Maria, ik heb problemen met ks wond helaas. Mag nog maar een keer per dag heen en weer Hulp voor als hij thuiskomt nog niet geregeld. Heb recht op uitgestelde kraamzorg, en anders koop ik die voor een paar uurtjes in. En ml neemt dan twee weken vrij. Wil dan geen fam oid in huis. Willen dan alleen zijn met hem.
Ow nee, arme jij! Gelukkig straks minder reistijd, dat scheelt ietsje. En dat van geen familie en alles, dat begrijp ik goed hoor. Nu eerst je kind leren kennen, en hij jullie.
Hier, na een lange dag met uitgestelde en uitgestelde en nog een keer uitgestelde babylance-drukte hebben we ons manneke gisteravond laat verwelkomt in Alkmaar. Had hem verdorie meer dan 24u niet gezien.. wat een hel!! Maar.. hij doet het zó super, drinkt inmiddels bijna elke voeding voor de helft zelf. Nu trainen.. als meneertje zo doorgaat zijn we met oud en nieuw compleet in ons eigen huis.. <3
Ja, op die babylance hebben wij ook menig dagje gewacht. Uren en uren en uuuuren duurt zoiets. Ze bestellen hem voor 's ochtends en uiteindelijk mag je blij zijn als ze einde dag nog een gaatje hebben. Alle spoedjes gaan voor, en dat zijn er doorgaans nogal wat. Maar wat een ontzettend goed nieuws, en wat knap van hem dat hij z'n voedingen al voor de helft zelf drinkt! Is hij nu van zijn slangen of, of heeft hij nog een infuusje en een snorretje? En ligt hij nog aan de monitor? Gaat het met jou een beetje beter? Slapen, slapen, slapen! xx
Maria, hij heeft alleen nog een snorretje en een monitor met nog maar 3 grafieken. Maar die gaan ze vanavond ook afbouwen. Meneer trekt hem steeds uit zijn neus en de waardes blijven goed. Ik snap het ook wel hoor van die Babylance, er waren ook veel nieuwe opnames van hele kleintjes, dat is erg genoeg! Nu is zijn grootte en gewicht een voordeel. Meneer heeft honger en kan dan errug boos worden.. Daar leer je snel van flessen
Lekker dat het zo goed met Jelle gaat Alf! Heerlijk zo'n stuk dichterbij en hopelijk idd snel thuis. Hoe zwaar is hij eigenlijk en hoe groot? Of staat dat op het kaartje... Hoe gaat het met jou en je wond? Al beter nu je niet meer zover hoeft?
Geweldig Alf, wat een fijn nieuws! Nu jullie mannetje uit de gevarenzone is vond ik het wel tijd om even met mijn banner te gaan lopen pronken!
Haha als ze die snor er zelf uit gaan trekken, zijn ze het zat. Meestal is dat idd ook het moment dat hij eraf kan. Goed zo! Hoe zwaar is hij eigenlijk?
3250 gram en 50 cm is hij nu. Klopt van zijn snor... Ben benieuwd wanneer ze hem zonder gaan monitoren. Hoewel ik dat ook weer heel spannend vind.. Net een vriend gesproken die vorig jaar hun zoontje met 35 wkn op de neo in Alkmaar hadden. Goede tips gekregen! Ireen, mooie banner!!!!
Jeutje, wat een bolle! : goed begin! Als hij geen saturatiedips of brady's heeft zonder snor, gaat hij er na 24 uur zonder incidenten af. En dan alles zelfstandig drinken en dan... NAAR HUIS! Xx
En thuis hebben we een matje van Luvion. Gebruiken we nog steeds. Is niet voor iedereen nodig, voor ons was het een uitkomst. Is zo gekocht als je straks niet blijkt te kunnen slapen vd strets
Maria, check! Ik weet dat jij hem hebt.. en weet nu al dat ik niet zonder kan Laatste brady -met snor naast zijn snufferd want trekt hem er steeds uit- was vanavond tijdens buidelen helaas een feit.. heeft ie laatste vier dagen alleen 2x gehad als ie loom en gelukzalig op me ligt.. Kort genoeg om niet te dippen in saturatie trouwens. We trainen verder..
Ja, is echt een godsgeschenk, zo'n matje. Een brady zonder saturatiedip telden ze bij ons op een gegeven moment niet meer mee. Het argument is dat kinderen die op tijd worden geboren waarschijnlijk ook brady's hebben, maar zonder monitor weet je dat niet. Als de snor eraf gaat en bij doet het goed, dan zal zo'n brady waar hij zelf uitkomt op een gegeven moment niet te zwaar meer wegen. Maar ik weet hoe het voelt hoor. De onze was extreem lang bradykoningin en ik vond het na 7 weken nog steeds een verschrikking. Maar op een dag was het plots over. 48 uur later was ze thuis. Wat fijn dat J daar zo goed verzorgd wordt door een bekende. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Jullie komen er wel hoor, voor je het weet slaapt ie in zijn eigen bed. Ieks!!! Xx
Ik ga straks toch eens vragen hoe zij tellen en omgaan met de brady's. Ik denk dat die snor er wel af is straks, het is géén gezicht ook die snor op half elf.. en boos dat ie dan wordt! LOL Hoorde in vu ook van die theorie, dat alle pasgeborenen dat waarschijnlijk in lichte mate hebben.. affin.. doe mij ff zo'n luvion mat!!! Knuffel aan je voormalig bradykoningin!