Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja, ik hoop ook dat t nog lang blijft zitten dan
    Maar t idee is wel prettig, weer een soort mijlpaal.

Wij hebben een lichte en compacte wagen nodig die makkelijk in te klappen is.
    Nog tijd genoeg om te vergelijken maar voorlopig is joolz m'n eerste keus ;)

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik zie mezelf ineens in een winkel staan om kinderwagens te testen Hahaha lijkt me heel raar... Al vind Ik alles raar op dit moment heel onwerkelijk allemaal.. maar dat herkennen jullie vast haha

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Jaha, voor de derde echo was t zo onwerkelijk, had gelukkig wel klachten enzo maar kon t niet geloven.
    Bij de 2e echo zij de vlos al enthousiast dat we kraamhulp kunnen regelen, we deden allebei n beetje lacherig en ongelovig "eerst nog de 12 weken echo" steeds maar afwachten.
    Na die echo en positieve nekplooimeting gaat t n beetje serieus worden, maar k moet nog steeds de kraamzorg regelen 0-o

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    We waren toen naar de 9 maandenbeurs en hebben veel wagens uitgeprobeerd en duur :$:$ we kwamen een standje tegen van Quax en hun hadden een super aanbieding met kinderwagen en reiswieg in 1. stukje mee gelopen en voelde goed en was ook makkelijk met reiniging en ombouwen :) Kleur zwart genomen en hebben hem nog steeds. De reiswieg is ook een grote/lange in vergelijking met bijv de veel gekochte Easywalker, tis maar goed ook met mijn lange grote kids ;)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik leefde ook naar de grenzen. Liefst zo lang mogelijk idd maar elke grens is een nieuwe kans op overleving.

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    ff snelly ha ha Super Aloha echt superrr

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoeveel maanden was je zwanger toen je de wagen kocht Aowyn ?

Ik ben ook een grensgeval haha 41 jaar en zwanger ;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mirri ik was toen net zwanger. Ik raakte 3-5 jan toen zwanger. Dus ik denk rond de 10 weken. Was niet de bedoeling te kopen maar gezien de actie en tja... nog geen slechte ervaringen gehad wbt zwangerschappen ;) kochten wij hem

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    haha, kan me voorstellen Aowyn, ik popel ook al om eea aan te schaffen.
    Maar durf niet zo goed, lijkt de goden verzoeken dan ;)

Ik blijf rondkijken voorlopig.

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    aowyn mag ik vragen hoe oud jullie dochter is??

aloha jeetje wat heb je al een mooi buikje!!
    ik heb ook al een aardige buik maar jij wint het van me.
    het zegt trouwens niks hoor hier werd altijd gezegt dat het mijn darmen waren maar bij die darmen buik bleef het ook wel een beetje want toen ik al ver over de 20 weken zwanger was heb ik maar een buik band gekocht met een tekst erop en toen kreeg ik zelf nog de vraag o ben je zwanger ik dacht dat je wat dikker was geworden.

ik heb bij mijn dochter met 12 weken de kinderwagen en kinder kamer gekocht ze zijn allebei straks nog geen 3 jaar oud als de kleine er is dus die gaan we nu ook weer gebruiken.
    de rede dat we zo snel al wat gingen kopen was omdat er op het kamertje een levertijd was van 12 weken en ik vanaf het begin al het gevoel had dat ik de 40 weken niet ging halen.
    wij heben de quinny buzz 4 we zijn er altijd heel erg blij mee geweest makkelijk op te vouwen en je kan de maxi cosi er ook op klikken.
    1 tip wat ik echt vind dat iedereen moet hebben is een maxicosi base zo heten het toen nu heb je er veel verschillende soorten in.
    maar je zet dat ding in de auto en je klikt de maxi cosi er zo op zonder de gordel om de maxi cosi te hoeven doen echt een aanrader.

krijg net te horen dat mijn moeder in het ziekehuis ligt haar netvlies van haar oog laat los ze moet plat blijven liggen en ze word maandag geopereerd mocht het erger worden dan moet ze al eerder.
    ik vind het op dit soort momenten zo erg dat we zo ver uit elkaar wonen.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mimi is zij onlangs 3 geworden, is een Sept 08 baby

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oh, vervelend Mimi, dat je dan zo ver uit elkaar woond.
    Beterschap voor je moeder.
    Het is goed te genezen hoor en ze zijn er op tijd bij.
    De narcose is nog t vervelendst maar vitamine b12 schijnt te werken voor herstel ;)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, sterkte met je moeder. Ogen, brrrrr, altijd vervelend, maar gelukkig kunnen ze er waarschijnlijk iets aan doen. Woont ze heel ver weg?

