gaat ook best hard hier! mirri wat leuk ook een meisje! nu heerlijk shoppen hahah! mykelti en snelly ben benieuwd wat jullie krijgen! mimi je bent al 13 weken,, gaat snel zeg! hoop voor je dat de vreetbuien stoppen.. hier af en toe nog last van helaas...
hi dames.. ik laat weinig horen maar ben ook te ziek om achter de pc te kruipen haha alles gaat goed met beeb!! x
mirri haha met maat 36 kan ik wel wat hebben ja ik geniet dus ook heerlijk van het eten bij mijn dcohter ben ik 14 kilo aan gekomen ben toen dus maar tot 34 weken gekomen dus ben benieuwd hoeveel ik bijkom als ik de 40 haal gelukkig is er na de zwangerschap van mijn dochter geen kilo aangebleven. hier vandaag weer een kleine bloeding gehad ik word er helemaal gek van 11 weken lang niks en nu heb ik het 2 keer in de week al 2 weken lang en echt alleen op de dagen dat ik werk ik word er erg onzeker van. we hebben net dus meteen de AS gepakt het duurde erg lang voordat we het hartje hoorde uiteindelijk hadden we hem helemaal verstopt onderin maar het was voor korte duur want hij of zij blijft geen 2 tellen stil liggen. hadden jullie dat ook met deze termijn?? 5 januari heb ik geslachts bepaling ben erg benieuwd ik hoop dat het mij kan helpen er wat meer van te genieten als we straks weten wat het gaat worden
Aloha, fijn een teken van leven van je beterschap, je ziet t, al je energie gaat naar de baby ;D Hoi Mimi, vervelend die bloedinkjes, wel fijn dat je t hartje kon vinden en dat t beebje zo beweegt. Het helpt wel wanneer je t geslacht weet, voelt nu zo anders, steeds concreter. Op naar de 21 weken grens ;D Ik zag vanmiddag een lief klein meisje staan in schattige kleertjes en besefde ineens met (prettige)shock dat wij dat ook gaan meemaken. Ik ga op naailes ;D begin maar met de lakentjes
wat vervelend dat je bloedingen hebt! bah denk je eindelijk rustig te worden krijg je dat! maar goed komt vast goed! beeb beweegt gewoon teveel voor de AS om hem te volgen!! hier trouwens vd week met 8 w 6 d het hartje gehoord met de AS!!
Hey Aloha, beterschap Ik krijg ook een doptone toegestuurd, ben benieuwd of het me lukt. morgen weer werken........ Trustuh mamma's ;D
@Aloha: beterschap meis en wat vroeg, gefeliciteerd! @Mimi: heb in het oorspronkelijke topic al even wat geschreven meis. Ik ga er vanuit dat alles gewoon prima in orde is met je beebje! @Mirri: joehoe, 16 weken! Hier weekendje erg leuk, maar niets voor mij om zo weinig energie te hebben...hebben maar 3 uurtjes in Nijmegen geshopt en zondag 1 uurtje gewandeld. Verder was ik bekaf...terwijl ik normaal de hele dag rondren. Wordt erg leuk met de feestdagen...ben bang dat ik levensgevaarlijk sjaggo wordt dan.
O, Mykelti, goed voorbereiden de kerst en je man inschakelen Ik doe nu nog maar 1 x p wk boodschappen en neem Mirriman mee voor t tillen, hij is blij dat ie wat kan doen. Ik heb nog steeds niet de energie die ik normaal heb maar voel me wel fitter dan in de eerste 3 mndn en heb veel aangepast. Veel rusten (ook op t werk heb je recht op) en de boodschappen en m'n zoons moeten meer doen. De ramen zijn al maanden niet gelapt maar Mirriman moet er na de storm aan Grtjs
Hmmm, ook al doe ik niets, dan nog ben ik het af en toe spuugzat. Hier ook wel iets meer energie, maar ook bij lange na niet wat het geweest is. Jakkie, was gisteravond al niet lekker en was vanochtend vrij omdat ik vanavond moest werken. Zit net te eten en ... alles er weer uit. Hubby had zich ook al ziekgemeld vandaag, dus het is hier erg gezelli.
