Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Knuffeltje, hopelijk heb je je knulletje al heerlijk in je armen!

2. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Knuffel al nieuws??

Hier... Mirri > Ja ik mag bevallen en vind het ongelofelijk spannend... vooral omdat ik niet weet wat ik kan verwachten... al 2 nachten achter elkaar krampen in mn rug, maar dan bovenin... spanning en belasting denk ik...
    Verder vandaag controle, alles goed... de knul ligt mooi naar beneden en ingedaald... volgende week maandag weer controle als ik het red...

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend Joehoe! Ik werd heel rustig en maakte me nergens druk om toen de bevalling begon, dus go with the flow! :D

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ireen, super dat het zo goed gaat :)

Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar Knuffel :D

Joehoe spannende tijd voor jou! Ik ben benieuwd hoe ik het zal ervaren. Uitgaande van hoe het nu voelt go with the flow. Maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen als de tijd daar is.

Vanwege zwangerschapssuiker moet ik overmorgen naar de internist. En gelijk ook mijn controleafspraak met de vk in het ziekenhuis. Voor de internist moest ik 3 dagen 5x per dag de glucosewaarde vaststellen. Die zijn tot nu toe heel netjes, muv de nuchtere waarde van vanochtend helaas. Ik ben benieuwd wat de internist zegt.
    Verder toch wel spanningen hier, hoewel ik mijn best doe de zorgen voor later ook echt de zorgen voor later te laten zijn. Ik verwacht gevoelsmatig niet dat mijn arbeidsovereenkomst wordt verlengd. En nu is mijn man per 1 juli ook nog eens zijn baan kwijt :( Nou ja, hij houdt ivm reorganiatie 13 uur per week over, maar dat is natuurlijk veel te weinig. En dan een kindje op komst. Onzekerheid dus. Maar we proberen positief te blijven denken en voorlopig ons te richten op ons kindje. Verder vorige week een wortelkanaalbehandeling gehad, wat een opluchting. Ik heb echt pijn geleden en een paar paracetamolletjes helpen bij een flink ontstoken kies niet. Maar goed, dat is gelukkig achter de rug. Verder gaat het goed :D

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jemig Meleka, dat is zwaar k*t, om het maar even bij zijn naam te noemen. Stress kan je suikerwaardes ook verhogen, dus probeer wel relaxed te blijven, hoe moeilijk ook.

Hopelijk vind je man snel een nieuwe baan! Heeft hij nog rechten nu hij zo wordt weggesaneerd?

6. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Jeetje Meleka, wat vervelend... ik hoop voor je dat jou contract wel verlengt gaat worden en dat dat mooie kleintje straks een klein beetje de zorgen kan verlichten!
    Ik duim voor je dat de suiker meevalt, succes bij de internist woensdag!

Ik ben denk ik gespannen omdat ik al heel wat over de bevalling heb gelezen en ik al eens heftige weeen heb gevoeld tijdens mijn eerste miskraam :-S
    En loslaten is ook wel een dingetje hoor... ben nogal een controlfreak :) Ik weet natuurlijk niet wanneer het zal beginnen... daarnaast weet ik ook niet wat me straks te wachten staat... ookal willen we dit al jaren!
    Kortom: onzekerheid alom... maar Go with the flow klinkt als een hele goede raad! :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Joehoe, hier ook wel een controlefreak, maar ik vond een miskraam niet te vergelijken met een echte bevalling. Je hebt bij een mk natuurlijk ook niet de hulp van de hormonen, die je straks wel hebt. Je kan er niet eens bij nadenken, wordt helemaal uit handen genomen. :D

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even een berichtje van mij: vrijdag 30 november om 17:15 uur is onze zoon Cas Storm geboren. Hij was 3720 gram en 52 cm.
    Het was een redelijk snelle en heftige bevalling. Na 2 nachtjes zknhs (Cas wilde niet drinken) zijn we gisteren thuis gekomen. Het drinken gaat nog steeds moeizaam maar komt uiteindelijk vast goed!
    Knuffels van een verliefde Knuffel!!

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wat een opluchting Knuffel, je mannetje lekker thuis, stoere naam Cas, dus t was liefde op t eerste gezicht ;)
    Van harte gefeliciteerd, veel geluk samen.
    Heftig hoor n snelle bevalling, je kan t maar gehad hebben hihi.
    Wat drinkt Cas, bv ?

10. Alf

Alf Niet meer actief

Gefeliciteerd knuffel!

