Hohoho, n gezellige kerst met familie en vrienden. Kerstavond zit erop was fijn met broers en aanhang.
Ff ego... Ik ga donderdag nachtje in zkh slapen met mijn zoon ter voorbereiding op.. en ws vrijdag naar huis! Hij doet het zo goed! Is van de monitor af (vind ik wel even een ding, maar goed) en drinkt al zijn flessen leeg.. Kan wel huilen van geluk!!
Mooi kerstkado Alf, fijn om eerst n nacht proef te draaien in t zh , goed voor je vertrouwen en goed drinken, klinkt als n sterk mannetje huil maar ff je kraamtranen, van blijdschap gelukkig.
Alf gefeliciteerd! Ik duim hard dat jullie vrijdag lekker naar huis mogen! Fijne kerst allemaal! Ego: kleine Quinn voor het eerst ingebakerd. Wel een beetje zielig vind ik het, maar hij maait zo erg met zijn armen... slaapt nu veeeeel te weinig.
Hoop dat ie lekker geslapen heeft nu.. vond het ook een zielig idee, maar ons meneertje slaapt er heerlijk bij.. die moest omdat ie voortdurend zijn sonde of plakkers lostrok..
Zo klein voelen ze zich toch het veiligst in iemands armen of ingebakerd. Marijke, eindelijk een beetje rust voor Caitlyn ? Eva draait zich ineens weer om, wat ze tijden niet meer deed en ligt dan enthousiast heen en weer te wiebelen, weer een ontwikkeling. Buikgriep hadden we voor kerst gehad en nu de kerstdagen omstebeurt een "gewoon"griepje.....koorts en brak voelen bah hoop dat we t nu gehad hebben voor dit jaar op naar n vers gezond nieuwjaar ;D
Alf, super!!! Hier is de eerste ingebakerde nacht redelijk bevallen... het in slaap vallen en blijven gaat al veel beter! X
Heeft íemand iets van Meleka vernomen? Ze is al een week niet online geweest. Hopelijk betekent geen nieuws, goed nieuws..
Nog maar 1 nachtje slapen Alf... Wat een mooi vooruitzicht! Ik weet niet of iemand van hier Meleka weleens spreekt buiten het forum? Fijn dat het inbakeren goed lijkt te werken Joehoe. Ik hoor er positieve verhalen over. Gezond het nieuwe jaar in Mirri! Hopelijk heb je het voor nu even gehad. Bijzonder hè dat kleine kinderen iets doen en dan ineens weer stoppen. J had het met van buik naar rug draaien. Dat deed ze vroeg en ze hield ineens ook weer een paar weken op. Hier aan het genieten van mijn verlof. Eerste babywasje draait. Dadelijk maar even naar de winkels wandelen en dan straks controle bij de vk.
Sprokkel lekker he verlof, heerlijk gevoel babywasje draaien Hoe was t bij de vk ? veel vaker controle's nu Alf veel plezier morgen Meleka, waar ben je ?