Nee, nagenoeg niet, maar dit is een griepje helaas...niet meer overgegeven, maar nu koorts en hoofdpijn.
mykelti beterschap mirri fijn dat je man en kinderen je zo goed helpen. hier is mijn man nog steeds ziek dus sommige dingen worden hier inderdaad een beetje verwaarloosd nouja ik heb voor nu maar even zo iets als het maar voor het oog netjes is de rest komt straks wel weer als mijn man beter is en als ik bevallen ben nu maar even goed voor je baby zorgen dat is het belangrijkste
Zo denk ik er ook over Mimi wil me met kerst ook niet te druk maken, hou t simpel. Maar moet toch wel plannen gaan maken voor de babykamer ben maar aan t schuiven o_0 of eerst maar de kerst over Krijg wel n vaag thema idee, zeker nu we t geslacht weten. Hoop dat je snel opknapt Mykelti, wanneer is je eerste pretecho ookalweer ? grtjs
Hoi, ik las deze topic.... en ik merk aan mijzelf dat ik er ook anders in sta... ben niet onzeker.. maar meer afwachtend.. wordt goed onder controle gehouden (niet dat dit een miskraam voorkomt) zodat ik relax blijf ... maar merk dat ik niet echt kan genieten of "echt" blij blij ben... eerst horen/zien dan geloven. We hebben met 7 weken 5 dagen een echo gehad.. dus een eerste blik van onze Gamba hebben we gehad.. met een prachtig kloppend hartje.. nu wachten tot de 22e dan mogen we weer... misschien dat het genieten daarna kan beginnen... Ik geloof het nog niet helemaal denk ik.. hihi... succes iedereen..
Thnx Holiday, jullie ook succes gewenst, 9 weken is best ver al. Mijn * waren rond 7 weken. Het wordt met de dag echter, maar ik merk dat ik t echte werk nog steeds uitstel. Ik heb wat spulletjes gehad maar moet nog veeel doen Hoe voel je je ? Klachtjes of niet ? Was er nog een oorZaak voor de MK gevonden ? Bij mij niet. Ik ga nu eerst slapen. Trustuh mamma's
@huishouden: hier blijven ook zat zaken liggen...ik heb geen fut en mijn hubby werkt zo'n 60 uur in de week. En twee honden en vier katten maken best een rommeltje, maar jammer dan. De weekenden gebruiken we zoveel mogelijk om schoon te maken en hopelijk krijg ik binnenkort weer meer energie en krijgt het huis weer een flinke sopbeurt! @Mimi: je man nog steeds die keelonsteking? Wel naar dat dat zo ontzettend lang duurt. @holiday: welkom meis en gefeliciteerd! En dat niet blij blij zijn, dat komt ons allemaal wel bekend voor denk ik. Het blijft onwerkelijk als het dan eindelijk wel goed lijkt te gaan. Hier is het overgeven gelukkig bij 1 keer gebleven, maar daarna wel hoofdpijn en koorts. Vandaag dus nog wel thuis. Denk morgen weer aan het werk. MOet morgen ook voor het eerst naar de VK. En dan vrijdagavond de pretecho!
mykelti beterschap! mimi ook voor je man! hier is zoontje ook verkouden en werd er vannacht wakker van! wat huishouden betreft,, hier kan ik ook niet alles alleen ivm BI,, dus blijft ook veel liggen.. maar gelukkig doet mijn man het dan! mirri wat voor thema heb je in gedachte! holiday hopelijk een mooie echo de 22e en kun je snel genieten! ow ja,,, heb een nieuwe buikfoto in album voor degene die het leuk vinden!!