Ik probeer er maar vanuit te gaan dat het binnen de perken blijft. Ik ga naar het Radboud. En met deze week erbij moet ik nog 5 weken werken. Het kan me niet snel genoeg gaan
Balen Meleka, maar in het Radboud ben je in goede handen. Er zijn natuurlijk ook veel vrouwen die geen moeite hebben met zwanger worden en blijven die een te hoog suikergehalte ontwikkelen of een hoge bloeddruk. Alleen was het zo mooi geweest als de rest van je zwangerschap en bevalling probleemloos was verlopen. We houden hoop. Misschien trekken de waardes wel weer bij bij een bepaald dieet en mag je weer terug naar de verloskundige? Of zou dat niet kunnen? Ik mag ook nog vijf weken. Ik heb het omgekeerde: Ik kan me nog niks voorstellen bij verlof, haha. Mijn man heeft gisteren het kamertje gesopt en opgeruimd, zelf dacht ik: 'Dat komt wel met 36 weken'. Het is ook wel een rare periode geweest met reorganisatie op mijn werk een een aankomend faillisement op mijn man zijn werk. We gaan nu onze financiële situatie maar eens onder de loep houden. Daar zit ongetwijfeld rek in, we moeten alleen even kijken waar overal precies.
Hihi, dat vindt ik een mooie uitdrukking in deze tijd Sprokkel, die neem ik mee Meleka, das ff een domper, wanneer weet je meer, hoe vaak meten ze je waardes? Fijn dat je in goede handen bent en lekker dat t verlof steeds dichterbij komt
Hey meiden, even een knuffel voor iedereen! Hier druk en vandaag voor het eerst sinds de hartmedicatie op het juiste niveau is, weer eens een redelijk goeie dag met een Caitlyn die erg lacherig was. Slapen gaat overdag nog vooral in de draagdoek en daarbuiten weinig, maar als ze nu op gaat knappen, gaan we daar misschien ook wat rust in krijgen Vandaag was iig erg fijn zo Morgen controle kinderarts, volgende week controle kindercardioloog en intake kinderpoli Nijmegen met hartecho- en filmpje weer, maar begin er nu wat vertrouwen in te krijgen dat we echt de goede kant op gaan
*kijkt even goed en probeert het na te doen* Rozemarijke wat fijn! Wij zometeen pretecho, ik kan wel huilen van nieuwsgierigheid (maar ik kan sowieso nogal vaak huilen tegenwoordig )
Sorry Meleka, ik vergeet je helemaal; meid, als je nu (pas) hoge suikers ontwikkelt heb je dikke kans dat je met een dieet alles wel binnen de perken houdt hoor! Wel jammer dat je naar de gyn moet, das echt niet leuk. Maar vergeet niet dat je al zover gekomen bent deze keer en dat je dat toch maar mooi even gedaan hebt!
Veel plezier vooral straks Ireen! Ben heeeeeeel benieuwd! Caitlyn goed gegroeid: 1 cm en 385 gram in een kleine 2 weken! Nu 56 cm en 4585 gram, (bij geboorte 49 cm en 3600). En ze heeft vanochtend zowaar een half uur wakker in de kinderwagenbak om zich heen liggen kijken! (Dus ik gauw even de vaatwasser in en uitgeruimd, zonder balast op m'n buik ). @Mirri: superfoto! Mooi meiske hoor!
Alles zag er goed uit, maar het was natuurlijk geen medische echo, dus we wachten dat af tot 10 december (GUO). Kindje lag echt heerlijk te kroelen, stak steeds duimpje omhoog en frummelde zichzelf helemaal in elkaar zoals babies doen. We krijgen een jongetje! (heel eerlijk gezegd vind ik dat best een opluchting, een meisje zou ik ook superleuk vinden maar ik heb ergens het idee in mijn hoofd geplant dat ik geen levende meisjes kan baren, dus dat zou wel een hoop zorgen met zich meebrengen). Dus maar goed dat ik veel kleertjes bewaard heb! Ik ben nu een jasje aan het naaien van turqoise wol met badeendjesgele voering
Oh Ireen wat fijn! Gefeliciteerd en wat leuk nog een jongetje! Mirri wat een schatje! Meleka, wanneer heb je de afspraak bij de gyn? Ik was ook echt aan het aftellen op mn werk... en ik had er ook wel moeite mee om te stoppen, maar nu merk ik dat ik me echt veel beter voel! Voel me eigenlijk het beste in de zwangerschap tot nu toe! Rozemarijke, fijn dat het goed gaat met caitlyn! En fijn dat ze dr goed in de gaten houden... succes in het radboud! Hier > Alles nog redelijk rustig... ik wil alleen teveel doen, met als gevolg dat ik nu bekaf ben... ik denk toch maar een beetje gas terug moet nemen. Vannacht paar keer wakker gelegen van onrustig gevoel in mn buik, echter na de ochtend denk ik dat het iets in mijn darmen was dat dwars zat... whaha
Je hebt toch geen last van je hormonen hè ;P Fijn, een mooie echo Ireen en n stoere jongensmamma, leuk Ireen Rozemarijke goed dat Caitlyn en je gezin weer wat rust hebben. Joehoe, goed dat je naar le lijf luistert, verdeel je kracht
hier ben ik lang niet meer geweeestt!! wat goed om te lezen dat velen zo ver al zwanger zijn! mirri jou kleintje al 6 maanden! gaat hard he!
