Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meleka: joh, wat heftig allemaal! Hopelijk geen verdere complicaties en van nu af aan een stijgende lijn, zodat je straks echt kunt gaan genieten!
    Ik herken die emoties wel, hier beide keren niet van die eerste tijd kunnen genieten door alle gedoe met de gezondheid van de meiden, en dat komt gewoon nooit meer terug :(

@all: helemaal kapot. Caitlyn heeft door de AB een schimmelinfectie opgelopen en Thirza heeft een keelontsteking te pakken, met hoge koorts. Gisternacht stond ze om 3 uur naast m'n bed en heb ik daarna niet meer geslapen, vannacht was het 1 uur en heb ik daarna ook niet meer geslapen.
    Gisternacht ging Caitlyn door liggen slapen tot half 6, vannacht meldde die zich om 2 uur voor een voeding, om 5 uur had ze even last van pijntjes en om half 7 had ze weer honger. Manlief was op de kamer van de kids gaan slapen, dus die trok ik uit bed om een flesje te maken. Duikt ie daarna doodleuk weer daar in bed om verder te gaan slapen. Geen enkele vraag hoe mijn nacht was geweest, of ik vannacht wel nog wat had kunnen slapen, helemaal niks. Ben echt zo boos! Vooral omdat ie, toen ik 'm daar net op aansprak, doodleuk ging zeggen dat hij toch niet kon bedenken dat ik niet geslapen had en dat ik het maar moest vragen als ik iets van hem wilde. Stomme eikel, is het dan echt te veel gevraagd dat er eens een keer daarin initiatief van hemzelf komt? :x

2. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ow RM wat herkenbaar!! Je zou die kwallen af en toe achter het behang plakken hoor!!! Pfff moet je ze eens horen als zij een lastige nacht hebben gehad. Hier verhuis IK regelmatig naar het logeerbed omdat manlief aan het snurken is en te lui is te verplaatsen. En dan wordtie boos als ik hem wakkermaak om op zn zij te gaan liggen... oh want dan heeft hij slecht geslapen door mij (terwijl hij er op het moment niet eens uit hoeft voor Quinn en elke nacht om ongeveer 1.30 uur een keer naar bed gaat).... ggrrrrrrr zennnnnnn
    en oh ja, dan ga je (om bij te slapen) een paar nachtjes op de logeerkamer liggen, dan noemt ie ons een "bejaard echtpaar"... *stoom*

Af en toe lekker he? Even van je afschrijven :)

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @meleka: ik had op het andere topic al even gereageerd, maar nu ik het hele verhaal hier lees, zie ik hoe heftig het is geweest, wat een ellende!! Hopelijk gaat het vanaf nu helemaal goed komen!
    M.b.t. Eva, je niet schuldig voelen, zo gauw als je je beter voelt haal je de schade gewoon in.

@RM: Het houd maar niet op bij jullie:(
    Je mannetje heeft daar ongetwijfeld ook last van, maar hij zou naar jou toe inderdaad wel iets empathischer kunnen zijn.

@mannen: die van mij ligt al een half uur te maffen op de bank, maar inderdaad wel iedere keer onwijs laat naar bed gaan.
    Verder heeft mijn vent een doof oor, dus ik moet hem heel regelmatig porren in bed, sowieso iedere dag tig keer als zijn wekker gaat (hij zet hem altijd op snooze).

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Meleka, wat heftig. Arme jij!! Beterschap, en als iemand zich niet schuldig moet voelen ben jij het wel.

Alf, die van ons was ook te vroeg, zoals bekend, en heeel herkenbaar. Koop een goede draagzak en ga sjouwen sjouwen sjouwen. Helpt ons nog steeds door moeilijke dagen door.

Heb zelf een beco butterfly. Topding.

En breek weer uit...

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Maria: leuk dat je weer even komt buurten. Hoe is het bij jullie?

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ahhh Meleka, wat een nachtmerrie, ik heb t 1 dagje gehad dat vond ik al erg... wat naar voor jullie en fout dat er niet eerder een goede diagnose en behandeling is gedaan.
    Nu helemaal beter worden en focus op t hier en nu, je kan de verloren tijd niet inhalen maar probeer met babystapjes weer van kleine dingen te genieten en vooral van Eva ;) Succes
    RM, bah weer ziekenboeg, wat kan je dan weinig hebben he met slechte nachten en wel wat hulp gebruiken. meeste mannen moet je toch zelf om hulp vragen...beterschap en succes meis ;)

Tijd voor de lente, ik raak n beetje uitgeput van t nachtbraken, tel niet meer maar met tandjes ed komt ze toch weer 2,3,4x per nacht. Probeer tukkies te doen wanneer het kan ;P

7. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Ja hij is er!! Om 7 uur t ziekenhuis ingegaan, met 1/2 cm ontsluiting,
    Om 11 uur in 3 persweeen geboren! Pfff heftig was het, details later

8. Alf

Alf Niet meer actief

Lym, Wow.. snel..heftig!!
    Van harte gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar zijn naam ;)

9. raspberry

@lym: gefeliciteerd! Toch nog spontaan dus?
    nu lekker bijkomen en genieten!

10. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, Jee meis, nee toch.. wat superkl*te dat je dat er ook nog even bij krijgt. Wat zul je een pijn gehad hebben :(
    Mocht Eva wel bij je slapen toen je in het zkh lag?
    Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat de eerste maanden op deze manier voorbij zijn gevlogen. Dit heb je niet verdiend :(

Roze, Mannen.. soms..Grrrr echt!! Hier ook zo'n exemplaar.
    Hoop dat hij snel bijtrekt en je gaat steunen, want meid wat krijg jij het voor je kiezen met de gezondheid van je dametjes.. hopelijk brengt de lente en hoop gezonde frisse lucht met zich mee en ga je eens een tijd zonder ge-dokter tegemoet..

Mirri, Tandjes.. zo sneu als ze daar zo'n last van hebben. Werkt zo'n koude bijtring nou echt een beetje? (vraag me dat altijd af..)
    Hopelijk zijn ze snel door het tandvlees heen en komt er weer rust.

Y30, Hier ook een weinig poeper. 2 keer per week max. Het gaat nu goed, goede consistentie en geen last van zijn buik maar Jelle heeft flink last gehad van vnl harde ontlasting. Ik ben 3x bij de osteopaat geweest en serieus.. hij haalde thuis niet eens :$
    Wij waren er erg bij gebaat..

Joehoe, Ohja, heb jij ook zo'n gefrustreerde Henkie? :)
    Hier is het echt heel erg (grappig) hij wil wat pakken, kan het niet en zet het dan op een gillen. Hij vloekt echt nog net niet tegen zijn box mobiel haha..
    Best lastig als ze er zo tussenin zitten. Komt goed, ze worden vanzelf een stukje groter
    Morgen eerste dag werk weer he? Succes meis... ;)

Elpie, Gefeliciteerd met de goede echo! En weer een meisje! Mooi, speciaal en spannend..

Maria, Herken je het gefrustreerde aan het vroeggeboren zijn? Ik snap het niet meer hoor. Ik wordt door CB en kinderartsen telkens iets anders voorgehouden. De ene zegt dat hij prematuur bekeken wordt, de ander heeft hem in de gewone curve..
    Ik zie het allemaal wel..

Draagzak heb ik overwogen. Kon hem lenen maar daar gingen weer weken overheen. Inmiddels is ook voor mij het einde van mijn verlof in zicht en ik vind het ook weer zo wat om hem er nu aan te laten wennen en dan over twee weken weer te moeten afnemen omdat de gastouder meerdere kindjes onder haar hoede heeft..
    Maar ik hoor er meer goede verhalen over, dus hou het zeker in mijn achterhoofd..

11. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Lym van harte!!! Ben ook heeeel benieuwd naar de naam en je verhaal!!

Hier: morgen weer aan het werk... spannend... ik heb alles wat ik klaar kan leggen klaargelegd... ben nogal een control freak, maar goed Quinny laat zich toch niet controllen, dus we zien het allemaal wel... als ik maar om 7.10 de deur uit ben met kind en al...

Quinn heeft me wel lekker uit laten slapen op mn laatste dagje verlof: 8.10 uur!! :)

12. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lym! Heel benieuwd naar de naam en het verhaal!

Succes vandaag Joehie!

Alle anderen liefs

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Luk, van hart gefeliciteerd, geniet van elkaar en je kraamdagen.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel, hoe gaat het met jou, en met Emma?

15. raspberry

Thanks voor de support meiden :D Soms moet je idd even je frustratie kwijt. Daarna kan ik altijd wel weer even verder :)

@Joehoe: hoe is je eerste werkdag geweest? Bij Thirza had ik er toen eerst helemaal geen zin in, maar een kwartier aan het werk en ik zat er weer helemaal in en voelde me weer als een vis in het water :)
    Heeft Quinn een beetje goed meegewerkt vanochtend? Thirza presteerde het toen om 's ochtends een enorme spuitluier te krijgen bij mij in bed.... :$ Maar dat was een mooie lakproef, ik heb het gehaald toen :D

@Alf: ik zou geloof ik liever op KA afgaan dan op CB... ;)

@Maria: he, hallo! :) Hoe is het bij jullie?

