Ooh, Daisy ik snap dat het een shock is om een jongetje te krijgen. Na mijn 2 dochters krijgen we nu een jongetje. Ik wist het eigenlijk al vrij vroeg. Deze zwangerschap voelde anders aan maar toch was het even wennen maar ben ooh zo blij net ons mannetje. Dat ga jij binnenkort ook hebben. Neem je tijd om je dochtertje haar kamer op te ruimen! Dikke knuffel!
Nijntje, fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine. Herstel goed en we horen je verhaal binnenkort wel!
Leuk Daisy! Maar ik snap best dat het even gek is. Ik zou dat denk ik ook wel hebben gehad, al lijkt het me ook wel heel leuk. Aangezien wij echt niet voor een derd gaan, zal ik weer nooit weten hoe het is om een zoon te hebben en aan dat idee heb ik ook even moeten wennen. Maar ik ben sowieso al zo dankbaar dat het toch nog gelukt is, dat het eigenlijk maar een detail is
Daisy Gefeliciteerd met jullie goede echo en dat jullie een zoontje krijgen. Gek om dan de meisjes spulletjes op te gaan bergen... neem de tijd en geniet daarnaast van het mooie nieuws!
Hallo allemaal, Een tijdje geleden had ik me al voorgesteld, maar ik blijf het eng vinden om actief mee te schrijven, zeker voordat mijn cerclage geplaatst was. Mijn cerclage is afgelopen woensdag geplaatst, erg spannend weer maar het is super goed gegaan. Net als Annemarie lig ik nu op een ziekenhuisbed in de woonkamer, dat voelt zo veilig! Ik heb nog 2 dagen bloedverlies gehad, maar dat is nu ook over en ik voel me een stuk zekerder dan de vorige keer net na de cerclage. Hopelijk kan ik dit vertrouwen vast houden, want spannend blijft het! Mm85, gefeliciteerd met je zwangerschap! Nijntje, gefeliciteerd met de geboorte van je kindje! Daisy, wat leuk een jongen! Wij hebben 1 dochter en hoewel het me natuurlijk helemaal niets uitmaakt, lijkt het me ook heel leuk om nu een jongen te krijgen. Heb ook al hele leuke ideeën dan voor de babykamer en het kaartje enzo, haha. Wij laten geen pretecho maken aangezien ik al wekelijks een echo krijg. Hopelijk wil de gyn in de komende weken er naar kijken, anders bij de 20 weken echo. Maar geduld hebben vind ik erg moeilijk. Volgens lopen wij op de dag af gelijk in de zwangerschap. Annemarie, hebben de voorweeën al doorgezet?
Hé, ik zie nu dat mijn zwangerschapsteller (Hoe noem je zo'n ding ook alweer, aaarrggghhh hormonen ) helemaal niet door telt. Ik heb die aangemaakt toen ik 11 weken was, maar ben nu 15 weken en 2 dagen. Iemand een tip hoe ik dat moet doen?
Dan heb je denk ik de code gepakt van een plaatje (iets met ). Je moet een code hebben die met [url] begint. En wat grappig dat we even ver zijn! Mij maakte het ook niets uit wat het zou worden. Een meisje had weer heel leuk geweest zodat we toch D* haar spulletjes hadden kunnen gebruiken en ik niets aan het kamertje had hoeven te veranderen. Maar een jongetje vind ik ook echt onwijs leuk! Het is meer dat het dubbel voelt omdat we nu nog een keer afscheid van D* moeten nemen, nu we ook haar kleertjes uit de kast moeten halen, enz. Maar het voelt ook wel weer lekker om van alles te mogen kopen voor deze bubbie (want klussen hoeft al niet meer en zelfs dat voelt wel gek haha). Ik heb morgen trouwens ook weer een echo bij de gyn dus op zich had ik de geslachtsbepaling niet hoeven doen Maar het echobureau waar we zijn geweest is zo leuk en zo goed er in (en het was maar 25 haha). En het voelde ook wel fijn om even een echo te hebben ergens anders dan in het zkh
Ik snap dat dat heel dubbel moet voelen! Het is ook niet niks, allws was waarschijnlijk al klaar voor jullie meisje. Hopelijk voelt het inderdaad vooral fijn om opnieuw te mogen shoppen, en als het toch verdrietig voelt, mag dat ook natuurlijk. Ik denk dat om hetzelfde gevoel Ik het nu leuk zou vinden als het een jongen is. Ons overleden kindje is een jongen en er ligt nog steeds een tasje met wat kleertjes en rompertjes die we samen hebben gekocht na de geslachtsbepaling op zolder. Ook de hele mooie Lodger doek waar Sam in heeft gelegen na zijn geboorte. Mogelijk dat ik die dan toch nog ga gebruiken, het is wel echt een jongens doek. Bedankt voor de tip van mijn banner (ik herinner me weer hoe het heet). Ik ga het meteen proberen.
