Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: wat vervelend dat je ziek bent! Hopelijk toch nog wat genoten van de bruiloft.

M.b.t. Het gewicht: als ze inderdaad in 3 weken tijd 550 gram was aangekomen dan benaderd dat de 200 gram (gemiddeld) per week behoorlijk, toch? Ze was inderdaad nog altijd wel vrij klein.

@madelein: fijn geshopt? Geen extra last gehad?

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @conejita: balen dat je ziek bent geworden :(. Beterschap! Heb je wel van de bruiloft kunnen genieten?
    Wbt Noa, moeilijk hoor. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Vind het lastig omdat ik merk dat je aan de ene kant het absoluut niet los kunt laten ( wat ook volkomen logisch is begrijp me niet verkeerd) en aan de andere kant je je energie nu juist zo hard nodig hebt voor dit kindje. Stress kan ook vertraging in groei geven, dus ik denk dat je er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat je hier snel veder mee kunt. Als dat voor jou idd het opvragen van de procedures is en een brief schrijven, dan zou ik dan zeker doen. Alleen je moet denk ik wel bedenken dat je weinig verder komt met zo'n brief, behalve dan dat je hen laat weten dat je weet dat er fouten gemaakt ziin. Daarna moet je nog steeds verder met het feit dat die fouten gemaakt zijn en jij daardoor Noa kwijt bent...

@y30: nee uiteindelijk niet geshopt gister want m'n schoonouders stonden ineens op de stoep.. Helaas ;).
    Gisterochtend wel met m'n paardje gespeeld en in de middag manlief naar Schiphol gebracht. Gisteravond had ik minder last dan de dag ervoor. Het wisselt dus enorm.
    Verder ben ik erachter dan op de bank zitten ( en
    In de auto zitten) harde buiken uitlokt. Dus een beetje onderuit of liggen op de bank is het beste.
    Gister toen ik uit de auto stapte schoot het in m'n rug/bekken... Staat nu helemaal strak boven m'n rechter bekken kam. Daar heb ik nu het meest last van. Gaat lekker ;)

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Madelein, ik voel me er niet gestressed over. Wil duidelijkheid en dat lijk ik steeds meer te krijge . Heb geloof ik al meerdere keren gezegd dat ik verder niets verwacht van een brief ;). Gyn zei dat ze het beleid in de toekomst gaan veranderen en als ik daaraan bij kan dragen met mij verhaal. Ik vind dat ik dat moet doen. Missch zijn toekomstige mama's en babietjes er ook mee geholpen je weet maar nooit.
    Dan heb ik toch iets gedaan voor me gevoel.
    Snap dat je bezorgd bent hoor, maar in dit geval niet nodig want ik voel me prima ;)
    Nou je bent idd lekker bezig pfff je reageert gewoon heel sterk lijfelijk op zwangerschappen lijkt het. Enige voordeel is missch dat je je lijf steeds beter leert kennen..?

Hier begint beebje wat vaker en iets sterkere plopjes te geven. Erg fijn. Eind vd week echo. 20 w.

Bruiloft was erg mooi maar beetje saai :( Maar kwam missch omdat ik me niet zo lekker voelde :). Nu weer lekker thuis, wat waardeer je dat dan!

Y30 fijn dat je waardes goed zijn. Jij ook vrijdag gyn? Krijg je ook echo of niet?

Nuage, ben je al weg? Veel plezieeeeeer!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: donderdag gyn inderdaad met echo, jij dus vrijdag? Hoop dat je een super mooie 20 weken echo zult hebben.

@madelein: wij hebben hier ook een oude hang bank, kan er niet meer fatsoenlijk op zitten, en dat geeft i.d.d last. Ook al bekkenpijn, herken je klachten dus wel.
    Wij hebben voor 75 euro een heel mooi, goed bankje gescoord via marktplaats,moet alleen nog opgehaald worden;)
    Misschien voor jullie ook een idee?

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nuage: hele fijne vakantie!!!!

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Sorry meiden, even een ego post..
    Vorige week bij de gyn gevraagd of er nog urine gekweekt kon worden omdat ik ineens zo'n last had. Was meer voor m'n eigen gemoedsrust. Dat vond hij prima, en hij belt net voor de uitslag.
    Zit toch weer GBS in... Ik ben me lam geschrokken. Daar komen de harde buiken dus vandaan :(.
    Moet nu gelijk aan de ab, en bij klachten zoals veel harde buiken gelijk het zh bellen en langskomen. Och wat ben bang.... En nu is m'n man ook nog in het buitenland, die komt pas morgen terug..

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    O neee. Shit je man er ook niet p... GBS is wat er ook in zat toen bij Sam*?
    Heb je nu last? He wat ontzettend schrikken.... Wat gaan ze doen als je h buiken krijgt word je dan opgenomen of zo :(

Heb je je man wel al gesproken?

Ff v het slechtste uitgaan, sorry, maar heb je iemand die stand-by is en je kan brengen of je weet ik veel wat voelt vannacht? Iemand die je kan bellen?

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben er nog hoor! Morgen nog en dan gaan we in de nacht weg.

Ongelooflijk Madelein.... En dan zeggen ze ja we doen het voor jouw gemoedsrust. Het is toch godgeklaagd!! Met jouw historie... Ik kan er niet bij echt niet. Ben in ieder geval blij dat het nu ontdekt is en er actie wordt ondernomen.

