@nijntje: lastig is dat! Wij zijn heel erg van de korte namen. Ons zoontje heet Sam, en als het nu een jongen zou zijn zou hij Max of Cas heten. Ons meisje wordt naar een bloem vernoemd, dan weten jullie denk ik genoeg . Met een tweede naam erbij die samen met de eerste een kruid vormen. Leuk raadseltje op de avond . @y30: ja dat probeer ik ook echt, maar het is zo moeilijk. Maar morgen dus weer plat. Alleen overeind om eten/drinken en naar de wc te gaan. M'n moeder is gister voor 4 wk op vakantie gegaan en schoonouders zit ik niet zo op te wachten. Manlief doet het hele huishouden, maar als hij zoals vanavond aan het klussen is moet ik wel zelf koken. Gelukkig heb ik nog een restje pasta saus voor morgen dus hoef morgen alleen maar pasta te koken. Verder moet ik proberen dingen te bundelen. Tandenborstel mee naar beneden S morgens zodat ik niet extra de trap op hoef enzo. Op zich ben ik trouwens wel gerust dat de harde buiken niks doen op de cervix. Ondanks alle harde buiken het weekend is die geen mm korter geworden. Dus dat geeft wel rust, en zorgt er voor nu voor dat ik niet gelijk in paniek raak zodra ik weer meer harde buiken krijg.
Haha jij mag nooit meer raden nuage Hier een goede nacht gehad, harde buiken zijn gelukkig weer afgezakt. Alleen kan nu niet meer slapen! Dan maar een beetje internetten
Dankjewel Nuage ! dat scheelt mij weer denkwerk haha Super leuke naam! Mijnes is Bijbels en hoort je niet veel. Begint met een C. He vervelend om die balans te vinden wat wel en iet kan he Madelein. Ik voel ons ukje trouwens niet méér dan eerst vind ik wel jammer. Ik heb zijn stoere rompertjes nu naast mijn bed hangen. Merk wel dat ik daar blij van wordt. Verder mag ie dus wel wat meer bewegen! Ah missch doet ie dat al maar voel ik het gewoon niet. Nijn, namen zijn lastig soms he om samen uit te komen. Wij hebben geluk want mijn man wil deze naam al heeeel lang voor als hij een zoontje krijgt en ik vind m ook hele mooi en stoer.
Dank . We hebben deze naam al 5 jaar in ons hoofd, wel bijzonder dat onze voorkeur niet veranderd is in die tijd. Wel nog even spannend want mijn zwager en schoonzus ( zo'n stel wat 'ineens' zwanger was terwijl ze het nog niet verwacht hadden, je kent het wel..) hebben ook een naam met 4 letters voor hun meisje. Zij zijn 8 wk eerder uitgerekend. Maar weet zeker dat zij niet die naam hebben in combi met de tweede naam. Wij hebben al gezegd dat wij onze naam niet gaan veranderen omdat we die al zo lang hebben. Vind eigenlijk wel dat we daar een beetje recht op hebben... @conejita: had je nog gehoord waar je placenta ligt? Klinkt namelijk wel of die voor ligt. Hier wordt het wel echt iedere week sterker, en bij sam had ik dat ook minder ( daar lag de placenta ook voor). Bijbelse naam met een C... Ik ben heel slecht in bijbelse namen, niet gelovig ook... Ik ga eens zoeken . Ik heb af en toe het idee dat de kleine ons ook al voelt. Als ik op mn rug lig en wrijf met mn hand zachtjes over mn bm en leg mn hand er daarna op krijg ik altijd een schopje. Manlief probeerde het gisteravond ook en daar reageerde ze ook op, hij voelde dr goed. Misschien is her gewoon toeval maar is wel erg leuk!
De enige bijbelse naam met een C die ik ken is Cain. Maar ik neem aan dat het ook in Spanje uit te spreken moet zijn? Hier ligt de placenta ook voor trouwens, dus zal nog wel even duren. Het enige wat ik me thuis nog bedacht is of ik nu dan grotere kans heb dat de placenta vast groeit in mijn ks litteken of niet. Ga ik volgende keer nog even vragen.
