Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het vandaag met Jelle, Alf? En heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

2. Alf

Alf Niet meer actief

Ik slaap thuis. Ben verder de hele dag hier. Jelle is alleen rustig in mijn armen dus het kost me moeite om te gaan, maar voorlopig zijn we er nog niet en adviseert de verpleging me vooral voor mezelf te zorgen. Als bonus ligt manlief ook ziek op bed... Mannen ;)

Jelle heeft zuurstof brilletje en is nog steeds benauwd. Komt wel wat los nu dus hopelijk hebben we de piek snel te pakken en gaan we opknappende heen..

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arme Jelle & arme jij Alf, snap dat je je rust pakt, hoop dat hij snel opknapt, sterkte en een knuffel

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: is er al wat vooruitgang bij Jelle vandaag? Wat naar dat je vent ook nog ziek is, kunnen jullie er eigenlijk niet bij gebruiken. *knuf*

5. Alf

Alf Niet meer actief

Jelle lijkt wat op te knappen. Zuurstof is weer afgebouwd. Morgenochtend nogmaals check door kinderarts. Als het goed gaat zondag naar huis. Toch weer bijna een week opname dus.
    Maakt me verdrietig.. hij is alweer zo groot. Dat hele kleine is me 'afgenomen' door ziekenhuizen en zorgen.
    *teveel-tijd-om-na-te-denken hier :$*

6. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Agos Alf, ik kan het me zo voorstellen. Gelukkig gaat het weer beter met hem en bedenk maar dat je straks de tijd met hem lekker in kan halen!

Dikke knuffel en sterkte!

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Knuffel voor Alf, kan me goed voorstellen!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Alf: had er van de week helemaal over heen gelezen joh, dat Jelle opgenomen was! :( Heftig he? Je gevoelens zijn iig erg herkenbaar!
    Lees dat ie weer wat opknapt, dus hopelijk kunnen jullie morgen naar huis!

9. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel Alf, het is ook niet niets, fijn dat hij opknapt, hopelijk morgen lekker naar huis. Liefs

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: hopelijk inderdaad morgen naar huis, en dan maar eens een knuffel dagje, kan me je gevoel zo voorstellen!

11. Alf

Alf Niet meer actief

Helaas pindakaas.. weer wat extra zuurstof nodig.. maandagochtend op zijn vroegst thuis... *zucht*

Y30, Bij jou al wat actie? Of laat is het op dinsdag aankomen? Hoop dat er wat spontaan gebeurd met de druppels.. ;)

12. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een tegenvaller Alf, maar Jelle wordt wel goed in de gaten gehouden. Hoop dat de tijd vliegt en het zo maandag is en hij mee naar huis mag. Hoe is het met je man ? Al beter? Liefs

Y30, ik ben ook zo benieuwd, begint het al n beetje te rommelen?

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Jammer Alf, maar belangrijkste is dat hij de goede kant op gaat en weer gezond thuis komt.

Y30, spannende tijd, hoop dat t snel doorzet voor je
    Puckje, hoe ver ben jij al met de voorbereiding, kamertje enzo ;D

14. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Pff ik vind het toch zo moeilijk terug zwanger te zijn na ons verleden. De ene dag zie ik het heel pos, de andere ...

en zeker nu we de 12 weken naderen, het is een mijlpaal ... maar aan de andere kant als het nu misloopt is het ineens weer serieus

in de week dan nog van een kennis gehoord dat ze na 2 vroege miskramen en 3 tussen 12-16 weken opnieuw haar kindje heeft verloren. Ze was ook bij DS geweest in Gent maar daar hadden ze totaal niks gevonden... Ze heeft dan de Ivig baxters gehad (net zoals mij) en had zo gehoopt dat dat een succesverhaal ging worden ... vooral voor haar maar ook gewoon voor mij, om een goed gevoel over de zwangerschap te krijgen ...

Hopelijk snel 26 weken, dan kan ik iets of wat opgeluchter gaan ademhalen.

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Moeilijk hè t begin Elpie, ik leefde van dag naar dag. En iedere dag was er weer 1 verder.
    Doe wat je kan aan rust nemen (ontspanningsoefening?) en gezonde voeding en beweging. Dan heb je voor t idee toch wat invloed.
    Veel geluk & n knuffel ;)

Alf geniet vandaag van Jelle, ik duim dat t beter gaat met m.

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook heel lastig Elpie, rustig aan en ook hier elke dag is er weer 1 verder.

Mirri, ik ben nog niet begonnen, nu met 24 weken ga ik me langzaam voorbereiden, ik wil ook nog schilderen en het is nu zo koud dat je dan niet goed kan luchten. Hoop over anderhalve maand a 2 maanden misschien te starten. Ik kan wel dingen overnemen van mensen om mij heen maar vind het ook wel fijn als het er mooi uitziet bij elkaar dus ga langzaam eens kijken wat ieder aanbiedt! Hopelijk zonder te kritisch over te komen!

Alf, hopelijk vandaag weer wat beter met Jelle, het is in ieder geval een prachtige dag, dat helpt mij altijd zo wanneer ik naar buiten kijk, ik hoop jou ook, liefs

17. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Alf wat rot weer... hopelijk vandaag beter en morgen naar huis! Heb jij een beetje je rust kunnen pakken?

Elpie... zo herkenbaar! Het is echt heel moeilijk, maar gelukkig gaat de tijd vanzelf voorbij. Mij heeft het geholpen een "klusje" te zoeken of iets moois te maken en daar afleiding uit te halen. Zo ging ik lekker dienbladen beplakken... therapeutisch plakken noemde ik dat ;)
    Wanneer heb je weer een echo?

Mooi buiten vandaag he?
    Knuffel voor iedereen

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik heb vrijdag mijn 12-weken echo. Dus nog een 5-tal daagjes geduld hebben! En dan zullen het bange weken worden tot 20 weken

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ik ga voor je duimen Elpie! Ondanks dat het bij mij telkens vroeg mis is gegaan kon ik ook pas genieten na 24 weken ongeveer. Eigenlijk toen ik hem elke dag ging voelen (en dan nog onzekere en angstige momenten).
    Probeer vertrouwen te hebben is het enige wat ik kan zeggen... dikke knif

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oef, 5 lange dagen Elpie, we weten hoe dat is en leven met je mee.
    Afleiding kan idd helpen, ik duim mee.
    En voor Jelle, hoe ging het vandaag met hem ?
    En met jou Alf, heb je m nog kunnen knuffelen ?

Deel Deze Pagina