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Joehoe, spannende tijd he, zeker de eerste x tips euhhh.mij hielp de gedachte dat zoveel vrouwen ons voor zijn gegaan ;)
    Enne, kindje komt pas wanneer t jarig is haha ;P

Meleka, gedoe hoor, geeft toch spanning al wil je t niet, gelukkig heeft hij nog wel 13 uur en n aardige tijd om te solliciteren.
    Hoop de de suiker stabiliseert.

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel, gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is gegaan en succes bij het drinken :)

Sjonge, was ik blij en opgelucht over mooie suikeruitslagen de laatste dagen, nu weer bezorgd. Een flinke uitschieter zoals ik nog niet eerder heb gehad na het avondeten. Balen :( Voor het slapen gaan nog een keer prikken, duimen dat het weer naar beneden is gegaan.

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voor het slapen gaan juist een record maar dan juist een hele lage waarde. En nog een keer getest binnen een minuut en weer 0.3 hoger??? Ik vind het vreemd ;)

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hmm,raar hoor, apparaatje stuk ? Je moet zelf wat voelen toch als die waardes niet goed zijn.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
  16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Mykelti. Ik ga proberen me rustig te houden.
    Klachten heb ik er niet van. Ik ben juist niet moe, dat gaat prima.
    Ik test vandaag uit nieuwsgierigheid door. Vanochtend een lage meting, maar boven het minimum. Maak me toch wel een beetje ongerust over de kleine. Gelukkig morgen naar de internist en de verloskundige.

De kiespijn is helaas weer terug nadat de tandarts die gister (voorlopig) heeft afgesloten. Dadelijk weer bellen. Moet ook met ma naar de internist voor allerlei uitslagen. Druk en spannend dagje dus weer.

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Je hebt het er druk mee Meleka, hoop dat het opgelost wordt en neem je rust daarna, lekker genieten van je trappelende baby in je buik.
    Voor je t weet is ze eruit ;) dan is recht druk ;P
    Ik heb soms wel heimwee naar m'n buik, t lekkerst is het dat de baby compleet verzorgd wordt. Pas buiten de bm hebben ze veel meer zorg nodig; krijgen ze honger, kou, vieze luiers, badderen.
    Haha, daar doen we t voor toch ;P
    Knuffel, lekker zorgen voor kleine Cas en ik hoop dat je zelf goed herstelt van je bevalling

18. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Knuffel!! Wat een leuke naam Cas. :D Lekker knuffen met jullie baby'tje nu.

Succes vandaag met alle afspraken Meleka. Wat klote van jullie banensituatie. Daar zit je nu niet op te wachten. Hier is manlief zijn baan in de loop van volgend jaar ook kwijt, maar daar wordt weinig/niks over gecommuniceerd vanuit zijn werkgever. Ik vind vooral de onzekerheid erg. Als je nu wist dat je zo een nieuwe baan had...

Joehoe, wat mij als controlfreak erg hielp tijdens de bevalling was focussen op rustig blijven en de ademhaling. En het besef dat het langer duurt als je niet ontspant. Zeer doet het toch wel (bij de meeste vrouwen), maar ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat het niet de ergste pijn ooit is geweest. De eerste keer plassen na de bevalling vond ik erger.

Hier weinig nieuwtjes. Volgende week pas weer afspraken bij vk en voor de groeiecho. Baby volgens mij nog steeds in stuit. Ik ben al op zoek geweest naar ziekenhuizen waar je een natuurlijke keizersnede kunt doen (beetje erg vroeg want het kan nog alle kanten op, maar ik ben graag goed voorbereid ;)).

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een natuurlijke keizersnede, Sprokkel?

Uitslagen van ma waren gelukkig niet naar. Helaas niet gevonden wat er scheelt, zo blijven we maar doorgaan. Het went ;)
    Ik ga de tandarts bellen om de kies weer open de maken, pijn neemt weer toe. En dan morgen overleg in het ziekenhuis over welke antibiotica ik kan nemen. Maar ik ga niet weer dagen met pijn lopen.
    Suikerwaardes vandaag tot zover ok. Gister een bord Turkse rijst gegeten, schijnt niet suikerproof te zijn. Misschien een verklaring voor de uitschieter van gister.

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Knuffel van harte!! Eindelijk jullie mannetje thuis! En verliefd ook nog! ;)
    Good luck met het drinken.. komt vast goed!

Wat vervelend van je kies Meleka! Ik hoop dat snel de pijn minder is. Succes morgen bij internist en vk.

Hier > heb het steeds zwaarder... mn buik trekt en rug doet pijn... ik zoek maar veel de bank op... ;)

Deel Deze Pagina