Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, logisch dat je gespannen bent. Mss even overleggen met DS?

Hier volgende week vrijdag de eerste van 3 pretecho's. Bij een echocentrum in Alkmaar. Wel spannend, dan gaan ze ook kijken naar het geslacht. :)

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Mimi,
    Toch weer spannende tijden voor je het afbouwen.
    Krijg je nog regelmatig controles of echo's ?

Mykelti, gek hè dat je niet tegen dingen kan die je normaal gesproken lekker vind, hoop dat je gauw weer van je soep kan genieten. ;)
    Bepalen ze gelijk bij de eerste echo het geslacht of kijken ze alledrie de keren daarnaar?
    Grtjs

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti kan je mij misschien de naam en het www adres doormailen van het echo centrum??
    wij hebben het bij mijn dochter via de verloskundige gedaan die deden dat namelijk ook helemaal leuk met een dvd erbij maar goed daar kan ik nu natuurlijk niet heen dus was nog op zoek naar een goeie en 3 keer een pretecho lijkt me wel erg leuk.
    ik heb al contact met DS gehad en zij vertelde mij dat het echt geen kwaad kan om te stoppen.

mirri ik moet nog steeds vaak op controle ik mag nu iedere 2 weken dus dat is wel fijn.

ik heb vandaag weer een kleine bloeding gehad vrijdag ook al en nu dus weer heb geen idee waar het vandaan komt vind het wel vreemd want heb ik al die weken nog geen druppel bloed verloren

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mirri: ik wil het wel zeker weten, dus ik denk wel alle 3 de keren. We zullen zien!

@Mimi: de link is Prenataal Centrum Alkmaar | Prijzen
    En die bloedinkjes kunnen overal van komen. Toevallig voor of na de grote boodschap? Of mss teveel getild? Heb je de gyn hier al over gebeld? Mss kunnen ze even kijken?

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb de gyn nog niet gebeld het hartje klopt dus dacht moet ze maar niet lastig vallen maar ga het er volgende week vrijdag zeker over hebben.
    het is allebei de dagen gebeurt nadat ik had gewerkt dus heb het gevoel dat het door mijn werkt komt heb ook erg veel last van mijn buik als ik aan het werk ben terwijl ik vooral zit op mijn werk maar soms ook moet tillen.
    dankjewel voor de link ik ga even kijken of het wat voor ons is.
    wij willen het ook weten.
    heb jij al een voorgevoel??
    bij mijn dochter wist ik 100% zeker dat het een meisje was en dat was ze ook.
    deze keer ben ik erg nog niet helemaal over uit mijn eerste gevoel zei een meisje maar we hebben bij mijn dochter nooit een jongens naam kunnen bedenken en nu hebben we ineens een jongens naam toeval tja het zou kunnen

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb gedroomd van een meisje en denk ook dat het een meisje is. Mijn moeder was al zo overtuigd dat ze een roze pakje heeft gekocht... ;):D
    We gaan het volgende week horen als ze een beetje meewerkt!

Namen hebben we al sinds we 2 maanden samen zijn, heel bizar. Begin nu wel te twijfelen, maar denk dat we wel vasthouden aan de naam voor een meisje. Voor een jongen geen twijfel. Vind weinig jongensnamen leuk.

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Fijn dat je elke 2 weken controle krijgt Mimi.
    Bloed heb ik ook maar alleen bij de grote boodschap zeg maar o_0
    je hebt ook een liter meer bloed dan normaal door je lichaam stromen vandaar dat n vaatje zo geknapt is.
    Maar t hoeft niet vanuit je bm te komen.

Ben benieuwd of je gelijk hebt en n meisje krijgt Mykelti.

