Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, hoe is het met je moeder?

MoesCH, hoe gaat het met je vader?

Mirri, joehoe over de 14 weken! Sinds een week trekt het bij mij ook meer, maar verschilt per dag. Vorige week wel heel erge krampen gehad in mijn bm, maar toen was ik ook aan de diarree, dus wat er eerst was, weet ik niet, maar dat vond ik wel eng. Was ook met stress dus harde buiken kwamen ook in mij op. Voel sinds die tijd minder plopjes, dus denk zelf gewoon een groeispurt. Horen het hartje nog wel met de angelsounds.

Snelly, raar hè dat soort dromen?! Gaat helemaal goedkomen met jullie! Spannend, 20 weken echo!

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Lekker snel de 20 wkn echo Snelly, spannend.
    Akelig zo'n nachtmerrie, gelukkig zijn dromen bedrog.
    Het is een manier om je angst te verwerken.

14 weken Mykelti, klinkt ver al hè. Fijn dat je t hartje zo goed horen kan ;)

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @mykelti ja het gaat.. hij is er nu ff 2 weekjes tussenuit om bij te komen en daarna gaat ie weer starten met chemo.. en dan kijken hoe ver hij er mee komt.. hij krijgt chemo tot zijn lichaam het niet meer verdraagt..

@snelly nog een weekje tot de echo, spannend..

Hier gister de 20 wkn echo gehad.. alles was goed gelukkig.. we krijgen een meisje!! heel mooi om alles te zien op de echo!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Super dat de echo goed was en op een roze wolk dus :D

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly vervelend zijn die dromen he.
    ik droom de hele tijd dat mijn vliezen vroegtijdig breken normaal zal je denken het is toch maar een droom maar bij mijn dochter droomde ik altijd dat ze te vroeg geboren werd en dat werd ze ook dus ik vind mijn droom wel erg eng.

mykelti je had in het andere topic al over je baas geschreven maar zal er hier nog even op reageren.
    ouderschaps verlof mag hij niet weigeren dat recht heb je gewoon.
    wel fijn dat er geen wachttijden zijn bij de kinderopvang dat is hier dus wel anders zoals ik al schreef.
    ik hoop dat je er snel uitkomt met je baas.

moesch voor jou het zelfde ik reageer maar even hier.
    je baas is verplicht een gesprek te regelen met een bedrijfsarts.
    en anders inderdaad het uwv bellen hun gaan jou betalen als je niet meer kan werken.
    en als die je nog niet verder kunnen helpen zou ik je baas bellen en zeggen dat je het echt niet meer trekt en veel te lang heb doorgelopen omdat hij niet naar je wou luisteren en je nu dus niet eerder kan en wil werken voordat je met een bedrijfsarts gesproken heb.

mijn moeder is weer thuis ze hebben haar maandag geopereerd op zich gaat het goed haar oog krijgt ze bijna niet open ze moet alles dus met 1 oog doen en daar word je natuurlijk erg moe van.

morgen mogen we weer voor de echo komen ik ben benieuwd maandag ben ik als het goed is eindelijk 12 weken dan zijn eindelijk die stomme eerste 3 maanden om en dan mag ik mijn prednison afbouwen dat vind ik wel dood en maar goed het moet.

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    O Moesch wat dubbel, een mooie echo en n meisje ;)

En je vader in zo'n zwaar traject, hoop dat ie op krachten komt in de twee weken rust.
    Lukt t nog wel om te genieten van je zwangerschap ?

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Spannend morgen Mimi, wil je ook t geslacht weten?
    Je moeders oog gaat vanzelf weer open hoop dat ze snel geneest.

@ hier, beetje piekeren... Laatste echo lag de kleine te slapen dus geen beweging, ga vandaag toch de vlos bellen of ze bij andere echo's wel beweging hebben gezien.

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Super meid wat heerlijk alles goed en wat een rijkdom een jongetje en een meisje.

Heftige tijden met je vader ik hoop dat hij zo lang mogelijk bij jullie mag blijven.

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Spannend Mimi op naar weer een goede echo.Snap dat je het moeilijk vindt om af te bouwen met de prednison.

Fijn dat het redelijk goed gaat met je moeder.

hoop ook voor jou dat dromen bedrog zijn. Snap dat jij in angst zit als je dat bij je dochter heb meegemaakt.Ik wordt met 22 wk op de GBS bacterie gecontroleerd of hij erg actief is ivm vroeggeboorte enzo.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Vannacht gelukkig geen nare dromen gehad hi hi. Zeker dromen zijn bedrog.

Vandaag 19 wk wauw. Nog 1 week dan de 20 wk echo ach dat vliegt voorbij met de Sint.

