Zwanger na meerdere miskramen en/of overlijden kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door conejita, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Kan je niet bellen of je vandaag mag komen?
    Steekjes is natuurlijk ook een normaal verschijnsel als alles goed zit, en misschien begint je lijf te wennen aan de prednison en insuline en raakt het eindelijk goed ingesteld?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Geen normale steekjes. Ik herinner het me nog heel goed. Het leken 2 electrische schokken in mijn buik. Maar nu ze waren wel minder pijnlijk en heftig dan vorige keren dus ik twijfelde of het niet gewoon iets anders was. Maar nu opeens met de suikerwaarden erbij gingen alle bellen bij mij af.

Mijn man wil dat ik een echo ga laten maken dus die is aan het bellen

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Vreemd.. Maar ik heb ook hele rare en soms heftige steken gehad. Denk dat dat niet veel zegt eerlijk gezegd.
    Maar ik weet ook dat je gevoel vaak gelijk heeft in dit soort gevallen. Ik hoop alleen niet dat dat bij jou nu zo is...
    Hou je ons op de hoogte?

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nuage: hopelijk heb je inmiddels al een echo.
    De steken zeggen niet zo veel, heb ik de eerste periode ook erg gehad (weet niet of je dat nog herinnerd, maar heb hier toen ook zorgen gedeeld). Suiker waarden heb ik echt geen verstand van. Goed dat je je gevoel serieus neemt, intuïtie is iets om naar te luisteren.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    De steken die ik bij mijn vorige zwangerschappen had waren voor mijn gevoel echt het moment dat het stopte. Ze waren heel anders dan alle andere steken die ik heel de tijd heb. Maar wat ik nu heb gevoeld is niet precies hetzelfde als toen gelukkig. Ik mag om half 5 voor een echo in Amsterdam. Dure hobby zo want het kost 42 euro en ik ga al voor de tweede keer nu. Maar ik kom de nacht anders echt niet door.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: ben bekaf. Zoonlief is op maandag nooit op zijn best. Of dat ontwennen is van het weekend ofzo, maar op maandag altijd extra ondeugend en druk. Daarnaast slaap ik al heel lang niet lekker door 'snachts. Ik ken dit van mijn vorige zwangerschap en weet dat het er helaas bij hoort, maar lig iedere nacht wel een half uur tot anderhalf uur wakker.

Verder morgen ochtend 20 weken echo. De vorige 2 echo's is alles al wel zo'n beetje bekeken, dus het voelt meer als een extraatje.:)

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nuage: mooi dat je terecht kunt! En voor 42 euro kun je geen hele nacht wakker liggen! Mocht het allemaal goed komen ben je aan de eerste 2 maanden luiers al een vergelijkbaar bedrag kwijt:)

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Maar ik heb morgenochtend om 11 uur ook al een echo he hihi maar gelukkig zei mijn man ik ga bellen en heeft hij het geregeld voor me.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Daar heb je wat aan zo'n vent!:)

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Succes ik denk aan je!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Alles goed!

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    joepieeeee!!!

lang leve de baby!!

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    madelein. dat klinkt als een goed plan.
    getsie die suikertesten doen ze hier standaard. nu trouwens nog niet gehad. raar... ;)
    zal ns navragen maar heb het ook liever niet blegh zo goor

y30 pff minder of niet goed slapen is echt niet fijn. vooral als je zwanger bent! ik word ook vaak wakker.

ik vandaag nog wat rompertjes gekocht. zo leuk! en twee keer een klein plopje gevoeld :)

14. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hoi,

Fijn dat alles goed is Nuage!!

Leuk dat jullie een aparte topic hebben voor de zwangeren. Ik durf nog niet mee te kletsen. Ben nog steeds in onzekerheid. Ik heb af en toe nog bloedverlies, net ook weer. Maar ben ook sinds dit weekend zo misselijk. Donderdag pas echo..

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    welkom Cullen!

toch wel een goed teken dat he tniet doorzet? maar ja, liever geen bloed natuurlijk. tjee wat een onzekerheid. donderdag pas!
    hoe ver zou je dan zijn?

16. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    6 weken 6 dagen volgens mijn eigen berekening.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Goed nieuws nuage!!! Duimen heeft wederom geholpen ;).
    @conejita: weet het niet zeker maar hier doen ze het volgens mij niet standaard, alleen bij te hoge glucose bij het standaard lab of een te geoot kind bij de 20 wk echo ( de meiden die al verder zijn of vaker zwanger geweest zijn weten dat beter). Normaal schijnen ze het pas rond de 24 weken te doen, dus ik ben er vroeg bij.
    Leuk dat je ook wat begint te voelen! :)
    @cullen: spannend meis, ik duim nog steeds voor je!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Verliefd zijn we. Ze gaf ook aan dat het dooierzakje bijna was opgenomen en de navelstreng het dus heeft overgenomen. Dat is een cruciaal punt. Ze vertelde ook dat je bij genetische afwijkingen vaak ziet dat het dooierzakje te lang aanwezig en groot blijft. Dus dit zag er goed uit. Extra geruststelling weer!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      2
  19. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik kreeg vorige x in het eerste trimester dacht ik al... en later nog eentje.
    nu niets gehad maar mij hoor je niet klagen! ;)

cullen, ik duim!!

hier fotootje buik

Bijgevoegde bestanden:

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje