Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Wow, wat veel leuk nieuws hier zeg. Goede echo's, mooie fotos en schopjes...meer willen we niet!! :)

Ik kom even hier "binnenlopen" omdat ik jullie mening nodig heb meiden. Ik heb namelijk weer een positieve test, maar na de eerste vreugde begin ik nu te twijfelen.
    Kan dit nog HCG zijn dat in mijn bloed zit?
    6 september : miskraam
    9 september : HCG 320
    12 september : schone echo
    17-18 september : ovulatie
    30 september: positieve test

Wat denken jullie? (sorry voor de meiden die ook nog meelezen op het vorige forum waar daar staat hetzelfde bericht ;) )

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @y30: succes morgen!! Ik duim voor je!
    @conejita; Ah lief :). Mooie echo foto! Lief smoeltje <3

Ik kreeg net weer wat foto's van m'n moeder, die gaat helemaal los met truitjes breien :D. Paar weken terug al een super schattige baby poncho gekregen. Zo lief!

3. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Eef wat geweldig nieuws! Ik zou over twee dagen nog een testje doen, en als hij donkerder word weet je genoeg! Ga zo hard voor je duimen meid!

4. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Conjita ! goed nieuws! EN leuke foto meid :)

Madelein, wat leuk dat je moeder aan het breien is, zo schattig die kleine kleertjes en betekend altijd zoveel meer als het door je moeder gemaakt is :)

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @eef: wat spannend weer!! Hoe positief is je test nu? Als ie duidelijk positief is lijkt het me toch goed nieuws :). Het is wel een paar weken geleden na je positieve test namelijk. Tuur streepjes word ik in eerste instantie nooit zo enthousiast van.
    @hope: ja zeker schattig. En idd dat m'n moeder het maakt is wel bijzonder!

Hier weer een drama nacht achter de rug. Ben er nu maar uit gegaan en zit een kopje thee te drinken. Hopelijk zakt het weg nu en anders wordt het weer een ritje verloskamers.. Heb alleen om 10.00 een afspraak bij de kapper die ik al 2x afgezegd heb dus hoop eigenlijk dat het zo beter gaat.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Is niet erger geworden gelukkig dus zit nu lekker bij de kapper. Met giga wallen, dat dan weer wel ;)

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Y30: heel veel succes vandaag, ik duim dat je waardes mooi zijn!

Conejita: Wauw wat een mooie echo en iets te laat, maar niet minder gemeend: GEFELICITEERD!! Lekker verwend dus, helemaal leuk!

Madelein: Gelukkig is het niet erger geworden! Nu lekker genieten bij de kapper en je daarna wel weer rustig houden.

Eef: Is het een duidelijke test? overmorgen weer testen en als hij oploopt, dan is het geen restje meer van de miskraam! Ik ga duimen voor je.

Meiden alles is perfect en ik moet vooral zo doorgaan! Alle metingen kwamen uit rond de 18+2 of 18+4, alles zit erop en eraan en werkt, voor zover hij nu kon zien, perfect! En weer een hele mooie foto mee gekregen en ze lijkt echt precies op mijn dochter qua echo's!

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @mamadeluxe: goed nieuws! Super!

Hier vanmorgen idd lekker naar de kapper geweest, zo blij mee!
    Net terug uit zh, kleine uk groeit goed. Ze ligt nu zelfs wat voor, 23 weken qua maten.
    Heb nog aan de gyn gevraagd of het normaal is dat harde buiken naar mate je verder komt wat pijnlijker worden, dat is namelijk bij mij zo. Het voelt nu echt als kramp en kan soms ook niet meer rechtop staan daardoor als ik bijvoorbeeld van het toilet kom. Is op zich niet heel normaal helaas, dus moet echt weer gelijk bellen als ik weer zo'n last heb. En dus niet zoals vannacht tot de middag wachten omdat ik dan toch een afspraak heb...
    Cervix was 3.9 dus prima.
    Canesten mag je gewoon gebruiken idd. Maar het lijkt wel weg dus wacht er nog even mee.

9. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @Nuage, ik snap wel waarom veel stellen naar het buitenland gaan voor draagmoederschap. Die eisen zijn niet te doen.

Ik heb een cerclage nodig omdat mijn baarmoederhals volledig verweekt is en daardoor begeeft die het te tijdig. Met een cerclage en rusten moet het beter gaan. 100% garantie is er niet maar ik heb al verhalen gehoord waar het mee goed gekomen is.

@ Conejita,Wat een mooie duidelijke echo en nog een gelukkige verjaardag nog!

@Nijntje, het gevoel van mijn baby in mijn buik voelt inderdaad aan als plopjes, schopjes in mijn bij of als je een scheet onder water laat;)
    Mijn 2de dochter draaide zich regelmatig om in mij buik en dan vloelde ik haar poepje:)Toch super hè

@madelein, zo'n wiebelbuik heb ik nooit gehad maar ik hoop het nu ook mee te maken. Wel dat mijn buik af en toe trilde.
    Dees kind is wel een stuk rustiger dan hun zusters. Opzich niet slecht want die hielden me wakker maar dat maakt me soms wel bang. Uiteindelijk ben ik nog niet zover.

Blij om te horen dat alles ok is met de kleine. Kunnen ze niets geven tegen die harde buiken? Wat lastig dat die pijnlijk worden. Wel goed dat je cervix lengte blijft houden hè

@hopefor2, Proficiat met je goede echo

@mamadeluxe5, jij ook proficiat met de goed nieuws en je mooie echo!

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @annaenmarie: ik hoop eigenlijk dat ze het binnenkort een keer op ctg kunnen vangen en dan iets gaan geven idd. Maar ja als het alleen harde buiken zijn en geen voor weeen, en het doet niks op de cervix, zijn ze daar niet happig op. Helemaal met mijn voorgeschiedenis van infecties, omdat symptomen daarvan dan ook onderdrukt worden.
    Gewoon maar proberen vol te houden dus.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Y30, hoe was het in Duitsland? Wanneer krijg je de uitslag?

Eef, wat super als je nu weer zwanger bent! Heb je vandaag weer een test gedaan? Hopelijk is hij donkerder!

Madelein, gelukkig kon je toch naar de kapper, maar echt niet fijn dat je weer zo'n last had. Gelukkig was alles weer weer goed met de kleine.

Mamadeluxe, fijn zeg dat alles goed was!

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Sorry dames, ben afgegaan op de herinnering van mijn man. Ik ben dus echt wel zwanger want de waarde was 320 VOOR het afstoten van het vruchtje en 58 op 9 september NA de miskraam. Ik heb het zelf nog maar een keer nagekeken ;). Ik neem aan dat het in 3 weken wel gezakt is van de 58 naar 0. De test was ook wel meer dan een tuurstreepje.

Ik hoop dat het nog een paar dagen blijft zitten zodat ik me echt zeker voel voor het stoppen met de medicijnen voor de volgende keren. Of uiteraard dat het gewoon 9 maanden blijft zitten ;)

Het borstenvoelen de hele dag door kan in ieder geval weer beginnen. :(

Madelein, je bent zowieso al bijna bij de goede grens!! Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van die pijnlijke buiken !

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    #793 Y30, 1 okt 2015
    Laatst bewerkt: 1 okt 2015
    @eef: spannend!! Op naar oplopende streepjes!

@mamadeluxe: gefeliciteerd met de goede echo!

@madelein: wat vervelend dat het nu ook zeer doet.

Hier: helemaal lek geprikt vandaag, hopelijk morgen uitslag anders zaterdag.

14. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Eef jeehhh gefeliciteerd meid! ga echt hard duimen voor een plakkerd!!!

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ff klagen...shitste nacht van deze zwangerschap tot dusver. Lig al dik 2 uur wakker.:$ er maar ff uitgegaan want benen begonnen ook weer te tintelen.

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mooie echo mamadeluxe!

Mad fijn dat je meisje het zo goed doet en je cervix ook. Maar je buiken... Pffff blijft toch niet lekker gaan he. Meteen bellen dus volgende x.

Eef, gefeliciteerd ik duim ook mee! Upload je ff de test of zal ik ns spieken in het andere topic?

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @eef: dan kan het idd niet meer van die zwangerschap zijn en ben je gewoon opnieuw zwanger :). Super! Duimen draaien hier!
    @y30: lekker geprikt dus pff.. Nou ja voor een goed doel zullen we maar denken. Balen dat je zo slecht geslapen hebt, daarna nog een beetje kunnen slapen of helemaal niet meer?

@buik hier: vannacht redelijk rustige nacht gehad, in ieder geval goed geslapen. Het zit me niet lekker dat de buiken steeds sterker verkrampen. Ben een beetje bang dat het voor weeën zijn, en dus minder onschuldig dan harde buiken. Ik hoop dat ze het binnenkort op het ctg kunnen krijgen, dan heb ik zekerheid wat het nou is.
    Vandaag mezelf maar weer dwingen om echt niks te doen behalve het noodzakelijke.

18. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Y30, hier ook een kut nacht gehad. Slaap al even slecht dus ben na 8u terug in bed gekropen. Ik ben blij dat ik niet moet werken. Jij? Hopelijk slaap je straks beter!

Eef, proficiat meid. Dan zijn je waardes snel naar beneden gegaan bij mijn laatste miskraam duurde het 6weken. Wanneer weet je het 100% zeker?

Madelein, ik hoop het voor je ook dat ze binnenkort op ctg iets kunnen zien. Als je je onzeker voel moet je terug naar het ziekenhuis hè.

Hebben jullie dat ook. Ik heb de laatste 2 dagen last van steken in mijn keel en borst. Ik noemde dat altijd rokers steken maar het is al 4 maanden geleden dat ik nog gerookt heb. Ik heb het alleen gisteren en deze morgen even gehad.
    Heb gisteren ook heel de dag zo'n menstruatieachtige pijn gehad bij beweging. Pff het was mijn dagje gisteren niet.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @annemarie: was helaas gewoon werkdag vandaag, en ook druk, dus best een beetje gesloopt nu. Maar ach...ik zeg steeds zolang het met mijn meisje maar goed gaat:cool:.Bloedwaarden helaas nog niet binnen...

Die keel borst klachten kan dat niet gewoon een eerste seizoens verkoudheid zijn. Ben er ook niet vrij van, bij mij alleen keel dan.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein: hoe is het nu?

@eef: morgen weer testen?

Deel Deze Pagina