Ja, vandaag precies n half jaar, taart gegeten Jullie prinsesje al 7 mndn Moesch, wordt steeds leuker hè zoals ze reageert op iedereen in t gezin, prachtig.
Hallo dames. Door allerlei omstandigheden ben ik hier veeeeel te weinig. Ik ben jullie zeker niet vergeten hoor, en lees ook alles wel (meestal midden in de nacht als ik toch wakker lig). Ik hoop dat het met iedereen goed (blijft) gaan, en dat het met de dames waar het juist even tegenzit snel weer beter zal gaan. Dat geld natuurlijk al helemaal voor alle wondertjes die niet helemaal "goed in hun vel zitten". Op iedereen reageren is voor nu beetje veel. Maar ik denk nog steeds aan jullie! Hier is het einde (gelukkig) in zicht. Ik heb al weken allerlei klachten. Afgelopen week ziekenhuis meerdere malen bezocht ivm dreigende zw-schapsvergiftiging... Vanmorgen eindelijk de kogel door de kerk... Had een afspraak bij de gyn. Baby is mooi op gewicht (eerder dachten ze nog dat het een reus zou worde, nu op 7 pond geschat), en al 2 cm ontsluiting. Vanavond ga ik me in het ziekenhuis melden. Dan gaan ze gel inbrengen en dan (als het nog nodig is) morgen vliezen breken en weeen opwekken. Zoals het er nu uitziet zullen we dus morgen of uiterlijk woensdag ons wondertje in onze armen hebben!!! Voor iedereen een heeeeel dikke knuffel!!!!
O knuffel, heftig en spannend! Veel succes en ook plezier! Hier: ik ben echt zo ontzettend moe, echt total loss, kom amper de dag door. Ik wordt 's nachts steeds wakker en kom dan niet meer in slaap. Daarbij is J ens eigenlijk elke dag voor zes uur wakker. Maar verder gaat het wel goed hoor, maar even klagen.
@Rozemarijke: Wat fijn dat het met Caitlyn de goede kant op gaat. @Ireen: Wat leuk een jongetje! Die vermoeidheid is irritant hè. Bij mij beperkt het zich gelukkig tot om negen uur al als een blok in slaap vallen tot de volgende ochtend, maar voor manlief niet echt heel gezellig. @Knuffel: Hopelijk mogen jullie snel je wondertje in je armen sluiten. Lijkt me een fijn gevoel na de spanning van afgelopen week. Heel veel succes met de bevalling! @Joehoe: Hebben ze bij jou een groeiecho gedaan? Jij zit natuurlijk ook in de weken dat het zomaar ineens geboren kan worden, hoewel een eerste vaak wel op zich laat wachten (zeggen ze). Hier gaat alles zijn gangetje. Woensdag afspraak bij de vk en over twee weken groeiecho. Volgens mij ligt de baby nog steeds in stuit. Zou fijn zijn als hij eens ging draaien.... Zo jong nog en nu al eigenwijs.
Rozemarijke, hopelijk zijn de nare tijden achter de rug en hoeven jullie vanaf nu alleen nog maar te genieten! Ireen, Hoever ben jij nu precies? (durf je nog geen banner?) Vermoeidheid nam hier egen de 20 af om inmiddels terug te zijn van weg geweest. Echt aan het aftellen qua werk.. nog 4 weken 3 halve dagen pw.. pff... Knuffel, Toi toi!! Spannend zeg! Joehoe, Voor jou ook! Nog geen tekenen dat er echt wat te gebreuren staat? Sprokkel, Succes bij de vk.. hoop dat beeb zich bedenkt en koppeltje duikelt. Ga je anders laten draaien? Hier, morgen weer echo. Weet zeker dat kindje nog steeds niet goed ligt. Ligt overdwars. Voel zijn hoofd steeds rwechts onder mijn ribben porren.. met 35 wkn laatste kr liggingsecho en dan plan de campagne maken. Uiterlijk met 39 wkn wordt er een ks of inleiding gedaan. Ivm spanningen/angst evt met 38 wkn als ik het echt niet meer trek.. Aftellen is begonnen..
@Alf: Ik weet niet of ik zou laten draaien. Eigenlijk wil ik ieder risico, hoe klein ook, vermijden. Een draaipoging gaat niet zo vaak mis, maar ja.... Eerst maar het alternatieve circuit in. (Ik ben sceptisch, maar baat het niet schaadt het niet). Ze kan natuurlijk nog een hele tijd draaien, alleen tot nu toe ligt ze constant in dezelfde positie.
Sprokkel, hier net zo. Ik wil niet laten draaien. Ergste wat er kan gebeuren met niets doen is keizersnee.. en so be it dan maar..
Ik had vorige week gelijk de dag na de uitslagen de afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis. De gyn kwam er ook even bij. De kleine is opnieuw opgemeten en alles is goed. Blijf er wel onder controle en wacht op een uitnodiging voor de diabetes verpleegkundige. Oh ja, de gyn zei dat ik ernstig rekening mee moest houden dat de bevalling bij 38 weken wordt ingeleid. Er schijnt tegenwoordig een streng protocol voor te zijn.