ja vind het heel raar om 2 hartjes in me lijf te hebben, me eigen en die van de beeb.. en dan ook nog op zichzelf kloppend.. heel raar idee!! denk dat het inderdaad langzaam wennen is.. ergens tegen oud en nieuw geloof ik het vast wel haha dan ga ik namelijk ook de 12 weken grens over. 1e ma kwam bij 12 w 5 d opgang was wel eerder opgegeven al. bleef wel groeien maar geen hartje. was een raar klompje weefsel uiteindelijk. dus heel raar om nu ineens echt een hartje te hebben. ik vroeg trouwens of ik het ookal mocht horen. dat kan wel maar doen ze niet omdat er dan golven richting het hartje gestuurd worden en die kunnen de temp verhogen en de gevolgen daarvan zijn onbekend! had dit nog noooit gehoord! maar vanaf de 12 weken vinden ze het veilig omdat dan het kindje groter is.
ow.. naja ze wouden het echt niet en als ik het verhaal van door gerichte golven heensturen met het apparaat om het geluid terug te krijgen en daardoor tempstijging van beeb hoor dan hoeft het van mij ook even niet
Oowww, gelukkig komen de feestdagen eraan dan vliegt de tijd meid. Voor je t weet zit je in de tweede termijn, dan valt er een boel spanning van je af. Ik ben nog verbaasd dat t Beebje is blijven zitten, stond stijf van de stress. Nu ben ik gelukkig wat rustiger
aloha wat een super nieuws zeg!! en wat fijn dat je al zosnel terug mag komen voor de volgende echo. gebruikte jij nu medicijnen wat je de voorgaande keren niet hebt gebruikt of is er niks veranderd??
ik gebruik helemaal niets. ik zou in janauri naar gent gaan voor het eerst. en ik had even dus die at3 afwijking wat nu blijkbaar een foute test geweest is, anders had ik heparine gehad. maar op dit moment niks aan het gebruiken. ook totaal onverwacht zwanger trouwens. snap er niks van!
oja nu weet ik het weer je moest nog naar gent ik dacht dat je er pas geweest was. nou ik hoop dat je er ook nooit gaat komen. net als mykelti die had ook een afspraak staan maar die hoeft er gelukkig ook niet heen
Haha, ik had de moed opgegeven omdat ik een slechte uitslag van m'n eitjes kwaliteit had. had er niet meer opgerekend Nou,ja blijkbaar helpt t om het los te laten Verassings baby's krijgen we
ja haha ik had afstand genomen even van het forum, ben de eerste 2 weken van me cyclus doodziek geweest 2 antibiotica kuren koorts tijdens eisprong en 3 x seks in de hele cyclus. en zie hier hahaha al heb ik het vermoedde dat die anti biotica misschien er iets mee te maken heeft..
hoe zit het met jullie buikjes? mijne groeit dus al heel erg en volgens gyn kwam dat doordat dus alles bij mij al week word en me baarmoeder al stijgt.. zie me album.. en schrik!!
Wow, beste buik Aloha leuk hè Mijnes was ook erg opgezet in t begin, allemaal gas. KOn ook niet veel eten en moet steeds inwendige echo's. Ze zien nix door t gas
Mykelti gaat goed met hem hij komt niet snel aan wat mij wat onzeker maakt, maar kraamhulp is weg dus wegen elke ochtend gebeurt niet meer en nu gewoon mijn gevoel volgen. Volgende week isde wvk er en dan wordt er weer gewogen. Aloha YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toen ik het hartje hoorde van Dean moest ik ook vreselijk huilen. Wij hebben hem wel gehoord. Man heeft het gefilmd en je horot mij emo wezen hahaha. http://www.youtube.com/watch?v=S_DNuKVwUGs word nu weer emo, heb mijn knul op schoot en luister naar de echo, smelt Maar over BI, géén bekkenband!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan je een link sturen voor super therapie, maar géén band!!!! dat is alleen als het écht niet meer gaat!! buikje groeit nu g=hard omdat het je 6e is in korte tijd zegmaar had ik hier ook
Even kort VIA tel maar heb meer info over het bekkenband verhaal voor me ben echt leek erin Vind het nu wel flauw dat Ik het niet gehoord heb haha jullie allemaal wel! Naja komt vast straks genoeg nog! Gaan we gewoon vanuit! Jaa bizar he hoe Ik je nagedaan heb Hahaha nu doe Ik je ook na met een gezonde beeb krijgen hoor ben der nu zat van
mooi filmpje Aowyn! Enne, ik denk dat je zoontje niet zoveel aankomt, omdat hij gewoon al flinke reserves had. Zolang hij tevreden is en geen honger aangeeft, dan is het volgens mij wel ok. Straks moet hij natuurlijk wel gaan groeien maar denk dat het wel goed zal komen. Aloha, volgens mij is die bekkenband niet ok, omdat je dan je bekken juist lui maakt. Dat bedoelt Aowyn volgens mij ook met dat je die pas moet gaan gebruiken als het echt niet anders kan. Sterkte, bekken lijkt me auw!
Goed hè Mykelti. Was gister bij Prenatal, ben verliefd geworden op de Joolz kinderwagen haha. Maar ga m nog niet aanschaffen.... Misschien met 7 mndn Wanneer heb jij de wagen gekocht Aowyn ? En welke
Hihi, nou ik hoop eigenlijk dat ze wel nog 26 weken blijft zitten... Hier gaan we ws voor de Maxi Cosi Elea. Erg veel voordelen aan en duwstang kan op en neer ipv omhoog/omlaag, aangezien wij een erg groot lengteverschil hebben. Staat ook erg stevig en dat is weer handig met de honden. Blijft opgeklapt ook rechtop staan. Moeten nog wel in real life testen, maar daar wacht ik nog wel even mee.