Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @conejita: Ah die zijn lief! Super leuk!!
    Veel plezier met je echo vandaag :)
    @will: ja zou ochtendurine doen. Je hebt kans dat ze alleen op eiwitten testen ( ivm zw vergiftiging) maar als ze ook op ontstekingen testen is ochtendurine het beste.

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Will: Bel ze gewoon even op, om het te vragen, dan weet je het zeker!

Conejita: Gefeliciteerd met je man zijn diploma! Super leuk dat hij ook gelijk de motivatie weer terug heeft. Veel plezier bij de echo!

Madelein: Heb je die tablet nog genomen voor het slapen? Ik heb er 1 van daktarin gehad toen ik een week of 8 was.

Nuage: Ik snap je gedachtegang, alleen zou dat voor mij niet opgaan, ik zou er zo aan gehecht raken, dat ik het niet weg zou kunnen geven..

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ego bericht: echo hartje was helemaal goed (is cardiogram, die krijg ik ivm medicijnen die ik slik). nog mooie foto van het gezichtje, supermooi en lief.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hope, hopelijk was je echo goed!

Conejita, wat fijn dat controle goed was!

Meiden hoe voelt beweging van de baby in jullie buik????
    Ik twijfel of ik wat voel. Las op Internet over plopjes en vlinders, maar ik voel gewoon iets in me duwen ofzo. Gisteravond in bed voor het eerst gevoeld en nu ook paar keer op werk. Weet niet of dit de kleine kan zijn?! Placenta ligt aardig voor, maar zou het wel voor 20 weken voelen volgens echoscopiste.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @mamadeluxe; nee toch maar even gewacht. Vanmorgen de poli gebeld maar die wisten het niet zeker. Moet het morgen even navragen tijdens de afspraak met de gyn. Irritant... Weer een dag wachten dus. Gelukkig is het nog niet heel erg.
    @conejita: goed nieuws! Foto willen we natuurlijk zien :)
    @nijntje: ik vind het meer als ploppen van je darmen voelen. Vlinders of zo nooit gevoeld. Hier was het gelijk best duidelijk en vrij hard ploppen. Het draaien vind ik voelen alsof je buik zich omdraait, voelt niet heel lekker vind ik. Maar dat ga je pas met een week of 20-21 voelen denk ik ( ik wel in ieder geval).

Ons ukje is weer aan het gymmen vandaag. Gister en eergisteren lag ze denk ik met dr rug naar m'n buik, toen voelde ik dr alleen van binnen. Nu ligt ze weer volop naar m'n buik te trappen, en heb dus weer een wiebel buik hihi! Zo leuk om naar te kijken :D

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Conejita: Fijn dat alles goed is meid!

Nijntje: Ik voel onze kleine dame ook al vanaf 16,5 week schuiven, ze draait en maakt salto's, dit was ook duidelijk te zien op de echo's! Duw voor de gein is terug en ik merk dan dat ze verder draait en krijg dan een schop(je) haha.

Madelein: Aan de ene kant balen, maar aan de andere kant fijn dat ze zo voorzichtig zijn!

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Madelein, hoe voel je verschil bij ploppen van baby en darmen? Weet niet op welke hoogte darmen nu zitten.

Conejita, ojaa je bent jarig toch? Gefeliciteerd! Xx

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @mamadeluxe: ja idd. Gelukkig heb ik er niet heel veel last van in de zin van jeuk of zo dus dat scheelt.
    @nijntje: ik voelde het in het begin met name doordat ik geplop voelde waar geen darmen zaten ( dus echt waar m'n bm zat). Dat werd toen met een echo bevestigd dat het de kleine was. Het is als het groter wordt wel duidelijk verschil in darmen en kleine, maar als je het net voelt is dat nog wel lastig.
    Als het je uk is moet dat gevoel steeds duidelijker worden :D

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Oh ja gefeliciteerd conejita!!

10. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    He meiden, echo was goed! Beetje vervelende gyn vond ik maar goed, hartje klopte stevig :) op naar de volgendr echo over drie weken pas pfff.
    Vond het wel gek ze deed eerst twee metingen zegt de echo 7.6 erna zegt ze nee dat is vast de vruchtzak die ik mee meet, maar het leek naar mijn idee toch echt het vruchtje. Erna kwam ze uit oo 7.1 toen meette ze de helft heel weird. Ik dacht laat het maar over aan de echoscopiste straks bij het termijnecho.

