Hier gaat het goed met de grote kleine man. Hij slaapt nog steeds vreselijk slecht, maar de laatste weken kon ik hem eindelijk alleen laten en dan viel hij in slaap. Nu is de 14 maandensprong begonnen...gezellig... Zelf in slaap vallen is er niet meer bij, maar dat komt vast wel weer. 's Nachts is het nog steeds drama. Hij slaapt eigenlijk iedere nacht wel weer in ons bed als hij wakker is geworden. Na de vakantie gaat hij weer naar zijn eigen kamertje en dan maar zien. We zijn niet van het laten huilen en bij Hugo lijkt dat ook absoluut niet te werken. Hij gaat super snel over zijn theewater en gaat dan helemaal door het lint. We doen het dus langzaam. Maar 13 maanden meerdere keren per nacht wakker hakt er soms wel in. Moet wel zeggen dat het went. Hij heeft zo zijn tijden dat hij komt voor een slokje, maar vannacht voor het eerst 1 niet toegestaan. Wel bij ons genomen, maar hij mocht niet drinken. Na een kwartier piepen en huilen is hij weer gaan slapen.
Jemig Mykel, wat naar dat hij niet goed slaapt! Heb je enig idee waaraan het ligt? Gelukkig hebben wij een slaapkopje gecreëerd. Echt zijn grootste hobby. En die van ons ook. De oppas moet er steeds om lachen.. zodra hij zijn slaapzakje aankrijgt gaat hij gelukzalig liggen lachen Hou je dat zelf wel een beetje vol? Ook met je nieuwe leven zeg maar? Las trouwens dat je voor jezelf wilt beginnen. Ik zeg; als het niet te risicovol is: doen! Bevalt mij prima, helemaal met kind!
Dreamz, wat ga je hard! Heb trouwens vriendin gesproken, die gaat na de vakantie (augustus/september) weer een weekend naar Rozenburg.. dus als je nog interesse hebt...?
Alf, Jaaaaa he? De tijd vliegt echt voorbij! Ik heb nog steeds interesse hoor We weten volgende week vrijdag of we een jongetje of meisje krijgen, maar ik heb een heel sterk voorgevoel voor een meisje, vanaf het begin al. Ben benieuwd of het klopt
We hebben bewust een fles waar het niet zomaar uitloopt, met een fase 1 speen. Hij doet ook wel 15- 20 minuten over een 200CC fles. Dat zal bij hebben gedragen in het feit dat de combi fles en BV zolang wel goed is gegaan. (Hij krijgt namelijk al heel lang de late voeding uit de fles). Ik ga maar gewoon op mijn gevoel voeden. Er zijn momenten bij zoals vanmorgen dat ie netjes 200CC bij mij drinkt, en er zijn momenten zoals gister avond dat het na 70CC stopt en hij uit een flesje bij krijgt. Ik leg me er bij neer en zie hoelang ik de BV vol kan houden. Ik kolf sowieso 3 keer per dag inclusief nakolven (deed ik al), dus ik hoef niet meteen naar de KV te grijpen. We gaan zien waar het schip strand. @Alf: Rijstebloem so far so good, maar ik doe ook pas een klein thee lepeltje op 200CC, ben heel voorzichtig.
@mykelti: tjee, 13 maanden niet echt lekker door kunnen slapen is wel lang. Knap dat jullie het trekken! @Dreamz: Ben benieuwd, laat je na de 20 weken echo hier ook weten of je vermoeden klopte?
Hi you all, ik kom weer eens buurten Alf, arm mannetje. Hou hem maar goed in de gaten en die artsen ook trouwens Mykelti, fijn dat het goed gaat en hopelijk gaat het slapen ook snel beter. Wel zo fijn voor jullie. Dreamz, you go girl! Ben ontzettend blij voor je Y30, hopelijk kun je op een bevredigende manier afscheid nemen van bv als jij daar ook aan toe bent. Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb nog geen baan gevonden. Mijn man heeft er ondanks zijn ontslagvergunning voor het merendeel van zijn uren bij zijn baas toch weer 19 uren bijgekregen. Toen hij bij een andere werkgever voor het tweede sollicitatiegesprek moest komen, werd zijn oude baas blijkbaar toch bang dat hij weg zou gaan en werd toch nog ergens een zakje met geld gevonden. Voor een half jaar helaas. Maar toch mooi, want die andere baan is uiteindelijk toch niets geworden. Helaas nog geen bloeduitslagen van Eva. Die waren nog niet binnen. Nog drie weken wachten helaas. Ze is nu over op vier flesvoedingen waarvan de laatste met rijstepap (heeft geen darmproblemen opgeleverd gelukkig) en een fruit-en groentehapje sinds dit weekend. Eerst natuurlijk rustig aan geoefend. Ze maakt nu langere nachten en de eerste nacht is ze maar even 1 keer wakker geweest. Het inslapen gaat iets lastiger, maar niet dramatisch. Ze is dan heel moe, maar geeft ze er maar moeilijk aan over. Verder geen nieuws
@meleka: Fijn dat je man toch weer een half jaar vooruit kan op zijn werk, hopelijk vind hij in die tijd een nieuwe baan, en jij ook! Shit dat die bloed uitslagen zo lang op zich laten wachten, dan blijft het toch steeds in je achterhoofd hangen. Hier: Onze kleine vent was vrijdag al weer 5 maanden. Bv wisselt sterk, maar de avond voedingen geven toch wel dermate frustraties vaak, dat ik gister ben begonnen, met een flesje BV en KV gemengd om langzaam naar KV te gaan van de week. Hij heeft dan alleen zijn ochtend voeding nog live BV (dit gaat vaak wel goed), en nog 2 flesjes BV per dag. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen wel berusting heb kunnen vinden in het feit dat we langzaam aan gaan afbouwen. Nog wel een vraagje: sinds gister doen mijn rechter borst (m.n. tepel gebied) zeer na het kolven, voelt branderig. Niet rood geen harde plekken, dus lijkt me geen opkomende borstontsteking. Iemand enig idee?
Ik had last van een branderige pijn bij/na het voeden, dat bleek een schimmelinfectie. Is eenvoudig te behandelen met zalf. Ik zou de huisarts even bellen, omdat het over kan gaan op je kleine bij het voeden (spruw). Om het vast te stellen of uit te sluiten.
Ik heb twee dagen met medela zalf gesmeerd en het gaat een stuk beter. De huid zal dus denk ik wat overbelast zijn geweest door al het kolven.
Fijn dat t beter gaat Y30, daar had ik idd ook wel ns last van toen ik nog kolfde. Na 9 mndn ongeveer hoefde ik niet meer te kolven, omdat ze ook gewoon eet kan ze wachten tot ik er weer ben ;D RM, badkamerperikelen opgelost ? Alf, fijn zo''n slaapkopje ;P Meleka, Eva al n half jaar oud, wat gaat t snel Dreamz...nog 1 nachtje slapen....spannend ;D Kelly, hoe gaat t met je kleine mannetje ?
Ooohh Dreamz nu wordt je wolk nog rozer ;P. Fijn dat de echo goed was en dat je weet wat ze is Ik kon beter binden met de baby zodra ik het geslacht wist, veel minder abstract.