mykelti ik heb het in het andere topic al gezegt maar nogmaals super dat de uitslag goed is. stuwing haha dat kan ik me nog goed herrinderen onze dochter lag in de couveuse dus ik ik moest ook nog eens kolven nou het leek wel of er geen einde aan kwam ik heb toen ook een aardige voorraad in de vriezer kunnen opbouwen dat was wel fijn. morgen weer een echo ik ben benieuwd onze dochter gaat ook een keer mee. we hebben het er soms al een beetje met haar over maar ze is er van overtuigd dat ze een zusje krijgt een broertje vind ze helemaal niks. als mijn man dan zegt nee hoor je krijgt een broertje word ze helemaal boos haha
Veel plezier morgen Mimi. Ben nog niet ingelezen Mykelti geen tijd Moet kraamzorg ook regelen enzo....weet dat t niets engs is
Toch positief dat hij niet afvalt Aowyn, de vette melk komt vanzelf. Ga morgenochtend lekker zwemmen, kijken of ik nog in m'n badpak pas 0-o
lieve lieve aowyn!! superrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd met jullie zoon!! wat een geweldige namen!! Het klinkt allemaal erg pijnlijk maar geloof je direct dat het alles waard is! ( en stiekem wil ik me kop in het zand steken wat betreft eventuele pijn haha) Je geniet vast met volle teugen!! Het is je zooo gegunt! Resus c.. is dat niet gewoon dat je die antistof prik krijgt zodat indien bv bij bevalling bloed van beeb in jouw bloed komt je geen stoffen aanmaakt die een volgende zwangerschap doet afstoten? zoon injectie voorkomt dat allemaal dacht ik. mykelti wat een goede uitslag!! super!!!!
Mimi: succes vandaag! Tsja, ze zal een eventueel broertje toch moeten accepteren. Mirri: zwem ze! Hopelijk pas je er nog in... Hier pas ik zeker nog. Wel 2,5 kilo aangekomen, maar nog niets te zien. Aloha: hoe is het met jou?
Dank je Mykelti Gefeliciteerd met je mooie uitslag Ik kreeg geen cijfers. Nou ja geen verhoogd risico was voor mij goed genoeg. Ik was nog nix aangekomen, kan niet veel eten. Straks nog Ff wegen t gaat vast wel beginnen want ik heb een enorme zwemband, handig straks
mykelti wat een mooie uitslag meid! voel me vandaag al wat beter gelukkig.. vandaag nog lekker een dagje niks doen! mimi succes morgen! hier nog 5 dagen tot de 20 weken echo! zo spannend!!
Spannend Moesch, wil je het geslacht weten ? Wij zijn er nog niet over uit. Ik denk dat ik het wel wil weten maar dat we t dan geheim houden zodat t voor de omgeving een suprise is Ja, Aloha, zoiets is het met rhesus c, ik hoef alleen maar antistoffen wanneer t nodig is en dat is een voorzorgmaatregel, dus maar goed en niet eng Heb nog geen zin om t precies op te zoeken Zo nu eerst even naar hunkemuller, eindelijk aan een goed passende bh. Laterrrrr
mirri jaaaa we willen het weten.. zodat ik lekker kan gaan shoppen en met het kamertje aan de slag kan van mij mag iedereen het ook weten hahaha, de naam blijft wel een verassing!
de echo zit er weer op. het liep weer heel erg uit en eenmaal binnen had ze weinig tijd voor de echo. ze wou hem eerst uitwendig doen dit lukte niet ze vond het raar omdat mijn blaas vol zat volgens haar nou volgens mij niet want was 5 min ervoor nog wezen plassen. ik dus al meteen in de stress toen heeft ze inwendig gekeken we hebben het hartje zien kloppen maar meer niet ze heeft het niet eens even op gemeten en ook niet ingezoomt. maar neem aan dat als het hartje nog stevig klopt dat de groei op deze termijn ook wel goed zal zijn toch??
Hey meis, wie had je dit keer? Wel vreemd, maar kloppend hartje is wel goed denk ik hoor! Hier vanmiddag onwijze krampen, of het nou bm of darm is, ik twijfel. Wel even wat ongast en nu wel wat beter. Heb deze kramp wel eens gehad na een niespartij, maar nooit zo lang achter elkaar. Bekend voor iemand?
Mimi heb in andere topic gereageerd Mykelti ik had dit keer wel meer last van krampen en banden pijn. De ene meer als het andere ook de ene zw meer als de andere. Maar onzeker maakt het je wel idd
Leek wel een soort koliek, want op een gegeven moment bleef het gas komen en dat scheelde echt super veel gelukkig. Ook wel wat bandenpijn, maar dat vind ik niet zo verontrustend. Hoe is het met je kereltje? Hier mag ook iedereen het geslacht weten overigens. De naam raden ze toch nooit alhoewel mijn zwager met de herkomst wel aardig in de buurt zat.
mimi mooi weer n kloppend hartje gezien! sommige gyns zijn helaas zo.. hier ook verschillende gehad,, ik blijf dan altijd irritante vragen stellen en vraag dan zelf of ze het willen opmeten
hi dames! wat goed van je hartje mimi! super! hier vandaag de allerbeslissende echo gehad.. het klopt het ja of nee verhaal... ennnn HET KLOPT!!! voor het eerst ooit klopt er een hartje in me! Ik en alohaman hebben keihard gehuild toen we het zagen! het klopte heel sterk en hard helemaal goed! er zijn enkele metingen gedaan van 0.83 cm tot 1,03 cm. de computer heeft me op 7 w 1 dag gezet ik dacht 6 w 6 dagen. Ik mag dinsdag nog een keer terug omdat het miskraam gevaar pas verlaagd zou zijn zodra het vruchtje boven de 1 cm is. dus voor me eigen gevoel kreeg ik die echo aangeboden. nou graag!! Ik moet wel naar de fysio want ze vermoedde bekkeninsabiliteit in ontwikkeling bij me. ik heb erg veel pijn in me heupen rug en liezen en ze denken nu dat het komt doordat ik zoveel zwanger geweest ben dit jaar dat me banden ect nual verweekt zijn. Ik krijg dus waarschijnlijk nual een bekkenband aangemeten. en ik heb medicijnen tegen de maagzuur gekregen en moet nieuwe steunkousen laten aanmeten. maar ooo ik ben zoooo blij!!!!! in me album staat een foto! ( niet zo duidelijk maar toch)
Wow, goed nieuws Aloha, Heel erg enorm gefeliciteerd wat een mijlpaal Kan me voorstellen dat jullie een vreugdetraantje lieten. Wat een opluchting hè. Fijn ook een paar dagen verder Nu gaan genieten hoor met steun van de bekkenband
haha jaa thnx!! bekkenband moet ik nog even uitzoeken hoe dat met de verzekering zit... kan er wel 1 opmaat laten maken mja dat kost wellicht wel heel wat.. en als ik het niet vergoed krijg vind ik dat zonde. dan maar liever een goedkopere standaard variant halen in de winkels.. mja dat bekijken we nog wel even. eerst het goede nieuws laten bezinken wanneer mag jij weer? vind het moeilijk bijhouden hier wanneer wie moet haha
Ik mag 8 december weer hartje luisteren ;D Maar kan nu al meer genieten omdat we veel verder zijn dan de **** die waren voor week 7 en wij zitten al in wk 13. Dus begint al serieus te worden Wen er maar rustig aan Aloha, het kan heel goed goed gaan