Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meleka: dat is toch wel ontzettend sneu. Hoe is het vooruitzicht op ander werk? Weet niet in welke branche jullie werken?

@Sprokkel: lief dat je het vraagt. Gaat iets beter, hij is minder benauwd. Echter zijn we nu alledrie flink verkouden, waardoor hij weer meer hoest en wat benauwder wordt. Hopelijk morgen op het KDV te doen voor hem, anders moet ik weer vrij nemen. Hij slaapt ook al dagen slecht 's nachts (lees ieder uur wakker). Kan door de meds komen, maar sneu is het wel.
    Hoe is het met jou? Nog maar eventjes!

2. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Meiden!

Even kort! 7 december om 17.34 uur is onze lieve zoon Quinn geboren!
    Ik ben zoooo blij en trots! Hij is 53 cm en weegt 3710 gram. Het gaat tot nu toe heel goed en borstvoeding lijkt goed op gang te komen.
    Bevalling was heftig, maar ik heb niets te klagen!
    Alsof het voorgevoel was... heb ik mijn mams (ze woont wat verder weg) de donderdag nog naar mij toe laten komen ivm de te verwachten sneeuwval vrijdag... en idd in die sneeuwval gingen we glibberend naar het ZH!

Ik lees/leef nog steeds met jullie mee hoor meiden! En hoop dat jullie ook snel uit onzekerheid zijn en jullie kleine in je armen mogen houden... want oh... wat een gevoel!

Veel liefs

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

*breekt in *

Joehoe: van HARTE GEFELICITEERD!!! Fijn dat alles goed gegaan is!!
    Nu lekker genieten meis!!

*breekt weer uit*

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Joehoe, gefeliciteerd! Was het toch een voorbereiding... Mooie naam Quinn, een van onze katten heet zo. ;) Een "wijs" kind. :D

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Joehoe!! Ook al zo'n stoere naam. Ik vind Quinn erg leuk. :D Stond ook op mijn lijstje als J een jongen was geweest. Ga je je bevallingsverhaal met ons delen als je je handen wat meer vrij hebt? Vind ik altijd erg leuk om te lezen. :)

6. Alf

Alf Niet meer actief

Wauw Joehoe, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Prachtig geboortegewicht en lengte, dat heb je netjes gedaan.. wat een geluk hè, na al die tijd..
    Geniet ervan meid! Liefs

7. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, Jeetje.. bescheiden dametje heb jij aan.boord zeg ;)
    Deze vriend is meestal vrij woest in zijn bewegingen. Merk dat hij meet slaapt nu, dat is wennen.. maar maak me niet zoveel zorgen meer.

Vandaag (denk ik) voorweeen.. niets wat weggepuft moet worden, maar het rommelt.. morgen naar gyn, ben benieuwd

8. Alf

Alf Niet meer actief

Wat kl*te van jullie beider baan zeg.. hoop dat et iets op jullie pad komt.. hier moet je je eigenlijk geen zorgen over mogen maken nu hè..
    Wicked world.. :(

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dat moet eigenlijk niet en ik moet zeggen dat de komst van onze kleine een en ander wel in een ander perspectief plaatst dan het anders waarschijnlijk gedaan zou hebben. Maar het is een grote zorg. Helemaal omdat we niet veel recht op ww hebben en we een hypotheek moeten betalen. Maar samen zijn we best een heel goed stel en we praten elkaar flink moet in. We komen er wel!

Joehoe proficiat. Wat fijn dat alles goed is gegaan! :)
    En een hele leuke naam.

Hier gaat het ook wat minder. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik had vandaag voor de tweede keer last van bibberend zicht. Het blijft helder. Vorige week heel kort aan de zijkanten van mijn zicht. Vandaag toch wel wat langer en maar voor 1 oog, een bibberende vlek voor mijn oog. Het kijken wordt dan gelijk een stuk lastiger. Het zal je maar in de auto overkomen. Morgen ga ik bellen. Intussen blijf ik 3 dagen per week voor de internist testen op suiker. Gister toch weer een flinke uitschieter :( Morgen naar de diëtist in het ziekenhuis en woensdag een belafspraak over de laatste waardes met de internist. Volgende week pas weer naar de verloskundige. Maar ik maak me toch wat zorgen. Misschien kan ik eerder komen als ik morgen bel.

Verder heb ik gister alle kleertjes gewassen, leuk leuk leuk! :D Ik begin al echt uit te kijken naar ons meisjes. Op mijn werk blijk ik ipv een negatief saldo aan vakantieuren nog ruim een week in de plus te staan. Ik wil deze nog opnemen en volgende week niet meer werken. Ben benieuwd hoe erop gereageerd gaat worden, ik moest zelf achter die uren aan omdat ik dacht dat er iets fout berekend was. Is dus ook zo.

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig vandaag prachtig lage suikerwaardes. Nu juist na het avondeten een voor mij hele lage waarde ipv een uitschieter :)

Trouwens Alf, ik heb voor mijn ontstoken kieswortel (noem je dat zo? :D ) die antibiotica gekregen die jij noemde. Gelukkig geen overgevoeligheidsreactie gehad en de klachten zijn weg. Dus kiesje mag gelukkig voorlopig blijven zitten. Morgen een tijdelijke vulling erin voor de rest van de zwangerschap. Pff 4 keer naar de tandarts in anderhalve week, dan is het mooi geweest ;)

11. Alf

Alf Niet meer actief

Hihi.. wortelkanaal bedoel je ;)
    Amoxi gaat meestal wel goed, en werkt super op kiezen.
    Evt goed aan de actimel/yakult als probiotica.
    Hopelijk ben je voorgoed van je klachten af nu!!

