Sprokkel, gefeliciteerd! Hier ook niet volgens het boekje, maar direct weeënstorm, dus nee, niet iedereen gaat zoals het "zou moeten". Heerlijk dat ze zo ter wereld is gekomen en alles goed gaat. Dat blijft je eeuwig bij...wel fijn dat de VK op tijd was. Meiden, ik lees nog alles mee, maar heb gewoon doorgaans geen fut om te reageren. Sorry
@Ireen: dit is ze Ze was vandaag echt niet fit helaas, maar 3 keer 3 kwartier geslapen en eind van de dag dus bek-af. Nouja, hopen dat dat goed nieuws is voor vannacht dus maar....
Roze, wat een schatje!!! Wat een.klein poppetje is het zeg, mt 62.. Mykelti, geeft niets meis.. als het maar goed met jullie gaat!!!
Ja, ze is de eerste 2 maanden nauwelijks gegroeid en gaat nog steeds niet heel hard. Laatste weken lijkt ze wel aardig bij te trekken nu het stabieler wordt, dus binnenkort moet ik 'r maar eens even ergens wegen. Benieuwd of de groeilijn wat aan het bijtrekken is. Ach nouja, Thirza heeft 50 en 56 nauwelijks gedragen, dus deze keer zijn ze tenminste nog goed benut geweest....
Wat een knapperd Rozemarijke! Echt heel zoet. Mykelti, wat gaat de tijd snel, Hugo alweer 8 maanden! Hoop alles goed met jullie?!
O wat lief! Kleurtjes staan haar leuk (en ben blij dat die jumpsuit en jurk tegelijk passen, is toch altijd afwachten bij zelfmaak). Schatje is het!
@RM > Oww wat een schatke!! Wauw Ireen, dat zelf gemaakt?? Super! Ik ben net even alleen wezen shoppen... op de terugweg haasten... ik denk: die is vast aan het krijsen en joehoeman heeft geen voeding in zijn borsten maar t liefie slaapt gewoon nu nog.. Eneeh tís echt waar: ik heb alleen maar dingen voor Quinn gekocht (van luiers tot broekjes tot spuugdoekjes) en ohja: pedaalemmerzakken... maar die passen ook in de luieremmer en is indirect dus ook voor Quinn hahaha T gaat overigens met de onrust op en af... gister dacht ik echt: regeldag... ontroostbaar, dus op een gegeven moment gewoon non-stop aangelegd. vannacht heeft ie heel goed geslapen, vanochtend wat minder, maar nu slaaptie ook weer goed... er valt echt geen peil op te trekken. Ik hoop op misschien een hele korte regeldag?? Sprokkel alles goed met jullie verse gezinnetje?? Meleka hoe is het met jou? Y 30 wat schiet het nu op zeg!! Oh Quinn begint nu wel langzaam wakker te worden... ik ga weer voeden!
Haha, herkenbaar Joehoe, bv mamma moet in de buurt blijven Komt vanzelf wel meer rust en ritme in. Wow Ireen, mooi gemaakt, leuk met dat lint en gaat stofje. Die kleuren staan haar idd mooi een plaatje van n dochter Rozemarijke Op de foto ziet ze er zoet uit, zie je niets terug van dat ze zo ziek was en vandaag minder sliep Hoop op n goede nacht voor jullie (en hier ook, Eva heeft de 8 mndn blues ) ;P trustuh
@Joehoe: fijn dat Quin het zo goed doet, en dat mama in de buurt moet blijven in ieder geval op de regeldagen is ook wel fijn toch. Jij hebt iets wat niemand anders hem bieden kan, vloeibare troost.
Hier: donderdag weer groeiecho, ik ben erg benieuwd. Misschien dat er ook even gecheckt wordt of er al wat verweking is.
Hoe laat is je echo Y30 ? Spannend weer. Joehoe, ik vond het begin best pittig om de bv op te starten maar t gaat steeds beter en ik geniet nog steeds van die rustmomenten. Ze ziet er zo ontspannen uit als ze na de bv in slaap valt. Meleka, heb je t druk alles goed met kleine Eva ?
