Conejita, nog nagedacht over de box? Wij hebben ook een box overgenomen. Hier heeft iedereen wel volgens mij een box. Eef, hoe gaat het met jou? Madelein, oh nee lig je in het ziekenhuis Vannacht blijf je zeker ook nog? Wat goed dat de Indocid werkt! Hopelijk blijft het rustig en kan je snel weer naar huis. Mamadelux, geen ervaring mee.. Heeft je gyn verder niets erover verteld?
Madelein ik vind het toch ook wel schrikken... Maar gelukkig blijft alles potdicht verder he en slaat de medicatie aan. Mamadeluxe, had je ook je 20 w echo? Geen idee van die uitslagen zegt me niks. Wat naar, overal jeuk. Eef, hoe gaat het met jou dan? Mijn mannetje beweegt lekker, zo fijn. Verder beetje lusteloos maar merk ook dat ik echt wel verdrietig om min hond heb. Zo raar, ik was vroeger anti hond (komt omdat mijn ouders dat waren) dus ergens in mijn systeem zit dat het raar is om verdriet te hebben om een hond, maar kan er zo weer om janken. Ik doe het rustig aan deze daagjes. Aftellen voor mijn vakantie naar Nederland. Mijn moeder schreef in een email dat mijn neefje van 3 het steeds over "het clubhuis" heeft. We denken dat hij Centre Parcs bedoelt . We gaan met mijn ouders en broer en zus en hun gezinnen een midweekje voor hun 40-jarig huwelijk. Zin in. Ik ga de naam ook vertellen van ons ventje. Ouders weten het al. Ik wil het gewoon vertellen . Cullen hoe gaat het verder met jou? Nijn, ben je nu wat rustiger na de echo? Anneenmarie wanneer mag jij deze week?
Oh Nijn we zitten tegelijk te schrijven . Ja, nou ik ga het niet doen. Onze woonkamer is niet zo groot, en onze Co-sleeper kun je makkelijk naar de woonkamer rijden dus daar kan overdag de baby ook in tot een maand of zes. Dan is het hier zomer en kopen we missch een "baby parc" zoals dat heet, zeg maar een box maar dan van stof, type campingbedje. Die is inklapbaar en makkelijk op te tillen. Wij hebben een terras van 75m2 dus kunnen die dan makkelijk binnen en buiten zetten. Hier leef je toch meer buiten, maar een paar maanden echt binnen. Die dingen zijn ook veel goedkoper en kan er vast ook wel via via aankomen tegen die tijd. (Beetje op de centjes letten) we gaan "sobre la marcha" dat betekent we zien wel gaandeweg . Heb wel gaaf idee voor een "boom" in babykamer. Neef van mijn man kan dat maken. Zal kijken of ik plaatje kan vinden. Verder met plankjes van steigerhout en dus eigengemaakte mobiel. (Ga die viltpakketjes kopen bij de HEMA). Ben benieuwd naar jullie babykamers (straks) . Foto's please...
@nijntje: jep. Het zat er aan te komen . Vannacht zeker blijven ja. Lig sinds gister op de verpleegafdeling dus lig echt patient te zijn... Gelukkig gaat het beter met de indocid en mag ik morgen als het goed is weer naar huis. @conejita: ja dat is idd heel erg fijn! Logisch toch dat je je hond zo mist. Je hele leven draait om zo'n dier. Het is toch deel van je gezin. Leuk dat je de naam gaat vertellen! Wordt het heel echt ineens!
Ehhh foto staat op zijn kop?!?! Conejita, dat is ook een goed idee, eerst in de cosleeper en daarna in een inklapbaar iets. Makkelijk voor buiten idd. Leuk ook zo'n boom! Ik wilde een mdf boom, maar man wil het niet helaas. Mag wel een mdf tak met vogeltjes bijv. boven bedje. Eerst wachten op de meubeltjes en daarna ga ik zulke dingen kopen, heb er zin in. Foto's volgen dan Madelein, hopelijk heb je een rustige nacht!
Hahahah ik zat al te kijken hoe het nou zat, tot ik je raam ineens op de grond zag staan Mooi buikje hoor! Heel beschaafd! Thanks gaat lukken. Moet 'verplicht' een slaappil nemen om tot rust te komen, en als de harde buiken/voorweeen terug komen moet ik bellen en dan krijg ik gelijk weer indocid. Hoef dat dus niet meer aan het ctg en toestanden. Lekker idee
Nope, dit wordt 'm ook niet. Maandagochtend en vanochtend bruin verlies gehad. En sinds maandagochtend alle symptomen weg en flinke buikkrampen. Ben dit keer maar gewoon als een broekie naar de eerste hulp gegaan (vind dat altijd onzin voor een miskraam bij 5 weken) maar ik had zo geen zin om weer de hele tijd te stressen over een evt. bbz. Er zat wel een vruchtzakje en schijnbaar een vruchtje (maar mijn man maakt me aan het twijfelen want hij kan zich niet herinneren dat de gyn dat zei) en op de goede plek. Maar verder uiteraard weinig over te zeggen op die termijn. Dus nu weer wachten tot het loskomt. Het volgende stappenplan ken ik nog niet....weet het even niet meer zo. Na 2x met predni (10 en 20) en lovenox denk ik dat de medicijnen niet mijn oplossing zijn. Mooi buikje Nijn !!
