Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Alf: veel succes en plezier vandaag! Heerlijk, toch 2012 nog af kunnen sluiten met jullie kleine man in je eigen huis!

Mirri, beterschap!

Hier: ben moe. Drukke week geweest met de feestdagen zo, Thirza die daar dan toch nog snel van de leg van is en de twee kids van mijn man die beiden een beetje erfelijk belast lijken te zijn met de ADHD van mijn man en dus meer aansturing behoeven dan je op hun leeftijd verwachten zou... Die gaan vanavond naar huis. Manlief wilde eerst nog gaan vragen of ze het weekend niet nog mochten blijven, aan zijn ex. Nou nee, doe maar niet....

Caitlyn is wel aardig door de drukte heen gezeild. Had voor de kerstdagen een buikgriep te pakken volgens mij, sliep toen veel en dronk weinig, (helft van wat ze mag). Inmiddels drinkt ze de flessen weer leeg en ze huilt niet meer zo vreselijk veel. Dus hopelijk komende week even lekker onze rust pakken.

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Alf veel plezier vandaag!

Ik ken Meleka niet buiten hier, hoop dat alles goed is.

Joehoe hier hebben we ook een tijd ingebakerd. achteraf heb ik er spijt van, meer omdat ik nu weet dat er iets anders was (koemelkallergie en daardoor onrust), maar het kan wel goed helpen bij 'gewoon' onrustige kindjes (zonder Ria Blom dan he). Let op dat je geen voedingssignalen mist! Hoop dat jullie verder lekker aan het genieten zijn!

Rozemarijke hoe is het met Caitlyn?

Mirri mooie banner hoor, heerlijk he die bv!

Sprokkel bijna klaar, wat goed!

Hier: Zozo, lijf wil niet meer, kan weinig nog (ik las je dagprogramma Sprokkel en dan ben ik echt verbaasd dat je dat hoogzwanger nog allemaal kunt :$:D). Hier is het 1x per dag met Jens naar buiten voor een kwartiertje en dat moet ik dan de rest van de dag flink bekopen. Hebben zaken in huis aangepast en ik ben aan het kijken voor een bed in de woonkamer.
    Maar goed, ik red me nog, gelukkig voor Jens. Doe mijn was nog zelf en kook ook, verder kom ik niet. We hebben al een tijd hulp in de huishouding, dat is erg fijn. Verder doet Roel het meeste en hebben we zaken goed gestructureerd, hij haalt ook de boodschappen. De nachten gaan gelukkig wel redelijk, dat was een poos geleden anders.

Babietje doet het goed, maar ik ben als de dood en heel gestressd. Hoe groter hij wordt, hoe groter ook de angst dat ik hem verlies. Droom ook steeds dat we Jens 'te leen' hebben, het drie uur 's middags is en ik hem om vijf uur moet inleveren. We zijn dan heel krampachtig aan het genieten (wat dan dus niet lukt) en proberen hem uit te leggen dat we heel veel van hem houden maar we hem nooit meer zullen zien :(.
    Emotioneel niet zo lekker dus, ben wel gewoon vrolijk overdag, dus dat is het niet, is gewoon de angst.

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka is weer present :D

En moeder geworden van eva elizabeth!!! :)
    3,5 week te vroeg, gister geboren na een snelle bevalling.
    Ze is een kleintje van 2100 gram, maar is verder gezond en een mooi en pittig meisje. Helemaal in Love zijn we :)
    We verblijven nog in het ziekenhuis in Nijmegen, eva op de afd medium care.
    Hopelijk op korte termijn naar huis.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Wauw Meleka!!!!! Gefeliciteerd meis.. wat een mooi nieuws, en wat een mooie naam!

Ik dacht al dat er iets gaande was, ben je gisteren spontaan begonnen of rommelde het al eerder? Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie snel met de kleine meid naar huis mogen. Geniet!!!!
    Dikke kus voor jou!