@all: Thirza leek zondag op te knappen, maar ging 's nachts toch nog liggen spoken, dus heb haar gisteren toch maar thuis gehouden van school. De ochtend speelde ze wel aardig, toen even een half uurtje naar buiten geweest in het zonnetje. Klaagde ze dat het zo koud was.... (ik had het zelf niet koud, en het is dus altijd andersom: zij heeft het nooit koud, ik bijna altijd ;)). Viel ze thuis op de bank zo in slaap en heeft de hele middag niets anders gedaan dan slapen.
    En nu weer. Vannacht heeft ze wel aardig geslapen, naast mij in bed, vanochtend alleen op de bank gehangen en noodgedwongen even mee boodschappen doen en nu slaapt ze weer. En dat bij een kind dat zelfs bij de start op school niks extra ging slapen....
    Huisarts gaf aan dat het wel een week kon duren en als ik het zo bekijk, gaat ze dat wel volmaken. Als de nachten blijven zoals vannacht, ga ik dat nog wel trekken, zeker als ze, zoals nu, even tegelijk met Caitlyn ligt te pitten en ik even tijd voor mezelf kan pakken :)

Caitlyn gaat wel goed. Is goed opgeknapt, heeft zich gisteren helemaal lens gegeten en gedronken. Zijn het weekend weer gestart met bijvoeden en dat gaat goed nu. Ben ik heeeel blij om, want we waren door haar hartmedicatie heen en de vloeibare vorm is niet leverbaar tijdelijk, (lang leve de commerciele belangen van de farmaceutische industrie: er is in heel europa maar 1 fabriek waar ze de grondstof voor haar medicijnen maken, en de laatste partij is afgekeurd. Nouja, dan heb je dus niks meer he? ;)). Nu aan het prutsen met sotalol in poedervorm. Apotheker zei dat we maar moesten proberen in water, optrekken met een spuitje en dan zo geven. Nou, de helft van dat poeder gaat niet mee in het spuitje en van wat er wel in het spuitje komt, blijft de helft weer zitten als je dat leegspuit in haar mond. Niet handig dus :( Dus nu krijgt ze 3 keer per dag een beetje groenteprut met poeder erin. Hopen maar dat ze zo goed blijft eten als ze tot nu toe doet, want als ze het in d'r bol krijgt om dat weer uit te spugen, hebben we echt een probleem :(
    Maar goed, buiten dat wel OK. Ze wil erg veel en kan nog niet wat ze wil, maar we gaan er maar van uit dat dat een mooie motivator is om zich vlot te gaan ontwikkelen.... ;)

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lym, van harte!

RM, ik herken het, van medicatie die er dan ineens niet meer is en dan moeten improviseren. Daar zit je niet op te wachten als alles nog een beetje wiebelig is, zeg maar.

Meleka, hoe is het nu?

Alf, ik ben met draagdoek begonnen toen little one naar de creche ging. Gebruikte 'm alleen als het nodig was. Onze was en is megapicky maar deze draagdoek was vanaf de eerste minuut zwaar oké. En gebruik m nog steeds dus bij jengeldagen of bij gewoon gezellig wandelen. Vind dat ding het einde en wou dat ik hem een jaar eerder had gehad.

Hier: met onze kleine gaat het zo goed. Er zijn nog wel wat medische zorgen, maar wij hebben er vertrouwen in.

Liefs!

17. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    goodmorning ladies,

Ik heb nog niets gelezen maar wilde jullie even voorstellen aan onze zoon R.oshan, geboren afgelopen maandag 18 maart 2013 om 11 uur, 2910gr en ca 47cm, zal straks eerst even bijlezen en mijn bevallingsrollercoaster beschrijven, :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooi mannetje Lym, met n mooie stoere naam <3
    Ben benieuwd naar je verhaal. Mooi gewicht heeft hij.
    Rustig aan hoor, je hebt het druk genoeg nu ;)

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @lym: Gefeliciteerd!!! Inderdaad een stoere naam, voor jullie mooie mannetje. Was een hele snelle bevalling las ik, ben benieuwd!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Maria: wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje!

Hier: Gister een pittig dagje gehad. Julian was van 10.15 tot 14.30 wakker en maar weinig momenten tevreden. Kon echt helemaal niets doen. Gelukkig slaapt ie vandaag weer heerlijk, dus vandaag meteen het huis maar gedaan.:)

Deel Deze Pagina