Manlief zijn we wat duidelijk geworden.Heel gedoe op zijn werk wilde ze dat ie naar een prive kliniek ging. Nou de datum voor de operatie afgezegd, komen we daar is ie te zwaar. Nou lekker ik helemaal in paniek kom je natuurlijk weer achter aan de lijst en zal je net zien in april natuurlijk nou dat kan ik er echt niet bij hebben. Gisteren is ie naar het zh gegaan en wat denk je de datum stond nog open waar hij eerst op stond. Gelukkig maar maar vindt het ook niet zo raar dat niemand op 23 dec geopereerd wil worden. Maar als hij maar weer zo snel mogelijk aan het werk kan dus dan maar een wat mindere kerst.

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Och, rare feestdagen zo Snelly, wel fijn dat t nu duidelijk is dan kan je er naartoe leven. Is hij voor dit ziekenhuis niet te zwaar dan?
    Raar van die kliniek.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou he maar goed ik weet uit ervaring dat een kijkoperatie van een knie wel meevalt. Het gebeurd in het zelfde zh als waar zijn navel is geopereerd en dat was algehele narcose en de knie via ruggenprik.
    Bij een kliniek zijn de regels dat je bmi niet hoger is dan 35 en hij heeft een bmi van 37. Dus daar mag hij niet geholpen worden.

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    O, wat een klein verschil 0-o fijn dat t toch nog kon de 23 e.

Ben weer terug in bed gekropen. Last van m'n onderrug of banden ?
    Ik snap t niet maar t doet zeer.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    MOesCH, gefeliciteerd met je goede echo en een meisje! :) Wel ongelooflijk naar van je vader, maar het klinkt wel alsof hij er nog vol voor wil gaan om zich in ieder geval zo lang mogelijk ok te willen voelen?

Mirri, onze sliep ook als een blok bij de 12 weken echo en vandaag niet, dus pfew! Ze mogen ook wel eens tukken toch?

Snelly, fijn dat je man alsnog terecht kon. Hopelijk is hij snel weer op de been.

Echo was hier goed. We waren bij de lieve co-assistente. Hadden ook wat voor haar en voor de dames achter de balie meegenomen, want ze waren altijd zo lief en meelevend! Heel mooie echo is het niet geworden, maar wel wat fotootjes. Staat er 1 van in mijn album. Ze was lekker aan het bewegen alleen konden we niet alles helemaal goed zien. Maar gewoon leuk om te zien hoe enthousiast de gyn zelf is. En we moesten ook zeker even een keertje showen straks. Nou dat is ook leuk om te horen.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zit nog eens naar die echofoto te kijken...hihihi...het is net een klein apie zo...:D

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly aan de ene kant wel fijn dat de operatie al zo snel is dan inderdaad maar wat minder met de feestdagen je kan er maar vanaf zijn.

mykelti ik heb het in het andere topic al gezegt maar wat een mooie echo hebben jullie.

mirri geen zorgen maken als hij slaapt als het hartje het maar goed doet dat is het belangrijkste maar ik begrijp je wel.

hier was de echo weer helemaal super ik mag nu iedere 2 weken voor een echo komen moet zeggen dat ik dat wel een beetje eng vind.
    de kleine was erg druk dat was onze dochter ook altijd daar kunnen we onze lol nu mee op haha dus straks misschien wel 2 drukte makers.

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mykelti, fijn zo'n goeie echo, was zeker onduidelijk de foto maar volgens mij zie ik al een heel babytje, wat is t gegroeid toppie ;)
    Ok m'n Beebje moet ook slapen af en toe ;) geloof wel dat t groeit. Ik heb zo'n pijn in m'n buikspieren en banden van t groeien dat moet wel goed gaan.
    Vlgnd week weer hartje luisteren.

Mimi, fijn dat je elke 2 weken kan en dat je nu een mooie echo had ;)
    Blijft nog spannend voor je, heb je al wat meer vertrouwen?

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik zie geen banner bij je Mimi, maar je bent toch al 11 weken of 12 al ?
    De kans dat het goed gaat wordt iedere dag groter ;)

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nou vooruit dan maar ik moet toch een keer die banner plaatsen.
    ik geloof er wel in maar ik blijf het gewoon eng vinden ik word niet voor niks zo goed in de gaten gehouden en dat maakt me wel een beetje bang.
    ik ben nu ook zo ver moet er niet aan denken dat het nu mis gaat het kindje was bijna 5 cm laat dat maar lekker nog even door groeien in mijn buik

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow, 11.4 al dat wordt al een heel Beebje ;)
    Iedere dag n stapje verder Mimi.

Deel Deze Pagina