Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden,

even kort, het blijft hier gedoe :(
    Maar Joehoe en Alf: gefeliciteerd! Alf, wat een narigheid er dan weer bij zeg! :(

@Ireen: super dat de echo goed was! Had er voor het weekend nog wel aan gedacht dat jullie 'm hadden, maar daarna werd het hier hectisch :( Maar ben helemaal blij voor je! Hoop binnenkort even tijd en energie te hebben om weer even te pb-en :)

@hier: het blijft gedoe dus :( Caitlyn is de afgelopen 1,5-2 weken steeds wat slechter gaan drinken weer. Vorige week van woe-do ineens hoge koorts en pats: donderdagochtend weer een tachycardie, dus toen stonden we weer op de seh met 'r. Gelukkig zakte haar hartslag net voor ze haar een ijszak op d'r gezicht zouden duwen zo ineens van 300 naar 200, (ze zal wel gedacht hebben: onee, niet nog eens! :().
    Heeft daarna nog tot en met zondag steeds hoge koorts gehad (39,8). De reflux verergerde de afgelopen weken ook beetje bij beetje weer en dat bereikte dit weekend weer een toppunt, dus maandagavond hebben we het ziekenhuis weer gebeld en gisterochtend heeft onze eigen kinderarts teruggebeld en wilde ons direct zien vervolgens, (erg fijne, betrokken man die erg pro-actief handelt. Zal z'n leeftijd wel zijn: zo ergens rond de 60 en al opa....).
    Dus inmiddels heeft de dame hier sotalol voor haar hart, nexium voor de reflux, forlax omdat ze door de nexium verstopping krijgt en nu erythromycine omdat dat als bijwerking snellere maaglediging heeft, zodat voeding minder gemakkelijk terug kan komen.
    Ze drinkt nu weer beter, elke 3 uur zo'n beetje 70-80 cc. Maandag was dat nog elke 2 uur 30-50 cc.... en dan steeds liggen krijsen, of van de honger of van de pijn of van beide tegelijk :( Heartbreaking :(
    Dit is de laatste week van m'n verlof, maar ik voel me alsof er een vrachtwagen over me heen gedenderd is, dus ik ga me ziekmelden en dan dus nog even niet de ww in en nog even niet hoeven solliciteren. Ga al gillen bij de gedachte dat ik er ook nog bij zou moeten werken :(

Maar goed, hopen dus dat de medicijnen aan gaan slaan en we binnenkort eens rustige tijden gaan krijgen.
    Knuffel voor jullie allemaal, ik denk wel aan jullie en leef mee :)

2. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alf: Jeminee, zo tik je een berichtje, zo ben je bevallen. Wat schrikken en wat onverwacht. Ik wist niet wat ik las. Gelukkig was je er snel bij. Ik hoop dat jullie Jelle snel kunnen knuffelen. Hartelijk gefeliciteerd met jullie mannetje!

@Ireen:Mooi dat de 20-weken echo goed was. Baby goed kunnen bewonderen?

@Rozemarijke: Jullie krijgen het ook wel voor jullie kiezen. Het lijkt me iedere keer zo schrikken. Groot gelijk dat je je ziekmeldt. Lijkt me werkelijk geen doen om te moeten solliciteren of werken in jullie situatie. Dikke knuffel.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi meiden,

Even een niet zo'n leuk berichtje van Alf.
    Jelle heeft moeite met zijn ademhaling en is overgeplaatst naar het VU. De komende uren/dagen zijn behoorlijk spannend.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ireen, gefeliciteerd!

Rozemarijke, jeetje wat zullen jullie weer geschrokken zijn...bah. Zo sneu voor zo'n klein beebje. Heel veel sterkte. En goed dat je je ziekmeldt, werken is nu toch geen optie. Knuff.

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend vervelend nieuws van de kleine Jelle. Mocht je hier lezen Alf: heel veel sterkte gewenst, natuurlijk ook aan Alfman en de rest van de familie. Ik denk aan jullie.

6. raspberry

Alf: heel veel sterkte!

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    ook vanuit hier...

