Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Jeetje Ireen wat schrikken... dikke knuffel, ik duim voor jullie dat het kindje snel bijtrekt!

Jee RM het zit je ook niet mee... Dikke knuffel!

Hier: mist alweer een beetje opgetrokken... wat ben ik af en toe blij om jullie berichtjes te lezen... zo herkenbaar! hier kan ik toegeven dat ook ik waarschijnlijk geen baby-mamma ben :)

2. Alf

Alf Niet meer actief

Roze, Ochjee.. wat een tegenvaller weer zo. Op zich fijn dat het eenmaal in zkh over was, maar wat een zorg toch steeds..
    Knuffel voor je meisje, en neem er zelf ook een ;)

Joehoe, Gelukkig dat je je beter voelt! Fijn he.. even spuien en je optrekken aan anderen die je begrijpen. Ik ben ook ZO blij met jullie!!

Y30, *stuiter* ik hoop dat jullie manneke inmiddels al veilig in je armen ligt!

3. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Oh ja Y30!! Spannend :))))

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ja, ik kijk ook steeds...

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ireen, wat zal je geschrokken zijn, wel goed dat ze zo kordaat zijn & meteen handelen. Is er nog iets wat jezelf kan doen? Rust nemen ofzo en heb je genoeg hulp om je heen?

RM, ongelofelijk waar jullie allemaal doorheen gaan, ik sta het eerste jaar wl af en toe van vermoeidheid bijna m'n hoofd tegen de muur te bonken mr de zorg die jij hebt lijkt me heel heftig, sterkte hoop echt dat de zetpillen helpen. M'n moeder had vroeger tachycardieen mr die was daarna echt volledig uitgeput is dat bij Caitlyn ook zo?

Y30?!! Liefs

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, na zo'n tachycardie slaapt ze altijd. Als de tachycardie echt even een tijd aangehouden heeft, ook echt een paar uur.
    Eerder gebeurde het nogal eens 's avonds of eind van de dag en na een paar keer hadden we door dat we dan gewoon ook zo snel mogelijk op bed moesten duiken om een paar uur ononderbroken slaap te pakken.... ;)
    Maar inmiddels zijn we er steeds zo vroeg bij dat ze er geen uren en uren meer van slaapt. Gelukkig maar.
    En ben wel moe, maar zit ook in de ww nu, (nouja, ziektewet), dus ach... het kan wel ff lijden nu en UWV heeft aangegeven dat ik maar ff rustig de tijd moet nemen om weer de oude te worden. Dus voorlopig nog geen druk gelukkig ;)

@Y; had het elders ook al geroepen, maar hoop dat alles voorspoedig verloopt!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Snel berichtje: julian is om 15.30 geboren, na een heftige bevalling. Alles is gelukkig goed! Later meer!

8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartelijk gefeliciteerd Y30. Mooie naam!!

9. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Y30 en man: Gefeliciteerd met de geboorte van Julian!
    Leuke naam! Hoop dat alles goed is met jullie.
    Geniet maar lekker van jullie mannetje.

10. Alf

Alf Niet meer actief

Gefeliciteerd Y30! Wat een zegen dat hij er is! En wat een mooie naam!!

11. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Y30!!! Welkom Julian! Leuke naam!

12. Alf

Alf Niet meer actief

#2672 Alf, 13 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2013
    Ik zat wat oude berichtjes terug te lezen, bij deze pies ik alsnog in mijn panty..:D

13. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ireen, oei idd schrikken meid. maar wel ergens een geruststelling dat je al 30 weken bent, ze kunnen tenminste nu wel iets doen als het dreigt mis te gaan ...

Y30 hier ook nog eens proficiat met je mannetje!

Ego: vandaag 12 weekjes! toch ergens een kleine mijlpaal. Vrijdag 12 weken echo en nekplooimeting, toch blij als dit weer achter de rug gaat zijn!

14. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Y30 gefeliciteerd! Hoe zwaar is ie nu uiteindelijk?

Elpie fijn, de 12 weken voorbij. Nu duimen voor vrijdag!

Inderdaad fijn dat ik al bijna 30 weken ben, en dat dit niet al bij 20 weken gebeurde.
    Ik heb een heleboel afspraken afgezegd (fysio, naailes, verpleegkundige (die heb ik nu telefonisch, handig!) en vandaag wel even gewerkt op de zaak (echt nadeel van eigen bedrijf dit) en nu lig ik op de bank, op de aanbevolen linkerzij. Ik lees veel over dit syndroom en dat dit de termijn is voor groeiachterstand dus dat is wel lastig, want ik hoopte eignelijk nog dat ze gewoon een meetfout hadden gemaakt of gemeten hadden voor een spurtje ofzo, maar dat lijkt me nu wel minder waarschijnlijk. Maar moeten maar gewoon proberen komende twee weken zo goed mogelijk door te komen en nog geen conclusies trekken. Ik ben erg blij met de gyn, ik hoefde niet te leuren om een extra echo en heb echt het idee dat ze het serieus nemen, dat scheelt wel een hoop.
    Helaas heeft J ens volgende week vakantie van de peuterspeelzaal, niet handig. Heb wel eea aan opvang achter de hand geregeld voor als ik opgenomen moet worden, buuf wilde ook wel een dag in de week doen, mijn moeder doet nu al een dag en kan dan nog een dag extra (wel pittig voor haar), op donderdag is R oel thuis en dan hebben we alleen de maandag nog over, maar wellicht kan R oel dan de zaterdag werken dat zijn moeder komt en kan hij dan de maandag thuis zijn. Dus dat is wel heel erg fijn, dat geeft wat minder zorgen om J ens, al weet ik zeker dat het er bij hem heel erg in zou hakken als mama opgenomen wordt... laten we maar hopen da thet niet nodig is.

Sorry hoor :) beetje ego allemaal maar wel goed om de dingen even op te schrijven.

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Vrijdag komt gelukkig steeds dichterbij Elpie, als die goed is wordt de kans dat t verder goed gaat steeds groter, dat vertelde de Vk mij.

Y30 van harte gefeliciteerd met Julian, mooie naam.

Ireen, goed dat ze je laten rusten, hoop dat het je lukt en dat t helpt.

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Elpie heel veel succes vrijdag! Komt vast goed meis!

Y30, jippie!!! Jullie mannetje Julian is daar! Gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar jullie verhaal later. Geniet!

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    was de hoeveelheid vruchtwater op dit moment wel nog in orde?
    en idd goed niet op 20 w, dat hebben wij meegemaakt en dan kan je niks doen
    groeiachterstand en te weinig vruchtwater .... dus wss ook problemen met placenta. Hopelijk doen de bloedverdunners nu wel hun werk ...

18. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    O sorry Elpie, ik wist niet dat dat precies is wat jullie doorgemaakt hebben.

Hier ook bloedverdunners, heb daar wel al een gezond kind aan overgehouden, maar het schijnt dat buiten de stolsels ook de antistoffen voor problemen kunnen zorgen.

19. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Niet erg hoor, maar was gewoon exact onze situatie ... daarmee dat ik nu zo uitkijk naar de levensvatbaarheidsgrens, dat ze tenminste iets kunnen doen als het vruchtwater weer veel te weinig wordt, of het kindje stopt met groeien ...

hier wel geen AFS, wel 2 andere stollingsafwijkingen

20. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Welke stollingsafwijkingen heb jij dan (als ik vragen mag)? Wat een gedoe he, heb je buiten zwangerschappen ook problemen? En was trombose de oorzaak van het verlies van N*?

Deel Deze Pagina