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    o leuk dan schelen onze kinderen straks bijna even veel onze dochter is van augustus 2009 dus bijna 3 is de kleine komt.
    hoe gaat je dochter er mee om??
    die van ons die eist nu natuurlijk alle aandacht op en die krijgt ze natuurlijk ook (het is dus ook mijn eigen schuld) maar ben heel erg van dat ze straks jaloers word al zegt ze nu dat ze heel graag een zusje wilt geen broertje want die zijn niet leuk zegt ze

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ze woont in maasticht.
    natuurlijk is het te doen maar denk met onze dochter erbij dat het wel erg druk is ze is echt zo dol op oma ze belt haar zelf iedere dag en dan gaat ze over de telefoon voor oma koken of dan mag ze mee in de poppenwagen echt zo schattig.
    ik denk als we haar meenemen dat dat voor mijn moeder erg druk is ze moet namelijk verplicht plat liggen mag helemaal niks alleen plassen en ze heeft 10 min om te eten.
    ik kan haar natuurlijk ook bij haar andere oma brengen maar denk dat ik dan bonje krijg met mijn moeder dat ze niet mee is.
    als het goed is komen ze volgend weekend sinterklaas vieren ik hoop dat het door gaat maar mijn moeder zegt dat ze komt haha lekekr optimistisch

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zij gaat er super mee om. Zij is altijd gek op babies geweest en mijn gevoel zei dat zij niet jaleors zou zijn. Alleen vervelend naar ons toe. En dat is dus ook zo. De eerste week was zijn luider en drukker dan normaal en lusterde heel slecht. Zij is van zichzelf al ondeugend en ondernemend. Nu nog meer en dan ook flink uitproberen. Maar voor haar broertje is zij niks dan lief geweest :):) ik mocht vandaag met mijn eerste uitje buiten huis (boodschappen doen) de kinderwagen niet eens duwen ;)

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Aowyn, lekker frissen neus gehaald, ben je alweer buiten geweest? Heerlijk he na een paar dagen binnen.

Mimi, hoe is t met je moeder, is ze al geopereerd ?

Hier buikpijn, of mn buikspieren worden opgerekt, lijken wel harde buiken, herkend iemand dit?

Grtjs

18. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    jeetje Mimi hoe is het nu met je moeder is ze al geopereerd.

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ik had het ook erg in die tijd is echt bandenpijn denk ik. Ik heb nu last van harde buiken vooral als ik veel heb gedaan en ff ga liggen dan is ie knoert hard die buik en na een minuutje is ie weer ontspannen. Voel vooral als ik ga staan hele erge bandenpijn. Gelukkig hoort het er allemaal bij:D

20. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Vannacht weer een nachtmerrie gehad. Begon ineens te vloeien heel erg een paar minuten later had ik een kindje in mijn handen van 18 wk was flink in paniek. Kon wel zien wat het was een jongetje dus wie weet heeft de droom gelijk. Wij denken ook zelf dat het een jongetje is.

Alles is nog goed want ik voel het nu bewegen:). Heb vorige week een mijlpaal gehad de kleine schopte tegen mijn hand ik was helemaal in de gloria.:D

Ik wilde ook graag de 2e zo rond zijn 3e was ook wel gelukt als die mk er niet waren geweest. Maar goed nou is ie nog net geen 4 en aan de andere kant ook wel makkelijk. Met de drukke tijd is ie nog thuis en dan gaat ie eind mei naar school en dan heb ik alle tijd voor de kleine.

Verders gaat het hier boven verwachting goed. Nog 1 week en dan de 20 wk echo.:D:D

Deel Deze Pagina