8. raspberry

Onze kleine meid trouwens ook weer in het ziekenhuis. Geen nare dingen zoals bij Alf, maar morgen een gastroscopie vanwege de heftige reflux. Hopelijk dat daar iets uitkomt waar we mee verder kunnen.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Jelle en Alf, ik denk aan jullie, wens jullie veel kracht en hoop dat het goed komt met het kleine dappere mannetje. <3
    En gefeliciteerd Alf met de geboorte van Jelle, hoop dat jullie snel van elkaar kunnen genieten

Rozemarijke, nog niet gaan werken hoor, wat een uitputtingsslag, zo zwaar als je kleintje pijn heeft, hoop dat er n oplossing wordt gevonden. Sterkte

Ireen, fijn, goed nieuws, een goede 20 weken echo geeft weer wat vertrouwen, rustig aan, je bent op de helft al ;)

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, de tranen springen in mijn ogen.
    Heel veel beterschap voor de kleine Jelle en heel veel sterkte voor jou en je partner.

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Schrikken he Meleka.
    Wel goed dat je op tijd wakker werd en in t ziekenhuis was Alf.
    Loslatende placenta komt gelukkig niet vaak voor maar akelig wanneer t je gebeurd, m'n duimen draaien voor Jelle, zet m op manneke.

Meleka, je kies eindelijk goed ?

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kies kan geen problemen meer veroorzaken, hij is eruit.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @rozemarijke: hopelijk levert het onderzoek is constructiefs op en kan jullie meisje eindelijk goed geholpen worden. Houden haar reflux en de hartproblemen verband met elkaar? Zou me zo kunnen voorstellen dat ze van extreme reflux zoveel pijn heeft, dat haar hart hier op reageert?
    Sterkte!

@Meleka: ach, beter kwijt dan rijk. Als je een flinke infectie krijgt, dan ben je verder van huis. Wel een beetje "pijnloos" ondergaan?

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen nieuws over Jelle?
    Hopelijk betekent geen nieuws hartstikke goed nieuws!

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti het was bijna pijnloos, mocht geen naam hebben.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, toch eruit? Misschien maar beter.. je kunt wel napijn hebben trouwens.. daar waar de wortelpunt zat kan het nog pijnlijk zijn..

Ik ga update over Jelle ff copy pasten ;)

17. Alf

Alf Niet meer actief

:
    Het is hier erg spannend geweest. Gisteren flinke dip.. Nu aansterken en uitrusten door de beademing. Komende dagen komen de uitslagen van de mogelijke infecties binnen en kunnen ze ook daarop specifiek gaan richten. Longrijping is een proces van tijd.. Door zijn drains kan ie nog niet bij me buidelen, maar dat komt hopelijk snel.
    Het blijft nog spannend want zijn longen zijn ziek en hij heeft het zwaar.

Met mij gaat het goed. Eerste dag na ks is niet grappig, maar herstelt als een malle! Jank wel de ogen uit mijn kop van de schrik, de spanning over of hij het wel haalt en de hormonen..:(

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meis,

In het andere topic ook al even gereageerd, maar jee, het is toch logisch dat je zo emo bent?! Je wacht zo lang op het mooiste dat je kan overkomen en dan slaat het je hard om de oren... Ik duim me suf dat jullie snel van elkaar kunnen gaan genieten.

19. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk gaat het snel beter met Jelle, Alf. En huil maar flink, die stress moet er toch uit. Het is me nogal wat, wat jullie in de afgelopen dagen hebben meegemaakt en de onzekerheid waar je in zit.

20. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Is toch logisch Alf, alle reden om te huilen.

Hij heeft dus drains, arm ventje (en arme ouders). Leg je knuffeldoekjes met je geur bij hem in de (ik neem aan) couveuse?
    En was je van plan borstvoeding te gaan geven en krijgen jullie daar een beetje goede begeleiding bij (mbt kolven bedoel ik, ik neem aan dat hij een sonde heeft)?

Wat een start voor jullie als ouders zeg, pff.

Rozemarijke hoe is het nu met Caitlyn (en met jou?)?
    Rustig aan hoor, ik lees je wel als jij er zin in hebt.

Deel Deze Pagina