Morgen 9.00 bij de VK praktijk zijn, hartje horen.
    Toch nog n beetje zenuwachtig ;) of ik naar de tandarts moet 0_o
    Grtjs

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mirri succes morgen.

mykelti haha leuk dat je moeder al een roze pakje heeft gekocht.
    ik had dat bij mij dochter ook toen had ik met 12 weken al roze slofjes gekocht.
    maar erg leuk hoor een meisje;)

vandaag maar weer een afspraak gemaakt voor mijn man bij de huisarts zijn anti biotica kuur is bijna afgelopen en zijn keel is nog vuur rood nu moet hij vrijdag weer naar de huisarts ik moet helaas zelf werken dus hij gaat alleen maar ik heb hem wel op zijn hart gedrukt dat hij moet zorgen dat hij een verwijsbrief krijgt voor een kno arts want dit kan echt niet zo hij heeft nu 2 kuren gehad en bovendien heeft hij erg veel last van zijn suiker hierdoor hopenlijk word het snel minder.

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ja heel erg leuk. Veel dingetjes voor de beeb gehad:D.

Heerlijk dat gefriemel. Hier geen gefriemel meer maar echte schoppen :D. Balen dat je al zo'n last van je bekken heb. Ik gok een jongetje bij je.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nee nog niet volgende week ff voor dat ie op vakantie gaat.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Wat een onzekerheid weer Mimi. Zolang het hartje klopt moeten we er vertrouwen in blijven houden.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Gisteren hebben we de 20 wk echo gehad. Het was weer prachtig echt genoten. Mooi foto van het profiel als ik tijd heb zet ik hem ff in mijn album. Verders liep het hoofdje iets achter de beetjes en het buikje iets voor.
    En het geslacht tja de kleine was niet van plan om het te laten zien. Hield de beentjes gekruisd en potdicht tegen elkaar. Wat ze zag zag ik ook maar ze kon het niet met zekerheid zeggen. Hopelijk 19 dec weer een echo en dan kunnen we het wel zien. Anders tot 16 jan wachten dan hebben we een 3d echo voor niks:).Wat ze denken dat zeg ik niet want ik weet niet of er meelezers zijn, we willen het geheim houden.

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow 20 weken al Snelly:D
    Dat groeiverschil kan toch weer goedkomen neem ik aan ?
    Wat een eigenwijsje de benen gekruist houden ;) begint t nu al haha

Ons Beebje was ook eigenwijs bij de VK vanmorgen , kon t hartje niet vinden. M'n baarmoeder is groot dus t kindje lastig te lokaliseren.
    Ze is ervan overtuigd dat t goed zit maar we krijgen voor ons gemoedsrust om 21.00 een echo, dan kunnen we t ook zien :D

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Snelly, gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!

Mirri, spannend, maar zal idd wel helemaal goedkomen!

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly fijn dat de 20 weken echo goed is.
    wat betreft het geslacht onze dochter had er ook geen zin in wat ik wel weet is dat je bij een meisje vaak nooit 100% zekerheid krijg wij hebben dat dus ook nooit gehad.

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik hoop t ook Mykelti, ben blij dat we straks terecht kunnen.
    Ga ongewild toch piekeren.....
    Mirriman zegt dat t een meisje wordt omdat ze nu al dwars ligt en ik best wel last van m'n lijf heb ;)
    Dat had k bij m'n jongens niet, maja das 14 jr terug :p

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    En Mirri?

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Goed, gelukkig, hartje gehoord, kindje gegroeid; 15 cm !
    Waren nog ff langs mn moeder voor de uitslag, die kneep m ook
    Gelukkig weer bijgelegd.
    Foto's meegekregen die komen morgen.
    Mirriman vroeg naar 't geslacht en........ze zegt voor 90 % zeker een........(tromgeroffel) meisje ! grote verassing dus :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey meiden, sorry ff niet geweest. D is in de 2e week onrustig geworden en sinds een paar dagen (dus ander half week lang onrustig en veel claimen) zijn we achtergekomen per toeval dat hij net als zijn zus een zijslaper is, dus de rust weer teruggekeerd. Maar nu heb ik sinds gisteren zowel blaasonsteking als borstonsteking en voel me daarbij erg grieperig. Sinds vanmiddag voel ik een beetje beter. Ik sla daarom het bijlezen over. Kan iemand mij updaten?

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dames, ik ben een weekendje weg, dus tot zondagavond!

Deel Deze Pagina