Hey meiden heb nieuwe topic geopend hihi. Nu is er veel meer dan niks te zien op de echo Wat gaat de tijd snel he. Veel liefs valenora
o wauw super zeg!!! wat een fijn gevoel is dat he! kan ook niet wachten tot ik de kleine voel. nog meer bevestiging dat je echt zwanger bent en dat het goed gaat
Hier voel ik de kleine ook al af en toe. Nog geen echte schopjes maar eerder dat gekriebel/vlindertje zeg maar. Mijn tweede dochter voelde ik met dit aantal weken echt al goed.. maar goed zij is en was dan ook echt een druk kindje. Ook ik kan niet wachten tot ik de kleine echt goed ga voelen en vooral ook dat mijn man het ook kan voelen.
Ik kan niet wachten totdat ik wat ga voelen! Soms denk ik het, maar dan is het gewoon een luchtbelletje in mijn darm.... De kleine ligt bij mij ook heel diep omdat mijn baarmoeder naar achter ligt gekanteld, tis wel een heel druk kindje wat we zagen op de echo's het lag niet graag stil... Hahaha Bij ons zoontjr voelde ik het ook pas heel laat bij 18a 19 weken hij lag ook heel diep maar was ook heel rustig in mijn buik en en varanderde alleen af en toe van houding Ben benieuwd hoelang het duurt... Zit nu in me 15e week
18 a 19 week is toch niet laat? tenminste volgens mij heel gemiddeld, ik voelde mijn eerste ook met 19 week en de tweede met 15 week en nu met zo'n 16 week
Ja is ook wel gemiddeld... Maar het duurt zo lang hihi! Ach we moeten maar geduld hebben "moeilijk" hahaha
Hihi ik kan ook niet wachten hoor tot ik de kleine heerlijk voel bewegen. Zal me benieuwen wanneer ik de eerste schopjes voel. Morgen hebben weer echo en hoop zo dat we dan kunnen zien wat het word.
Wat gaat de tijd snel he..eerst ist nog een boontje op de echo en nu een complete baby die moet groeien..en hier is meneertje al behoorlijk actief. .zo mooi!!
Valenora ik hoop het ook echt voor je. Misschien ook even de situatie uitleggen, dan wil de gyn misschien wel kijken voor je. Ik kan ook niet wachten tot de echte schopjes hoor. Nu alleen vlinder gevoel enzo.. achja komt vanzelf maar zal leuk zijn als het een beetje opschiet hahahaha.
channie, ja dat gaan we ook zeker doen. en als het morgen niet lukt dan gaan we direct een pretecho plannen. kan zelf ook niet wachten tot we het weten hihi.
hey channie ik wou net een bericht plaatsen hihi we hebben een super echo gehad maar lag met de rug naar ons toe. helaas heeft ze niet kunnen zien wat het word maar ga zo bellen voor een afspraak voor een pretecho. hoop dat ik volgende week terecht kan. zoals ik het zelf een beetje kon vergelijken met de echo's van mijn dochter zag ik geen "hamburgertje"zoals ze dat hier noemen hihi. zal straks weer foto plaatsen van de echo. we hebben ook het hartje gehoord vandaag die klopte heerlijke hard en de kleine uk is behoorlijk actief zoals wat ze zagen liefs
Wat fijn dat alles goed is en dat het zo actief is. Jammer zeg dat ze het niet hebben kunnen zien.. Hopelijk kan je snel terecht voor een pretecho. Heb je zelf al een beetje een gevoel van wat je krijgt?
wij hebben heel sterk het gevoel dat het een jongen word. en heb net gebeld naar first look in groningen en mag morgen vroeg al terecht!!!! ze zei dat ze dan al wel goed kon zien. hoop het zo. mijn vader belde net was maar paar tellen. echt van je had vandaag toch een echo?? en weet je het al?? nee oke dan hoor ik het morgen wel hihihi. hij is ook heel nieuwsgierig en zou mooi zijn dat ik dat nog kan vertellen.