5. Alf

Alf Niet meer actief

Wij zijn thuis!!
    Helaas pindakaas is de kraamzorg -die ik zo goed heb zitten regelen tussen de bedrijven door- onbereikbaar ivm extreme drukte :(
    En ik mocht bij thuiskomst naar 7 voedingen ipv 8.. lekker in je eentje zonder backup van een proff.. hahaha...

Maw, moeders wordt in het diepe gegooid, gelukkig ligt manneke nog heerlijk te tukken in zijn wagen.. probeer het zelf wel wat te rekken ;)

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Meleka gefeliciteerd! Hoop dat jullie snel naar huis mogen

Rozemarijke ik heb gelijk met jou getypt blijkbaar, fijn dat het met Caitlyn de goede kant op gaat (eindelijk...). Gun het jullie zo.

Alf als hij ontevreden wordt gewoon voeden hoor, je kunt ook morgen naar zeven voedingen, of overmorgen, of over drie maanden. Als hij maar tevreden is en groeit. Heel eerlijk gezegd zou ik gewoon op het oude 'schema' verder gaan en eerst eens geïnstalleerd raken met jullie mannetje, straks zit je vannacht met de gebakken peren. Wij lieten de kinderen nooit met een nieuw 'schema' naar huis gaan.

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Jaaaa Meleka, van harte meis! Megawonder! Ik ben superblij voor je. 2100 gram is niet veel, maar genoeg, want 2000 is de grens voor naar huis mogen als ze goed drinkt en zichzelf lekker op temperatuur houdt. Kan heel snel gaan hoor.

En Alf, jij ook, eindelijk thuis, wow! Debiel van de kraamzorg zeg. En die 8 voedingen, ik zou het lekker zo laten hgoor als dat goed werkt. Je kleine geeft het prima vanzelf aan als hij minder vaak wil drinken. Wij gingen ook met die 'opdracht' naar huis, maar onze kleine was er gewoon nog niet aan toe.

Liefs!

8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Meleka!! Wauw, wat onverwacht. We hadden dezelfde uitgerekende datum. ;) Gelukkig gaat het goed met jullie meisje. Hoe gaat het met jou? Leuke naam Eva!!

Balen dat de kraamzorg niet bereikbaar is Alf. Zou het zo 'druk' zijn omdat de helft van de mensen vrij is, vraagt mijn slechte stemmetje zich dan af. Dat hoort niet jullie probleem te zijn... Ik word al een beetje plaatsvervangend boos voor je. (Hormonen..... zucht).
    Ik sluit me bij Ireen aan Alf. Als hij aangeeft acht voedingen nodig te hebben dan zou ik daar nog even bij blijven. Als zeven goed gaat ga je naar zeven. Kinderen geven het zelf vaak wel aan als ze naar minder voedingen kunnen. J sliep wat langer of liet wat later van zich horen.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Meleka Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van Eva ! Wat een verrassing een pittig meisje die nog in 2012 geboren wilde worden ;)
    Ze zeggen dat een snelle bevalling vaak goed gaat.
    Krijgen we nog n foto te zien ?
    Geniet nog ff van de rust in t zh. Hoop dat alles goed gaat en jullie snel naar huis mogen ;)

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    #2370 Mirri, 28 dec 2012
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
    Ireen, in je dromen verwerk je je (on)bewuste gevoelens, zal wel n tijdelijke fase zijn, je hormonen doen t ook goed nu ;)
    Gaat wel weer over.....voor je n jongetje wordt ;P
    Maar wel vervelend die @&€ hormonen...

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Rozemarijke, fijn dat Caitlyn n beetje rust heeft nu, had t zo te doen met t kleine meisje en met jou.
    Goed dat je de Kids van je man t weekend naar hun mams liet gaan. Rust in de tent is heel belangrijk om te genezen ;)

& thnx voor de complimentjes, we genieten idd nog volop van de bv
    En hier ook rust ingelast om ns goed uit te zieken maar man moet de schoorsteen nu maken, hoop dat Eva er doorheen slaapt >_<

12. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Breekt in:

Meleka gefeliciteerd met je dochter! Alweer zo eentje die niet kan wachten om op de wereld te komen! Wat een prachtige naam, ik hoop dat jullie heel snel naar huis mogen. Veel liefs en geluk!