Fijn dat je extra uren blijkt te hebben! Mooi een weekje eerder op pauze! Super dat je suikerwaarde netjes was na de maaltijd, hopelijk morgen bij internist ook tevreden mensen!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Joehoe, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quinn, wat een wonderlijk gevoel hé ;)
    Veel geluk samen

13. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Hi ladies,
    ik kom ook weer even aanwaaien.
    Knuffel gefeliciteerd met je zoon Cas,
    Joehoe jij ook gefeliciteerd met Quinn.
    Wat een leuke namen, lekker stoer.
    Hoop dat jullie beide lekker kunnen genieten nu ze er eenmaal zijn.

Hier vandaag 27 weken alweer! Blijf me verbazen hoe snel het gaat ondanks alle angsten. Alles gaat hier goed, afgezien van alle bijkomende kwaaltjes (vreselijk maagzuur op het moment), maar ik klaag niet hoor! Zijn begonnen met ruimen, en hopen voor het eind van het jaar in huis alles te hebben gedaan zodat de babyspullen er in kunnen.

@Meleka en Alf: heel veel sterkte met de laatste loodjes, hoop dat de komende weken voorspoedig verlopen.
    @all: wel alles bij gelezen maar ben zo moe van m'n werk s'avonds dat ik geen puf heb om te reageren, sorry! En de kleine is een nachtbraker, hij is vreselijk druk 's nachts, dat wordt nog wat haha, gauw afleren.

Fijne dag allemaal!

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lym wat fijn dat het goed gaat! :)
    Ik vond het vanaf 20 weken ontzettend hard gaan.

Ik breek me intussen de kies. Uhh de klomp.
    Begint mijn kies toch weer op te spelen ondanks de ab :(
    Vandaag bij de dietist geweest die enkele waardevolle tips had. Ik was goed op weg, maar moet de koolhydraten wat meer over de dag spreiden. Ik hoop dat dat gaat helpen. Ook op gynaecologie geweest voor mijn zichtklachten. Ze wilden toch mijn bloeddruk controleren. Eerst meting wat hoog. Toen hebben ze eerst mijn buik onderzocht en het hartje geluisterd. Was allemaal goed :) Toen nogmaals de bloeddruk gemeten zonder trui aan. Toen was de bloeddruk wel goed gelukkig. Bij verdere klachten direkt bellen. Ik ben weer even gerustgesteld.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, sjeez wat een k*t kies!! Kuur wel geheel afmaken hoor!
    Fijn dat je controle goed was, hopelijk doen dieet adviezen je goed en wordt je zicht ook weer normaal.
    (heb je trouwens bijsluiter amoxi al gechecked op evt oog bijwerkingen?)

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gecheckt, die oogafwijkingen worden niet genoemd.
    Wel diarree, daar heb ik last van gehad.
    Hoewel last, vanavond heb ik een rare avond gehad met echt flink diarree en last van mijn buik! Ik dacht even dat het al begonnen was :( Had ik nu harde buiken? Geen idee. De pijn zwelde aan en nam weer af en mijn buik werd stijf en hard. Wat zijn we toch onwetend voor zo'n eerste bevalling!

Trouwens die ab kuur voor de kies zit er vandaag op.
    Donderdag zou ik een tijdelijke vulling laten zetten (eigenlijk vandaag maar moest onverwacht naar het ziekenhuis). Nu verwacht ik dat donderdag de kies eruit gaat, want ik had 2 opties: of de ab slaat aan of de kies gaat eruit. Daar baal ik echt van. Het eerste gat in mijn gebit.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Vannacht om 02.50 uur is onze zoon Jelle geboren via een spoedkeizersnee. Jelle ligt op neonatologie en heeft het wat moeilijk met zijn ademhaling. Komt goed zeggen ze hier. Vannacht ineens gebroken vliezen en veel bloed, meteen in auto gesprongen naar Hoofddorp en in lag in no time onder volledige narcose op de ok. Wegens overbezetting couveuse liggen we nu allebei in Alkmaar.

Het bleek een placenta praevia die aan het loslaten was.. ik heb geluk gehad. Nu beduusd en gespannen. Hoop dat ik hem snel mag vasthouden.

18. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Jeetje Alf, wat zal je geschrokken zijn!
    Hoe gaat het inmiddels? Jelle heeft wel een mooie geboortedag uitgekozen, dat moet goed komen! In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie geweldige zoon! En ik hoop dat je m snel lekker kan knuffelen! Neem je tijd om alles op je te laten in werken, tis weer geen lolletje waar je weer door heen bent gegaan.
    Lieverd ik denk aan je, heel veel sterkte en kracht om hier weer van te herstellen en vanaf nu alleen maar zonneschijn.
    En vooral genieten van jullie mannetje!
    Dikke kzz

19. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Oh Alf, hoe zul jij ooit nog rustig zwanger kunnen zijn?! Wat een geluk dat je vliezen gebroken zijn zodat je het bloed zag.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelle, hopelijk mag je hem snel in je armen sluiten!
    Als ik iets voor je kan doen, ik woon in de buurt.

Joehoe gefeliciteerd, sorry ben er een beetje laat mee! :) Hoop dat alles goed gaat!

20. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Onze 20 weken echo was goed. Verder te weinig puf om veel te schrijven, maar alles gaat verder goed.

Deel Deze Pagina