@conejita: Solgar heeft ook een goede multi voor zwangerschap en BV. @nijn: wat vervelend borstontsteking! Goed over de plekken wrijven tijdens het voeden. Wel heerlijk dat de kleine het zo goed doet. Ben nog steeds benieuwd naar de naam. @dais: super die goede echo!! Snap dat jongen leuk is maar ook even slikken. Alle spulletjes definitief opruimen. @nuage: ctg weer goed?
Mamavansam, ik ben blij dat je echt de stap gezet hebt om hier te komen schrijven! Helaas zetten de voor weeën niet door. Ik heb zelfs een goede nacht gehad en vandaag gaat het ook best. Morgen weer naar de gyn. Ik ben zo benieuwd wat ons meneertje aan het doen is in mijn buik. Hij is nog steeds niet gedaald. Moet ik me zorgen maken?
Ik zit te wachten tot ik aan de beurt ben voor ctg Voorkolven lukt trouwens elke dag beter! Zo gaaf Indalen heb ik gehoord dat ze dat soms helemaal niet doen, zeker bij een tweede kindje. Dan gebeurt het pas tijdens de weeën.
AnnaenMarie, je hoeft je geen zorgen te maken. Het komt inderdaad voor dat kindjes pas tijdens de bevalling indalen. Zoals je misschien nog wel weet was S ook niet ingedaald en toen hebben ze de vliezen onder impressie gebroken. Dan duwen ze boven op je buik het kindje naar beneden en ondertussen breekt de gyn voorzichtig je vliezen en laat het vruchtwater voorzichtig aflopen. Als je daarna weeën krijgt, daalt het kindje als het goed is vanzelf in. Bij S. dus ook niet gebeurd, maar als je ergens geen voorbeeld aan moet nemen is het mijn bevalling wel
@ nuage, waarom voorkolven? @ mamavansam, idd aan jou bevalling moet ik geen voorbeeld aannemen! Het spookt heel de tijd door mijn hoofd dat ik nooit ga bevallen. Eerst zo bang dat hij te vroeg zou komen en nu zo bang dat hij op zich laat wachten. Ik ben wel ontzettend blij dat hij nog zo actief blijf.
Ik wil niet dat hij kunstvoeding krijgt en door mijn zwangerschapsdiabetes gebeurt dat waarschijnlijk wel. Nu neem ik melk mee
Deze voormiddag bij de gyn geweest en hij heeft besloten om mij donderdagnacht in te leiden. Ik heb nu 3 cm ontsluiting maar hij zit nov zeer hoog en op deze manier kan het nog even duren en met mijn suiker willen ze me niet over tijd laten gaan. Vind het zo spannend. Nooit gedacht dat ze me moesten inleiden!
Nuage, ook nog nooit van gehoord. Misschien zo dat hij de bevalling nog kan doen? Werd jij donderdag ook niet ingeleid?
Nou spannende ontwikkelingen hier. Succes meiden! Hopelijk liggen jullie kleintjes gauw gezond en wel in jullie armen!