Breekt uit

Ps dank je wel Mirri!

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik kom van een ander forum (zwanger worden na meerdere miskramen) waarvan ik een aantal van jullie al ken en vroeg me af of ik er hier bij mag komen? Geen probleem en ben niet beledigd hoor wanneer niet! groetjes Puckje

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    *breekt in*

Gefeliciteerd met je dochter, Meleka! En wat een mooie naam! Ik ben blij dat het goed gaat en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

*breekt weer uit*

15. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk ben je welkom Puckje. Gezellig! :D

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Van harte welkom Puckje ;) dit topic is juist een vervolg op het andere topic omdat de zwangerschappen daar soms confronterend zijn.
    En op andere topics soms zs zo "vanzelfsprekend" wordt genomen terwijl het na meerdere mk zo bijzonder is.

Je bent al bijna op de helft, 20 wkn echo kan zo geruststellend zijn wanneer die helemaal goed is.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

*breekt in*

@Meleka: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!

@Alf: fijn dat de kleine nu thuis is.Nu lekker genieten van elkaar!

*breekt weer uit*

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    'breekt in'
    Meleka, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Eva. Veel liefde en genieten nu met je gezin! Wat zul je een fijn Oud en Nieuw hebben.

Alf, wat heerlijk dat Jelle thuis is! Ook voor jou en Alfman een speciaal Oud en Nieuw! Nu kan het echte genieten beginnen!
    'beekt uit'

19. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    heej Meleka, van harte gefeliciteerd met Eva meis!!!
    En melekaman natuurlijk ook! Hoe gaat het met jullie nu?
    Hoop dat jullie snel naar huis mogen, en ben ook heel benieuwd hoe jullie wondertje eruit ziet!

Zo fijn om jullie allemaal eindelijk mama te zien worden na zoveel
    ellende...

Alf, wat fijn dat jelle nu thuis is, en lekker je gevoel volgen zou ik zeggen.
    Al kan ik me voorstellen dat je lichtelijk in paniek kan raken als je niemand te pakken krijgt.

Nou sprokkel nog...
    Dan gaat het voor mij ook echt wel opschieten, word er lichtelijk nerveus van!

Nog maar 4 weken werken...

Puckje, tuurlijk kan je mee kletsen, de meeste van ons komen uit het andere topic en ik lees tot nu toe nog met jullie mee.

@all, fijne jaarwisseling.

20. Alf

Alf Niet meer actief

Kraamzorg, niet zozeer paniek, meer frustratie..! Moest gisteren de kinderarts om een verklaring vragen, 3x de boel door faxen en vooral meteen als we thuis waren bellen.. ik heb van 10 tot 13 gebeld; geen gehoor. Bleek een storing. Zit je dan thuis.. en nu? Gelukkig is ons mannetje zo makkelijk dat we hem probleemloos hebben kunnen schuiven naar een mooi schema.. voor zowel 7 als 8 voedingen ;) (wij zijn echte vroegslapers en zo komt iedereen aan zijn rust cq fles toe haha)
    Na door een heel onaardige dame van de helpdesk te zijn afgekat heb ik manlief laten bellen... en toen kon ineens alles..
    Heb dit weekend nog 3 uurtjes per dag kz.
    Eentje van de oude stempel, ik hou ervan!

Lym, Jij gaat ook lekker opschieten! Voel je je goed?
    Nog vier weken werken.. heerlijk aftellen dus!

Sprokkel, Jaaaaa... jij bent de volgende! Spannend!

Ireen, Ik herken ze die enge dromen.. doodsbang werd ik ervan..
    Maar geen van alle zijn uitgekomen en nu ligt er een heel mooi meneertje in zijn wagen te knorren.. hou vol meis!

Rozemarijke, Klinkt als een hele drukke kerst! Fijn dat Caitlyn het goed is blijven oppakken!

btw, wat een domme posts in dat SR topic niet? Respect voor jouw geduldige uitleg steeds.. ik heb er de kracht niet voor hihi..

Deel Deze Pagina