Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Gelukkig Ireen!! Dat dat zo'n impact heeft op je baby hè? :(

2. Alf

Alf Niet meer actief

Lym, hoe gaat het met jou? Is er al nieuws???

3. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Nee hoor alles goed hier.
    Ik denk dat ik mn tijd wel uitzit, hihi
    Geen klachten, buik zit wel wat meer in de weg nu.
    Beeb is in tegenstelling tot wat ze al weken beweren nog niet ingedaald
    dus dat was een verrassing, al vond ik m zelf ooknog hoog zitten.
    Verder alles bijna klaar in huis, nog wat kleine dingen te doen.
    Ik geniet lekker van mn verlof, en probeer zo veel mogelijk te rusten zolang het nog kan, :)

@ireen, wat fijn dat de kleine man het goed doet!

4. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ireen wat fijn!!

Lym, t wordt spannend nu!

Alf hoe is het nu met Jelle??

Y30 hoe is het met jullie?

RM al gesprek bij uwv gehad?

hier alles goed.. begin nu echt onwijs te genieten... Ik zit nu in mn vakantie en vanaf 19 maart weer aan t werk... echt wel spannend!

Na veel en lang wikken en wegen 9en veel gehannes met schuldgevoel) besloten af te bouwen met BV... vind t nog steeds moeilijk maar het geeft me wel heel veel rust. Hopen dat Quinn er een beetje goed op reageert...
    Vooral de nachten en gedachte aan kolven op t werk breken me op... met een beetje mazzel kan ik misschien nog wel de ochtend en late voeding vast blijven houden... en anders is het ook goed hoor.

5. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Joepie! Supergoed nieuws!
    Dan toch goed dat het niet echt de placenta is die achteruitgaat!
    Binnenkort heb je je mannetje vast ... en kan je eindelijk genieten!

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Ireen, ongelofelijk wat rust kan doen en wat fantastisch dat het werkt en zo'n mooi resultaat heeft, zo veel mogelijk rust pakken dus!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden, hoe is het? Hier geveld door de griep, dus dinsdag met een lijf vol griep bij het UWV gezeten. Of ik daardoor veel sympathie heb gewekt of niet, maar ik blijf tot 8 april ziekgemeld en ga vanaf dan de WW in, (tenzij tegen die tijd uiteraard duidelijk is dat ik nog wel ziek ben). Ze gaan het toch niet zien als zwangerschapsgerelateerd, maar goed... nog wel even 6 weken rust.
    En nu dus helemaal geveld door de griep. Gelukkig werkte mijn man dinsdagmiddag thuis, zodat er voor Caitlyn geen oppas hoefde te komen, en is woensdag zijn thuisdag. Voor vandaag geregeld dat de meiden naar de gastouder gaan. Voor Caitlyn de eerste keer, dus vind het ook wel spannend hoe dat zal gaan, maar het zal ook wel moeten, want ben al buiten adem als ik vanaf de bank naar de keuken ben gelopen :(
    Hopelijk even goed uit kunnen zieken dus vandaag en dan hopen dat ik het morgen zelf weer een dagje trek.

Verder hier wel redelijk. Caitlyn en Thirza ook niet helemaal fit, dus Caitlyn slaapt weer even niet zo lekker. Vooral overdag: steeds maar 3 kwartier. Mede reden dus om 'r vandaag toch maar naar de gastouder te brengen.
    Met Caitlyn wel weer gestart met bijvoeding en dat gaat nu goed. Vorige keer werkte ze dat al met genoegen naar binnen, maar kreeg ze er erg veel kramp van. Daarvan is nu helemaal niets te merken en ik merk aan haar dat ze grotere honger krijgt en mede daarom de bijvoeding erg goed kan gebruiken :) Lekker dus zo :)

Nou, ga nog even pitten, een uur op meehelpen de meiden klaarmaken was wel weer even pittig genoeg... ;)

8. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier vandaag weer beebje gaan spotten bij de gyn ...
    Alles loopt tot nu toe goed, vruchtwater in orde, beebje is 8.5 cm van hoofd tot stuit (echo gaf 14 w 4 d aan) ...
    Geslacht nog niet bekend, gyn heeft wel even gepiept maar de navelstreng zat tussen de beentjes ...

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ireen: goed nieuws, gelukkig!

@rm: beterschap!! Wel fijn dat het UWV je nog een aantal weken gegeven heeft.

@ lym: fijn dat je nog geniet van je verlof, dat maakt het wachten toch makkelijker.

Hier: de laatste paar dagen en nachten gaat het lekker, lukt om weer meer te genieten!

10. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Y30, super dat je eindelijk wat begint te genieten. Is ook allemaal heel erg wennen in het begin he
    Ik weet nog toen we met L thuiskwamen dat we de eerste weken gewoon nog niet in staat waren om gewoon normaal te eten, alles draaide om dat kleine hummeltje!

11. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Y30 > Fijn dat je wat begint te wennen en af en toe kan genieten... het is ook niet niks allemaal. Gaat Julian verder goed?

Elpie fijn weer een goede echo.

Hier: gisteren heerlijke dag gehad. écht genieten van Quinn... Roze wolk gevoel! :)

Trots: Nieuwe foto in mn album!

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou, dat beschrijf je precies goed. We vinden nu een beetje onze draai, waardoor we weer aan dingen toekomen, maar de eerste 2 weken kon ik niet eens aan douchen toe komen tenzij er iemand anders was om even op Julian te letten (kraamzorg, papa e.d.).

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @joehoe: Super leuke foto's! Mooi mannetje!!

Met julian gaat het volgens mij wel goed. Hij komt in ieder geval aan, en slaapt best goed.

14. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Y30, ik heb net Julian kunnen bewonderen in je fotoalbum
    wat een prachtig ventje!

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dank je! Wij vinden hem zelf ook erg mooi! (trots :):) )

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Dank je Y30, die van jou mag er ook wezen! :)

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dank je!!

18. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2738 puckje2, 4 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
    Y30, ik ben erg benieuwd! Heb je n verzoek gestuurd!

Edit: we waren al vrienden, de zwangerschapshormonen :D....

Wat een prachtig mannetje! En wat was je mooi zwanger!
    Liefs

19. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier n beetje low profile geweest, ik heb de afgelopen 3 weken veel en erge harde buiken gehad en 2 weken terug zelfs n avond beginnende weeën. Baarmoederhals zat gelukkig nog dicht maar baby liep opeens een week achter ipv 2 weken voor. Veel gerust en vandaag gehoord dat de baby inmiddels enorme groeispurt heeft gemaakt, ook de harde buiken zijn minder. Ik herken dit helemaal niet van de andere 2, toen volop verbouwd tijdens de zwangerschap, geen rust, geen harde buiken en grote babies. Ben duidelijk wat ouder...
    Ben nu inmiddels 27 weken en voel me langzaam weer iets beter.
    Ik ga even bijlezen hoop alles goed met jullie .

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dank je!!

Wat fijn dat het inmiddels weer goed gaat en je al 27 weken bent. Je zult wel geschrokken zijn toen je weeën kreeg!

Deel Deze Pagina