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee heb ook gezegd dat ik niet meer wil dat hij weg gaat, trek dit niet in m'n eentje. Hij wil ook niet meer weg dat scheelt.
    Hoef denk ik niet gelijk opgenomen te worden, maar ze zullen dan wel iedere keer cervix metingen doen en op tijd starten met iets om de boel rustig te houden als het verkort, dat verwacht ik althans. Maar de gyn verwacht eigenlijk dat m'n klachten met een paar dagen weg gaan. Daar hoop ik op. Heb wel besloten dat ik morgen ga bellen en om een meting ga vragen. Zit totaal niet meer rustig nu.

Heb hem wel al gesproken ja. Hij schrok zich ook lam.
    Ik heb m'n schoonouders dichtbij wonen, maar woon vlakbij het zh dus als het nodig is kan ik er zelf heen. Is 10 min rijden. Ga er niet vanuit dat het vannacht ineens los gaat, bij Sam ging het ook heel geleidelijk, duurde vanaf de positieve kweek tot bevalling een week of 5-6. Nu zijn we er wel veel eerder bij natuurlijk. Gelukkig..
    Vandaag jasje en broekje gekocht voor het meisje, dat voelt nu wel weer heel stom :(.

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja bizar he.. Mijn gyn zei dat trouwens niet hoor, ik vroeg het zelf met die reden. Gelukkig heb ik een gyn die daar dus niet star in is en me dus de kweek laat doen. Dus ben juist blij met hem eigenlijk ;). De dienstdoende gyn op de verloskamers wilde het idd niet doen, omdat het sediment schoon was. Ja en dat is dus steeds zo maar toch komt dat klote beest er weer in.

O en fijne vakantie nuage!!

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mad dat is niet stom hoor! Niet meteen zo gaan denken meis. Wij vrouwen doen dat altijd, gaan meteen het omdraaien en onszelf naar beneden halen:( . Niet doen!

Wat voor beest? :( Dat bacterie beest?

Fijn dat je man ook niet meer weg wil. En je sch ouders dichtbij wonen in case of. He bah wat naar nou. Hier gaan de duimen omhoog iig.

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @conejita: nee dat is zo idd maar ben zo bang dat het weer mis gaat.
    Haha ja bacterie beest idd, op m'n werk noemen we ze altijd 'beesten' ;).

Ja schoonouders wonen 7 km hier vandaan. Komt goed. M'n man komt morgen middag weer thuis gelukkig

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Madelein, oh nee wat schrikken zeg en zo balen! Hoe lang moet je nu aan de AB? En moet het daarna helemaal weg zijn? (heb geen verstand van die gbs)

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein: Ahh bah wat naar! Hoop zo dat je nu op tijd bent en de AB aanslaat voor er eventueel problemen kunnen volgen.

Dat van dat pakje herken ik zo. Ik heb hier ook iedere keer shit nieuws net als ik me wat ontspan m.b.t. De zwangerschap of iets heb gekocht.
    Voelt alsof je de goden verzocht hebt, maar dat is natuurlijk niet zo he !!

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: durf haast niet meer te vertellen wat ik kwam melden...heb al sinds begin van de middag weer blaas ontsteking gevoel. Dit was net een tijdje weg. Donderdag bij gyn meteen maar om een kweek vragen.

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @nijntje: 7 dagen. Daarna moet het uit m'n blaas zijn. Het zal dan waarschijnlijk nog wel terugkomen in m'n darm of afscheiding maar dat kan geen kwaad. Maar uit m'n blaas moet ie wel.
    @y30: ja hoop dat het allemaal op tijd is. Volgens mij gaat deze ab wel door de placenta dus mocht het daar zitten hoop ik dat het ook meegepakt wordt.
    Idd laten kweken, beter 20x voor niks dan een keer te laat!

Ik ben net 2 uurtjes op stal geweest. Heerlijk met paardje gekroeld en gezellig met de meiden gekletst. Even afleiding.

17. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Jeetje weer veel gebeurt meidrn. Wat onzettend schrikken madelein, hopelijk slaat de kuur snel aan! Y30 inderdaad laten checken. Bij mij hielpen de kuurtjes alleen nooit ben toen preventief cranberry tabletten gaan slikken dat hielp.
    conjita wat vervelend dat je niet lekker was zeg, heb je wel een beetje plezier van gehad?
    Hier vanochtend een echo gehad. Er was een vruchtzak te zien en er iets naast. Dat iets kan wat bloedverlies zijn of nog een vruchtzak. De opties waren of het is al in remissie en daar komt het bloedverlies vandaan, of het zijn er twee of een en het waren er twee of een en gewoon wst bloed ernaast. Ik ging dus best onzeker weg. Wel hcg laten prikken. Dat zou iig duidelijkheid geven over of het nu aan het doorzetten was of toch niet goed was. En hcg stond op 5860!! Dus dat is super goed gestegen, dat geeft goeie hoop. Volgende week weer den echo. Elke x een stapje dichterbij.

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Lees nu pas je hcg waarde! Wat geweldig!!!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @hope: mooie HCG waarde. Hopelijk volgende echo meer duidelijkheid over wat ze gezien heeft.

20. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ja toch wel mooi he? Ik ben het gaan uitrekenen via dat ding van maaike en dan kwam ik op 34,65 en dat was wel hoog
    Boven de 1200 staat een verdubbelingstijd van 72/96 uur. Dat maakt dat me dus weer onzeker. Naja het zat iig op de goeie plek. En volgens de gyn ook helemaal in orde. En mola is te weinig toch nuage? ik was wel super verbaasd wat een hoge waarde zeg.
    Ja idd y30 hopelijk wat meer te zien volgende week :) en duimen op een plakkerd/plakkers :)

Deel Deze Pagina