ik zag het eerst ook niet maar in het onderschrift van mgx staan drie sterretjes dus ik neem aan drie miskramen.. oh wat een gezellig onderonsje met je beebje Madelein. die van mij mag ook wel wat harder en meer gaan schoppen haha. tis nu maar 3-4 x per dag en echt klein plopje. geduld geduld
Oh ja zie het nu ook ja, sorry! Door het geel lees je er snel over heen. Heb niks gezegd! @conejita: ik voel die van mij nu sinds een dag of 4 echt iedere dag meerdere keren, begon ook met een paar keer een klein plopje waarvan ik vaak ook nog twijfelde of het echt de kleine was. Maar sinds een paar dagen kan het niet missen, helemaal nu het gister bevestigd is met echo. Even een klein weekje geduld nog dus
Haha jawel stond in m'n eerste berichtje . Maar die was nogal lang dus daar heb je overheen gelezen waarschijnlijk hihi!
@micchan: waar ben je voor opgenomen? @mgx: welkom hier. @madelein: aahhh het slechte slapen is begonnen, heel herkenbaar. En i.d.d. Vaak na wc bezoek. M.b.t. Je vraag, ik voel me beter, het huilen moest blijkbaar ff. Merk alleen dat het van mij morgen wel 17 sept mag zijn. Hoop zo dat die dopler me gerust zal stellen. @conejita: leuk he kraamvisite als je zelf zwanger bent, heeft toch wat extra's.
Klopt, ik heb een missed abortion gehad van waarschijnlijk twins en daarna 2 miskramen om wat onduidelijkheden te voorkomen hihi. Hele zwangerschap blijven toch die angsten en onzekerheden terug komen
@y30: goed dat het wat opgelucht heeft gister. Maar inderdaad laat het maar snel 17 september zijn. Had jij dat ook al zo vroeg? Dat je moeilijk kon slapen nadat je eruit gegaan was? @mgx: ja die angst zal blijven. Maar je bent al een heel eind meis! Hou vol! Hier vanaf nu de spannende dagen. Ben blij als de komende 5 dagen voorbij zijn. Gelukkig is alles nu rustig, hoop dat dat zo blijft!
Yep, nu echt al een week of 5 a 6 dus dat komt wel overeen. Om je gerust te stellen, het gaat hier en bij iedereen die ik het gevraagd heb, op en af. Dus na een dag of 4 beroerd slapen zitten er ook wel weer 2 goede dagen achter aan. Maar het is heel irritant!! Ik hoop voor jou dat deze week voorbij vliegt en je straks voorbij het termijn van sam* bent. Misschien wat leuke dingen doen of films kijken of zo, wat extra afleiding kan vast geen kwaad.
Nuage, ik weet eigenlijk niet hoe lang ik moet prikken. Ik geloof dat ik zelf uit ben gegaan van de eerste 3 maanden. Maar inderdaad, misschien wel langer. Maar bij mijn vorige zwangerschap stond mijn buik de laatste weken echt op springen. Kon nog geen mm vel vastpakken (ik ben klein en dus en de baby was flink) dus hoe dat dan gaat moeten gebeuren....? Vooralsnog maak ik me er niet druk over. Het kan morgen wel al voorbij zijn.... Ik heb wel al een blauw plekje waar ik geprikt heb. Conejita, jammer dat je niet hebt kunnen knuffelen met de baby! Ja, ik blijf voorlopig nog op het vorige forum hoor. Alsof de duivel er mee speelt voel ik niks meer sinds ik positief getest heb. Ik had een opgezette buik en moest vaak naar de wc. Sindsdien niks meer. Maar ik ben er rustig onder nu. Ben niet blij, niet gestrest, besef het eigenlijk niet zo. Het is nu gewoon een stap in het grote stappenplan waarvan we helaas de duur niet kennen. Maar verder voel ik er weinig bij. Micchan, hoe gaat het met je?
Oh....moeten jullie bij de fraxi ook geregeld je bloedplaatjes laten nakijken? Dat staat in de bijsluiter, maar daar heeft mijn gyn het niet over gehad.
Nee wordt hier ook niet nagekeken die bloedplaatjes. En je mag ze ook in je been zetten, daar zal ik ook op uitkomen denk ik. Hopelijk in m'n zadeltassen.
Juk...en dan te bedenken dat mijn eerste zwangerschap zo vlekkenloos is verlopen. Behalve brandend maagzuur de hele zwangerschap voelde ik me gewldig...tot de laatste dag. Verhuisde met gemak met 7 maanden, ging kamperen met de tent....Heb de hele achterbank van de auto nog samen met mijn man naar de eerste verdieping getilt (daar overigens wel een slechte sluitspier aan overgehouden volgens mij ) En dat allemaal zonder medicijnen....
Ja, maar af en toe wel een enge gedachte. Wie weet is het tijdens die zw.schap ook een paar keer bijna fout gegaan, misschien was mijn zoontje er ook wel bijna niet doorheen gekomen....een erg eng idee!
Ja je hebt er alleen niks aan. Je kunt er ook hoop uit putten. Het is eerder gelukt dus dat geeft hoop!
Dat prikken moet toch niet de hele zs in je buik? Ik dacht dat je moést overstappen op billen of benen of zwembandjes idd Eef, kan me voorstellen dat je niet zoveel voelt. Soort zelf bescherming missch? Eerst maar eens kijken hoe de eerste weken gaan he. Hoop dat z een beetje snel voorbij gaan. Madelein, oh dus ik kan snel meer verwachten qua plopjes. Het zijn de fijnste momenten vd dag dus kom maar op baby boy! Hoop dat het een lekker beweeglijk kind is in de buik . Mijn man kan ook niet wachten tot ie m kan voelen. Hij is nu veel meer betrokken echt leuk. Een goede vriendin v mij is trouwens drie weken na mij uitgerekend en is net verhuisd dus komt ook in mijn ziekenhuis te bevallen dus het zou goed kunnen (omdat ik wrsch eerder ingeleid word) dat we rond dezelfde datum bevallen! Zo grappig. Zij heeft ook haar eerst kindje verloren met 18 w aan trisomie13 maar schijnt er niet zo veel "last" v te hebben ?). Soms denk ik "als ze maar geen meisje krijgt" want gevoelsmatig is dan niet "rechtvaardig" omdat ik mijn meisje moest afgeven. Rare gedachte he. terwijl ik zo blij ben met ons zoontje!