reacties las, was het alsof ik ze zelf schreef. Ik loop precies achter je aan.. Hopelijk blijf ik dat doen Geniet van het winkelen straks!
Mm85, jij dus ook zwanger? Gefeliciteerd! Helaas nu slopende weken. Dag voor dag inderdaad, pff, hang in there! Ik duim! Nuage, nu is het echt aftellen! Gaat alles goed aan de ctg? Je gaat elke dag toch? Annemarie, dankjewel , ja ik klets gewoon nog steeds mee . Ik zit ook helemaal "in" jullie verhalen natuurlijk, daar stap je niet zomaar uit! Ik wil jullie babies ook zien! Eef, jij een knuffeltjes gekocht? Hoop dat je die straks mooi aan je kleintje mag geven, en het niet nodig zal hebben voor "het ergste geval"... Zo heb ik ook alles voorbereid voor Kalebs komst. Met alles voelde ik toch twijfel "wat nou als weer alles voor niks is, ik het nooit zal gebruiken?" Maar ja, helemaal niks voorbereiden vond ik ook weer niet kunnen. Raar gevoel he. Meiden, vraagje: tips voor (multi) voor tijdens bv periode voor mij! Ik slik nu nog de Gravitamon, maar die is bijna op en volgende week komt weer een vriendin uit Ned op bezoek dus ze kan wat meenemen. (Ja, ze blijven komen ). Zij raadt zelf prena Fem softgels aan, maar ik vind ze zo duur . Iemand een meer betaalbare en toch goede optie? (Vit D is voor mij niet nodig want wij hebben genoeg zo'n )
@Nuage: over een week is ze er gewoon! @Eef: wat fijn dat je eindelijk kunt genieten. Heb je nog wat leuks gekocht? @Daisy: bij jou schiet het ook alweer op. @MM85: de eerste drie maanden blijven spannend en ik herken je onzekerheid helemaal. Maar een goede echo geeft hoop. En de rest: blijf gewoon lekker meeschrijven hoor. Anders dunt het zo uit over een aantal weken. Hier gaat het wel goed. Echt super fit voel ik me nog steeds niet, maar ik mag eigenlijk ook niet klagen. Mijn buik is nu al gigantisch, dus ik vraag me wel af wat het eindresultaat gaat worden als dat zo blijft groeien. En de naam... ook nog geen idee.We hebben sowieso nog weinig voorbereid, ook qua kamertje. Maar de baby slaapt in het begin toch bij ons op de kamer, dus eigenlijk hebben we alleen een wiegje nodig. Beddengoed en kleding heb ik allemaal bewaard. Dat is wel handig van nog een meisje
Conejita ik bestel mijn multi uit Amerika, daar zit veel meer in. D heb je altijd nodig hoor, of lig jij dagelijks uren te zonnen? Ik gebruik Rainbow Light Prenatal Once, te bestellen via iherb.com Als ik die niet had nam ik de multi van Orthica. Elke dag ctg nu ja al ruim een week. Ik ga zo weer. Ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Nog 4 dagen en dan gaan we beginnen.
Volg jullie in stilte. Beval verhaal volgt nog. Baby doet het echt super, was maar 3060 gram en zit nu over geboortegewicht. Heb zelf nog veel klachten en borstontsteking, dus rest typ ik later op laptop
Goed nieuws Nijntje! Hopelijk jij snel weer klachtvrij @namen: die hebben we gelukkig al klaar liggen En we weten nu ook welke we mogen gebruiken. Vanochtend namelijk de geslachtsbepaling gehad. Nu wordt het wat tastbaarder en wat echter allemaal. Morgen gaan we het eerst aan familie en vrienden vertellen dmv cupcakes Daarna zet ik het ook hier. Maar het allerbelangrijkste; bubbie deed het goed! Mooie hartslag, gevulde maag en blaas, 4 hartkamers. Dus ik ben sowieso weer even heel erg blij
Ik kan het nu ook hier delen (nu we het onze familie en vrienden vanmiddag verteld hebben)...maar wij krijgen een jongetje! Compleet in shock, zag mezelf gewoon als meisjesmama en had gewoon weer een meisje verwacht haha. Maar zo blij dat we een jochie krijgen! Even slikken dat ik nu Delilah's spulletjes moet gaan opbergen en het kamertje moet gaan aanpassen. Maar er komt gelukkig iets anders moois voor in de plaats