Conjita gefeliciteerd en wat heerlijk dat je echo zo goed was!
    Nijntje, ik vond het ook op darm gerommel geplop lijken, heb ook vaak na mn zwangerschap gehad dat het net leek alsof er een baby in zat haha.
    madelein hoe is het met je harde buiken?

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wauw goed nieuws hope!! Gefeliciteerd!
    Die metingen moet je niet te zwaar aan tillen in het begin. Het is nog zo klein dat een paar mm al een groot verschil kan maken. Met de termijnecho zullen ze het beter kunnen meten doordat het dan groter is.
    Heb wel goeie dagen gehad eigenlijk! Nu wel weer wat meer harde buiken dus moet me echt rustig houden nu. Morgen naar de gyn, mijn eigen is op vakantie dus we zien een ander. Ook een groei echo daarvoor dus weer even gluren :)

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hope, super die goede echo!!!!

13. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ja precies dacht ik ook. Laat straks maar goed opmeten door iemand die er meer verstand van heeft. Tenminste ik dacht dat ze dat deden bij de termijn echo's. ja dankjulliewel :) begin er zo langzaamaan steeds meer in te geloven 😍
    Inderdaad maar goed rustig aan blijven doen madelein. Ben benieuwd hoe het gaat morgen!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ga je 3 weken wachten hopefor2? Zou ik knap vinden :)

Hier kindje denk ik al gevoeld. Zo gek want m'n placenta ligt voor maar ik voel stootjes en gewoon beweging van binnen. Vandaag bij de vk bleek hoe hoog mijn baarmoeder al ligt, had ik niet verwacht! Dan zijn het zeker geen darmen geweest :)

15. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @conejita: gefeliciteerd met je man en ook met het goede nieuws van je schoonzusje!

@hope: gefeliciteerd met de goede echo! Termijn bepalen ze pas vanaf 10 weken omdat het daarvoor heel moeilijk te meten is.

@voelen: ik voel de baby sinds 4 weken ongeveer. Het voelde in het begin als een soort geborrel en nu duidelijkere schopjes. Mijn placenta ligt ook voor en de echoscopiste had al aangegeven dat ik rond de 20 weken pas iets zou voelen.

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @hope: ja doe ik ook, alles op z'n tijd.
    @nuage: kan hoor, ik voelde Sam ook al met 14-15 wk ondanks een voorliggende placenta. Dit meisje voelde ik later maar stond er ook niet zo voor open nog. Pas toen het echt duidelijk was durfde ik te denken dat het het kindje was.

17. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Voelde net weer 2 'duwtjes'. Aangezien ik het normaal nooit voel, heb ik toch echt het idee dat het de baby is :D Hopelijk gaat het snel duidelijker worden en dan heb ik eindelijk dagelijks bevestiging. Misschien heb ik de borreltjes/plopjes fase overgeslagen, omdat ik dacht dat het dan m'n darmen waren.

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Klinkt wel als de kleine nijntje!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat een goed nieuws hier!!

@nijn: fijn dat je weer hartje hebt gehoord en het klinkt i.d.d als de baby die duwtjes.
    @conejita: gefeliciteerd met je verjaardag en de goede echo!
    @hope: Yeah, ook voor jou een goede echo, doe eerste is toch altijd extra spannend.

Hier: morgen naar duitsland voor infuus en bloed, dit keer extra belangrijk omdat ik de Pred 5 mg heb afgebouwd en benieuwd ben of dit nu wel goed gaat.
    Verder gister echt een golvende buik gezien, en sindsdien al vaker, leuk!!

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Goed nieuws idd hier meiden.
    Y30 leuk golvende buik :)
    Succes morgen!

Bedankt voor de felicitaties. Had mooie zwangerschapstuniek van mijn man gekregen (hij is beter in shoppen dan ik!) en dus de echo ;), twee hele lieve inspreekberichtjes op de whats app van mijn neefjes van 3 en 4. Superleuk. Verder regenachtig hier en normaal dagje.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina