Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoop het ook voor je, heb er vaker over gelezen hier op zp en meestal draait het wel bij vlgns mij. Mooi om te zien dat verder alles goed is he ;D

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja geweldig, ik ben zo blij :)

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: Fijn dat het allemaal goed was! En de placenta migreert inderdaad vaak wel. Was bij mij ook zo. Met 30 weken checken ze nog een keer, als je voor die tijd geen extra echo's hebt.

@Hoop: Nog niet hier?? Ga snel even checken op andere topic.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Niets te doen hier zie ik;)

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ow oeps beetje druk geweest..
    Ben nog een keer bij de vk geweest omdat ze vergeten waren om de cyste in mijn eierstok op te meten.
    Helaas was ie niet te vinden, dus die zit ergens verstopt.
    Kleintje begint nu flink te groeien, ik voel haar vooral smorgens duidelijk in mijn buikje zitten.
    Placenta ligt voor, dus voel nog niet echt schopjes maar af en toe voel ik wel iets..

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja dat is jammer aan een voorliggende placenta, dan duurt het lang voor je van de beweginkjes kan genieten, maar komt vanzelf.
    Straks is ze zo sterk dat je af en toe denkt "au, het mag wel ietsjes minder"

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: mijn ene tepel helemaal stuk, au au.
    Ik kolf nog maar twee keer per dag (BV aan het afbouwen), dus wel gek dat ik nu dit soort problemen krijg. Heb een creme van de huisarts, hopelijk helpt het snel.

Verder afgelopen vrijdag bij het consultatie bureau geweest, alles was helemaal goed. Gewicht zat keurig op de gemiddelde lijn en lengte bijna op +2 lijn (hij was al 74,3 cm).

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik hoop het Y30, ik kan niet wachten tot ik haar echt goed voel..

Raar dat je nu zo'n last van je borsten hebt, wat zei de HA daarvan?

9. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, jemig! J is wel heel lang, mooi!! (ik zeg niks mis met lange mannen!) Hier ook een lang kind. Gisteren bij ka 76 cm en 8950 gram. Lengte +2 en gewicht richting normaal. Lang en slank. *Trots*

Naar van je tepel, auw :(

10. Alf

Alf Niet meer actief

Dreamz, hier ook placenta voor de uitgang. Groeide niet meer omhoog. Ks is niet einde van de wereld hoor! Heeft zelfs zo zn voordelen ;)
    Hou wel rekening met bloedverlies in de zwangerschap. Niets ernstigs opzich, wel heeel vervelend en beperkend..

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Alf, van de week zei de vk dat de placenta nog wel omhoog zal gaan, dus ik ga ervan uit dat dat nog wel goed komt :)

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alf en Y30, lange mannen :) om trots op te zijn.
    Eva was met 13 mndn 76 cm! Klein maar dapper ;P
    Vandaag dtp vacc gehad, boos dat ze werd vastgehouden maar verder had ze er nix van.
    Nuze loopt is ze baby-af, wordt n echte dreumes, lekker spelen en brabbelen.
    Mamma nadoen, als ze n doekje te pakken krijgt gaat ze poetsen haha,zo vaak doe ik dat niet hoor :)

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hoi meiden,
    Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik heb vorig jaar een VMK en een MA gehad. Nu voor het eerst in een jaar weer zwanger. Doodeng...

Ik heb nog niet alle verhalen van jullie gelezen, ga daar vanavond maar eens aan beginnen ;).

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hij zei letterlijk " zo, het doet al zeer om er naar te kijken" . Het is echt behoorlijk stuk. Waarom nu, wist hij ook niet. Het zalfje lijkt al wel wat te werken, als het binnen een week niet hielp moest ik terug komen.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Grappig hé dat je over zoiets kleins trots kunt zijn, had ik ook bij CB.
    Ik vindt het ook mooi hoor lang en slank, momenteel eet J wel onwijs, dus ben benieuwd of dat slanke blijft;)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Welkom! Fijn dat je zwanger bent!! Maar inderdaad onwijs eng die eerste periode. Wanneer heb je je echo?

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Welkom Madelein, herkenbaar en zenuwslopend de eerste weken maar het kan zomaarveen keer goed zitten is mijn ervaring :)

Klinkt akelig Y30, hoop dat t snel geneest

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Dreamz: placenta groeit idd 9 van de 10 keer nog mee, zodat de baarmoedermond vrij komt. Hier uiteindelijk bij Thirza 2 cm van de BMM af :D Paste precies ;)

@Y: gek dat je da nu ineens zo'n last krijgt! Hopelijk is het snel over!
    En je mannetje is echt mega-lang! Caitlyn zat laatst op +1 met 74 cm en die is dus al lang, (heeft even een inhaalslag gemaakt: in ruim een maand tijd groeide ze even 5 cm :D Hoera voor de medicatie-wissel!)
    En Alf ook al zo'n lange knul. Wow... :)

@Madelein: welkom, helaas :( Die eerste tijd is echt niet leuk meer, na een miskraam. Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed!

Hier: op een buikgriep na die ons deze week op rij even getroffen heeft, (Thirza, manlief, Caitlyn en nu ik), gaat het goed :) Caitlyn krijgt ook tandjes door nu, maar desondanks blijft ze vrij goed slapen, (1-2 keer per nacht wakker). Alleen van de week met die buikgriep was het even weer huilen met de pet op, maar goed, dat hoort erbij. Merk dan alleen wel dat ik totaal nog geen reserves heb, dus vervolgens knalde ik er gisteren uit met een buikgriep :(
    Vandaag laatste dag dat Caitlyn medicatie krijgt, vanaf morgen helemaal zonder en dan 23-9 een holter om haar hartslag te registreren, (30-9 afspraak KA voor uitslag daarvan). Spannend dus, helemaal nu ze tandjes door krijgt, (bekende trigger bij hartstoornissen). Dus, direct een goeie test: als ze nu vrij blijft van ritmestoornissen, dan is de kans groot dat ze eroverheen is...

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Goede berichten RM, nu nog reserves voor jezelf opbouwen :)
    Zodat je fit bent voor Caitlyn haar eerste vjaardag.
    Hier heeft de oudste n keelontsteking met nare hoest van school meegenomen, hoop dat de rest van t gezin genoeg weerstand heeft.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @RM: Caitlyn doet het goed, en mooi gegroeid en het door slapen. Hopen dat het nu zonder de medicatie ook helemaal goed blijft gaan. Verder beterschap voor allemaal.

@Mirri: bij jullie ook beterschap.

Hier: een verkouden mannetje, dus bed weer schuin, gesneden uitje in bed. Maar helaas geen neusspray meer in huis, en da's dan toch lastig op zondag...

Verder twijfels over het voedingsschema idee dat ik misschien te veel geef:

7.00: BV 250CC (is de laatste tijd heel mager, daarom veel)
    10.00: verse fruithap (ter grote kleinste potje olvarit)
    11.00: FV 200 CC
    14.00: FV 200 CC
    17.00: groentehap (ter grote kleinste potje olvarit)
    18.00: Dunne pap 200CC

(op creche dagen is het hele schema iets later, dat de laatste fles rond 19.00 uur valt).

Deel Deze Pagina