Ik kom er niet uit op internet! Hoop namen met een C maar idd niet echt Spaans. Meer hints! Oei dat zou ik ook even navragen nuage. Dan heb je wellicht helemaal geen keus meer voor ks of niet..
He meiden, nou meld mij ook hier gelukkig Hopelijk voor de komende 8 maanden Grappig jouw jongensnamen Madelein. Dat zijn ongeveer ook de enige namen die wij leuk vinden tot nu toe voor jongens. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat wij een jongetje zouden krijgen terwijl de kans natuurlijk 50% is hahah.
Welkom hopefor2! Ik hoop ook dat dit groepje bij elkaar mag blijven tot we allemaal een gezonde baby in onze armen hebben . Grappig van die namen! En ach als het een jongen is went dat vanzelf. Ik kom me absoluut niet voorstellen een meisje te krijgen, maar ben nu zo blij met ons miepje!!
Ja dankje En inderdaad daar duim ik ook voor dat het allemaal goed gaat bij iedereen. En ja qua geslacht denk ik ook hoor alles went
Alweer 15 weken! Helaas ligt placenta voor dus zal voorlopig nog niets voelen. Wanneer denken jullie dat ik wat ga voelen?
Hangt er een beetje vanaf nijntje. Mijn zoontje voelde ik heel licht bij 16 wk, maar dat was ook een heel druk kindje, net als dit meisje. Volgens mij voelen de meesten het rond de 18-20 wk.
Wat leuk dat jullie de namen al weten! Bij S* hadden we het al snel maar dat ging mis dus nu durfde ik nietHcae. Lang over paar namen getwijfeld en ineens 2 dgn voor de inleiding de huidige naam. Voelde meteen goed en nog steeds blij mee. Madelein denk als het bloem is een r... Oos? Conejita hier ook totaal niet bijbels dus voor jou geen idee
Nijntje hier placenta achter maar pas echt wat voelen rond 20 wkn. Daarvoor wel af en toe plopjes en vage dingen dat ik dacht is dit het nu dat begon vanaf 17 wkn
Haha ik mag het ook eigenlijk niet vertellen . Toruwens, sorry, in het Nederlands kan het zijn dat het met een K is Cain trouwens ook wel mooi. Onze eindigt op een b. Het is de beste vriend van Jozua. Hahaha meer zeg ik niet, nu moeten jullie de bijbel lezen . Grapje hoor. Wil niemand bekeren haha. Het is een Hebreeuwse naam dus. Zoontje van een van mijn beste vriendinnen heet Joshua dus vind het extra leuk. Joshua was ook altijd favoriet bij mij. Mochten we nog een zoon krijgen vind ik Benjamin (Ben) heel leuk. Geen idee waar placenta ligt idd. Bij vorige controle hadden ze alleen hartje geluisterd. Echt een teleurstelling. Wilde eigenlijk echo. Ik stap zo op het vliegtuig meiden! Drie dagen Menorca! Ik ga alleen want we hadden geen geld voor twee tickets. Plus man is aan het afstuderen (trots!) en moet thuisblijven voor de hond en heeft ook een bruiloft. Zal hem wel missen maar drie daagjes zijn zo voorbij. Ben blij dat ik een goede week heb, anders had ik het wel spannend gevonden om alleen te gaan (als ik me emo voel). Wanneer ga jij Nuage? Hopefortwo, welkom hier! Wij duimen en hopen allen.
Dankjewel meiden. Ik moet zeggen voel me echt wel goed. En ben nu voorbij waae het april misging en toen voelde ik helemaal niks. Zal mn onderschrift ook aanpassen want klopt niet echt merk ik nu. Als ik maandag voorbij ben. Ben ik verder gekomen dan de afgelopen twee mks en dat geeft mij hele goeie moed dat het goed gaat komen. alsog is het spannend en afwachten uiteraard maar dan heeft het dus niet dezelfde oorzaak als afgelopen twee. Kan je trouwens een abbo nemen op deze club kon hem niet makkelijk vinden.