Y30, dat kunnen inderdaad indalingsweeen zijn.. Bij mij voelde het meer als felle steken dan krampen maar dat is bij iedereen verschillend denk ik. Ik heb wel vaker gehoord dat het echt voelt als krampen.
âBij babyshowers stond ik op de wc te huilenâ|Zwangerschap&bevallen| Telegraaf.nl Mijn verhaal op de Telegraaf!
@madelein: mooi dat je kleine meid nog steeds warm binnen zit @will: woensdag middag heb ik een hele heftige steek gehad "down under" kon niet eens meer lopen van de pijn, maar gister avond was het meer krampen. Voel haar nu ook echt lager en kan ook aan mijn buik zien en voelen dat ze gezakt is. Heb weer war ruimte onder mijn borsten. @nuage: mooi stuk! En ook waardevol dat jullie die patiënten vereniging gaan starten. Hier: dr. Pfeiffer vandaag gesproken en we snappen elkaar weer. Zo zie je maar dat alles via de email ook niet handig is. Ga nu i.d.d. Afbouwen en hopen dat ik de 10 mg bereik voordat de kleine zich aandient zodat ik normaal kan bevallen.
Hoi meiden, Madelein: Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat, even doorbijten nog! Y30: Toch goed elkaar even gebeld te hebben, ik hoop voor je dat het afbouwen gaat zoals je voor ogen hebt. Nuage: Mooi stuk en heel dapper dat je, je gaat inzetten. Je bent zelfs al 'beroemd' op zp http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/601522-zp-op-de-telegraaf.html Sorry meiden lig er een beetje af.. even rust vanavond, want morgen het grote feest van onze 4 kanjers! Fijn weekend allemaal.
Wat zei hij Y30? Geen risico meer nu? Ja ik word beroemd haha nou het mooiste is het loopt echt storm op de groep zo fijn om zoveel vrouwen te kunnen bereiken zo!
Hij heeft uitgelegd waarom hij denkt dat die ene waarde zo dipt En dit klonk plausibel en ongevaarlijk. Hij denkt echt dat ik kan afbouwen nu, dus proberen.
Even een ego bericht. Nuage ik ben vanochtend uit de facebook groep gestapt. Ik heb nu even geen behoefte om verhalen te lezen dat er miskramen waren met 16 weken. Hopelijk snap je dat Ik wil het liefst de narigheid achter mij laten en genieten van het bewegende mannetje in mn buik. Doet me blijkbaar toch teveel.
Goedemorgen! Gisteren een echo gehad. Allereerst een vruchtje dat goed op schema zit qua groei, met kloppend hartje. Maar ook een lege vruchtzak van 8 weken. Waarschijnlijk gaat mijn lichaam die of afstoten, of opnemen. Ook heb ik een recept voor Ascal meegekregen omdat mijn stollingswaarden toch niet helemaal ok lijken. Daar ben ik dus meteen mee begonnen. De gyn gaf ook aan dat dit waarschijnlijk een verklaring is voor mijn vreselijke misselijkheid: ik maak door de lege vruchtzak extra veel hcg aan. Laten we maar hopen dat het voor een mooi eindresultaat is, maar het blijft op deze manier wel extra spannend.
Hier ook even een ego-tje dan Net de doppler opgehaald en geprobeerd zonder verwachtingen. Hoorden heel in de verte het hartje!!!!!! Hopefor2 ik snap je helemaal!!!
Fijn Eef! En Hopefor2: ik begrijp je ook heel goed. Ik vind het ook ontzettend confronterend om dergelijke berichten te lezen.
He Minty gefeliciteerd met je mooie echo, ik heb precies hetzelfde gehad met de tweede vruchtzak. Mijn heg was ook gelijk al heel hoog. Hoeveel weken ben je nu dan? Mijn lichaam heeft het trouwens opgenomen, was nu niks meer van te zien.
@hoop: heel herkenbaar! Ik kan ook moeilijk verdrietige situaties lezen van dames die rond mijn termijn zitten. En dan m.n. Kindjes die zomaar stoppen met leven. Zo van, ik voelde geen beweging meer en in het ziekenhuis bleek het kindje dood, ongelooflijk vreselijk voor wie het is overkomen maar i.d.d ook niet makkelijk om te lezen. @eef: fijn dat je het hartje kon vinden. @minty: super fijn die goede echo! Die tweede vruchtzak zal waarschijnlijk geen problemen geven, maar kan me voorstellen dat het je wel bezig houd. Goed dat je ascal hebt gekregen.
@Hope: het houdt me inderdaad wel bezig, maar ik heb er ondertussen ook al het een en ander over gelezen. Een 'vanishing twin' in het eerste trimester levert meestal niet veel complicaties op. Het enige dat een beetje spannend is is de situatie als mijn lichaam besluit om de tweede vruchtzak af te stoten. @Y30: wat fijn dat je ondertussen al zo ver bent!
Y30, fijn dat je dr. p. heb gesproken en je nu af gaat bouwen. Nuage, echt een heel goed artikel! Minty, wat super dat je echo goed was! Spannend nog even met die lege vruchtzak, hopelijk lost hij vanzelf op. Eef, wat heerlijk he om het hartje te horen, fijn dat het gelukt is. Hier: nog steeds au Denk dat zwangerschapsgym niet echt gaat lukken op deze manier, dus meld me denk maar voorlopig af. Hopelijk kan ik later weer starten, vond het voor m'n heupen wel fijn die oefeningen. En heb de partnerles nog niet gehad, met puffen enzo.
@nijn: hier iets beter met aambei klachten, curanol doet dus toch wel iets. Bij jou al iets verbetering?
Ik heb nu ook echt klachten. Rechts bij m'n ribben en nu ook m'n longen. Denk dat het komt door ruimtegebrek maar ik vind het nogal snel daarvoor? Ik moet nog wel even!! Ik kijk het even aan en anders ga ik dinsdag bellen
Y30, fijn dat het beter gaat. Ik mocht geen curanol smeren na het snijden. Sinds vandaag geen bloed meer, dus denk dat ik binnenkort weer ga smeren. Met de pijn gaat het beter, belast het minder, want zit op dat speciale kussen. Maar lopen was al niet fijn met m'n heupen en nu helemaal niet, dus ben niet vooruit te branden Nuage, gewoon bellen hoor als je last blijft houden.
Y30 ik wil graag op de miskramen FB een bestandje maken met daarin HOW TO voor vrouwen die naar het buitenland willen. Voor Gent weet ik het maar Dr.P niet. Kun jij vertellen hoe je bij hem onder behandeling komt, wanneer het raadzaam is naar hem te gaan, kosten, etc? Kan ook via pb natuurlijk. Zou er heel blij mee zijn en ik denk met mij velen!