Nijn ik zat al te kijken wat is kont en wat is buik haha Eef,... Nee toch ik vind het zo verschrikkelijk hoe kan dit nou toch... Pfff Denk je erover om ook naar Gent te gaan? Zo shit dat je weer niks kunt dan afwachten. Sterkte meis! Trouwens Utro gebruik jij niet he?
Wat is mdf tak? Die neef v ons gaat de vorm uit een plank snijden en dan schilderen als een boom. Hij is echt mega creatief en zo fijn dat hij dat wil doen! Hij kan echt van alles heel mooi, van meubels opknappen, schilderen, boetseren, etc dus dit moet ook lukken. Dan nog steigerhouten plankjes erbij en klaar is onze stoere boom.
Met utro heb ik als nog 3 miskramen gehad dus ben ik mee gestopt. Gent is veel te ver voor mij (net iets minder dan voor jou ) maar ik heb nu al 2x de medocs gehad die ze geven daar als ze iets vinden. Terwijl er bij mij zelfs niks gevonden is... Misschien maar weer eens een rondje "puur natuur" proberen....
Aah ok. Ja dat klinkt als een goed plan, puur natuur. Als al die medics niet helpen.. Je wordt wel heel snel zwanger he. Het blijft toch een groot vraagteken hoe en waarom... Knuffel meis
Gister hele dag geen WiFi gehad, kwam snel ff kijken voor madelein( voor werk) Gelukkig geen narigheid meer lees ik. Hier: hoop mijn meisje snel goed te voelen. Gister avond minder dan normaal en vanacht niets vanmorgen ook nog niet... Zal hopelijk niets zijn maar hopelijk schopt ze snel ff flink van haar af.
He eef wat naar . Maar als ik het goed begrijp kan het ook nog goed zitten? Wat een onzekerheid meis... Hier alles goed! Ben zo ongelofelijk blij, voel me net een stuiterbal haha! Gewoon geen last gehad vannacht!!! Gisteravond voelde ik wat spanning terug komen, en toen in overleg met de arts nog even gewacht met de tweede gift indocid tot het erger zou worden. Nou dat werd het dus niet! Om 22.00 m'n slaappil genomen, sorry uk.. En gelijk in slaap gevallen. Was compleet uitgeput blijkbaar. Wel een keer of 3-4 wakker geworden van een harde buik, maar bleef dan bij een paar achter elkaar en dan zakte het weer weg. Ze waren ook veel minder heftig qua opbouw en pijn. Dus heb de tweede gift helemaal niet hoeven nemen Nu wachten tot ik een arts spreek en dan mag ik naar huis als het goed is. Hopelijk geven ze me wat indocid mee zodat ik het kan nemen als ik het weer op voel komen. Maar man wat is het ongelofelijk heerlijk om van die buikpijn af te zijn. Je merkt nu pas hoeveel energie het gekost heeft de afgelopen dagen. Heb het gevoel alsof ik de hele wereld weer aan kan haha!
@y30: he wat naar. Kan je het niet uitlokken door dr een beetje te pesten? Werkt hier altijd wel. Anders toch even bellen in de loop van de dag
Y30: Heb je haar al gevoeld? Madelein: Wat fijn om zo'n heerlijk positief bericht van je te lezen, fijn dat het helpt, lekker op naar huis straks. Nuage: Hoe gaat het bij jou? Eef: jeetje meis, wat een naar bericht, ik lees alleen dat het ook nog goed kan zitten? Krijg je nog een vervolg echo? Conejita: Klinkt erg leuk die boom! Ga je tegen die tijd een foto plaatsen? Hier een horrornacht, wat een jeuk... in de avond en nacht is de jeuk het ergste. Zelfs mijn gehemelte jeukte
Hier lekker thuis Moet weer bellen als het weer onrustig wordt, ze willen me dan weer zien en meten enzo. Dan idd wel gelijk de remmers geven. @mamadeluxe: moet je niet bellen dan? Je moest toch bellen als het erger werd? Wel naar zeg
Wat fijn dat je weer thuis bent meid! Ik hoop dat het de komende tijd lekker rustig blijft. Ja klopt, alleen ik voel me net zo'n zeur... en deze jeuk heb ik al 3 weken, maar de ene dag is het erger als de andere dag, dus kijk het nog wel even aan. Schadelijk voor onze kleine meid is het niet, pas vanaf 37 weken.... de jeuk is alleen killing.