Y30 wat schiet het al weer op bij jou! Succes vandaag. Ik heb het vaak druk, Mirri Vaak loopt het nog niet zoals het moet met het dag- en nachtritme van onze kleine en de borstvoeding en het kolven hebben ook problemen gegeven (au au au). Maar vannacht ging het zomaar ineens goed. Ze kwam om 23 uur, om 3 uur en om half 7 en ze viel na de voedingen gewoon direct in slaap! Dat is beter dan hele nachten waken Eva is nu wat verkouden, maar doet het verder goed. Ik verwacht dat ze een dezer dagen de 3 kilo gaat bereiken. Nu het niet meer zo koud is, gaan we er ook opuit (nu weer even niet vanwege het slechte weer en het ziekjes zijn) en dat is heerlijk, want ik werd lichtelijk claustrofobisch binnen. De simpelweg-verliefdheid-momentjes nemen weer toe en de help-waar-is-die-roze-wolk-gebleven momentjes nemen af, dus het gaat de goede kant op Ik neem me voor om weer wat vaker langs te komen hier.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie Meleka. Deuk hè die eerste weken, fijn dat je n goede nacht hebt gehad en er komt vanzelf een ritme. Eerste kindje is de grootste omslag, als moeder groei je daar vanzelf in En Y30, hoe was de groeiecho ?
@Meleka: Fijn dat het goed gaat met Eva, en ze haar ritme wat lijkt te vinden. Goed om te horen dat de verliefdheid weer toeneemt. Hier: groeiecho gehad vandaag. 37,2 weken en al 3910 gram geschat. Ik mag nu wekelijks komen, maar verder geen enkele toezegging over eerder inleiden o.i.d. Ik baal er eerlijk gezegd wel van, want mijn gevoel (intuïtie?) zegt heel duidelijk dat ze beter volgende week of de week erna kunnen inleiden, dan dat ze me laten doorlopen tot 40 weken of nog langer, met het risico dat het niet gaat passen, en er een spoed keizersnee nodig zal zijn. Voel me er op één of andere manier helemaal niet gerust op, maar wordt hier niet zo serieus in genomen (NL ziekenhuizen, altijd het zelfde verhaal...).
Bah Y30, meestal zit je intuïtie goed. Heb je zelf nog nagevraagd over inleiden ? Wel fijn dat er wekelijks gemeten wordt nu. Wat je zelf kan doen is frambozenblad thee drinken dat moet de uitgang versoepelen en je flink inlezen en voorbereiden. Maar als je gevoel zegt dat er iets moet gebeuren trek dan maar vaak aan de bel en zorg dat er serieus iets met je vraag gedaan wordt. Als je vaak genoeg belt en vraagt kunnen ze niet om je heen. Voel je ook dat je kindje groot is ? Is het nog te dragen voor je deze laatste loodjes ?
@hier, Eva vannacht 04 ! ineens hoge koorts en actief wakker, tot 7 u liggen kreunen en rekken toen spugen, alles verschoont, koorts gelukkig gezakt haar gebadderd en om 8 u sliep ze eindelijk. Nu snel haar kleertjes mt 62 op MP zetten Ze groeit al bijna uit 68 ook, eerste shirt 74 dat klein valt draagt ze al ^.^
Arme Eva (en mama...). Y30 wat je verder ook nog kunt doen is kolven om de weeën op gang te brengen (zal niet werken als je lijf er niet klaar voor is, maar wellicht zorgt het dan wel voor wat voorwerk). Ook een acupuncturist kan de baarmoeder laten verweken. Meleka, fijn te lezen dat het goed gaat (is normaal hoor, dat je af en toe nergens aan toe komt en het niet een en al rozegeur en maneschijn is). Hier goed, alleen mijn broeken zijn te groot geworden. Ik droeg deze keer met 10 weken al positiekleding maar nu zakt het van mijn kont , heel weinig (minder dan een kilo) aangekomen en groeiende buikbaby, vruchtwater, extra bloed, mijn billen stellen niets meer voor .